Omdat ze een veel betere keeper hebben.quote:Op zondag 22 april 2007 18:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom is Toldo geen nr 1 keeper meer tegenwoordig bij Inter ?
Nogal, gezellig hier. Niet?quote:Op zondag 22 april 2007 22:04 schreef VoreG het volgende:
Vermaak je je een beetje pfaf?
Gaat het ooit nog gezond worden die club ?quote:Op zondag 22 april 2007 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Parma moet in de Serie A blijven
Lazio gaat nu ook goedquote:Op zondag 22 april 2007 22:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gaat het ooit nog gezond worden die club ?
Die hing er lekker in jaquote:
Er zijn wel heel veel "kandidaten" voor de 3e degradatieplek ja:quote:Op zondag 22 april 2007 22:23 schreef pfaf het volgende:
En nog maar 3 punten van 'het linker rijtje'
Haha, had dat nog niet gelezen maar het eerste was mij opviel inn die samenvatting was het shirtje uittrekken na een goalquote:Op maandag 23 april 2007 07:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die hing er lekker in ja
Mooi dat Parma boven de streep staat, maar ik zie Reggina daar graag ook.
Dus doe maar Chievo naar de Serie B of zo.
Palermo is ook helemaal uit vorm, ook zo zonder Amauri, toch DE smaakmaker de 1e seizoenshelft bij Palermo. Catania is ook vreselijk uit vorm, en allebei sinds die ene beruchte wedstrijd zeg maar.
Goal van het weekend was trouwens de 2-0 van Zampagna bij Atalanta - Roma. Geniaal stukje inzicht, techniek en uitvoering. (Hier de samenvatting van de wedstrijd: http://www.youtube.com/watch?v=L46wrcScP5M )
En slechts 5 gele kaarten gegeven dit hele weekend in de Serie A......voor het uittrekken van het shirtje na een goal.
Echt mooi dat die spelers daar gewoon schijt aan hebbenquote:Op maandag 23 april 2007 10:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Haha, had dat nog niet gelezen maar het eerste was mij opviel inn die samenvatting was het shirtje uittrekken na een goal. Dat gebeurt daar zo veel. Stomme regel ook.
juve had gewoon -30 moeten krijgen begin vorig seizoenquote:Op maandag 23 april 2007 12:10 schreef buzzer het volgende:
en volgend seizoen Juve gewoon weer in de serie A
Het moet nog zomer wordenquote:Op maandag 23 april 2007 12:10 schreef buzzer het volgende:
en volgend seizoen Juve gewoon weer in de serie A
Ach, zie bv een Bogdani na de 2-1 gisteren: http://www.youtube.com/watch?v=d6HZKFucFN4quote:Op maandag 23 april 2007 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Is dat uittrekken van shirts nog zo aan de orde van de dag in Italie.
quote:
Inderdaad. Eigenlijk wordt Reggina nu nog zwaarder gestraft dan Juve.quote:Op maandag 23 april 2007 07:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die hing er lekker in ja
Mooi dat Parma boven de streep staat, maar ik zie Reggina daar graag ook.
Dus doe maar Chievo naar de Serie B of zo.
GAMMAquote:Op maandag 23 april 2007 12:24 schreef DIGGER het volgende:
O en Pfaf, Ik denk dat Palermo binnenkort een werkeloze trainer heeft na gisteravond.
Als ze het niet zouden redden is dat zeer zeker zo ja, uitgezonderd dat ze dan niet de concurrentie van Juve in de Serie B zouden hebben komend seizoen. Maar als Reggina het weet te flikken, is dat echt een wereldprestatie, voor zo'n kleine Zuidelijke club (wel mooie fanatieke aanhang).quote:Op maandag 23 april 2007 12:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad. Eigenlijk wordt Reggina nu nog zwaarder gestraft dan Juve.
Siena is een heel mooie stad maar qua voetbalclub heb ik er niets meequote:Op maandag 23 april 2007 19:49 schreef DIGGER het volgende:
Mwah, SIena, mooie stad, kleine club, schitterend historisch stadion, laat dan een kleien nietszeggende club eruit gaan, zoals Chievo, kunnen ze lekker de derby uitvechten in B met Hellas.
Voordeel van Chievo is wel dat ze een ideaal programma hebben metquote:Op maandag 23 april 2007 20:40 schreef DIGGER het volgende:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | (2) Roma 68 33 (4) Milan 64 33 (7) Fiorentina 62 33 (3) Lazio 60 33 (5) Empoli 50 33 (6) Palermo 49 33 (8) Udinese 43 33 |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |