Hoe kom je aan deze wijsheden zoals dat Texas zich in vijfen mag opdelen?quote:Op zondag 29 april 2007 01:48 schreef StefanP het volgende:
[..]
Woehoehoe! Wat een kolder. Je wist dat TX een van de belangrijkste staten in de VS is?
Die niet geannexeerd is, maar die ZELF besloot zich bij de union te voegen?
Dat TX als enige staat het recht heeft om de state flag even hoog te hangen als die van de VS?
Dat TX als enige staat het recht heeft om zich uit de union terug te trekken, en weer een republiek te worden?
Dat TX ook het recht heeft zich in 5 staten te splitsen?
Dat TX groter is dan Frankrijk?
Dat TX meer manschappen in de armed forces heeft dan welke staat dan ook?
Dat de vorm van TX overal ter wereld bekend is? Teken hem in het zand en iedereen herkent het.
Dat TX genoeg olie heeft om zichf daar 350 jaar lang van te voorzien?
Dat TX ook enorme voorraden gas heeft?
Dat NASA zich in TX bevindt?
Dat 65% van de defensie industrie zich in TX bevindt?
Dat TX zo fucking groot is dat je er vrijwel elk terrein en landschap ter wereld kunt vinden?
Dat je dagenlang kunt rijden zonder de staat te verlaten?
Dat TX als enige staat een capitol building heeft dat hoger is dan dat in Washington DC?
Dat TX als enige staat zijn eigen power grid heeft?
Dat TX 85% van de benzine in de VS raffineert?
Dat Silicon Valley bij iedereen bekend is, maar dat TX meer chips produceert en voorop loopt in de telecommunicatie? Om maar wat bedrijven te noemen: Texas Instruments, Dell Computer, EDS, Raytheon, National Semiconductor, Motorola, Intel, AMD, Atmel, Applied Materials, Ball Semiconductor, Dallas Semiconductor, Delphi, Nortel, Alcatel...
Dat TX een eigen national guard heeft? En een eigen TX air national guard? En de TX rangers?
Dat iedereen in TX minstens 6 geweren en honderden kogels heeft? Kom maar op met die invasie...
Dat TX volkomen self-sufficient is op het gebied van vlees, graan, fruit, groente en vis?
Frontage roads naast elke highway
Bluebonnets
Mensen die 'please' en 'thank you' zeggen
TX
quote:Op zondag 29 april 2007 01:48 schreef StefanP het volgende:
Dat iedereen in TX minstens 6 geweren en honderden kogels heeft? Kom maar op met die invasie...
Ik vraag me af waarom je eigenlijk nog steeds op een Nederlands forum rondhangt, terwijl je zo'n hekel hebt aan Nederland en Nederlanders.....quote:Op zondag 29 april 2007 02:40 schreef StefanP het volgende:
Sukkeltje. Het zegt genoeg dat je om half 3 's ochtens op een zondag nog eenzaam op Fok rondhangt.
Het is 'overschrijdt'. Je weet het hè - spelling en intellect hangen nauw samen. Was er maar een policy tegen users die niet kunnen spellen...quote:Op zondag 29 april 2007 03:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
een algemene ignore knop is ook handig, hij is neit de enige die in mijn ogen geen bijdrage heeft aan fok!, maar zodra StefanP de policy overschrijd, mag hij wieberen
Ik vraag me net zo hard af wat jij nog in de VS doet, aangezien je de helft van de tijd klaagt dat het hiet zo knudde is. Oh wacht, je bent je vrouw achterna gelopen... het is indicatief genoeg dat je dat Amerikaanse paspoort alleen accepteerde wanneer je je Nederlandse mocht houden. Nep-Amerikaan.quote:Op maandag 30 april 2007 20:58 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je eigenlijk nog steeds op een Nederlands forum rondhangt, terwijl je zo'n hekel hebt aan Nederland en Nederlanders.....
Ach, voorlopig heb ik iets wat jij heel graag wil hebben.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 04:57 schreef StefanP het volgende:
Ik vraag me net zo hard af wat jij nog in de VS doet, aangezien je de helft van de tijd klaagt dat het hiet zo knudde is. Oh wacht, je bent je vrouw achterna gelopen... het is indicatief genoeg dat je dat Amerikaanse paspoort alleen accepteerde wanneer je je Nederlandse mocht houden. Nep-Amerikaan.
Het gebeurt, onverzekerden worden weggestuurd, of ze krijgen rekeningen van 15000 dollar voor één nacht zonder dat er ook maar iets aan medische hulp nodig is. Kijk eens naar de Advocate hospital group in Chicago.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:46 schreef StefanP het volgende:
[..]
Wat een onvoorstelbare onzin zeg. Je hebt echt geen idee waar je het over hebt...
Het is in Amerika blijkbaar normaal om vragen of opmerkingen te negeren waar je geen antwoord op hebt. Ze hebben daar niet voor niets de one-liner uitgevonden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:39 schreef Fides het volgende:
Dat blinde patriotisme (patria = vaderland![]()
) van StefanP is echt zo debiel.
. Bovendien weigert bij blijkbaar in te gaan op mijn post van de vorige pagina(of is het inmddels al 2 pagina' s geleden).
erg zwak van jou, om mensen op hun spelling te wijzenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 04:57 schreef StefanP het volgende:
Het is 'overschrijdt'. Je weet het hè - spelling en intellect hangen nauw samen. Was er maar een policy tegen users die niet kunnen spellen...
maar "footballen" als de bestequote:Op donderdag 3 mei 2007 17:05 schreef OFfSprngr het volgende:
Ach joh, die Amerikanen kunnen niet eens voetballen.
Dammen en korfbal zijn ze ook niet goed inquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:05 schreef OFfSprngr het volgende:
Ook niet nodig, want ze kunnen prima honkballenquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:05 schreef OFfSprngr het volgende:
Korfbal is dan ook een typisch Nederlandse sportquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:41 schreef LangeTabbetje het volgende:
Dammen en korfbal zijn ze ook niet goed in
Ik hou van wielrennen maar ik zou het niet als maatstaf nemen door het gebruik van doping (Hamilton and Landis hebben respectievelijk hun OS meddaile en hun Tour-zege verloren door doping)quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Amerikaanse sporters hebben zoeen winnaarsmentaliteit, dat ze aleen maar winst accepteren, koste wat het kost
denk maar aan de Tour de France
Speciaal voor jou, omdat je zo'n enorme oetlul bentquote:
Idd, als je het afzet naar inwonertal haalt Nederland misschien wel meer titels dan de VS.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:29 schreef OFfSprngr het volgende:
Tja, je kunt ook wel aan nemen dat 300miljoen inwoners vrij veel sterker moet zijn kwa sporters dan een inwoneraantal van 16miljoen.
Sport leeft daar ook veel meer. Kijk naar de sportparken bij de scholen. Daar verbleekt dat gymzaaltje van de Nederlandse scholen bij.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:51 schreef SlimShady het volgende:
de Amerikanen zijn sowieso best goed in sport, heb ik gemerkt.
onder andere bij het schaatsen en zwemmen.
Vreemd dat dan overgewicht in de VS het grootste probleem isquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:34 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Sport leeft daar ook veel meer. Kijk naar de sportparken bij de scholen. Daar verbleekt dat gymzaaltje van de Nederlandse scholen bij.
Dat zegt 'ie toch? Ze willen koste wat het kost winnen, al moeten ze er voor aan de dope.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:57 schreef Fides het volgende:
Ik hou van wielrennen maar ik zou het niet als maatstaf nemen door het gebruik van doping (Hamilton and Landis hebben respectievelijk hun OS meddaile en hun Tour-zege verloren door doping)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |