ga je nu ook alle onzinngers aanspreken op al hun onzin topics?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:18 schreef blup het volgende:
[..]
groothandels hebben iig een marge van 5%. Computer winkels vaak 10%.
Asmoo heeft 150% Logisch.
Nog wat hilarische kronkels
waar koop je een rocket launcher?
Hoe werkt dit nou eigenlijk? Of.. hoe laat ik dit werken
Waar koop je een vliegtuig?
wel uniek in NL ja..quote:
Ik gok sleepkabels en een wegenwachtpasje.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:47 schreef chiren het volgende:
Kom je met die celica ook wel eens in Delft? Zal ik eens op lettenKijken wat erin zit
in de xserves wel...quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wel uniek in NL ja..
maar het was een quote op iemand anders, dus jou reactie is overbodig.
overigens krijg ik nog een partij apple ibooks (g3) en 10 xserve's binnen, interesse om op te kopen?
af en toe in t weekend..quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:47 schreef chiren het volgende:
Kom je met die celica ook wel eens in Delft? Zal ik eens op lettenKijken wat erin zit
tjah, of ik moet tegen die tijd dat ik mn auto verkoop en enz een leuk autotje (rx7) kenne kopen in hongarijequote:Op donderdag 10 mei 2007 02:24 schreef RealZeus het volgende:
Het mooiste van alles vind ik dat hij zo lekker consequent is. Niet alleen mislukken al zijn projecten, hij heeft ,na het nodige commentaat, ook al tig keer geroepen dat hij hier niet meer post en geen topics over opent en toch doet hij het elke keer weer.
Dus ik verwacht binnen no-time weer een Pimp my sloopauto topic.
De europese hoofdstad? Dan zijn we stadsgenoten! En inderdaad goed bierquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef Mr.Adams het volgende:
[..]
Niet London, het bier is hier vreselijk duur maar ook ongeloofelijk lekker
Overigens niet altijd een goede combinatie als je na een avondje stappen en een paar biertjes ineens blijkbaar 60 euro uitgegeven hebt...
Kom dan eens een keer met wat leuke foto's van dit project (of van een van je andere projecten).quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:31 schreef Asmooh het volgende:
[..]
dat ben ik..
als iemand me niet wil geloven dan wil ik het bewijzen
G4's en G5's (verschillen per config.)quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:05 schreef Asmooh het volgende:
[..]
in de xserves wel...
G4 of G5 ?
dual / Singel
prijs per stuk?
Brussel? Nee nee, vind ik overigens geen leuke en mooie stad. Scandinavie is leuk en mooiquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:03 schreef Mr_Moon het volgende:
De europese hoofdstad? Dan zijn we stadsgenoten! En inderdaad goed bier![]()
Daar betaal je inderdaad de volle mep voor een pilsje!quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:13 schreef Mr.Adams het volgende:
[..]
Brussel? Nee nee, vind ik overigens geen leuke en mooie stad. Scandinavie is leuk en mooi
Wat betreft deel 1, Halmstad is anders ook al duur genoegquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:16 schreef Mr.Adams het volgende:
Deel een is een beetje jammer, deel twee is inderdaad uitermate plezierigAls je eenmaal een tijdje hier woont en naar clubs en kroegen geweest bent dan stelt Nederland helaas echt niets meer voor...
Hoe zit het nu met het busje?
Als je zo enorm veel verdiende ging je niet zo om met die toyota als een amateurquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:58 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Ik verkoop dingen die ik toevallig neit meer nodig heb oid.
maar laatmaar
ga jij maar fijn voor je baasje werken met je miezerige salarisje.
daarbij stonden mijn P3tjes toen die tijd ook ergens tekoop op fok.
en monitoren iets van 15 stuks?
maar toen gingen ze zeuren wegens handel
Had alsjeblieft meteen zoiets gekocht, dan had je al dit gezeik niet over je heen gekregen. Daarnaast had je dan ook nog eens een auto gehad die gewoon af is...quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:07 schreef Asmooh het volgende:
[..]
tjah, of ik moet tegen die tijd dat ik mn auto verkoop en enz een leuk autotje (rx7) kenne kopen in hongarijeaangezien ik daar strx sta ingeschreven koop ik hem daar.
http://www.rx7guru.com/images/93/side.jpg
die dus
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:38 schreef Asmooh het volgende:
speciaal voor jullie
ik ga hem inruilen tegen een opel vectra diesel 5d.
is wat zuiniger, aangezien ik delft >heerlen elke keer doe.
200 heen, 200 terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |