Gelukkig voel ik me weer een stukje beter. Bij de dermataloog waar ik nu ben die kan me gelukkig wel helpen. De eerste dermatoloog waar ik was helaas niet, die was allerlei fabriekn aan het promoten voor cremés. Ik ging met 10 potten naar huis en nog steeds had het geen baat.
Vervolg afspraak wist ie me te vertellen dat het om een bacterie ging, maar hoe en wat kon ie me niet vertellen. Alleen jah het zal wel een bacterie zijn, hier ik geef je andere cremé maast die andere die ik je al had gegeven.
Deze behandeling beviel me niet, mede ook doordat het slechter ging, mijn ogen gingen dicht zitten en ik kon niet meer lopen van de pijn en jeuk. De huisarts gebeld en gevraagd of ik bij een andere dermatoloog terecht kon, nadat ik mijn verhaal deed. De arts zag de ernst van de zaak in en heeft een afspraak voor dezelfde dag nog weten te maken.
De eerste ontmoeting bij de nieuwe dermatoloog was al meteen een goed gevoel. Deze dermatoloog vertelde me al meteen dat het een ernstige vorm was van exzeem en dat bacteriën nu vrij spel hadden. Maar dat is logisch ook bij een wondje. De creme's die ik eerder al had gekregen van de andere dermatoloog wist ie me ok te vertellen dat de meeste hetzelfde waren en niet geschikt voor mij waren.
deze dermatoloog heeft me pillen gegeven en één vaste cremé die prettig in te smeren is en verzacht. Na een dag is er al met grote voorsprongen verbetering te zien.
Nu krijg ik ook weer zin om dingen te doen.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.