abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 april 2007 @ 15:19:05 #201
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_48599810
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:15 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die boot is mickeymouse, ze doen daar alleen maar ingrepen bij vrouwen die maximaal 7 weken zwanger zijn. Ik heb het dus niet over die boot, maar over abortus in het algemeen.
Ik ben tegen deze boot, maar niet tegen abortus (behalve als vrouwen het als anti-conceptie zien, dan ben ik tegen abortus).
Ik ben tegen deze boot, omdat het alleen maar provocatie is en duurder is dan vrouwen gewoon invliegen naar Nederland.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_48599813
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:18 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

En hoezo is dat een voorwaarde? W
Ik probeer het jou nog 1 keer uit te leggen. Een foetus groeit in de vrouw. Dus de enige die daar over kan beslissen zijn de vrouw zelf en God.
Amen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 22 april 2007 @ 15:22:25 #203
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_48599933
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:19 schreef Knarf het volgende:

[..]

Ik ben tegen deze boot, maar niet tegen abortus (behalve als vrouwen het als anti-conceptie zien, dan ben ik tegen abortus).
Ik ben tegen deze boot, omdat het alleen maar provocatie is en duurder is dan vrouwen gewoon invliegen naar Nederland.
Dan moet je misschien toch maar eens op de site gaan kijken in plaats van ervan uitgaan dat men wat anders zegt.

www.womanonwaves.com
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_48600065
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:13 schreef Knarf het volgende:
Niemand van de pro 'boot' mensen die kan uitleggen waarom deze boot zonodig moet. Kunnen ze de vrouwen niet goedkoper invliegen?

Of zijn de pro 'boot' mensen alleen voor provocatie, ipv zoveel mogelijk vrouwen ook echt helpen?
Het is natuurlijk wel zo dat die boot de discussie in de betreffende landen wel op gang kan brengen.
Als die zwangere vrouwen via de achterdeur het land uit smokkelt om 'ergens op vakantie' of 'bij een tante' een abortus te laten voltrekken veranderd er niets in die landen zelf.
Het probleem verstoppen lost het niet op.
Op de lange termijn help je meer mensen als het onderwerp bespreekbaar is en het beleid aangepast wordt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_48600132
dus als je in een land geboren bent, woont, waar abortus niet legaal is, benje dus feitelijk altijd in overtreding als je een abortus pleegt, ook al is dat op een boot, of in een kliniek in een buurland.

er wordt hier gezegd dat het er niet toe doet dat het in internationale wateren ligt, dat er onder de NL vlag gevaren wordt.
er worden kromme vergelijkingen met verkrachtingen buiten 's lands grenzen gemaakt.

als je zo voor het recht op leven bent, laat zij die al leven het recht op eigen keuzes hebben, en als je je eigen keuze binnen 's lands grenzen maakt, maar buiten 's lands grenzen verzilvert, heb je als land geen poot om op te staan, er worden geen regels geschonden, geen wetten overtreden.

op internet wordt er toch ook geadverteerd over bv medicijnen die hier niet vrij verkrijgbaar zijn, maar in de VS bv wel?
in bladen/kranten idem dito, legio zaken worden aangeboden die in het vakantieland waar de krant ook te koop is niet legaal zijn ms... er wordt geen wet overtreden, je wordt enkel attent gemaakt op de mogelijkheid van aanschaf elders.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 22 april 2007 @ 15:28:12 #206
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_48600172
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:22 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dan moet je misschien toch maar eens op de site gaan kijken in plaats van ervan uitgaan dat men wat anders zegt.

www.womanonwaves.com
Een vrouw invliegen kan altijd. Nu moet die boot maar toevallig voor jouw land liggen om hulp te krijgen.

De website is al een stuk beter.

Maar goed jij bent dus ook voor inmenging van een buitelandse regering in Nederlandse aangelegenheden.
  zondag 22 april 2007 @ 15:31:27 #207
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_48600287
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:27 schreef milagro het volgende:
dus als je in een land geboren bent, woont, waar abortus niet legaal is, benje dus feitelijk altijd in overtreding als je een abortus pleegt, ook al is dat op een boot, of in een kliniek in een buurland.

er wordt hier gezegd dat het er niet toe doet dat het in internationale wateren ligt, dat er onder de NL vlag gevaren wordt.
er worden kromme vergelijkingen met verkrachtingen buiten 's lands grenzen gemaakt.

als je zo voor het recht op leven bent, laat zij die al leven het recht op eigen keuzes hebben, en als je je eigen keuze binnen 's lands grenzen maakt, maar buiten 's lands grenzen verzilvert, heb je als land geen poot om op te staan, er worden geen regels geschonden, geen wetten overtreden.

op internet wordt er toch ook geadverteerd over bv medicijnen die hier niet vrij verkrijgbaar zijn, maar in de VS bv wel?
in bladen/kranten idem dito, legio zaken worden aangeboden die in het vakantieland waar de krant ook te koop is niet legaal zijn ms... er wordt geen wet overtreden, je wordt enkel attent gemaakt op de mogelijkheid van aanschaf elders.
Het probleem is de boot niet. Het probleem is dat Nederland zich inmengt in buitenlandse aangelegenheden.
Een somalische vrouwenbesnijdenis boot in de noord-zee, moet ook zomaar kunnen?
  zondag 22 april 2007 @ 15:44:07 #208
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_48600780
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:28 schreef Knarf het volgende:

[..]

Een vrouw invliegen kan altijd. Nu moet die boot maar toevallig voor jouw land liggen om hulp te krijgen.

De website is al een stuk beter.

Maar goed jij bent dus ook voor inmenging van een buitelandse regering in Nederlandse aangelegenheden.
Als Nederland de abortus zou verbieden wel ja. Mondiaal gezien bemoeien genoeg regeringen zich met elkaar. Ook betreffende binnenlands beleid.
pi_48600864
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:27 schreef milagro het volgende:
Ik denk niet dat jij in de positie bent om te bepalen dat een land geen poot heeft om op te staan, wanneer een vrouw uit dat land de keuze maakt om gebruik te maken van de abortusboot en de behandeling op internationale wateren laat uitvoeren. Als zo'n land een wet invoert dat dergelijke vrouwen het land niet meer in mogen of een gevangenisstraf krijgen bij terugkomst, dan is dat hun wet en daar heeft een ander land niets over te zeggen.
pi_48600881
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:31 schreef Knarf het volgende:

[..]

Het probleem is de boot niet. Het probleem is dat Nederland zich inmengt in buitenlandse aangelegenheden.
Een somalische vrouwenbesnijdenis boot in de noord-zee, moet ook zomaar kunnen?
Je mag het niet leuk vinden, maar als het in internationale wateren ligt, zou je er weinig aan kunnen doen als de vrouwen dat VRIJWILLIG ondergaan, en laat dat bij vrouwenbesnijdenis meestal niet het geval zijn

hou eens op met kromme vergelijkingen, het gaat er niet om wat jij er van vindt, wat ik er van vindt, het gaat om VRIJE keuze, en dat verzilveren BUITEN 's lands grenzen, of dat nu te land ter zee of in de lucht is
  zondag 22 april 2007 @ 15:47:33 #211
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_48600896
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:44 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Als Nederland de abortus zou verbieden wel ja. Mondiaal gezien bemoeien genoeg regeringen zich met elkaar. Ook betreffende binnenlands beleid.
Yep, Nederland is superieur in elk opzicht.
Maar je vind het dus niet erg dat al die andere landen zich met ons bemoeien?
pi_48600942
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:46 schreef milagro het volgende:

[..]

Je mag het niet leuk vinden, maar als het in internationale wateren ligt, zou je er weinig aan kunnen doen als de vrouwen dat VRIJWILLIG ondergaan, en laat dat bij vrouwenbesnijdenis meestal niet het geval zijn

hou eens op met kromme vergelijkingen, het gaat er niet om wat jij er van vindt, wat ik er van vindt, het gaat om VRIJE keuze, en dat verzilveren BUITEN 's lands grenzen, of dat nu te land ter zee of in de lucht is
Jij moet niet doen alsof vrije keuze één of ander universeel recht is. De problemen beginnen juist met die te ver doorgevoerde vrije keuze. Leer eens accepteren dat je als mens onderdeel uitmaakt van een geheel en dat je niet een geheel op zich bent.
  zondag 22 april 2007 @ 15:53:00 #213
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_48601079
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:46 schreef milagro het volgende:

[..]

Onzinnige vergelijking (vind ik).
De foetis ondergaat het ook niet vrijwillig. Het zijn de ouders (meestal moeder), die het doet. Net als bij deze foetissen. En deze ouders doen het ook vrijwillig.

(En ja ik ben pro aborus, behalve als anti-conceptie middel)
quote:
Ik wil ook wel eens wat. Of iemand anders.
pi_48601183
En dan zeggen ze dat gelovigen vasthoudend zijn, die smerige pro-abortusactivisten zijn veel erger.
pi_48601295
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:55 schreef buachaille het volgende:
En dan zeggen ze dat gelovigen vasthoudend zijn, die smerige pro-abortusactivisten zijn veel erger.
In God We Trust.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 22 april 2007 @ 16:01:29 #216
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_48601403
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:46 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Ik denk niet dat jij in de positie bent om te bepalen dat een land geen poot heeft om op te staan, wanneer een vrouw uit dat land de keuze maakt om gebruik te maken van de abortusboot en de behandeling op internationale wateren laat uitvoeren. Als zo'n land een wet invoert dat dergelijke vrouwen het land niet meer in mogen of een gevangenisstraf krijgen bij terugkomst, dan is dat hun wet en daar heeft een ander land niets over te zeggen.
Behalve dat het ronduit achterlijk is om je nationale wetten wereldwijd door te laten voeren.
pi_48601443
quote:
Op zondag 22 april 2007 16:01 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Behalve dat het ronduit achterlijk is om je nationale wetten wereldwijd door te laten voeren.
Dat doet de abortusboot inderdaad .
  zondag 22 april 2007 @ 16:02:29 #218
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_48601454
quote:
Op zondag 22 april 2007 16:02 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Dat doet de abortusboot inderdaad .
Bouwen die een kliniek in dat land dan?
pi_48601486
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:53 schreef Knarf het volgende:

[..]

Onzinnige vergelijking (vind ik).
De foetis ondergaat het ook niet vrijwillig. Het zijn de ouders (meestal moeder), die het doet. Net als bij deze foetissen. En deze ouders doen het ook vrijwillig.

(En ja ik ben pro aborus, behalve als anti-conceptie middel)
[..]

Ik wil ook wel eens wat. Of iemand anders.
sorry, hoor, maar als je een foetus zonder enig bewustzijn gaat vergelijken met een zesjarig kind dat onder dwang en met doodsangst om maar niet te spreken over de pijn en het mogelijk trauma voor de rest van haar leven, puur omdat kerels geen onbesneden vrouw willen en een alleenstaande vrouw geen schijn van kans heeft, dan houdt het echt op, en is iedere discussie verder zinloos, en mis je compleet het punt.

tegen of voor abortus is de issue helemaal niet, het gaat over regels die geschonden worden en dat worden ze niet.
pi_48601490
quote:
Op zondag 22 april 2007 16:02 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Bouwen die een kliniek in dat land dan?
Nee, ze zorgen er met een omweg wel voor dat ze hun ideeën kunnen opleggen aan de gehele wereld.
  zondag 22 april 2007 @ 16:03:50 #221
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_48601510
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:47 schreef Knarf het volgende:

[..]

Yep, Nederland is superieur in elk opzicht.
Maar je vind het dus niet erg dat al die andere landen zich met ons bemoeien?
Echt, ik weet niet wat voor discussie dit is, maar nee, niets is superieur, ook niet de overheersende ethiek van de massa / overheid.
Nee, ik vind het niet erg dat landen zich met elkaar bemoeien, dat doen we al sinds er landen zijn. Je kunt wel fijn een grens optrekken en je totaal afsluiten van de wereld, maar dan kom je ook niet ver.
  zondag 22 april 2007 @ 16:04:41 #222
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_48601554
quote:
Op zondag 22 april 2007 16:03 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Nee, ze zorgen er met een omweg wel voor dat ze hun ideeën kunnen opleggen aan de gehele wereld.
Opleggen, natuurlijk.

Dáháág.

* Yildiz loopt van tafel.
pi_48601562
Overigens heb ik in de kerk an sich 0 vertrouwen. Die hebben een veel te bekrompen en eenzijdige interpretatie en verder zit er ook satanisme binnen de kerk, pedofielen zijn daar het bewijs van.

Maargoed, dit was weer even lichjtelijk offtopic, maar ik moest het even kwijt
pi_48601590
quote:
Op zondag 22 april 2007 16:03 schreef milagro het volgende:

[..]

sorry, hoor, maar als je een foetus zonder enig bewustzijn gaat vergelijken met een zesjarig kind dat onder dwang en met doodsangst om maar niet te spreken over de pijn en het mogelijk trauma voor de rest van haar leven, puur omdat kerels geen onbesneden vrouw willen en een alleenstaande vrouw geen schijn van kans heeft, dan houdt het echt op, en is iedere discussie verder zinloos, en mis je compleet het punt.

tegen of voor abortus is de issue helemaal niet, het gaat over regels die geschonden worden en dat worden ze niet.
Ik vind dat ze wel worden geschonden. Als land L een wet hanteert waarin staat dat abortus verboden is en vervolgens komt daar zo'n Hollands bootje aan dat de vrouwen wel even zal aborteren op internationale wateren, dan toon je totaal geen respect voor de regels van een ander land en dat staat voor mij gelijk aan overtreden. Bemoei je met je eigen zaken zou ik zeggen tegen de abortusboot en probeer het via een andere weg. Dit is ronduit verwerpelijk.
  zondag 22 april 2007 @ 16:06:01 #225
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_48601617
quote:
Op zondag 22 april 2007 16:03 schreef zwambtenaar het volgende:
Wauw, wist niet dat die boot zo machtig was

Wat ik me afvraag trouwens. Die boot wordt toch niet vanuit de regering gesteund/gesubsidieerd? Dat zou van mij iig niet zo hoeven. Als je sommige reacties hier leest zou je haast denken dat het Nederland als staat zelf is die de abortusboot rondstuurt.
pi_48601647
quote:
Op zondag 22 april 2007 16:04 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Opleggen, natuurlijk.

Dáháág.

* Yildiz loopt van tafel.
Ja natuurlijk, wat denk jij nu? Het personeel van de abortusboot bestaat uit van die gekke feministen en mannenhaters. Die praten een vrouw aan dat ze abortus moet ondergaan, ook al wil ze dat eigenlijk helemaal niet.
pi_48606275
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 22:13 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Ook als het kind verwekt is door een verkrachting?
Ja.
pi_48606315
quote:
Op zondag 22 april 2007 09:28 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Ik sluit mij hier bij aan. Kijk, ik wil absoluut niet het lijden van de moeder bagataliseren. Ik begrijp best, dat een zwangere vrouw in bepaalde gevallen de zwangerschap liever onderbreekt, maar waar het mij om gaat is dat woordje 'willen'. In onze huidige samenleving staat het individu voorop en moet alles zich maar aanpassen aan de wil van dat individu. Maar zo werkt het wat mij betreft dus niet. Of op zijn minst niet in bepaalde gevallen. Een vrouw kan wel niet willen bevallen van een kind, maar we hebben het wel over een levend wezen. Een ongeboren mens is een levend wezen en abortus is derhalve moord.
Klasse.
pi_48606536
quote:
Op zondag 22 april 2007 16:06 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, wat denk jij nu? Het personeel van de abortusboot bestaat uit van die gekke feministen en mannenhaters. Die praten een vrouw aan dat ze abortus moet ondergaan, ook al wil ze dat eigenlijk helemaal niet.
Fuifduif I presume?
pi_48606570
quote:
Op zondag 22 april 2007 16:06 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Ik begrijp ook niet hoe dat personeel het over hun hart krijgen....
  Donald Duck held zondag 22 april 2007 @ 18:03:27 #231
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_48606593
quote:
Op zondag 22 april 2007 16:06 schreef cyber_rebel het volgende:
Wauw, wist niet dat die boot zo machtig was

Wat ik me afvraag trouwens. Die boot wordt toch niet vanuit de regering gesteund/gesubsidieerd? Dat zou van mij iig niet zo hoeven. Als je sommige reacties hier leest zou je haast denken dat het Nederland als staat zelf is die de abortusboot rondstuurt.
Nederland zou er tegen kunnen optreden, maar dat doen ze niet. Sterker nog, ze hebben de boot nu juist ruimere bevoegdheden gegeven. Eerst waren er beperkingen die zodanig waren dat de boot niet echt effectief kon handelen. De Nederlandse staat is daardoor nu mede schuldig aan elk leven dat daar aan boord beeindigd wordt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_48606632
quote:
Op zondag 22 april 2007 13:55 schreef JohnDope het volgende:
als de foetus nog in het lichaam van de vrouw is, dan is zij de enige die daar over mag beslissen.
Nee. De foetus is wel degelijk een inidividu.
pi_48606651
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:04 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Voor de wet niet...
pi_48606787
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:01 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Fuifduif I presume?
Dus?
pi_48606822
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:05 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Voor de wet niet...
Oooooh de wet is almachtig ! De wet is het Orakel ! De wet weet alles en is almachtig !

Het denken stopt niet bij de wet hoor. Gelukkig niet zeg, anders leefden we nu nog steeds in de tijd van lijfstraffen enzovoort.
  Donald Duck held zondag 22 april 2007 @ 18:11:04 #236
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_48606825
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:05 schreef Maverick_tfd het volgende:
Voor de wet niet...
De wet is niks. Een paar regeltjes met een handtekening eronder. Dat neemt niet weg dat de foetus een eigen individu is. Een mens.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_48607407
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:11 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

De wet is niks. Een paar regeltjes met een handtekening eronder. Dat neemt niet weg dat de foetus een eigen individu is. Een mens.
Nonsens.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_48607833
quote:

[..]

wiens welzijn jij boven die van een ander individu stelt, zodra je spreekt over ook bij verkrachting tegen abortus zijn.

een jong kind dat zwanger raakt door een verkrachting een hele zwangerschap laten uitdragen, met alle ellende van dien, het laten afstaan, dat de rest van haar leven met zich meedragen, omdat jij meent dat het moord is anders?
je praat over het beschermen van hen die nog geen stem hebben, maar bent wel bereid de stem van je eigen kind te negeren als die een abortus zou willen?
pi_48608696
quote:

[..]

Wanneer is iets in jouw mening een individu dan? Een zaadcel, een eicel, een bevruchtte eicel, een klompje cellen?
pi_48609508
quote:
Op zondag 22 april 2007 18:40 schreef milagro het volgende:

[..]

wiens welzijn jij boven die van een ander individu stelt, zodra je spreekt over ook bij verkrachting tegen abortus zijn.

een jong kind dat zwanger raakt door een verkrachting een hele zwangerschap laten uitdragen, met alle ellende van dien, het laten afstaan, dat de rest van haar leven met zich meedragen, omdat jij meent dat het moord is anders?
je praat over het beschermen van hen die nog geen stem hebben, maar bent wel bereid de stem van je eigen kind te negeren als die een abortus zou willen?
Niemand heeft ook beweerd dat dit een makkelijke last is. Natuurlijk begrijpen wij dat in een dergelijke situatie, zoals jij nu schetst, de zwangerschap een lijden is voor de moeder, maar wat moeten we anders? Het doden van het ongeboren kind blijft moord en de vraag is, kan zoiets worden toegestaan?
pi_48609848
Nederland heeft mede door de liberale wetgeving een vrij laag percentage abortussen. Blijkbaar doen we het toch goed op een of andere manier.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_48609885
quote:
Op zondag 22 april 2007 19:46 schreef du_ke het volgende:
Nederland heeft mede door de liberale wetgeving een vrij laag percentage abortussen. Blijkbaar doen we het toch goed op een of andere manier.
pi_48610509
quote:
Op zondag 22 april 2007 19:46 schreef du_ke het volgende:
En dus kan moet het nog beter wmb.
pi_48613855
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:06 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Abortus verbieden brengt het aantal abortussen waarschijnlijk niet omlaag hoor, als je daar op doelt...
pi_48614123
Ach het is een boot met lesbo's die het niet kunnen hebben dat vrouwen zwanger worden.
Die wijven sporen niet.
Wat is de volgende stap?
Een boot met getrouwde homo's naar de Perzische Golf?
Want Nederland is toch zo vreselijk verlicht.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  zondag 22 april 2007 @ 21:43:21 #246
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_48614169
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:35 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Abortus verbieden brengt het aantal abortussen waarschijnlijk niet omlaag hoor, als je daar op doelt...
Maar, maar, maar, als op papier staat dat het niet mag, gebeurt het toch niet?
En anders doen we de straffen toch hoger, en hoger, en hoger, en hoger, tot torpederen aan toe?

Het móet werken!
pi_48614190
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:42 schreef lionsguy18 het volgende:
Ach het is een boot met lesbo's die het niet kunnen hebben dat vrouwen zwanger worden.
Die wijven sporen niet.
Wat is de volgende stap?
Uhm, de vrouwen die naar de boot toe gaan kiezen er zelf voor hoor...
pi_48615045
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:06 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, een verbod lost niets op dan gaan mensen uitwijken naar het buitenland of ze laten de abortus illegaal uitvoeren. Beide situaties lijken me ongewenst.
pi_48615255
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:42 schreef lionsguy18 het volgende:
Die wijven sporen niet.
Wat is de volgende stap?
Homo-Trouwtoerisme naar Nederland bestaat al lang natuurlijk.
  maandag 23 april 2007 @ 02:27:55 #250
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_48621088
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:12 schreef du_ke het volgende:

[..]

Homo-Trouwtoerisme naar Nederland bestaat al lang natuurlijk.
En dat is dus precies wat ik bedoel.
Dat is ook een goede instelling.

Maar ik zou ook tegen een homo-trouw boot zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')