Mischien zijn onze Amerikaanse vrienden slachtoffer geworden van The American Way of Life (iaw, neergeschoten)quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:16 schreef Elusive het volgende:
he shoots, he scores... en ze zijn uitgeluld![]()
ja grappig hohoquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:22 schreef BasOne het volgende:
[..]
Mischien zijn onze Amerikaanse vrienden slachtoffer geworden van The American Way of Life (iaw, neergeschoten)
Hey, het maagdelijke communistje!quote:
Ik ben de grappigste thuisquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:59 schreef Elusive het volgende:
[..]
ja grappig hoho, je kijkt teveel films.
Ik heb anders een goed idee hoe zowel jij als je eenzame leven eruit zien.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens, racist. Dat kun je niet. Zwak, hoor.
*pakt popcorn*quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:49 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik heb anders een goed idee hoe zowel jij als je eenzame leven eruit zien.
Inderdaad, vertel. Kom voor de verandering eens met een onderbouwing, in plaats van altijd maar dat kneuzige gehuil van een jaloerse immigrant.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:49 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik heb anders een goed idee hoe zowel jij als je eenzame leven eruit zien.
Stukken beter dan als sukkeltje in een goedlopende discussie te springen enkel en alleen om iemand een autist te noemen, zou ik zo zeggen. Maar daar las je gemakshalve zeker overheen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:18 schreef OFfSprngr het volgende:
Geweldig argument.
En net had je nog zo'n goed idee van me. Kom op, zwakkeling, vertel nou eens hoe ik en mijn eenzaam leven eruitzien en als je toch bezig bent, onderbouw meteen "maagdelijke communistje" even. Tenzij je dat uiteraard niet kunt, wat mij waarschijnlijk lijkt, zodat je weer begint over allerlei irrelevante dingen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:52 schreef StefanP het volgende:
Jaloers? Heb je het over jezelf? Ik heb het hier perfect naar m'n zin. De enige jaloezie hier komt van de zijde van de afgunstige VS-bashers. Vertel eens, in welk gehucht woon je en welke melkertbaan heb je?
Jaloersquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:52 schreef StefanP het volgende:
Jaloers? Heb je het over jezelf? Ik heb het hier perfect naar m'n zin. De enige jaloezie hier komt van de zijde van de afgunstige VS-bashers. Vertel eens, in welk gehucht woon je en welke melkertbaan heb je?
[..]
Stukken beter dan als sukkeltje in een goedlopende discussie te springen enkel en alleen om iemand een autist te noemen, zou ik zo zeggen. Maar daar las je gemakshalve zeker overheen.
Doe niet zo kortzichtig. Als je werk/geld hebt kan je beter in de VS zitten dan in Nederland hoor.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:08 schreef BasOne het volgende:
[..]
Jaloers
Jaloers op een systeem dat mensen in de goot laat verotten omdat ze geen verzekering kunnen betalen?
Jaloers op een land waar iedereen met een wapen op zak loopt en je voor het minste overhoop geschoten word, zoals over het gras lopen.
Jaloers op een land wat door de hele wereld word verafgruist omdat ze hun neus in allemans zaken steken.
Oh.. BTW, Melkertbanen zijn 3 jaar geleden al afgeschaft
Das dus het probleem in de VS.. ALS je geld hebt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe niet zo kortzichtig. Als je werk/geld hebt kan je beter in de VS zitten dan in Nederland hoor.
Dat valt ook wel weer mee. Ik woon liever in een groot huis met dito auto en een dik salaris, dan dat ik voor hetzelfde werk in Nederland woon in een rijtjeshuis met Volkswagen Golf. Daar kan je best jaloers op zijn. De VS hebben natuurlijk ook zijn mindere kanten, maar daarom is het natuurlijk niet zo dat de VS meteen de hel op de aarde zijn, wat sommige Fokkers hier wel lijken te denken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:24 schreef BasOne het volgende:
[..]
Das dus het probleem in de VS.. ALS je geld hebt.
Geen werk, geen geld, rot maar lekker dood.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:24 schreef BasOne het volgende:
[..]
Das dus het probleem in de VS.. ALS je geld hebt.
Geen werk, geen geld, rot maar lekker dood.
Persoonlijk, nee, ben nooit in de VS geweest, wil er nog wel eens een keer naartoe.quote:
Hoho.. ik zeg ook niet dat de VS de hel op aarde is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Ik woon liever in een groot huis met dito auto en een dik salaris, dan dat ik voor hetzelfde werk in Nederland woon in een rijtjeshuis met Volkswagen Golf. Daar kan je best jaloers op zijn. De VS hebben natuurlijk ook zijn mindere kanten, maar daarom is het natuurlijk niet zo dat de VS meteen de hel op de aarde zijn, wat sommige Fokkers hier wel lijken te denken.
Wat een onvoorstelbare onzin zeg. Je hebt echt geen idee waar je het over hebt...quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:41 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als je geld hebt kan je ver komen in de VS, als je geen geld hebt is er ook niets voor je, word je zelfs nieteens geholpen in een ziekenhuis als je neergeschoten bent O.o
Is ie verzekerd?, nee? dan moet ie hier weg......
Ligt eraan welk ziekenhuis.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:42 schreef Merkie het volgende:
Dat valt echt wel mee hoor. Sowieso gaan ze niet eerst checken of je verzekerd bent denk ik.
Sorry dat ik je uit je amerikaanse droom help.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:46 schreef StefanP het volgende:
[..]
Wat een onvoorstelbare onzin zeg. Je hebt echt geen idee waar je het over hebt...
Nee hoor, ik vond dat ie gelijk had.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:52 schreef StefanP het volgende:
[..]
Stukken beter dan als sukkeltje in een goedlopende discussie te springen enkel en alleen om iemand een autist te noemen, zou ik zo zeggen. Maar daar las je gemakshalve zeker overheen.
Woehoehoe! Wat een kolder. Je wist dat TX een van de belangrijkste staten in de VS is?quote:Op zondag 29 april 2007 00:28 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Persoonlijk,.. ik zou willen dat Texas nog een apart land was.
De ironie wilt dat het door de VS is geannaxeerd vanwege de schulden en nu stort het de federale economie in elkaar door schulden van het Texaanse kabinet (want laten we eerlijk zijn, praktisch gezien is het hele Bush-kabinet bestaande uit Texaanse rednecks).
Don't mess with Texas!.![]()
Yeeeaaaaaahhh... riiiiiiiiiiiiggggghtquote:Dat de vorm van TX overal ter wereld bekend is? Teken hem in het zand en iedereen herkent het.
Dat komt omdat je meestal doorspoelt voordat je achterom kijkt.quote:Op zondag 29 april 2007 02:01 schreef Merkie het volgende:
Ik zou de vorm van Texas niet herkennen.
Dat in TX het meest de doodstraf word toegepastquote:Op zondag 29 april 2007 01:48 schreef StefanP het volgende:
[..]
Woehoehoe! Wat een kolder. Je wist dat TX een van de belangrijkste staten in de VS is?
Die niet geannexeerd is, maar die ZELF besloot zich bij de union te voegen?
Dat TX als enige staat het recht heeft om de state flag even hoog te hangen als die van de VS?
Dat TX als enige staat het recht heeft om zich uit de union terug te trekken, en weer een republiek te worden?
Dat TX ook het recht heeft zich in 5 staten te splitsen?
Dat TX groter is dan Frankrijk?
Dat TX meer manschappen in de armed forces heeft dan welke staat dan ook?
Dat de vorm van TX overal ter wereld bekend is? Teken hem in het zand en iedereen herkent het.
Dat TX genoeg olie heeft om zichf daar 350 jaar lang van te voorzien?
Dat TX ook enorme voorraden gas heeft?
Dat NASA zich in TX bevindt?
Dat 65% van de defensie industrie zich in TX bevindt?
Dat TX zo fucking groot is dat je er vrijwel elk terrein en landschap ter wereld kunt vinden?
Dat je dagenlang kunt rijden zonder de staat te verlaten?
Dat TX als enige staat een capitol building heeft dat hoger is dan dat in Washington DC?
Dat TX als enige staat zijn eigen power grid heeft?
Dat TX 85% van de benzine in de VS raffineert?
Dat Silicon Valley bij iedereen bekend is, maar dat TX meer chips produceert en voorop loopt in de telecommunicatie? Om maar wat bedrijven te noemen: Texas Instruments, Dell Computer, EDS, Raytheon, National Semiconductor, Motorola, Intel, AMD, Atmel, Applied Materials, Ball Semiconductor, Dallas Semiconductor, Delphi, Nortel, Alcatel...
Dat TX een eigen national guard heeft? En een eigen TX air national guard? En de TX rangers?
Dat iedereen in TX minstens 6 geweren en honderden kogels heeft? Kom maar op met die invasie...
Dat TX volkomen self-sufficient is op het gebied van vlees, graan, fruit, groente en vis?
Frontage roads naast elke highway
Bluebonnets
Mensen die 'please' en 'thank you' zeggen
TX
heb je hier een bron van?, want dit lijkt me wel abnormaal veel, zelfs voor texasquote:Dat iedereen in TX minstens 6 geweren en honderden kogels heeft? Kom maar op met die invasie...
Heb je stromend water dan, in dat achterlijke gehucht waar jij woont?quote:Op zondag 29 april 2007 02:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat komt omdat je meestal doorspoelt voordat je achterom kijkt.
hihiquote:Op zondag 29 april 2007 02:38 schreef StefanP het volgende:
[..]
Heb je stromend water dan, in dat achterlijke gehucht waar jij woont?
quote:Op zondag 29 april 2007 02:40 schreef StefanP het volgende:
Sukkeltje. Het zegt genoeg dat je om half 3 's ochtens op een zondag nog eenzaam op Fok rondhangt.
Ja, duidelijk geen stromend water.quote:Op zondag 29 april 2007 02:40 schreef StefanP het volgende:
Sukkeltje. Het zegt genoeg dat je om half 3 's ochtens op een zondag nog eenzaam op Fok rondhangt.
het zegt genoeg dat iemand met zon goede baan hier rondhangt, zoekend naar het in jouw ogen mindere nederland om hun vervolgens af te kraken over hoe geweldig amerika isquote:Op zondag 29 april 2007 02:40 schreef StefanP het volgende:
Het spreekt boekdelen dat je de hele dag hier rondhangt en in elke SC te vinden bent. Goh, je hebt vast een enorm rijk sociaal leven. In de 5 minuten die je eventjes niet post ben je natuurlijk bij je vriendin te vinden, aan het uitgaan, vrienden aan het bezoeken en buiten de deur bezig.quote:Op zondag 29 april 2007 02:42 schreef Monidique het volgende:
Maar laffe gek, vertel nou eens wat over mij en mijn eenzaam leven. Of durf je dat niet?
Stefan, wat is die username ook alweer waarmee je op een fantasyforum iedere dag online rollenspellen hebt gespeeld, ik ben het even vergeten.quote:Op zondag 29 april 2007 02:58 schreef StefanP het volgende:
[..]
Het spreekt boekdelen dat je de hele dag hier rondhangt en in elke SC te vinden bent. Goh, je hebt vast een enorm rijk sociaal leven. In de 5 minuten die je eventjes niet post ben je natuurlijk bij je vriendin te vinden, aan het uitgaan, vrienden aan het bezoeken en buiten de deur bezig.
een algemene ignore knop is ook handig, hij is neit de enige die in mijn ogen geen bijdrage heeft aan fok!, maar zodra StefanP de policy overschrijd, mag hij wieberenquote:Op zondag 29 april 2007 03:43 schreef OFfSprngr het volgende:
Is het niet handig om een forum-weide ignore knop voor StefanP te maken?.
nee, dan komt ONZ stil te staanquote:Op zondag 29 april 2007 03:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Tja, dr is eenmaal nog geen ban op debiele users.. (al zal dat minstens de helft van FOK leeg maken..).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |