quote:Op maandag 7 mei 2007 00:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog 2 puntjes en LAZIO Milan is zeker van CL-voorronde.
Prachtigquote:Op maandag 7 mei 2007 19:40 schreef Capetown het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=bwgHQBva7kQ
Of wie zei het ook alweer?quote:Vieri ontkent een ton per doelpunt te vangen
7/5/2007 18:48
Christian Vieri krijgt geen bonus van honderd duizend euro per doelpunt dat hij maakt voor Atalanta Bergamo. De 33-jarige spits, die afgelopen zondag van 45 meter scoorde na achttien maanden droog te hebben gestaan, ontkent de constructie waarvan bij zijn komt naar Atalanta werd gerept.
Vieri zou een minimumsalaris van 1500 euro per maand krijgen, met een enorme premie per goal. 'Ik krijg een salaris. Het is niet waar dat ik per doelpunt word betaald', aldus de spits die lang met een knieblessure kampte.
Ook voorzitter Ivan Ruggeri verwijst het verhaal naar het rijk der fabelen. 'Het vastleggen van Vieri is gok die goed heeft uitgepakt, net als de rentree van Cristiano Doni. Als het een mij ligt, blijft Vieri ook komend seizoen
Doet me een beetje denken aan een doelpunt van Sampdoria eerder dit seizoen.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:40 schreef Capetown het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=bwgHQBva7kQ
Grapjas. Hij werd echt wel gezien als topper hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:42 schreef pfaf het volgende:
Één van de meest onderschatte spitsen te Wereld...
Ik vind niet dat hij de waardering krijgt die hij verdient, vooral hier in Nederland.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Grapjas. Hij werd echt wel gezien als topper hoor. Heeft er alleen vet lang uit gelegen en mag blij zijn dat Atalanta hem de kans gaf om terug te komen.
Ach, in Nederland kunnen ze wel meer niet waarderen. Het was een echte typische Italiaanse glamour spitsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind niet dat hij de waardering krijgt die hij verdient, vooral hier in Nederland.
Ook qua clubsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:12 schreef pfaf het volgende:
Volgens mij heeft hij z'n halve carriere 1 op1 gelopen,
Moet lukken pfaffquote:Internazionale - Lazio Roma
Parma - Messina
Fiorentina - Cagliari
Udinese - Atalanta
AS Roma - Torino
Reggina Chievo
Ascoli - Palermo
Livorno - Sampdoria
Siena - Empoli
Catania - AC Milan
Rood gekregen? Waarvoor? Shirtje uittrekken na de goal?quote:Op zondag 13 mei 2007 15:37 schreef pfaf het volgende:
Gasba!
Rood? Nee toch?quote:Op zondag 13 mei 2007 15:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Rood gekregen? Waarvoor? Shirtje uittrekken na de goal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |