quote:Op zondag 13 mei 2007 16:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Milan 1-1! Dag 3e plek!
Op doelsaldo staan jullie nog 4e.quote:
Als het daar op aan moet komen is de 3e plaats van Lazio ook niet echt overtuigend, nietwaar? Scheelt 3 doelpunten ofzo.quote:
Maakt verder geen reet uit. We hebben allebei CL-voorronde en bovendien heb ik nu 300 Euro's in het laadje door LAZIO! En AJAX door. Mijn dag kan niet meer stuk!quote:Op zondag 13 mei 2007 17:03 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Als het daar op aan moet komen is de 3e plaats van Lazio ook niet echt overtuigend, nietwaar? Scheelt 3 doelpunten ofzo.
Haha, gefeliciteerd. Als je het zo bekijkt is het ook wel prima. Maar ik ga er vooralsnog vanuit dat Milan zich niet meer hoeft te plaatsen voor de CL aangezien die toch gaan winnenquote:Op zondag 13 mei 2007 17:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Maakt verder geen reet uit. We hebben allebei CL-voorronde en bovendien heb ik nu 300 Euro's in het laadje door LAZIO! En AJAX door. Mijn dag kan niet meer stuk!
rofl geniaal, prachtig om daar te staanquote:Op maandag 14 mei 2007 17:25 schreef Afunados het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eOPYX1kzpjA
"Macarena di Reginaldo", nummer voor Reginaldo dus![]()
Zijn eerste sinds 1991/92.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:15 schreef venomsnake het volgende:
Costacurta heeft gescoord![]()
wel een pingel, maar toch..!
Lazio is kats uit vorm, Parma in bloedvorm, Lazio speelt nergens meer voor, Parma móet. 0-3.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:25 schreef Aanvoerder het volgende:
LAZIO gaat Parma even oprollen... Sorry pfaf!
Je speelt om te winnen! Ik wil die 3e plek veiligstellen.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Lazio is kats uit vorm, Parma in bloedvorm, Lazio speelt nergens meer voor, Parma móet. 0-3.
Reggina speelde vandaag 3-3 tegen Empoli, waarom zou Parma geen punt kunnen pakken?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:12 schreef pfaf het volgende:
Erg kut dit. Tegen zo een zwak en inspiratieloos Lazio moet je 3 punten pakken.
11 Cagliari 40 -10
12 Livorno 40 -15
13 Torino 40 -17
14 Chievo 39 -8
15 Parma 39 -17
16 Catania 38 -23
17 Reggina 37 0
---------------------------------
18 Siena 37 -11
Ik zie Parma geen punten pakken tegen Empoli eerlijk gezegd, dus het wordt hopen dat Siena.Reggina of Catania geen punten meer pakken.
Het gaat toch echt op onderling duel en niet op doelsaldo. De nr 18 vliegt er rechtstreeks uit ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:28 schreef zjroentje het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40433/sc=63db84
Deze stand vind ik leuker.
Dan moet het zondag tegen Lazio maar gebeuren. Vliegt er nog 1 iemand direct uit, of is het voor de nummer 18 play-offs?
Wat is er morgen dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
AS Roma kan zijn rechtstreekse plaatsing kwijt raken morgen
Oow zo, helemaal niet aan gedachtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
CL finale
Als Milan wint dan moet Roma voorronde spelen
tja, als je zelf nooit een CL-finale haalt, moet je iets héquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
kan bij Inter de Liverpool flag er weer uit
quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik was eerst voor Liverpool, maar Forza Nerorossi!
Tottiquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Alles om die stink romanisti een loer te draaien.
Klinkt goed, maar nummer vier verliest haar plaats dan toch niet, hoop ik?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:22 schreef dndiek het volgende:
Welke bron vertelt trouwens dat AS Roma dan het rechtstreekse ticket kwijt is?
Nummer 4 is Milan zelf, maar door winst zouden ze rechtstreeks geplaatst zijn ipv geplaatst voor de voorronde. Omdat de UEFA heeft bepaald dat 4 landen het maximum aantal deelnemers per land is, zou de nummer 2 zijn rechtstreekse ticket in moeten leverenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar nummer vier verliest haar plaats dan toch niet, hoop ik?
Lijkt me niet toch.. Milan is momenteel nummer 4quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar nummer vier verliest haar plaats dan toch niet, hoop ik?
quote:Op deze site staat het volgende:
Since AC Milan and Liverpool already qualified for the 3rd qualifying round of the Champions League, the champions of the 23th and 24th countries on the ranking list (Denmark and Hungary) have direct access to the 2nd qualifying round, and the champion of the 16th country on the ranking list (Switzerland) has direct access to the 3rd qualifying round.
Rossoneri, je hebt gelijk. Was in de war met Nerazzurri.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:36 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Totti
is het trouwens niet gewoon rossoneri? of maakt dat geen reet uit?
Die "gek" ook met dat "Pazzo" shirtquote:Op maandag 14 mei 2007 17:25 schreef Afunados het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eOPYX1kzpjA
"Macarena di Reginaldo", nummer voor Reginaldo dus![]()
Er stond een pagina grote bedankt advertentie in de Gazzetta dello Sport die zaterdag voor "Billy".quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:32 schreef BramKVO het volgende:
Grazie BILLY COSTACURTA !! Wat een held ook. En wat een club is Milan toch. Ondanks dat het een topclub is, is het echt een familie, waar spelers lang blijven (zelfs tot na hun carriere).
Maar eeh Chievo heeft wel een eigen wijk! Lazio niet!quote:Op zondag 27 mei 2007 01:18 schreef DIGGER het volgende:
Er zaten vandaag 5000 Napolitanen in Verona, die wel even een stukje verder moeten reizen dan de Chievo fan
Excuseer, er waren 5000 kaarten verkocht.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:18 schreef DIGGER het volgende:
Er zaten vandaag 5000 Napolitanen in Verona, die wel even een stukje verder moeten reizen dan de Chievo fan
En Saudatiquote:Op zondag 27 mei 2007 15:31 schreef pfaf het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Muslimovic en Budan, 2-0!![]()
Dit kan niet meer fout gaan!![]()
![]()
![]()
![]()
't Is eigenlijk om te brullen wat er allemaal gebeurd.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat Catania en Chievo laten zien ziet er niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |