nooit gedacht dat die diarra het zo ver zou schoppenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:18 schreef JlGSAW het volgende:
Internazionale én AC Milan zijn nadrukkelijk geïnteresseerd in David Trezeguet van Juventus, die niet nóg een jaar de CL kan missen. Verder is Internazionale erg gecharmeerd van Mahamadou Diarra (ex-Vitesse), die vorig jaar de overstap maakte van Olympique Lyon naar Real Madrid.
Hoe zielig kun je zijn, als Interquote:Inter defend Adriano in court
Despite seeing his two-match ban for diving confirmed, Inter have announced they will continue the legal battle to clear Adriano.
The striker was suspended after video evidence suggested he simulated contact with Roma goalkeeper Alexander Doni to earn a penalty in Wednesday’s 3-1 defeat.
Yesterday evening the appeal to the Disciplinary Commission was rejected and the two-match ban – ruling him out of games with Siena and Empoli – ordered to stand.
However, the official club website released a statement announcing that further legal action would be taken in the CAF Court of Appeal.
Inter hope to either have the ban quashed or reduced to one match after President Massimo Moratti dubbed the disciplinary move “true buffoonery.”
Maanden al en ik had al voorspeld dat ze helemaal zouden inzakken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:02 schreef DeVinger het volgende:
Jezus Palermo wat presteren jullie bagger laatste weken
Relaxte vooruitziende blik dan, was jij ook die kerel die 100 euro op Lazio bij top5 had gezet. Erg netjesquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:16 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Maanden al en ik had al voorspeld dat ze helemaal zouden inzakken.
Waarom is Catania - Ascoli uitgesteld?
25 Euro (van m'n winst) op LAZIO bij de eerste 4 @ 12.00 = 300 Euro bij winst. Wilde er het dubbele op gooien, maar had geen cash vrij. Zonde. Maar goed, mocht het lukken, dan heeft deze jongen een gratis seizoenskaart.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:20 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Relaxte vooruitziende blik dan, was jij ook die kerel die 100 euro op Lazio bij top5 had gezet. Erg netjes
Tcoh knap zeg van Lazio, zo'n topteam hebben ze toch niet...
quote:
Inter dus nmu officieel kampioen.quote:Op zondag 22 april 2007 15:59 schreef DIGGER het volgende:
Als Inter wint en Roma verliest, is het gebeurd en is Inter officieel kampioen.
Inter heeft dus zoals het nu staat zelf 1 goal nodig.
quote:
Niet op deze 3 punten gerekend, maar toch: Mutuquote:
Dat wel natuurlijkquote:Op zondag 22 april 2007 17:54 schreef RayMania het volgende:
Ik vind het helemaal niet knap. De gedoodverfde favoriet in een competitie zonder Juventus, en met een achterstand van Fiorentina en Milan aan het begin. Verder nog twee goede spelers gekocht (Zlatan en Vieira). Volgend seizoen de echte meting.
Doetie wel vaker hoorquote:Op zondag 22 april 2007 17:28 schreef Kadoc het volgende:
Wat scoort Materazzi veel dit jaar.
Waarom is Toldo geen nr 1 keeper meer tegenwoordig bij Inter ?quote:Op zondag 22 april 2007 18:49 schreef DeVinger het volgende:
Hij geeft net dat Italiaanse tintje aan het verder exotische elftal van Inter
Mwa, hij scoorde wel eens 12 en 5 keer in een seizoen bij Perugia maar dat is het dan wel.quote:Op zondag 22 april 2007 18:48 schreef Dubnobasswithmyhea... het volgende:
[..]
Doetie wel vaker hoor.
Omdat ze een veel betere keeper hebben.quote:Op zondag 22 april 2007 18:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom is Toldo geen nr 1 keeper meer tegenwoordig bij Inter ?
Nogal, gezellig hier. Niet?quote:Op zondag 22 april 2007 22:04 schreef VoreG het volgende:
Vermaak je je een beetje pfaf?
Gaat het ooit nog gezond worden die club ?quote:Op zondag 22 april 2007 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Parma moet in de Serie A blijven
Lazio gaat nu ook goedquote:Op zondag 22 april 2007 22:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gaat het ooit nog gezond worden die club ?
Die hing er lekker in jaquote:
Er zijn wel heel veel "kandidaten" voor de 3e degradatieplek ja:quote:Op zondag 22 april 2007 22:23 schreef pfaf het volgende:
En nog maar 3 punten van 'het linker rijtje'
Haha, had dat nog niet gelezen maar het eerste was mij opviel inn die samenvatting was het shirtje uittrekken na een goalquote:Op maandag 23 april 2007 07:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die hing er lekker in ja
Mooi dat Parma boven de streep staat, maar ik zie Reggina daar graag ook.
Dus doe maar Chievo naar de Serie B of zo.
Palermo is ook helemaal uit vorm, ook zo zonder Amauri, toch DE smaakmaker de 1e seizoenshelft bij Palermo. Catania is ook vreselijk uit vorm, en allebei sinds die ene beruchte wedstrijd zeg maar.
Goal van het weekend was trouwens de 2-0 van Zampagna bij Atalanta - Roma. Geniaal stukje inzicht, techniek en uitvoering. (Hier de samenvatting van de wedstrijd: http://www.youtube.com/watch?v=L46wrcScP5M )
En slechts 5 gele kaarten gegeven dit hele weekend in de Serie A......voor het uittrekken van het shirtje na een goal.
Echt mooi dat die spelers daar gewoon schijt aan hebbenquote:Op maandag 23 april 2007 10:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Haha, had dat nog niet gelezen maar het eerste was mij opviel inn die samenvatting was het shirtje uittrekken na een goal. Dat gebeurt daar zo veel. Stomme regel ook.
juve had gewoon -30 moeten krijgen begin vorig seizoenquote:Op maandag 23 april 2007 12:10 schreef buzzer het volgende:
en volgend seizoen Juve gewoon weer in de serie A
Het moet nog zomer wordenquote:Op maandag 23 april 2007 12:10 schreef buzzer het volgende:
en volgend seizoen Juve gewoon weer in de serie A
Ach, zie bv een Bogdani na de 2-1 gisteren: http://www.youtube.com/watch?v=d6HZKFucFN4quote:Op maandag 23 april 2007 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Is dat uittrekken van shirts nog zo aan de orde van de dag in Italie.
quote:
Inderdaad. Eigenlijk wordt Reggina nu nog zwaarder gestraft dan Juve.quote:Op maandag 23 april 2007 07:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die hing er lekker in ja
Mooi dat Parma boven de streep staat, maar ik zie Reggina daar graag ook.
Dus doe maar Chievo naar de Serie B of zo.
GAMMAquote:Op maandag 23 april 2007 12:24 schreef DIGGER het volgende:
O en Pfaf, Ik denk dat Palermo binnenkort een werkeloze trainer heeft na gisteravond.
Als ze het niet zouden redden is dat zeer zeker zo ja, uitgezonderd dat ze dan niet de concurrentie van Juve in de Serie B zouden hebben komend seizoen. Maar als Reggina het weet te flikken, is dat echt een wereldprestatie, voor zo'n kleine Zuidelijke club (wel mooie fanatieke aanhang).quote:Op maandag 23 april 2007 12:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad. Eigenlijk wordt Reggina nu nog zwaarder gestraft dan Juve.
Siena is een heel mooie stad maar qua voetbalclub heb ik er niets meequote:Op maandag 23 april 2007 19:49 schreef DIGGER het volgende:
Mwah, SIena, mooie stad, kleine club, schitterend historisch stadion, laat dan een kleien nietszeggende club eruit gaan, zoals Chievo, kunnen ze lekker de derby uitvechten in B met Hellas.
Voordeel van Chievo is wel dat ze een ideaal programma hebben metquote:Op maandag 23 april 2007 20:40 schreef DIGGER het volgende:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | (2) Roma 68 33 (4) Milan 64 33 (7) Fiorentina 62 33 (3) Lazio 60 33 (5) Empoli 50 33 (6) Palermo 49 33 (8) Udinese 43 33 |
Heeft Lazio ook geen strafpunten gekregen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:45 schreef pfaf het volgende:
U vraagt wij draaien.
[ code verwijderd ]
Met tussen de haakjes de huidige positie.
Je zou dus kunnen stellen dat Lazio de grootste profiteur is van Calciopoli!
3 nog maar geloof ik.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:34 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Heeft Lazio ook geen strafpunten gekregen?
quote:Op zondag 29 april 2007 11:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Op hoop van zegen vanmiddag!
Helaas. Het is niet anders.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:58 schreef egoTRON het volgende:
Vierde idd, jammer maar helaas...
Parma moet daarom winnen.quote:Op zondag 29 april 2007 15:32 schreef dndiek het volgende:
Reggina op 1-2 voor
Toen ik in Italie woonde las ik altijd de gazettaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:19 schreef DIGGER het volgende:
We kunnen weer: http://www.gazzetta.it/Ca(...)le/30/processo.shtml
heerlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:20 schreef DIGGER het volgende:
Tis weer gezellig in de Italiaanse media tussen Milan en Inter.
Strekking van het verhaal: "Milan, gefeliciteerd, maar je had er uberhaupt niet mogen staan"
Reactie: "Die scudetto op jullie borst hebben jullie gekocht en niet verdiend."
En zo vliegt iedereen elkaar momenteel woordelijk in de haren.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Atalanta - Siena Cagliari - Udinese Chievo - Parma Empoli - Catania Lazio - Livorno Messina - Inter Palermo - Roma Sampdoria - Reggina Torino - Ascoli |
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:20 schreef DIGGER het volgende:
Tis weer gezellig in de Italiaanse media tussen Milan en Inter.
Strekking van het verhaal: "Milan, gefeliciteerd, maar je had er uberhaupt niet mogen staan"
Reactie: "Die scudetto op jullie borst hebben jullie gekocht en niet verdiend."
En zo vliegt iedereen elkaar momenteel woordelijk in de haren.
Vorige week in de derby tegen Roma hingen echt alle doeken ondersteboven uit protest. Ook Roma, dat toestemming had om diverse doeken mee te nemen, liet dat na, uit protest.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:14 schreef Aanvoerder het volgende:
LAZIO - Livorno, politiek beladen, maar dit keer zonder politieke doeken? We zullen zien.
Fiorentina speelt zonder Toniquote:
Crespo wil in Milaan blijvenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:49 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
Vertaald: Moratti, je gedroeg je als een heer toen je zelf in de CL verloor, maar nu heb je ineens een grote mond, je zou respect voor ons moeten hebben.
[afbeelding]
Juve denkt aan Crespo (lenen van Chelsea) om een koppel te vormen met Huntelaar
1-0 Chievo.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:04 schreef pfaf het volgende:
Vandaag kan Parma Chievo de knock-out geven en zichzelf toch praktisch veilig spelen. Wederom een cruciale pot.
Meer dan 4000 supporters mee naar Verona.
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog 2 puntjes en LAZIO Milan is zeker van CL-voorronde.
Prachtigquote:Op maandag 7 mei 2007 19:40 schreef Capetown het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=bwgHQBva7kQ
Of wie zei het ook alweer?quote:Vieri ontkent een ton per doelpunt te vangen
7/5/2007 18:48
Christian Vieri krijgt geen bonus van honderd duizend euro per doelpunt dat hij maakt voor Atalanta Bergamo. De 33-jarige spits, die afgelopen zondag van 45 meter scoorde na achttien maanden droog te hebben gestaan, ontkent de constructie waarvan bij zijn komt naar Atalanta werd gerept.
Vieri zou een minimumsalaris van 1500 euro per maand krijgen, met een enorme premie per goal. 'Ik krijg een salaris. Het is niet waar dat ik per doelpunt word betaald', aldus de spits die lang met een knieblessure kampte.
Ook voorzitter Ivan Ruggeri verwijst het verhaal naar het rijk der fabelen. 'Het vastleggen van Vieri is gok die goed heeft uitgepakt, net als de rentree van Cristiano Doni. Als het een mij ligt, blijft Vieri ook komend seizoen
Doet me een beetje denken aan een doelpunt van Sampdoria eerder dit seizoen.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:40 schreef Capetown het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=bwgHQBva7kQ
Grapjas. Hij werd echt wel gezien als topper hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:42 schreef pfaf het volgende:
Één van de meest onderschatte spitsen te Wereld...
Ik vind niet dat hij de waardering krijgt die hij verdient, vooral hier in Nederland.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Grapjas. Hij werd echt wel gezien als topper hoor. Heeft er alleen vet lang uit gelegen en mag blij zijn dat Atalanta hem de kans gaf om terug te komen.
Ach, in Nederland kunnen ze wel meer niet waarderen. Het was een echte typische Italiaanse glamour spitsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind niet dat hij de waardering krijgt die hij verdient, vooral hier in Nederland.
Ook qua clubsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:12 schreef pfaf het volgende:
Volgens mij heeft hij z'n halve carriere 1 op1 gelopen,
Moet lukken pfaffquote:Internazionale - Lazio Roma
Parma - Messina
Fiorentina - Cagliari
Udinese - Atalanta
AS Roma - Torino
Reggina Chievo
Ascoli - Palermo
Livorno - Sampdoria
Siena - Empoli
Catania - AC Milan
Rood gekregen? Waarvoor? Shirtje uittrekken na de goal?quote:Op zondag 13 mei 2007 15:37 schreef pfaf het volgende:
Gasba!
Rood? Nee toch?quote:Op zondag 13 mei 2007 15:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Rood gekregen? Waarvoor? Shirtje uittrekken na de goal?
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Milan 1-1! Dag 3e plek!
Op doelsaldo staan jullie nog 4e.quote:
Als het daar op aan moet komen is de 3e plaats van Lazio ook niet echt overtuigend, nietwaar? Scheelt 3 doelpunten ofzo.quote:
Maakt verder geen reet uit. We hebben allebei CL-voorronde en bovendien heb ik nu 300 Euro's in het laadje door LAZIO! En AJAX door. Mijn dag kan niet meer stuk!quote:Op zondag 13 mei 2007 17:03 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Als het daar op aan moet komen is de 3e plaats van Lazio ook niet echt overtuigend, nietwaar? Scheelt 3 doelpunten ofzo.
Haha, gefeliciteerd. Als je het zo bekijkt is het ook wel prima. Maar ik ga er vooralsnog vanuit dat Milan zich niet meer hoeft te plaatsen voor de CL aangezien die toch gaan winnenquote:Op zondag 13 mei 2007 17:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Maakt verder geen reet uit. We hebben allebei CL-voorronde en bovendien heb ik nu 300 Euro's in het laadje door LAZIO! En AJAX door. Mijn dag kan niet meer stuk!
rofl geniaal, prachtig om daar te staanquote:Op maandag 14 mei 2007 17:25 schreef Afunados het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eOPYX1kzpjA
"Macarena di Reginaldo", nummer voor Reginaldo dus![]()
Zijn eerste sinds 1991/92.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:15 schreef venomsnake het volgende:
Costacurta heeft gescoord![]()
wel een pingel, maar toch..!
Lazio is kats uit vorm, Parma in bloedvorm, Lazio speelt nergens meer voor, Parma móet. 0-3.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:25 schreef Aanvoerder het volgende:
LAZIO gaat Parma even oprollen... Sorry pfaf!
Je speelt om te winnen! Ik wil die 3e plek veiligstellen.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Lazio is kats uit vorm, Parma in bloedvorm, Lazio speelt nergens meer voor, Parma móet. 0-3.
Reggina speelde vandaag 3-3 tegen Empoli, waarom zou Parma geen punt kunnen pakken?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:12 schreef pfaf het volgende:
Erg kut dit. Tegen zo een zwak en inspiratieloos Lazio moet je 3 punten pakken.
11 Cagliari 40 -10
12 Livorno 40 -15
13 Torino 40 -17
14 Chievo 39 -8
15 Parma 39 -17
16 Catania 38 -23
17 Reggina 37 0
---------------------------------
18 Siena 37 -11
Ik zie Parma geen punten pakken tegen Empoli eerlijk gezegd, dus het wordt hopen dat Siena.Reggina of Catania geen punten meer pakken.
Het gaat toch echt op onderling duel en niet op doelsaldo. De nr 18 vliegt er rechtstreeks uit ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:28 schreef zjroentje het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40433/sc=63db84
Deze stand vind ik leuker.
Dan moet het zondag tegen Lazio maar gebeuren. Vliegt er nog 1 iemand direct uit, of is het voor de nummer 18 play-offs?
Wat is er morgen dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
AS Roma kan zijn rechtstreekse plaatsing kwijt raken morgen
Oow zo, helemaal niet aan gedachtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
CL finale
Als Milan wint dan moet Roma voorronde spelen
tja, als je zelf nooit een CL-finale haalt, moet je iets héquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
kan bij Inter de Liverpool flag er weer uit
quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik was eerst voor Liverpool, maar Forza Nerorossi!
Tottiquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Alles om die stink romanisti een loer te draaien.
Klinkt goed, maar nummer vier verliest haar plaats dan toch niet, hoop ik?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:22 schreef dndiek het volgende:
Welke bron vertelt trouwens dat AS Roma dan het rechtstreekse ticket kwijt is?
Nummer 4 is Milan zelf, maar door winst zouden ze rechtstreeks geplaatst zijn ipv geplaatst voor de voorronde. Omdat de UEFA heeft bepaald dat 4 landen het maximum aantal deelnemers per land is, zou de nummer 2 zijn rechtstreekse ticket in moeten leverenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar nummer vier verliest haar plaats dan toch niet, hoop ik?
Lijkt me niet toch.. Milan is momenteel nummer 4quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar nummer vier verliest haar plaats dan toch niet, hoop ik?
quote:Op deze site staat het volgende:
Since AC Milan and Liverpool already qualified for the 3rd qualifying round of the Champions League, the champions of the 23th and 24th countries on the ranking list (Denmark and Hungary) have direct access to the 2nd qualifying round, and the champion of the 16th country on the ranking list (Switzerland) has direct access to the 3rd qualifying round.
Rossoneri, je hebt gelijk. Was in de war met Nerazzurri.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:36 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Totti
is het trouwens niet gewoon rossoneri? of maakt dat geen reet uit?
Die "gek" ook met dat "Pazzo" shirtquote:Op maandag 14 mei 2007 17:25 schreef Afunados het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eOPYX1kzpjA
"Macarena di Reginaldo", nummer voor Reginaldo dus![]()
Er stond een pagina grote bedankt advertentie in de Gazzetta dello Sport die zaterdag voor "Billy".quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:32 schreef BramKVO het volgende:
Grazie BILLY COSTACURTA !! Wat een held ook. En wat een club is Milan toch. Ondanks dat het een topclub is, is het echt een familie, waar spelers lang blijven (zelfs tot na hun carriere).
Maar eeh Chievo heeft wel een eigen wijk! Lazio niet!quote:Op zondag 27 mei 2007 01:18 schreef DIGGER het volgende:
Er zaten vandaag 5000 Napolitanen in Verona, die wel even een stukje verder moeten reizen dan de Chievo fan
Excuseer, er waren 5000 kaarten verkocht.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:18 schreef DIGGER het volgende:
Er zaten vandaag 5000 Napolitanen in Verona, die wel even een stukje verder moeten reizen dan de Chievo fan
En Saudatiquote:Op zondag 27 mei 2007 15:31 schreef pfaf het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Muslimovic en Budan, 2-0!![]()
Dit kan niet meer fout gaan!![]()
![]()
![]()
![]()
't Is eigenlijk om te brullen wat er allemaal gebeurd.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat Catania en Chievo laten zien ziet er niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |