ook echt moeilijk snel een topic openen waar geen standaart OP voor hoeft op te zoeken. mgoed sluit die van mij maarquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:34 schreef scrub_nurse het volgende:
hihi ik sloot de vorige dussss....
Tof! man/vrouw (doorhalen wat niet van toepassing isquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:33 schreef NiTiN het volgende:
Mja, zit op JFK in New York, afstudeerstage.
OT: Ik voel mij vol (blaas) dus die maar legen
Man (is mn fotoboek zo onduidelijk?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
Tof! man/vrouw (doorhalen wat niet van toepassing is)
Ik voel me vrij.. verlangde al best naar weekend
gaat niet lekker he met jouquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:12 schreef Burdie het volgende:
Voel me rottig/dipperig.
Niet echt, maar er wordt aan gewerktquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
gaat niet lekker he met jou
hier redelijk, lig nu in me bed
lui, half 7 slapen en dan belt het werk of je vroeger kan beginnen. En dat moet dan om half 12 terwijl ik pas om half 4 hoef te beginnen.quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 11:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
lui, half 7 slapen en dan belt het werk of je vroeger kan beginnen. En dat moet dan om half 12 terwijl ik pas om half 4 hoef te beginnen.
ajjj je hebt toch geen ja gezegd?quote:Op zondag 22 april 2007 11:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
lui, half 7 slapen en dan belt het werk of je vroeger kan beginnen. En dat moet dan om half 12 terwijl ik pas om half 4 hoef te beginnen.
Uiteraard...quote:Op zondag 22 april 2007 12:28 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ajjj je hebt toch geen ja gezegd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lees net dat mijn post wat onduidelijk was:
Ze belde me om half 12 wakker met de vraag of ik om half 4 kan beginnen ipv 5u![]()
Maar verdomme, waarom bellen ze dan al om half 12
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op maandag 23 april 2007 11:11 schreef rena het volgende:
Ik moet plassen.
quote:Op maandag 23 april 2007 15:04 schreef Keltie het volgende:
Uitslag net te horen gekregen.
Toch een afterparty van de longontsteking.. Geen kankercel gevonden.
Happy happy, joy joy!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en waarom voelde jij je minder.......quote:Op maandag 23 april 2007 16:47 schreef Eveli het volgende:
Beter dan een paar uur geleden.
Waarom wil jij dat weten?quote:Op maandag 23 april 2007 16:49 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
en waarom voelde jij je minder.......
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
Ben het zo ongelofelijk zat. Het is dat ik het geld nodig heb anders had ik per nu ontslag genomen
Dat is helemaal op nuquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geduld hebben en blijven solliciteren.
Verder gaat het welquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:05 schreef Chanty het volgende:
Whaaaa echt zo bizar, stuiterdestuiter, adhd,![]()
![]()
ja voel me superquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verder gaat het wel
OT Shit, eerste afwijzing binnen
Tjek..quote:Op woensdag 25 april 2007 11:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vermoeid
Opgelost.. Maar nu ben ik afgeleid; allemaal niet-onaantrekkelijke meiden hier in het pandquote:Op woensdag 25 april 2007 11:47 schreef Keltie het volgende:
Verneukeratief.. Behoorlijk zin in een peuk...
ehrkoquote:Op woensdag 25 april 2007 12:10 schreef Kuukske het volgende:
Het is 26 graden hier op kantoor, daar word ik redelijk lui van.
hehehequote:Op woensdag 25 april 2007 14:02 schreef kanna het volgende:
Net aan iemand uit moeten leggen dat het Damrak niet in Eindhoven ligt, maar voor de rest gaat het goed
me2.. maar k moet nog genoeg doen..quote:Op woensdag 25 april 2007 15:40 schreef _Cara_ het volgende:
Moe...en eigenlijk zou ik naar huis moeten gaan..
klote zeg.....quote:Op woensdag 25 april 2007 18:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Raar, zojuist leidinggevende aan de telefoon gehad. 'n Client van vanmorgen gestorven, ik ben er waarschijnlijk als laatste geweest
Wat naar.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Raar, zojuist leidinggevende aan de telefoon gehad. 'n Client van vanmorgen gestorven, ik ben er waarschijnlijk als laatste geweest
En ondertussen zit je te fokkenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:24 schreef .Sparkling. het volgende:
Niet zo geweldig.
Heb een rotgesprek met mijn vriend en hij gedraagt zich niet zo erg lief om het maar netjes te zeggen![]()
Dat dus..quote:Op donderdag 26 april 2007 03:59 schreef Maureentje het volgende:
hoofd vol negatieve gedachten die niet weg willen![]()
![]()
hup uit de veertjesquote:Op donderdag 26 april 2007 11:20 schreef Burdie het volgende:
Moe, moe, moe. Mijn bed schreeuwt om mij. Maar ik moet eruit..
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:13 schreef kanna het volgende:
De drang naar een lekker biertje begint te komen. is gekoesterd![]()
Heul niet hoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:55 schreef Insania het volgende:
Geďrriteerd.
- Dozen inpakken/verhuizen is klote.
- Mannen zijn klote.
En de Red Bull was ook al uitverkocht bij de Albert Heyn.![]()
Op weg naar een nervous breakdown gok ik![]()
dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:55 schreef Insania het volgende:
Geďrriteerd.
- Dozen inpakken/verhuizen is klote.
- Mannen zijn klote.
En de Red Bull was ook al uitverkocht bij de Albert Heyn.![]()
Op weg naar een nervous breakdown gok ik![]()
Ligt er denk ik aan hoe groot je huis is, hoeveel je aan hamsteren deed, enz!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat valt toch wel mee?
ik moet zaterdag en zondag ook, voor de verhyuizing van woensdag
Niet iedereen hoeft maar 1 kamertje in te pakken.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat valt toch wel mee?
ik moet zaterdag en zondag ook, voor de verhyuizing van woensdag
klopt maar tis wel veel zoooooi. Weggooien ook maarquote:Op donderdag 26 april 2007 21:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft maar 1 kamertje in te pakken.
OT: Nog altijd te moe vergeleken met normaal. Maar vergeleken met gisteren is het al stukken beter. Hopelijk zet dat door.
ja duhh, wat voor werk doe jij?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:54 schreef zwartedoos het volgende:
Uitgeput, van 08:00 tot 22:30 gewerkt, en nu heb ik overal pijn![]()
Bedrijfsleidster winkel.quote:
oeps moet natuurlijk 21:30 zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 21:54 schreef zwartedoos het volgende:
Uitgeput, van 08:00 tot 22:30 gewerkt, en nu heb ik overal pijn![]()
Dat ken ik. Nog een paar dagen werken en dan ga ik mijn broer en aanstaande schoonzus helpen verhuizen.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:13 schreef kanna het volgende:
De drang naar een lekker biertje begint te komen.
*geeft schop onder de kont*quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:01 schreef TwistedDarling het volgende:
Eigenlijk moet ik een boel belangrijke papier gaan printen en kopieren, maar daar heb ik totaal geen zin in omdat ik dat niet thuis kan doen. Veel te moe daarvoor, maar het moet.
Beterschap!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik voelde me heel slecht.. duizelig, misselijk, hoofdpijn.. maar ik eet nu wat en gaat het langzaam beter. Jammer dat ik altijd zo snel last ervan heb als ik niet genoeg of helemaal niet eet!
Haha dank je maar het gaat alweer over hoor. Ik had vanmorgen alleen een klein stukje ontbijtkoek gehad en daarna ben ik gaan werken (op mn werk kan ik niet eten). Dom, want ik weet dat ik er last van kan krijgen.. majaquote:
Het zou wel kunnen, maar ik werk in de Thuiszorg. Heb het nog nooit gedaan en ook nog nooit iemand zien doen dus tjaquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:09 schreef kanna het volgende:
Waarom kun je op je werk niet eten?
Mij lukt 't toch heel aardigquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Het zou wel kunnen, maar ik werk in de Thuiszorg. Heb het nog nooit gedaan en ook nog nooit iemand zien doen dus tja
Ik zeg Hoegaarden!quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
goed......druk enzo...maar zin om strax lekker van een terrasje te kunnnen genieten....
![]()
![]()
![]()
![]()
ik merkte het..quote:
Yup, maar dat mag de pret niet drukken. Ik ben vrolijk, en vanavond ga ik een leernicht versieren.quote:
Nog meer pijn aan m'n voeten van het dansenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:36 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Yup, maar dat mag de pret niet drukken. Ik ben vrolijk, en vanavond ga ik een leernicht versieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |