Speciaal voor jou, omdat je zo'n enorme oetlul bentquote:
Idd, als je het afzet naar inwonertal haalt Nederland misschien wel meer titels dan de VS.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:29 schreef OFfSprngr het volgende:
Tja, je kunt ook wel aan nemen dat 300miljoen inwoners vrij veel sterker moet zijn kwa sporters dan een inwoneraantal van 16miljoen.
Sport leeft daar ook veel meer. Kijk naar de sportparken bij de scholen. Daar verbleekt dat gymzaaltje van de Nederlandse scholen bij.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:51 schreef SlimShady het volgende:
de Amerikanen zijn sowieso best goed in sport, heb ik gemerkt.
onder andere bij het schaatsen en zwemmen.
Vreemd dat dan overgewicht in de VS het grootste probleem isquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:34 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Sport leeft daar ook veel meer. Kijk naar de sportparken bij de scholen. Daar verbleekt dat gymzaaltje van de Nederlandse scholen bij.
Dat zegt 'ie toch? Ze willen koste wat het kost winnen, al moeten ze er voor aan de dope.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:57 schreef Fides het volgende:
Ik hou van wielrennen maar ik zou het niet als maatstaf nemen door het gebruik van doping (Hamilton and Landis hebben respectievelijk hun OS meddaile en hun Tour-zege verloren door doping)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |