abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48547652
en Barra het topic had meten openen, maar waarschijnlijk niet doet.

Barra

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_48547737
Sight-Key, bedoel je dat je een poosje ergens intern wilt uitrusten of dat je in je omgeving/thuis een rustig plekje zoekt ?
De bank, de tuin... enzovoort.

Ik wens je in ieder geval rust in je hoofd,
rust zoals de dame uit de OP waarschijnljik ervaart.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_48548455
Allemaal
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:55:49 #4
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_48548884
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:08 schreef Mirage het volgende:
en Barra het topic had meten openen, maar waarschijnlijk niet doet.

Barra

[afbeelding]
dank je schat
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_48549469
Is Barra tegenwoorig een mooi slapend meisje?
Barra.... dan moeten we nodig eens even een goed gesprek hebben any time soon
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_48549543
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:15 schreef nokwanda het volgende:
Is Barra tegenwoorig een mooi slapend meisje?
Barra.... dan moeten we nodig eens even een goed gesprek hebben any time soon
als je goed kijkt zie je behalve het slapende meisje ook een lekkere hunk op de achtergrond.

Sir Winston Churchill
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:32:01 #7
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_48550057
ik zie ook een meisje met iets in der mond
stay frosty
pi_48550093
Ze speelt fluit, Barra
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:34:59 #9
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_48550166
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:33 schreef nokwanda het volgende:
Ze speelt fluit, Barra
ow dat wist ik wel
stay frosty
pi_48550209
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:18 schreef Mirage het volgende:

[..]

als je goed kijkt zie je behalve het slapende meisje ook een lekkere hunk op de achtergrond.

Damn... waar zijn mijn ogen?
Toich mijn brilletje maar weer eens vaker dragen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48550266
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ow dat wist ik wel
Daar moet je nou es heul nie aan denken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:42:27 #12
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_48550434
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:38 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Daar moet je nou es heul nie aan denken
stay frosty
  Moderator vrijdag 20 april 2007 @ 19:46:38 #13
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48550574
Hallo hier allemaal
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:48:22 #14
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_48550620
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:46 schreef senesta het volgende:
Hallo hier allemaal
hey jij
stay frosty
  Moderator vrijdag 20 april 2007 @ 19:53:36 #15
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48550786
Hier iemand nog inspirerende plannen voor van het weekend?
pi_48552426
ik ga morgen naar Utrecht

ik ben nu een column uit de grond aan het proberen te stampen maar weet niet goed hoe ik eraan moet beginnen

wil m'n column dolgraag terugzien op FOK! (als hij lukt tenminste haha)
Werewolf
pi_48553504
m'n column is gesubmit maar staat nog in de wachtrij

worden columns eigenlijk nog verbeterd? er staan heel veel vreemde tekentjes in m'n zinnen als ik ' gebruikt heb.

het gaat een beetje over mezelf
Werewolf
pi_48554781
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:53 schreef senesta het volgende:
Hier iemand nog inspirerende plannen voor van het weekend?
Morgen vroeg opstaan en iemands haar vlechten.
Duurt een uurtje of 10 en daarna heb ik een hele dag geen plannen. Lekker lui doen lijkt me wel iets. Hoop dat het weer meewerkt en ik zondag lekker op mijn schommelbankje van een buitenontbijtje kan gaan genieten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48556730
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Morgen vroeg opstaan en iemands haar vlechten.
Duurt een uurtje of 10 en daarna heb ik een hele dag geen plannen. Lekker lui doen lijkt me wel iets. Hoop dat het weer meewerkt en ik zondag lekker op mijn schommelbankje van een buitenontbijtje kan gaan genieten.
Dat laatste klinkt heerlijk!
pi_48557787
Verwachting: zondag 22 graden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48564051
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 23:06 schreef nokwanda het volgende:
Verwachting: zondag 22 graden

Mogguh
pi_48564053
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:23 schreef Spellmeista het volgende:
a.s vrijdag wordt ik toch geopereerd aan mijn liesbreuk ..please wish me luck
Hoe ging het?
  zaterdag 21 april 2007 @ 07:41:26 #23
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48564159
een hele goedemorgen..ik was de laatste tijd erug druk..ik heb even heel relaxed gedaan maar wel veel dingen afgemaakt. Nu komt er weer een wat rustigere periode aan en ik hoop dat ik dan hier ook weer wat vaker kan vertoeven..want ik mis jullie wel elke dag als ik hier niet type!
  zaterdag 21 april 2007 @ 07:45:45 #24
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48564168
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 06:59 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Hoe ging het?
vampje das pas volgende week vrijdag thx voor asking.. daarna ga ik een week in e ziektewet en daarna is het rustig aan opbouwen op mijn werk. Momenteel heb ik er ook weer bijna geen last van..alleen er waren weken achter elkaar en toen deed het wel erge pijn..
  zaterdag 21 april 2007 @ 07:46:36 #25
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48564172
jij bent er altijd vroeg bij he vampje..zitte gij trouwens op msn?
pi_48564220
Ghehehe... Ik dacht, omdat je zei a.s. op donderdag enzo!
Maar nog een weekje om er naar "uit te kijken" dan...

Kindjes zijn vroeg wakker..
Keb wel msn maar op de een of andere manier word ik er de laatste tijd steeds "afgegooid"
  zaterdag 21 april 2007 @ 08:08:28 #27
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48564238
Dat zou best kunnen vampje..ik weet het even niet meer..dat klopt vampje was een foutje sorry

Zou ik je eens mogen toevoegen op msn? vampje?
  zaterdag 21 april 2007 @ 08:12:21 #28
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48564257
is dat msn adres op je fotoboek het juiste?
pi_48564324
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 08:12 schreef Spellmeista het volgende:
is dat msn adres op je fotoboek het juiste?
pi_48564329
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 08:08 schreef Spellmeista het volgende:
Dat zou best kunnen vampje..ik weet het even niet meer..dat klopt vampje was een foutje sorry

Zou ik je eens mogen toevoegen op msn? vampje?
Geeft toch nix! Wensen we je gewoon 2x succes!
  zaterdag 21 april 2007 @ 08:44:44 #31
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48564429
ik heb je toegevoegd..dus je zou me nu zo ongeveer moeten kunnen accepteren..
pi_48564654
Lukt niuet... word er steeds af gegooid
  zaterdag 21 april 2007 @ 09:16:20 #33
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48564678
Heb je wel eens gedacht aan een goede virusscanner of de nieuwste versie van msn?
pi_48564863
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 09:16 schreef Spellmeista het volgende:
Heb je wel eens gedacht aan een goede virusscanner of de nieuwste versie van msn?
pi_48564900
Goeiemorgen allemaal.

Mij zul je vandaag overdag ook niet veel zien. Hele dag iemands haar vlechten. KOmt binnen nu en een uur.
Morgen mag ik pas lekker in het zonnetje hangen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48564935
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 09:40 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal.

Mij zul je vandaag overdag ook niet veel zien. Hele dag iemands haar vlechten. KOmt binnen nu en een uur.
Morgen mag ik pas lekker in het zonnetje hangen.
Mogguh! Vlecht ze!
pi_48566400
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:11 schreef Mirage het volgende:
Sight-Key, bedoel je dat je een poosje ergens intern wilt uitrusten of dat je in je omgeving/thuis een rustig plekje zoekt ?
De bank, de tuin... enzovoort.

Ik wens je in ieder geval rust in je hoofd,
rust zoals de dame uit de OP waarschijnljik ervaart.
Gewoon thuis blijf ik hoor Maar ik wil eens weten wat er nu precies aan de hand is. Wat eraan gedaan kan worden en ga zo door.

Ik verlang naar rust

Alsof ik dus ook overspannen ben. Achterna gezeten door mijn eigen gedachtes en dan voel ik dus mezelf in een hoek gedrukt. Zelfs 's nachts tijdens slapen geen echte rust die naar voren komt.

Heb al opgeschreven waar ik mee zit en dan overleg ik mijn klachten daar.

Af en toe momenten van rust maar die zijn dus echt zeldzaam te noemen.

Spanningen

Rust is een van de hoofd-behoeftes die ik heb. Heb ik geen rust aan de kop dan lukt niets. Zoals ik al eens schreef hier, alsof mijn hoofd een centrifuge is waar de hele dag gedachtes doorheen gaan. En dan niet eens lichte gedachtes maar zware gedachtes.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_48567163
Had nog wat rust-gevends liggen dat ik heb ingenomen En dan is het meteen beter uit te houden allemaal Ik dacht dat ik depressief was maar het is die spanningen en die onrust waar ik dus gestoord van wordt en waar ik tevens down van wordt.

Nu even rust-moment en dan kan ik even opgelucht adem halen. Even genieten van de rust is al voldoende om de dag wat completer te maken als ik het vergelijk met voorgaande dagen waarbij ik vanaf het begin van de dag moest worstelen.

Volgende week dus gesprek en dan kaart ik aan dat het de onrust is dat mij de nek omdraait.

Ben nu naar buiten even, kijken of het onrustige weg is helemaal en dan kan ik even in het dagboek bijhouden of het weg blijft.

Even Mirage, ik zoek rust thuis en buiten huis. Rust als ik op een terrasje zit met een drankje, rust als ik een boek lees of een film kijk. Rust als ik 's morgens buiten aan het ontbijten ben en rust als ik ga sporten.

Rust dus

Nu even rust gevonden door rivotril te nemen en dan kan ik even bijtanken nogmaals.

Afspraak met kapper gemaakt en dan laat ik een tondeuse kapsel aanmeten volgende week Dat haar dat groeit sneller dan onkruid

Rust nogmaals, primaire behoefte omdat ik vanuit rust de rest van mijn leven ga leiden. Als de activiteiten vanuit onrust worden opgestart dan heb ik niet eens zin om te beginnen als mijn hoofd vol zit. Waar die onrust vandaan komt wil ik dan ook graag weten. Zorgen maken kan ertoe leiden maar daarnaast nog meer.

Alleen rustgevende middelen is ook niet alles, ik zal de oorzaak moeten vinden en dat is denk ik dat ik me te druk maak om alles. En dan wordt het gedurende de tijd van kwaad tot erger. Met een dosis onrust naar bed gaan en vervolgens met een dosis opstaan waardoor de onrust blijft toenemen zodat het uiteindelijk het verhaal met de druppel en de emmer gaat worden.

[ Bericht 20% gewijzigd door Sight_key op 21-04-2007 12:57:24 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_48570098
Rust

Lekker rustig en weet je wat het is, het is dan in orde. Ben niet eens depressief te noemen, het is onrust. Heb net opgeschreven hoe het is en dan kan ik dat volgende week vertellen. Onrust zorgt voor machteloosheid en machteloosheid zorgt voor depressieve gedachtes.

Is het hoofd clear en leeg van onrustige gedachtes dan is het leven meteen

Uit te houden

Zwaarmoedigheid door onrust en spanning door onrust. Vervolgens komt de machteloosheid en de depressie. Dus is het niet dat ik last heb van teveel spanningen en onrust inplaats van depressie?

En daarbij kan het biologische meespelen, overgang van licht naar donker. Maar dat gaat me te ver boven de pet.

Ik wil graag weten wat er aan de hand is en dan probeer ik te schetsen waar het aan ligt.

En dan aansluiting vinden bij de dokter om te kijken of rivotril 3 maal daags wellicht voldoende is inplaats van anti depressiva waar ik weer manisch van kan worden.

Problemen wil ik graag opgelost zien, heb geen zin om tot het einde van mijn leven door mezelf opgejaagd te worden. Vaak genoeg denk ik dat het nooit meer goed komt en zo'n instelling maakt het nog erger. Dan gaat het hoofd hangen en dan is het einde zoek.

Zo is de stand van zaken, en het is een opluchting dat ik enigszins overzicht heb erin. Zodat ik vandaag lekker buiten kan zitten met rust aan de kop Zodat de dag ook wat sneller gaat. En zodat ik wat meer hoop heb op een goede toekomst.

Het is slechts een klein verschil tussen gezondheid en ongezondheid. Maar het lijkt vaak een groot gebergte te zijn die moet beklommen worden. Het feit dat het slechts onrust is en meer niet dat maakt het meer leefbaar, en dan volgt de opluchting en dan is er meer ruimte om te leven.
pi_48571037
ik was jullie kwijheit maar gelukkig weer gevonden
zon staan nu heerlijk in de tuin dus ik verhuis mn slaap daar heen denk ik
heb een leuke avond gister gehad alleen nu even de na de sleep van donderdag fysio, vrijdag werk en dinnetje blijven slapen, maar hey ik heb een leuke avond gehad!

lekker nok morgen hele dag even niets, vandaag even vlechten (zo'n uur of tien)
spell ik dacht ook dat het gister was ha ha maar dus volgende week
SK zet hem op jij vind je weg wel

pi_48571803
Ergens is een rustige weg inderdaad Net even naar de winkel geweest en dat ging dan weer okey en rustig Alweer rustig dus Toch is het sleutelwoord rustig want ik wil niet stressen Ik word onzeker van stress dus Alleen in rust ben ik zelf-verzekerd.

Ik ga ook weer de tuin opzoeken in volle rust Rust is het woord dat ik vaker ga gebruiken hier, dus wie weet gebeurt het wel zo dat ik rust kan vinden als ik maar vaak genoeg rust gebruik Onthaasten is het misschien wel. Gedachtes onthaasten en rustig worden

Rust

Liever zo traag als een slak dan zo snel als een onrustige vlieg

Overdosis smiley's maar goed, dat is een gewoonte uit een ver verleden.

[ Bericht 10% gewijzigd door Sight_key op 21-04-2007 15:13:27 ]
  zaterdag 21 april 2007 @ 15:47:44 #42
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48572955
lekker roken koffie erbij ff flink de duivel uithangen!! zeker vanavond..

vampje ik ben vanaaf in tilburg te vinden btw
pi_48573042
Ik ga vanavond films kijken

Gisteren Pisa gezien van Henk Spaan en Harry Vermegen Een oer-oude tv-serie van de jaren 80. Toen tv nog anders was

Veel plezier alvast Spellmeista

Succes als je die ene meid tegenkomt waar je in wilde kruipen

Ik zit nu buiten met kriebels in de buik te genieten van alle bomen die groeien en de struiken en planten en de kleuren. Met rust lukt me dat dus. Met onrust niet. Wederom rust Ben ik rustig dan heb ik meer tijd om van de omgeving te genieten. Ben ik onrustig dan heb ik alleen aandacht voor het verkeer in mijn hoofd.

Zometeen even nieuwe muziek op mp3 speler zetten en dan van muziek genieten Ik heb duizenden mp3's en er zijn slechts weinig die ik kan waarderen. Ben dus ook gestopt met verzamelen iedere dag. Verzamel-woede en dan niets met de verzameling doen daar heb je ook niets aan

zaterdag 21 april 2007 @ 15:59:18 #44
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48573276
uiteindelijk gaat me dat lukken SK!!!!! Ik kruip zo diep in haar dat ze dat ze..hmm..ik ga daarbinnen eens even goed kijken hoe het er allemaal uitziet..ik ga haar hartje op hol laten slaan vervolgens sla ik een arm om haar heen en zeg ik: "ik ga met jou mee naar huis..vervolgens ga ik thee voor je zetten en een frikandel bakken". Daarna kruipen we onder de dekens en sneak ik vluchtig via haar spleetje naar binnen..dan roep ik ECHO..echo echo echo en weet ze dat ik binnen ben..als ze genoeg van me heeft mag ze me vervolgens eigenhandig met een vinger in de keel uitkotsen!
  zaterdag 21 april 2007 @ 16:00:53 #45
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48573316
, maar dan moet ze niet gaan beweren dat ik niet lief ben..ik heb haar tenslotte een lekker warm gevoel gegeven die avond..

ps het voorspel duurt minimaal 1 uur en er komt kaarsvet bij kijken!
pi_48573599

Go Go Go Spellmeista

Ik heb buiten weer last van prikkelingen en overdaad van energie, zo'n verschil kan het zijn. Vanmorgen toen ik opstond was ik bang dat ik ooit op een hoog gebouw kom te staan wanneer het onrustige blijft aanhouden.

En nu zit ik buiten met een big smile te genieten alsof ik op Gran Canaria aan een strand-tent zit onder de volle zon met uitzicht op zee en een mooie avond in het vooruitzicht.

Ene uiterste en andere uiterste.

Dat maakt mijn leven van de ene kant interessant Het genot op momenten dat een diepe dip is overwonnen. Alsof het genieten een extra dimensie krijgt dus ook, alsof het pure XTC is.

Over dat op een hoog gebouw staan, ik ben dan bang dat de chaos en onrust zover gaat toenemen dat ik er niet meer tegen kan. Ik ga dat ook aankaarten volgende week.
  zaterdag 21 april 2007 @ 16:14:22 #47
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48573621
gewoon jezelf laten gaan SK, niet langer aan storen..gewoon type zoals je normaal typt en alles loslaten, niks blokeren
pi_48573673
Blokkeren heb ik gedaan wegens schaamte van vorige manies en ik wil niet alle remmen losdoen. Toch is het inhouden niet in orde omdat ik dan mezelf niet meer ben. Maar ik heb manische periodes gehad waar ik dus wilder was dan gezond. En dan is gezond veiligheid. Onveilig handelen wegens het niet zien van de gevaren.

Maar ik wil zover mogelijk de remmen loslaten

En dan genieten met volle teugen want het leven is daarvoor gemaakt in mijn ogen. Vandaag dus 1 rivotril gehad tegen de onrust in de kop, maar ik wil het straks zo hebben dat ik in een ritme kom waar ik vanzelf uit nature rustig ben. Ik hoop dus dat de rust van vandaag doorzet naar morgen zodat ik morgen geen rivotril hoef te pakken. In het juiste ritme komen dus zonder overdreven druk te zijn. Die rivotril heb ik uitgesteld, 1 1/2 maand niet genomen en vandaag besloten dat het even nodig was vanwege die gedachtes over dat hoge gebouw waar ik panisch voor ben. Maar soms komt die gedachte naar voren als ik besef dat ik soms aan het vluchten ben voor mezelf.

En nu weer naar buiten

Korn opzetten

Ik ben altijd uitbundig geweest maar goed, soms wordt het wel eens teveel

Toch heerlijk die rust wederom Even genieten van muziek en alles, even genieten zonder dat het hoofd andere dingen doet. Even alle aandacht aan hetgeen waar ik interesse in toon. Inplaats van de aandacht aan alle zooi waar ik niets aan heb.
  zaterdag 21 april 2007 @ 16:42:56 #49
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_48574397
Waarom zet iedereen als het een beetje weer is de deur open én de radio hard aan.

Wat zijn mensen toch asociaal !!

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zaterdag 21 april 2007 @ 16:46:24 #50
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48574475
vraag dan gewoon of hij wat zachter mag
pi_48575624
Frans Bauer staat op nu

Niet met de deuren open maar op de mp3 speler

Ejjj Viva Holiday het weer dat zit ons mee.

Het land van Amore en Spanja ....HOleeeeeeej.

Hertog Jan erbij en sight_key voelt zich in zijn nopjes

Dromenvanger ligt in coma nu, die is klinisch dood. Dromenvanger is een triest geval, uitgeleefd en reip voor de sloop
pi_48575662
Ahja, ik durf weer uitbundig te zijn

Tijden op fok! dat ik bang ben om te leven en ook buiten fok! dus ook. Dan loop ik als zombie rond

Ik wil passie

Zolang je van geluk kunt dromen, stralen sterren ook voor jou. Zal de dag snel voor jou komen dat er iemand van jou houdt

Tis niet mijn favourite muziek maar ik wist niets beters om te zetten, zometeen Bob Marley dus
pi_48576248
Nu George Baker buiten

George baker - Una paloma blanca lyrics

WHEN THE SUN SHINE ON THE MOUNTAINS
AND THE NIGHT IS ON THE RUN
IT`S A NEW DAY, IT`S A NEW WAY
AND I FLY UPON THE SUN
2
I CAN FEEL THE MORNING SUNLIGHT
I CAN SMELL THE NEW BORN HAY
I CAN HEAR GODS VOICES CALLING
ON MY GOLDEN SKYLIGHT WAY
refr.
UNA PALOMA BLANCA
I AM JUST A BIRD IN THE SKY
UNA PALOMA BLANCA
YES NO ONE CAN TAKE MY FREEDOM AWAY
3
ONCE I HAD MY SHARE OF LOSING
ONCE THEY LOCKED ME ON A CHAIN
WELL THEY TRIED TO BRAKE MY POWER
OH I STILL CAN FEEL THE PAIN

refr.
UNA PALOMA BLANCA
I AM JUST A BIRD IN THE SKY
UNA PALOMA BLANCA
YES NO ONE CAN TAKE MY FREEDOM AWAY

[

Dus Sight_key is weer weg

Ha die haj die hoooooo.
pi_48577844
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:31 schreef draculettetje het volgende:
ik was jullie kwijheit maar gelukkig weer gevonden
zon staan nu heerlijk in de tuin dus ik verhuis mn slaap daar heen denk ik
heb een leuke avond gister gehad alleen nu even de na de sleep van donderdag fysio, vrijdag werk en dinnetje blijven slapen, maar hey ik heb een leuke avond gehad!

lekker nok morgen hele dag even niets, vandaag even vlechten (zo'n uur of tien)
spell ik dacht ook dat het gister was ha ha maar dus volgende week
SK zet hem op jij vind je weg wel

Was snel klaar vandaag. En het was ook nog eens gezellig. Was ook geen onbekende.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zaterdag 21 april 2007 @ 19:52:55 #55
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48579467
pi_48579866
Die kabouter speelt nog een goeie Zydaco ook nog
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zaterdag 21 april 2007 @ 20:12:57 #57
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48580039
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 20:06 schreef nokwanda het volgende:
Die kabouter speelt nog een goeie Zydaco ook nog
Ha ha gaaf he
pi_48580403
Kleine publieke PM:
Hoop dat mijn dinnetje me straks even belt.
Schreef je vandeweek toch dat ik zo raar wakker werd ?
Nu snap ik waarom. (nee, niet H. gelukkig nog)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48592408
Goede morgen
pi_48594026
Hallo anybody home

Voel me vandaag wat rustiger dan gisteren dus ik laat het kalmerende middel even achterwege Alleen indien nodig en vandaag dus niet nodig. No big deal dus, komt er stress naar voren dan kan ik alsnog even een joint in de vorm van een pilletje pakken

Gisteren geprobeerd om vogels te fotograferen die hier jongen aan het voeden zijn in het huisje dat ervoor bestemd is. Maar die vogels zijn zo snel dat ik ze niet kon vastleggen op de gevoelige plaat. Vogels zijn de hele dag heen en weer aan het vliegen om te voederen En dat al weken lang. Toch fascinerend hoe ze hun jonkies groot voederen Met hart en ziel en gevleugelte

Huisje waar ze ieder jaar in komen om nest te bouwen lijkt net een echt huis, moet alleen binnenkort in het najaar eens een nieuw likje verf erop doen.
pi_48594396
jaaaa, hoi, goeiemidag.
Ben er wel maar was druk bezig met luieren en kittens kijken hier.
Is meer lol dan een film.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48594419
Heerlijk om te observeren hoe dat allemaal gaat he, SK
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 22 april 2007 @ 12:55:46 #63
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_48594488
lo peeps
stay frosty
pi_48595240
Hallo Nok en Barra

Inderdaad nok, ik zit 1 meter van het huisje af en ze storen zich er helemaal niet aan. Net kwamen ze allebei tegelijk terug gevlogen met een worm in de bek en toen liet de een de ander voorgaan in een reflex.

Lijkt alsof ze haast hebben, ze hebben een hoog tempo en blijven dus echt tot en met het vallen van de duisterenis vliegen.

Zometeen nog eens het fototoestel erbij nemen om een poging te wagen Fototoestel is wat traag bij het maken van foto's dus ik moet eerder reageren.
pi_48599992
Hier foto van de vogel die uit het huisje komt gevlogen, geen super duidelijke foto maar wel zichtbaar dat het een vogel is Heb vaker moeten fotograferen voordat ik de vogel kon vastleggen, omdat die vogels zo snel zijn.

Fotograferen is best okey

Nu nog een foto van mijn hond die nu 6 jaar is

Op de foto ziet hij er liever uit dan hij is, tis een wolf in schaapskleren
pi_48600029
holadijeeee !!!!

ik ben er weer maar op halve kracht

morgen naar de dokter
Werewolf
pi_48600152
Ik moet volgende week even langs gaan maar ik voel me vandaag weer wat beter dus dan ga ik langs en moet ik zeggen dat ik me beter voel maar dan wil ik eens weten waarom het zo wisselt hier als het weer.

De ene dag is de andere dag natuurlijk niet en wie weet ben ik wel wisselvallig

Vandaag is het denken in ieder geval gezond te noemen. Controle op het denken dus ook zonder dat het denken een eigen leven leidt En dan niet eens controle, ik hoef vandaag geen moeite te doen als het ware. Geen correcties aan te brengen op negatieve gedachtes dus dan is dat rustiger leven omdat ik dan meer tijd over hou en meer concentratie.

[ Bericht 12% gewijzigd door Sight_key op 22-04-2007 15:34:42 ]
pi_48600220
een koolmeesje is het, SK

Probeer me dit hondje voor te stellen als gemeen kreng
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48600248
Koolmeesje inderdaad

Die vliegen hier veel rond.
pi_48600273
quote:
Op zondag 22 april 2007 15:29 schreef nokwanda het volgende:

Probeer me dit hondje voor te stellen als gemeen kreng
Je moest eens weten als er mensen achter langs het pad lopen of hoe hij tegen grote honden tekeer gaat. Af en toe moet hij zelfs aan de lijn liggen vanwege zijn houding. Niet dat hij constant aan het blaffen is maar af en toe valt er niets mee aan te vangen.

Er zit dus echt een wolf in mijn hond

[ Bericht 9% gewijzigd door Sight_key op 22-04-2007 15:46:47 ]
pi_48601420
Nu naar buiten met een Hertog Jan genieten van de zondag

Ik ga deze dag als afzonderlijke dag zien, ik doe dat te weinig. Een afzonderlijke dag is beter dan een van de vele dagen als het ware Moeilijk uit te leggen maar vaak leef ik aan een stuk door zonder eens een dag als een opzich staand iets te zien.

Dus dan ga ik de zondag uitzitten inplaats van naar de maandag toe te leven

Alleen op zondag leven bedoel ik dus. Beseffen dat het zondag is en net doen alsof het altijd zondag blijft Morgen alsnog een nieuwe dag maar wat morgen gebeurt dat boeit niet, het gaat om vandaag dus ik trek me een biertje open en ga met muziek even genieten van alles.

Net zag ik een vogel modder uit de vijver halen, hele bek vol modder en stukjes plant. Zijn er nog vogels die nog moeten beginnen met het bouwen van een nest?

Even boek uitzoeken en anders een strip-album en dan kom ik straks even koekeloeren hier

Vakantie in het land Stemming is in orde en hoofd is clear dus wat houdt geluk nog tegen?

New Born van Muse staat op buiten en nu nog steeds

Het is zo, ik word opnieuw geboren iedere keer dat ik sterf in de winter, en die nieuwe geboorte voelt aan als een nieuw leven

Biologisch kwetsbaar maar dat is zo erg nog niet. Laat me dan maar een paar maanden depressief zijn. Genieten van een nieuwe geboorte als de lente al een hele tijd bezig is dat is geweldig

Mate mate mate, temper temper...........

Muse

Ik ga dood in de herfst en kom tot leven in de lente. Is dat niet puur natuur Ik ben gewoon natuurlijk daarom ga ik dood als de bladeren vallen

Die chaos is ook natuurlijk, anders hadden ze wel een compact disc van mij gemaakt

[ Bericht 12% gewijzigd door Sight_key op 22-04-2007 16:49:45 ]
pi_48605016
Het wordt tijd om dromenvanger wakker te schudden heb ik het idee, dromenvanger ligt in een complexe droom te slapen en klopt op het raam en wilt buiten spelen.

Dromenvanger heeft een nachtmerrie over kale bomen zonder groene bladeren en koude herfst en winter en ligt daar maar in de koude zonder dat iemand naar hem omkijkt.
  zondag 22 april 2007 @ 17:18:32 #73
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_48605076
Ik werd net wakker gemaakt

Waar ben ik en wat doe ik hier

Even een zonne-bril opzetten want het licht doet pijn aan mijn ogen
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 22 april 2007 @ 17:22:35 #74
34156 Mirage
Smile !!!
pi_48605208
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik werd net wakker gemaakt

Waar ben ik en wat doe ik hier

Even een zonne-bril opzetten want het licht doet pijn aan mijn ogen
Dromenvanger !!

* Mirage danst rond Droompje

fijn dat je terug bent !
Sir Winston Churchill
  zondag 22 april 2007 @ 17:41:00 #75
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_48605885
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:22 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dromenvanger !!

fijn dat je terug bent !
Danke voor het warme welkom

( me me me lukte nie )

Ik ben blij dat Sight_key mij wakker heeft gemaakt

Badend in het zweet werd ik wakker van een donkere duistere omgeving vol kale bomen en moeras-monsters die de ziel van mensen doen stelen

Even wennen aan het licht en even kijken wat Sight_key allemaal heeft voorbereidt voor mij, hij geeft nu zijn stemming over aan mij en dan ga ik deze lente en zomer door op dromenvanger dus

Even zonder gein, het drukke denken in positieve zin begint weer terug te komen. Te positief en te druk en als het dan positief druk is dan is dat natuurlijk beter dan negatief druk maar het is wel even temperen omdat ik anders te snel ga zodat ik weer ......

Biologisch kwetsbaar. Zoals dieren ook zijn. Wolven bij volle maan, vogels leggen in mei een ei en dromenvanger komt ook tot leven.

Is dat niet puur natuur? Is er wel sprake van een ziekte?
  zondag 22 april 2007 @ 17:42:10 #76
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_48605931
ey dreamy hows life
stay frosty
pi_48605992
quote:
Op zondag 22 april 2007 17:22 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dromenvanger !!

fijn dat je terug bent !
visual krijgt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 22 april 2007 @ 17:44:07 #78
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_48606008
Ik begin weer tot leven te komen maar dan is het de bedoeling dat ik dit keer wat met dat leven ga doen Barra

Het is okey dat ik weer energie heb maar dan is het wel zo handig dat ik niet met 600 % energie dingen doe waar ik geen profijt van heb. Maar alsnog geniet ik even van dit gevoel. Ik kan nu nachten niet slapen maar wat heb je daaraan?

Hoe is het met jou?

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-04-2007 17:51:38 ]
  zondag 22 april 2007 @ 17:48:57 #79
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_48606152
Mijn hoofd is als een machine-kamer.

Het ene moment gaat alles down naar beneden waarbij ik alles slecht inzie en waarbij ik mezelf gewoon klote vindt.

Het andere moment is het zo mooi dat ik ga geloven in het wonder dat het leven heet

Drukte is het dan ook, druk druk druk. Drukte bij negatieve gedachtes en drukte bij positieve gedachtes hoewel die drukte bij positieve gedachtes te harden zijn omdat ik dan geniet van dat positieve gevoel. Drukte bij positieve gedachtes liften me omhoog en dan lijkt het pure drugs te zijn. Daarom geen probleem met drukte bij positiviteit.

Is het drukte bij negatieve gedachtes dan pleeg ik nog liever zelfmoord dan dat ik er tot het einde van mijn leven mee moet rondlopen. Maar dan weet ik dus uit ervaring dat het positieve terug blijft komen. Maar het is dus het ene uiterste en andere uiterste. Maar goed, je went eraan.

Zou het negatieve alleen maar heersen dan zou ik niet tot 80 jaar doorleven.

Dus dan neem ik genoegen ermee dat de zon niet altijd op het terras schijnt en dan neem ik genoegen dat de bomen niet altijd groen zijn.

Groot deel van mijn leven heeft ermee te maken. De stemming dus. Omhoog omlaag en omhoog en omlaag. Hoewel ik nu neutraal ben.

zondag 22 april 2007 @ 18:03:19 #80
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_48606589

Hoe leg je het drukke uit

Ik probeer het uit te leggen maar het lukt niet zo goed. Daarom zometeen Chinees eten en dan hoef ik het niet uit te leggen.

Ieder mens is toch druk en levendig? Doe dat keer 10 of keer 20 en je komt tot nog meer leven. En kom je tot 20 keer zoveel leven dan hoeft dat niet te zeggen dat je 20 keer zoveel doet. 20 keer zoveel energie kan 20 keer minder profijt opleveren omdat je door die energie jezelf voorbij gaat.

En straks eten dan maar

Kan het niet uitleggen dus. Dromenvanger valt niet samen te vatten en wie weet is dat bij ieder mens het geval.

Schreeuwen van de daken hoe mooi het is, hoe geweldig je je voelt. Ondertussen is alles hetzelfde. Maar is dat niet altijd zo?

Ik bedoel dus. Ik kan van de daken schreeuwen hoe goed ik me voel, ik kan het de wereld verkondigen en ieder mens vertellen. Maar wat schiet ik ermee op? Ik voel me wel goed maar wat nog meer? Of draait het om het goed voelen?

Laat maar, eten is er dus ik ga eten

Ik voel me keigoed ik voel me keigoed en je kunt me niets maken

Alsnog is het beter dan slecht voelen

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-04-2007 18:08:29 ]
pi_48621477
Mogguh
  maandag 23 april 2007 @ 06:00:56 #82
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48621482
hey vampje .. jij hier ?? Ik ben zo pleitte richting die Arbeit. Dusse ik spreek je wel weer..fijne dag gewenst..enne Tilburg was vet chill man!
pi_48622170
mogguh, ff een weekendje weinig tot geen pjoeter aan (gister is ie echt uitgebleven weet niet wat me overkomt)
hoe gaat het hier? Ik ga zo ook weer ff 3 uurtjes werken.....
  Moderator maandag 23 april 2007 @ 08:41:18 #84
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48622279
Hé Dromenvanger is weer terug

Goedemorgen iedereen, alles goed bij jullie?
We hebben hier een rustig weekend gehad.
  maandag 23 april 2007 @ 10:36:03 #85
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_48624812
mogge allemaal ik heb een relaxed weekend gehad. Zaterdag met een vriend samen aan mijn auto geklust zodat ie er weer wat netter uitziet. Mijn xantia is eindelijk verkocht en ik ben zondag nog even met vrienden naar de oude maas geweest, even uitwaaien. en overdag lekker in de tuin gezeten en boeken gelezen

Ben momenteel bezig in het boek: bescherming tegen zwarte kunsten.
Klinkt eng maar het boek brengt eigenlijk alle occulte religies in kaart, incl de illuminati, satanisme, hekserij, voodoo, vrijmetselaars, geloof in elfen en andere natuurgeesten.

Heeeeeeeel interessant boek al is het wel redelijk beknopt allemaal, dat is wel jammer.
Ook erg gave illustraties enzo erbij
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 23 april 2007 @ 10:47:17 #86
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_48625169
Goede morgen

0600 wilde ik opstaan maar ik ben nog even gaan slapen
pi_48625471
Jij ook al. Ben zelf bezig met o.a. een boek over voodoo. De verschillende goden, wat je er goed mee kan doen, wat je er fout mee kan doen en de bescherming tegen de negatieve varianten.
Alleen lees ik momenteel 3 boeken tegelijk, as usual.
Ben ook bezig in Che Guevara van Jean Cormier en in De andere Jihad van Omar Nahas
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 23 april 2007 @ 11:25:15 #88
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_48626346
Klinkt als interessante materie allemaal
  maandag 23 april 2007 @ 12:37:55 #89
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_48628672
weer een hele discussie over kinderen en naaktstranden. Pff kortzichtige mensen allemaal.

En nokwanda, ik lees ook altijd 3 boeken tegelijk ja echt erg.
vind het wel interessant om over andere religies ed te lezen. Verbazingwekkend hoeveel overlap er altijd zit in de verschillende religies en nog verbazingwekkender is dan ook de enorme conflicten die erover ontstaan. Juist omdat alle religies in essentie best op elkaar lijken.
  maandag 23 april 2007 @ 14:29:13 #90
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_48632431
Het is een hokje waar ze inzitten denk ik. Het hokje katholiek en het hokje islamiet en zodoende blijft men binnen het hokje denken.
  maandag 23 april 2007 @ 15:14:56 #91
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_48634020
Kan het zijn dat kikkers of padden levende dieren eten als muizen?

Vanmorgen zag ik een pad of kikker met een beest van een paar centimeter in zijn bek en hij kreeg dat beest niet doorgeslikt, helft van zijn prooi bleef uit zijn bek spartelen Heb 10 minuten staan kijken om te oordelen wat voor prooi het was maar ik kon het daarna niet meer aanzien. Het was dus geen vlieg of insect omdat het poten had en een staart als ik het goed heb gezien. Het was wat onduidelijk omdat de helft in de bek van de pad stond.

De natuur is gruwelijk af en toe Mensen zijn veel beschaafder Mensen schieten dan 33 mede-mensen neer maar dan is het wel meteen dood zijn inplaats van eerst 30 minuten iemand te laten spartelen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-04-2007 15:21:00 ]
  maandag 23 april 2007 @ 16:16:49 #92
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_48636503
quote:
Op maandag 23 april 2007 15:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Kan het zijn dat kikkers of padden levende dieren eten als muizen?

Vanmorgen zag ik een pad of kikker met een beest van een paar centimeter in zijn bek en hij kreeg dat beest niet doorgeslikt, helft van zijn prooi bleef uit zijn bek spartelen Heb 10 minuten staan kijken om te oordelen wat voor prooi het was maar ik kon het daarna niet meer aanzien. Het was dus geen vlieg of insect omdat het poten had en een staart als ik het goed heb gezien. Het was wat onduidelijk omdat de helft in de bek van de pad stond.

De natuur is gruwelijk af en toe Mensen zijn veel beschaafder Mensen schieten dan 33 mede-mensen neer maar dan is het wel meteen dood zijn inplaats van eerst 30 minuten iemand te laten spartelen.
Nog nooit van martelen gehoord?
de mens is de allerwreedste diersoort op deze planeet. Ook de enige die soortgenoten zonder reden doodmaakt.
alhoewel een kat ook wel eens wil spelen met een vogeltje, maar daarna is het wel zijn maaltijd.
  maandag 23 april 2007 @ 16:22:18 #93
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_48636736
Het beeld dat ik vanmorgen voor ogen had zag er dus echt vreselijk uit Metro

Wilde bijna dat levende wezen uit de bek van die pad halen omdat ik het spartelen niet meer kon aanzien. Wilde al foto's maken en filmen maar dat heb ik niet gedaan.

Buiten zit ik nu even los te laten van alles. Hechten aan het betere en loslaten van het slechtere. Alles laten bezinken dus ook om zo fris en monter verder te gaan straks.

Hier ligt een speeltuin op steenworp afstand en dan ben ik dus ook aan het luisteren hoe die kinderen met elkaar omgaan. Ze noemen elkaar " Dom Blondje" en " Klootzak" Ze schelden elkaar ook vaker voor homo uit

Op vroege leeftijd begint dat zo te zien al. Amper 7 jaar en het taalgebruik van volwassen mensen die ruzie hebben. Van wie zouden ze dat toch hebben Overgenomen van volwassenen? Of van Tv?

Af en toe nog kriebels door mijn hele lichaam, van die rillingen waar ik energie van krijg. Kan door de warmte van de zon komen of van de energie van de zon.
  maandag 23 april 2007 @ 17:00:30 #94
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_48638245
Het zal mij een zorg wezen, dat wordt mijn nieuwe instelling.

Het zal mij een zorg wezen, zorgen voor morgen, het boeit me niet meer.

Een ietswat a-sociale instelling maar wel zo sociaal richting mezelf als je steeds zorgen maakt om kleine en grote dingen.

Signature even aanpassen.

Het zal me een zorg wezen wat ze van me denken, wat ik in het verleden heb gedaan en wat er morgen gebeurt met het klimaat. Het zal me een zorg wezen als ze me een klootzak vinden of idioot. Het zal me een zorg wezen dus

Eens niet zoveel rekening houden met mensen dus ook. Gaat niet over online maar over offline.

Aardig gevonden willen worden en altijd de sociale zelver willen zijn

Ik word a-sociaal

Opeens weet je het. Je wordt een a-sociale omdat sociaal niet werkt in een a-sociale maatschappij Dan moet het a-sociale wel bij me passen natuurlijk maar dan bedoel ik vooral vrij over straat lopen en de bek open trekken zonder rekening te houden wat de gedachte kan zijn bij derden. Ik ga niet bewust ruiten ingooien en mensen kwetsen maar ik ga minder rekening houden, kun je ook als a-sociaal zien natuurlijk. Rekening houden dus, terwijl anderen ook geen rekening met mij houden.

Druk maken over wat anderen van je denken terwijl ze waarschijnlijk niets denken dus ook. En al denken ze wat, denken doen ze toch. Je komt op die manier in een spiraal terecht. Op een gegeven moment denk je dat ze alles van je denken terwijl dat niet zo is.

En zelfs al denken ze het slechtste over jou, is dat een zorg???

NEE!!!!

Het zal mij een zorg wezen

Buiten zit ik dus met een biertje therapie te geven aan mezelf en dan denk ik na over wat het probleem nu is. En dan zijn er een paar problemen en een daarvan is dat ik teveel rekening hou met wat anderen van me denken. Drempels die ontstaan wegens de gedachte daaraan.

En daarom nogmaals het levensmotto

Het zal me een zorg wezen

Over 60 jaar ben ik dood en dan kraait niemand meer naar mij. Laat me dan deze 60 jaar onbezorgd en onbegrensder leven.

[ Bericht 14% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-04-2007 17:20:52 ]
  maandag 23 april 2007 @ 18:16:48 #95
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48640787
Smakelijk eten allemaal als ik zo vrij mag zijn om te vragen wat jullie eten?

Hier als voorgerecht een heerlijke tomatencreme soup
Hoofdgerecht wordt chinees met babi pangwang
  maandag 23 april 2007 @ 18:27:26 #96
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48641068
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kikvorsachtigen alsjeblieft DV!!

Kikkers behoren tot de klasse amfibien en eten af en en toe kleine knaagdieren en reptielen. Een kikker is te herkennen aan de gladde huid terwijl de pad daarintegen een wat meer ruwere bobbeligere huid heeft. Een klein knaagdier of amfibie wordt bijna nooit als hoofdvoedsel verorbert!
pi_48645669
quote:
Op maandag 23 april 2007 06:00 schreef Spellmeista het volgende:
hey vampje .. jij hier ?? Ik ben zo pleitte richting die Arbeit. Dusse ik spreek je wel weer..fijne dag gewenst..enne Tilburg was vet chill man!
Ik moes ook werken ja
pi_48654296
Geloof me DV.... mensen zijn inderdaad verreweg de raarste wezens op deze aardkloot.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 24 april 2007 @ 05:44:40 #99
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48656017
goeiemorgen

* Spellmeista krijgt er op dit moment alleen deze twee regels uit--*brak*--
pi_48656020
Mogguh
pi_48656021
quote:
Op maandag 23 april 2007 06:00 schreef Spellmeista het volgende:
Wa kwam je doen dan in ons wonderschone Tilburg?
  dinsdag 24 april 2007 @ 08:31:03 #102
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_48656785
mogge allemaal.

@ droom: een instelling hebben waarin je zoiets hebt van het boeit me niet is niet per definitie a-sociaal.
Ik leef momenteel ook een beetje van dag tot dag met de instelling: ik zie het allemaal wel, ik doe wat ik leuk vind maar hou daarbij wel rekening met anderen.

pi_48658145
mogguh ik maak me weer op voor een half uurtje zwembad vandaag
  dinsdag 24 april 2007 @ 10:26:28 #104
34156 Mirage
Smile !!!
pi_48659406
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 00:31 schreef nokwanda het volgende:
Geloof me DV.... mensen zijn inderdaad verreweg de raarste wezens op deze aardkloot.
absoluut !

*gaap*

vaaaaaaaaaaaage toestanden zo midden in de nacht

Sir Winston Churchill
  dinsdag 24 april 2007 @ 10:30:22 #105
34156 Mirage
Smile !!!
pi_48659483
Mijn dag van vandaag zoals de planning er nu uit ziet.

*doos met veeeel te grote kleding naar het 1 of andere inzamelpunt gaat brengen*

*jurkje en wat basis zaken gaat kopen om lege kast iets te vullen*

*graszoden in ontvangst gaat nemen*

*graszoden gaat leggen*

*sproeier aanzet*

*groot glas wijn neemt en eens even uitgebreid vriendin gaat bellen om de gekte van vandaag door te praten*

*bedje toe gaat*

* Mirage gaat aan de slag

later !
Sir Winston Churchill
pi_48659484
en toch wordt ik dan vrolijk van je Smile
en succes met planning (ik wordt naar van planningen op het moment....)
  dinsdag 24 april 2007 @ 10:31:20 #107
34156 Mirage
Smile !!!
pi_48659515
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 10:30 schreef draculettetje het volgende:
en toch wordt ik dan vrolijk van je Smile
Sir Winston Churchill
pi_48659524
nu nog een grotere smile heb!
  dinsdag 24 april 2007 @ 10:33:33 #109
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_48659569
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 10:31 schreef Mirage het volgende:

[..]

[afbeelding]
  dinsdag 24 april 2007 @ 13:09:14 #110
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_48664636
Dromenvanger is bijna kaal nu

Alsof ik straks het leger in moet gaan

Kaal of kammen

Zal proberen een foto te maken maar als mijn hoofd te dik uitkomt bij het kale kapsel dan hou ik die foto voor me en zal ik hem niet plaatsen
pi_48665353
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 10:26 schreef Mirage het volgende:

[..]

absoluut !

*gaap*

vaaaaaaaaaaaage toestanden zo midden in de nacht

En de voorgaande dag.
En dat is nog niet helemaal afgelopen. Praat je straks wel bij. Gelukkig wordt er gezorgd voor de voedselvoorziening. Ga straks bij iemand gezellig thuis eten en probeer zo een uurtje slaap te pakken. Ben zo ontzettend moe.

Hoop dat jij slaagt in het aanvullen van de kledingvoorraad. Don't forget: Hennes heeft leuk spul voor weinig op het moment.
Shopse, you lucky girl.

En zorg dat er geen grote bobbels onder je groene zoden komen te liggen
Anders heb ik nog wel een vrijwilliger die dat graag wil voor je in de aanbieding
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48667246
Goeie 's middags!
  dinsdag 24 april 2007 @ 17:10:18 #113
19194 Oversight
◢◤
pi_48674175
Mir,....

het eten staat op tafel,... waar blijf je nou?

Er zitten hier 4 mannen honger te lijden, omdat we niet kunnen beginnen zonder jouw zegening...

Doe die korte ruitjes rok maar aan...
◢◤
  dinsdag 24 april 2007 @ 17:23:58 #114
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48674646
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 05:49 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Wa kwam je doen dan in ons wonderschone Tilburg?
Eerst naar een vriend toe..daar hebben we wat biertjes gedronken
Toen richting een terasje(weet niet meer precies hoe het heet) wat biertjes gedronken
Toen een tent waar ze veel hard rock draaiden en waar je ook kon dansen en ook daar hebben we wat biertjes gedronken
Daarna zoute stengels gegeten en in bed gaan liggen.

Kortom een avondje stappen in Tilburg en het was erg leuk..
  dinsdag 24 april 2007 @ 18:14:12 #115
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_48676305
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 17:10 schreef Oversight het volgende:
Mir,....

Er zitten hier 4 mannen honger te lijden, omdat we niet kunnen beginnen zonder jouw zegening...

stay frosty
pi_48682301
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 17:10 schreef Oversight het volgende:
Mir,....

Zijn die groene zoden nu nog niet geleverd?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:33:27 #117
34156 Mirage
Smile !!!
pi_48686054
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Zijn die groene zoden nu nog niet geleverd?
Nou eindelijk hoor.

Pas rond 18.30 !!!

Ik ben nu pas klaar met alles en gebroken.

later
Sir Winston Churchill
pi_48686159
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:33 schreef Mirage het volgende:

[..]

Nou eindelijk hoor.

Pas rond 18.30 !!!

later
Glad? Geen bobbels? Geen kuilen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 24 april 2007 @ 22:40:58 #119
34156 Mirage
Smile !!!
pi_48686521
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Glad? Geen bobbels? Geen kuilen?
Nope !

Ik heb netjes eerst een afdruk gemaakt, gevuld en daarna glad af gewerkt.

Als de honden de handel niet opgraven merkt niemand er iets van
Sir Winston Churchill
pi_48686645
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:40 schreef Mirage het volgende:

[..]

Nope !

Ik heb netjes eerst een afdruk gemaakt, gevuld en daarna glad af gewerkt.

Als de honden de handel niet opgraven merkt niemand er iets van
Je hebt het een en ander toch wel in de diepvriezer gedaan, he?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48686785
Ik heb trouwens de avond doorgebracht in een soort Hof van Eden in iemands achtertuin bij een houtvuurtje. Keiraar om daarna de voordeur weer uit te lopen en me te realiseren dat ik weer in de gewone wereld was.
Er zijn mensen die zeggen dat in mijn huis ook te ervaren maar nu had ik het zelf eens ergens anders.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 25 april 2007 @ 05:52:07 #122
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48693052
en een goede morgen trouwens..nokje das echt een tiny pic die icon

* Spellmeista is wederom off to work(en had gehoord dat het 29 graden wordt)

denk aan mij dat ik tot vier uur moet..denk dat velen dan wel lekker lopen te bakken.
pi_48693065
Mogguh...
Ik hoef niet t e werken vandaag!

Wat doe ik dan in godsnaam uit mn bed
pi_48693621
quote:
Op woensdag 25 april 2007 06:08 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
Ik hoef niet t e werken vandaag!

Wat doe ik dan in godsnaam uit mn bed
week nie
mogguh
pi_48694080
quote:
Op woensdag 25 april 2007 08:10 schreef draculettetje het volgende:

[..]

week nie
mogguh
Kooknie
  woensdag 25 april 2007 @ 08:46:24 #126
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_48694230
mogge allemaal.

Mijn konijn is vanacht doodgegaan
pi_48694588
quote:
Op woensdag 25 april 2007 08:36 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Kooknie
nog wat doen vanmiddag? picknicken met kids in park?

ach gossie konijn van metro.....
  woensdag 25 april 2007 @ 09:11:57 #128
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_48694790
ging al niet zo goed met het konijn de laatste tijd. Waste zich niet meer, had een rare bobbel onder zijn kin enzo dus het verbaasde me niet. maarja hij was ook al oud.
Alleen even bedenken wat ik met het lijk moet doen
pi_48695405
bij ons ging alles in de tuin en anders stiekum in de gemeente tuin
  woensdag 25 april 2007 @ 10:05:55 #130
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_48696264
mijn tuin bestaat maar uit een klein laagje aarde dus denk niet dat ik daar deftig een konijn kan begraven. Ben bang dat het (hoe oneerbiedig ook) de afvalbak wordt
pi_48696317
Dan hoop ik dat ie snel geleegd zal worden omdat anders de hele buurt mag meegenieten van de lijklucht.
Dan kunnen ze nog beter de muziek hard hebben staan en de deur open.

Goeiemorgen allemaal btw
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator woensdag 25 april 2007 @ 10:09:10 #132
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48696364
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:05 schreef Metro2005 het volgende:
mijn tuin bestaat maar uit een klein laagje aarde dus denk niet dat ik daar deftig een konijn kan begraven. Ben bang dat het (hoe oneerbiedig ook) de afvalbak wordt
Heb je niet een mooi plekje gewoon in de buurt?
Hoeft toch niet perse je eigen tuin te zijn?

Oh

Goedemorgen iedereen
pi_48697086
Ja, leg Nijntje gewoon in de tuin van de buren
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator woensdag 25 april 2007 @ 10:40:02 #134
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48697295
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:33 schreef nokwanda het volgende:
Ja, leg Nijntje gewoon in de tuin van de buren
Onze cavia is begraven onder een boom, naast de sloot vlakbij (lees einde van de straat)

De buren...
pi_48697458
Kreeg een visual van Metro in de tuin bij de buren
Was grappig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator woensdag 25 april 2007 @ 11:05:58 #136
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48698133
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:44 schreef nokwanda het volgende:
Kreeg een visual van Metro in de tuin bij de buren
Was grappig.
Ja, zie je hem al gaan met bivakmuts op, lange leren jas en schoenendoos onder zijn arm ?

Oh wat erg , als F&F mod grapjes maken over het begraven van een overleden konijntje
pi_48698624
quote:
Op woensdag 25 april 2007 11:05 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja, zie je hem al gaan met bivakmuts op, lange leren jas en schoenendoos onder zijn arm ?

Oh wat erg , als F&F mod grapjes maken over het begraven van een overleden konijntje
ja, stuk schandaal!!!
Hier komt vast een rel van. Ik denk dat ik in KLB maar es een topic over je open
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator woensdag 25 april 2007 @ 11:35:21 #138
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48699035
quote:
Op woensdag 25 april 2007 11:22 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ja, stuk schandaal!!!
Hier komt vast een rel van. Ik denk dat ik in KLB maar es een topic over je open
Wel een echt naamtopic dan he?
pi_48699590
Tis dat ik weinig tijd heb, anders zou ik het doen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 25 april 2007 @ 12:32:52 #140
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_48701029
Ik ga gedrags-therapie volgen om mijn circel-denken te doorbreken. Medicatie schijnt niet altijd het juiste middel te zijn dus er wordt een andere poging ondernomen nu. Ben benieuwd wat me te wachten staat maar het kan alleen maar win-win zijn dus ik waag een poging.

Krijg nog bericht wanneer het van start gaat dus ik hou nu de goede moed erin en ga uit van een goede afloop.

Ooit zal het allemaal in orde zijn en dan moet ik zelf maar inzet tonen want alleen bouwen op pillen is ook niet alles.

Verder weet ik niets te vermelden, ik ga in ieder geval actief aan de slag met mijn gezondheid want daar draait het om.
pi_48701470
Ik heb ook ergens een naamtopic... geloof ik...
Of ik er blij mee moet zijn laat ik even in het midden

Konijntjes die dood gaan....
  Moderator woensdag 25 april 2007 @ 13:02:33 #142
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48702091
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga gedrags-therapie volgen om mijn circel-denken te doorbreken. Medicatie schijnt niet altijd het juiste middel te zijn dus er wordt een andere poging ondernomen nu. Ben benieuwd wat me te wachten staat maar het kan alleen maar win-win zijn dus ik waag een poging.

Krijg nog bericht wanneer het van start gaat dus ik hou nu de goede moed erin en ga uit van een goede afloop.

Ooit zal het allemaal in orde zijn en dan moet ik zelf maar inzet tonen want alleen bouwen op pillen is ook niet alles.

Verder weet ik niets te vermelden, ik ga in ieder geval actief aan de slag met mijn gezondheid want daar draait het om.
Dat is erg belangrijk Dromenvanger, heb je nog helemaal geen idee van hoe dat in zijn werk gaat?

Wel positief dat het vanuit jezelf komt, dat lijkt me een goed uitgangspunt.
  woensdag 25 april 2007 @ 13:27:17 #143
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_48703021
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:02 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat is erg belangrijk Dromenvanger, heb je nog helemaal geen idee van hoe dat in zijn werk gaat?

Wel positief dat het vanuit jezelf komt, dat lijkt me een goed uitgangspunt.
Nog totaal geen idee nee, ik laat het op me afkomen maar het schijnt goed te zijn. Zolang er maar wat aan gedaan wordt want af en toe ben ik compleet radeloos te noemen en dan komen verschrikkelijke gedachtes in mijn hoofd. En die gedachtes die wek ik dus op en heb ik dus zelf opgewekt afgelopen jaren. Gedrags-therapie heet het maar er wordt ook aan het denken gewerkt dus. Vaak zit ik buiten om zelf wat aan mijn denken te doen maar ik denk dat ik toch een professional nodig hebt die weet hoe het werkt allemaal. Als ik zelf mijn denken bestudeer dan weet ik nog steeds niet hoe het zit, dan wordt het alleen nog maar complexer lijkt het wel.

Het is doorbreken nu van alle shit dat in mijn hoofd terecht is gekomen en dat gaat niet met pillen alleen maar. In vak-tijdschriften vaker gelezen dat gedrags-therapie beter werkt dan medicatie en zeker langere effecten heeft.

Ben wel nieuwsgierig hoe het gaat straks. Maar nogmaals met open armen ga ik erheen of hoe dat heet, zonder er te erg tegenop te kijken.

Met tegenzin ga ik in ieder geval niet nee Senesta. Ik wil gelukkig oud worden zonder al die shit en als shit dan terug keert iedere keer dan werkt dat niet. Hoe zwaarder het is des te meer inzet ik wil tonen, alsof ik kwaad ben op die ellende en die ellende wil uitroeien.
  woensdag 25 april 2007 @ 13:43:53 #144
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_48703618
En dan werken oppakken, ik ga daar volgende week over praten. Vrijwilligerswerk al is het 3 ochtenden in de week om mee te beginnen. Vanuit vrijwilligerswerk verder gaan naar reguliere arbeid want dat thuis zitten dat nekt mij dus ook.

Thuis zitten daar draai je vanzelf van door als het te lang duurt.

Een aanzet richting vrijwilligerswerk en vaker de deur uit en mijn leven begint er meteen beter uit te zien. Daarnaast iemand die een beetje mind-tuning doet toepassen bij mij en dan een basis opbouwen.

Wie weet is dit nieuws wel echt vanwege het feit dat de 7 magere jaren voorbij zijn. Nu in neutrale toestand daadwerkelijk beginnen bij het leven bij de hoorns vatten. Omdat ik steeds vaker vast loop dus, ik loop soms zo vast dat ik met de handen in het haar zit en niet meer weet waarheen ik moet gaan. Niet meer kijken naar wat mis is gegaan maar nu eens kijken wat wel goed kan gaan richting de toekomst.

3-5 ochtenden in de week werken is al een basis waarbij ik flink beter vooruit kan gaan. Daarnaast kunnen hobby's erbij komen kijken en daarna verder met bouwen.

Hangen daar staat het vaak voor hier, hangen omdat ik niets voorhanden heb en het schiet niet op als ik zelf geen initiatief neem. Hangen in het weekend na verrichte activiteiten maakt niet uit, op zondag de hele dag hangen is okey maar als het hangen door de week gaat gebeuren dan wordt je vanzelf depressief.

Wat serieuzer omgaan met de problemen en dus niet meer denken dat de tijd de wonden heelt en dat het vanzelf over gaat want het gaat niet vanzelf over. Actie is nodig en actie zorgt voor reactie.
  Moderator woensdag 25 april 2007 @ 14:23:52 #145
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48705115
Ik vind het allemaal erg goed klinken hoor, dromenvanger.
Werken kan vaak inderdaad ook erg goed werken, wat voor vrijwilligerswerk wil je gaan doen?
Ik heb zitten denken om bij de dierenambulance te gaan werken.
Ik wilde in het asiel gaan helpen maar met mijn whiplash kan ik daar niet veel voor ze betekenen, denk ik.
  woensdag 25 april 2007 @ 16:26:47 #146
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48709018
PM naar DV
  woensdag 25 april 2007 @ 18:03:35 #147
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_48711879
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:33 schreef Mirage het volgende:

[..]

Nou eindelijk hoor.

Pas rond 18.30 !!!

later
korting?
stay frosty
  woensdag 25 april 2007 @ 18:56:47 #148
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_48713559
konijn was ijskoud net dus kon wel zeker zijn dat ie dood was. Heb hem net weggebracht
Wel gewoon in de prullenbak gekiept. begraven is ook een beetje nutteloos.
pi_48716036
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:56 schreef Metro2005 het volgende:
konijn was ijskoud net dus kon wel zeker zijn dat ie dood was. Heb hem net weggebracht
Wel gewoon in de prullenbak gekiept. begraven is ook een beetje nutteloos.
zo'n groepskliko?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48718029
Bedenk me net dat dierenartsen ook wel eens "lijkjes aannemen"
  woensdag 25 april 2007 @ 22:58:34 #151
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_48723449
mijn moeder heeft er serieus over gedacht als onze hond dood gaat hem te cremeren... kost fucking 500 euro!
stay frosty
  donderdag 26 april 2007 @ 05:36:40 #152
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48727568
goeiemorgen succes vandaag allen die moeten werken..

en veel plezier de rest?
pi_48727584
Mogguh... t zelfde!
  donderdag 26 april 2007 @ 09:46:46 #154
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_48729640
Goedemorguh
pi_48729699
goeiemorgen.
De komende twee dagen zijn idioot druk. Vandaag vooral met werk.
En EW heeft vanavond zijn toneeluitvoering. De klas is echter in twee helften verdeeld en morgen is de andere helft. Ik ben morgen medeverantwoordelijk voor de voedselvoorziening van de ploeg.

Maar..... ik heb morgen ook een begrafenis. Een vriend van heel vroeger, een van die mensen die in mijn puberteit een soort oompje voor me was, is overleden.

Daarnaast heeft EW morgenavond ook zijn dansuitvoering.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48729997
ik zeg goede morgen allen
voor nok
pi_48732291
kusjes zijn altijd heel okay
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48735538
Middag...
ook van deze kant voor Nok...
Miniminimonster is een beetje ziekjes
pi_48737289
Alweer of nog steeds?
Hij heeft het wel vaak te pakken de laatste tijd, is het niet? Weer oortjes of iets anders KNO-achtigs?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48738125
quote:
Op donderdag 26 april 2007 13:45 schreef nokwanda het volgende:
Alweer of nog steeds?
Hij heeft het wel vaak te pakken de laatste tijd, is het niet? Weer oortjes of iets anders KNO-achtigs?
T weer denk ik... Overgeven en diarree..Longetjes klonken goed...
  donderdag 26 april 2007 @ 15:34:41 #161
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_48741159
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mijn moeder heeft er serieus over gedacht als onze hond dood gaat hem te cremeren... kost fucking 500 euro!
das nog niks vergeleken bij een begrafenis van een mens.

De begrafenis van mijn pa kostte een kleine 7000 euro en dan komt er nog een steen bij van rond de 1500 euro

echt volop duur.
pi_48741359
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:34 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

De begrafenis van mijn pa kostte een kleine 7000 euro en dan komt er nog een steen bij van rond de 1500 euro

echt volop duur.
Ja idd... En dan kom je er achter dat er geen begravenis verzekering was... Voor zoessie en mij wel, maar voor zichelf niet..
pi_48741430
miniminimonster gaat trouwens steeds mere overgeven... Heeft ook erg veel honger/dorst...Maar zelfs tijdens het drinken komt alles er weer uit...

Zo zielig...Kleine beetjes geven terwijl meneer erg boos is en meer wil...
  donderdag 26 april 2007 @ 18:21:40 #164
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48746723
Heel veel sterkte ermee vampje!

Ik hoop dat mini-monster snel weer de oude =
pi_48747294
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:42 schreef vamperotica het volgende:
miniminimonster gaat trouwens steeds mere overgeven... Heeft ook erg veel honger/dorst...Maar zelfs tijdens het drinken komt alles er weer uit...

Zo zielig...Kleine beetjes geven terwijl meneer erg boos is en meer wil...
waterijs !

Beetje geknoei, maar een constructie verzinnen dat je een theedoek om de onderkant knoop (tegen koude handjes) en dan gewoon lekker laten lebberene (en knoeien).

Kleine beetjes vocht
Sir Winston Churchill
pi_48747300
ow, en hoi allemaal.
Kom eigenlijk alleen langsvliegen
Sir Winston Churchill
  donderdag 26 april 2007 @ 18:45:06 #167
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48747324
heya Mirage..kom je nog eens de winkel binnenlopen binnenvliegen??:)

pretty please??

ps morgen om 7:15 moet ik in het ziekenhuis zijn..wat een belabberde tijd..maarja
  donderdag 26 april 2007 @ 22:14:15 #168
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_48755134
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:34 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

echt volop duur.
heb me er toevallig gister ervoor verzekerd
stay frosty
pi_48766414
goede morgen allemaal!
Het wordt weer een stralende dag ff 2 uurtjes *thuis* werken en dan genieten van de zon
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:40:51 #170
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_48769367
Goede morgen

Mooie dag vandaag

Gisteren wezen wandelen in het bos/heide en daar zal ik nog wat foto's van uploaden. Gigantisch uitgestrekt gebied waarbij je je in de wildernis waant. Vandaag waarschijnlijk weer daarheen, er ligt ook een restaurant waar je biertjes kunt nuttigen dus wie weet dat ik daar ook ff ga zitten

Nu koffie en sigaret en boek en dan maar weer verder met de dag

Het beste ervan proberen te maken dan maar, ondanks dat ik teveel tijd heb Klinkt raar dat teveel tijd maar soms heb ik dus echt teveel tijd

Ben van mijn internet-verslaving af zo te zien, vorige jaren kon ik niet meer zonder en bleef ik maar online hangen. Tegenwoordig zeg ik steeds vaker alleen gedag en blijf ik weg.
pi_48773396
Middag
pi_48780472
hijg, puf,
Heb nu een uurtje over opeens. Vanochtend een begrafenis gehad en een maaltijd voor ca. 30 personen in elkaar geflanst die ik over een uur weg moet brengen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator vrijdag 27 april 2007 @ 16:00:30 #173
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48781399
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 15:36 schreef nokwanda het volgende:
hijg, puf,
Heb nu een uurtje over opeens. Vanochtend een begrafenis gehad en een maaltijd voor ca. 30 personen in elkaar geflanst die ik over een uur weg moet brengen.
Dat is best een werk denk ik, nok.
Wat heb je gemaakt?
  vrijdag 27 april 2007 @ 16:26:56 #174
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48782378
Ik ben inmiddels weer thuis van de operatie en deze is goed verlopen. Mijn knie knikt nog steeds omdat deze nog half verdoofd is, maar ik hoop dat dit tegen de avond wegtrekt
  vrijdag 27 april 2007 @ 19:12:00 #175
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_48786921
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 16:26 schreef Spellmeista het volgende:
Ik ben inmiddels weer thuis van de operatie en deze is goed verlopen. Mijn knie knikt nog steeds omdat deze nog half verdoofd is, maar ik hoop dat dit tegen de avond wegtrekt
ik vroeg me idd nog af hoe het was gegaan
stay frosty
pi_48787699
Goede avond met z'n alle

Fijn te lezen dat je operatie goed is gegaan Spellmeista

En hoe is het nou met minimonster vamp?
Al wat beter hoop ik?
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  Moderator vrijdag 27 april 2007 @ 21:37:56 #177
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48792037
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 19:32 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Goede avond met z'n alle

Al wat beter hoop ik?
Hoi little lillith

Hoe gaat het met jou?
Al een beetje gewend aan de stad?
Ben je nog verder gegaan met de astrologische windroos?
Leuke dingen uit gekomen?
pi_48793588
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 21:37 schreef senesta het volgende:

[..]

Hoi little lillith

Hoe gaat het met jou?
Al een beetje gewend aan de stad?
Ben je nog verder gegaan met de astrologische windroos?
Leuke dingen uit gekomen?
Nu, met dit mooie weer, gaat het een stuk beter, heb het fenomeen "terrasje pikken" ontdekt

Iedere middag met m'n kekelear in de zon op een terras

En ja, ben nog steeds bezig met de windroos, tot groot verdriet van manlief want die heeft al drie keer de meubels moeten verplaatsen
  Moderator vrijdag 27 april 2007 @ 22:51:20 #179
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48793893
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 22:39 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Nu, met dit mooie weer, gaat het een stuk beter, heb het fenomeen "terrasje pikken" ontdekt

Iedere middag met m'n kekelear in de zon op een terras

En ja, ben nog steeds bezig met de windroos, tot groot verdriet van manlief want die heeft al drie keer de meubels moeten verplaatsen
Ha ha ha, lekker he
Telefoon nu op je mercuriuslijn?
Zeg gemene grapjes en zo, van die lekkere steken onder de gordel (wel als in een grapje hoor), die vallen toch onder pluto?
Heb een discussie met een medestudent
pi_48794519
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 22:51 schreef senesta het volgende:

[..]

Ha ha ha, lekker he
Telefoon nu op je mercuriuslijn?
Zeg gemene grapjes en zo, van die lekkere steken onder de gordel (wel als in een grapje hoor), die vallen toch onder pluto?
Heb een discussie met een medestudent
Ja, of ze moeten komen van een erg bijdehandte Ram (Mars).
  vrijdag 27 april 2007 @ 23:48:57 #181
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48795396
quote:
Wat ik niet heb moeten doorstaan :

• verkoudheid opgelopen door de airco in de operatiekamer
  • buis van minimaal 50 cm door mijn lul richting mijn blaas om die leeg te laten lopen
  • verdoving in 1 been die nu nog een beetje werkzaam is
  • unable to move my legs even if i wanted to; willpower gone
  • deuren die per ongeluk open gingen waarna geroepen werd tijdens de operatie: "sorry verkeerde kamer"
  • muziek tijdens de operatie
  • allemaal vrouwen 70% tegen 30 % man
  • weggebracht door lekker verpleegstertje in bedje
  • ruggeprik

ja, dat waren zo'n beetje de details. Ik geef de volgende scores aan het ziekenhuis.

• Operatie: 8
  • Vrouwen: 7
  • Friemelgehalte: 8
  • Algemene indruk: 7
  •   zaterdag 28 april 2007 @ 00:03:37 #182
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_48795784
    nokje nog gecondoleerd

@DV ik vind het knap dat je weer plannen maakt om aan de slag te gaan! succes to u!

Iemand anders hier nog wat aan het uitvreten?
    pi_48799534
    quote:
    Goede avond met z'n alle

Al wat beter hoop ik?
    mogguh
    ik ben even zo vrij om een kleine update te geven
    toen ik zoessie voor het laatst aan de foon had (was denk ik gister rond 21.00 uur) was ze s'middags nog weer even terug geweest naar de huisarts. omdat miniminimonster nog steeds alles eruit gooit.
    Die vertelde haar op haar moedergevoel te vertrouwen. Nu was het nog goed maar zo gauw ze het niet vertrouwde naar huisartsenpost.
    Miniminimonster inmiddels ook een beetje koorts, maar tot op heden nog niet meer wat gehoord, zou gauw ze niet zo druk is zal zoessie zelf even beter alles vertellen....
      zaterdag 28 april 2007 @ 10:44:44 #184
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_48801158
    quote:
    Op vrijdag 27 april 2007 23:48 schreef Spellmeista het volgende:

[..]

Wat ik niet heb moeten doorstaan :

• verkoudheid opgelopen door de airco in de operatiekamer
  • buis van minimaal 50 cm door mijn lul richting mijn blaas om die leeg te laten lopen
  • verdoving in 1 been die nu nog een beetje werkzaam is
  • unable to move my legs even if i wanted to; willpower gone
  • deuren die per ongeluk open gingen waarna geroepen werd tijdens de operatie: "sorry verkeerde kamer"
  • muziek tijdens de operatie
  • allemaal vrouwen 70% tegen 30 % man
  • weggebracht door lekker verpleegstertje in bedje
  • ruggeprik

ja, dat waren zo'n beetje de details. Ik geef de volgende scores aan het ziekenhuis.

• Operatie: 8
  • Vrouwen: 7
  • Friemelgehalte: 8
  • Algemene indruk: 7
  • OMG en waar had je die operatie voor ? een buis door je lul :X
      zaterdag 28 april 2007 @ 11:00:31 #185
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_48801390
    liesbreukje metro2005
      zaterdag 28 april 2007 @ 11:07:57 #186
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_48801528
    quote:
    Op zaterdag 28 april 2007 10:44 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

OMG en waar had je die operatie voor ? een buis door je lul :X
    indeed zouden ze voor mij een leger mee moeten nemen
    stay frosty
      zaterdag 28 april 2007 @ 12:16:14 #187
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_48803054
    Goedemiddag samen

Hoe kijken jullie terug naar jullie verleden toen het nog allemaal feest en fijn was met een hele bende mensen? Ik mis die tijd alsof ik in een midlife crisis verkeer. Dan kijk ik terug naar toen en dan haal ik herinneringen op en dan krijg ik zo'n wretend gevoel van binnen dat het tegenwoordig allemaal niets meer voorsteld op latere leeftijd.

Mooi was die tijd

Vanmiddag terrasje pakken waarschijnlijk, maar zoals vroeger zal het nooit meer zijn. Het is voorbij die mooie onbezorgde jeugd, enige dat overblijft zijn de herinneringen en die zorgen juist voor een knagend gevoel van binnen.
    pi_48803827
    quote:
    Op vrijdag 27 april 2007 16:00 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat is best een werk denk ik, nok.
    Wat heb je gemaakt?
    Mijn inmiddels bekende pastasalade. Vegi en vleesvariant. Andere ouders hadden hun eigen gerechten. Was alles bij elkaar veel te veel.
    Maar naast mijn werk zit de daklozenopvang en daar hebben we wat over was naartoe gebracht. Dan hebben de mensen daar 's avonds ook een lekkere avond en het scheelt de stichting weer. Zag er nog zo lekker uit allemaal.

@ Metro...... het was wel okay. Was een oude vriend uit mijn jeugd waar ik zo nu en dan nog kwam. Weduwnaar en sindsdien in ieder gezelschap alsnog eenzaam. Hij was er klaar voor en ik ben blij voor hem. Lekker in zijn slaap gegaan.

@Vamp...... wat zou het makkelijk zijn als kusjes dan echt hielpen, he.
    Beterschap voor het miniminimonster

@Spelmeistah.. jij ook succes met het herstel. Hoop dat ze die buis in je pisbuis er wel na de ruggeprik ingejast hebben

@Lillith.......
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_48804092
    dank zoessie voor de update...
    Miniminimonster gaat dus vandaag zn derde dag in van "aan alle kanten leeglopen"... Zelfs tijdens het drinken komt alles eruit..oogjes zien er ingevallen... zwarte kringen er onder, maar verder "valt het nog mee" Hij wil wel, wil ook vrolijk zijn, maar het lukt allemaal niet zo goed! Sinds gistermiddag wat verhoging maar geen koorts...
    pi_48804769
    hoi

ik heb eigenlijk een vraagje.

zo'n alkoolstift, gaat dat er eigenlijk uit met het wassen?

ik heb m'n t-shirt laten signeren met zo'n stift en m'n moeder denkt dat het eruit gaat met het wassen.
    Werewolf
      Moderator zaterdag 28 april 2007 @ 23:22:21 #191
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_48818767
    quote:
    Op zaterdag 28 april 2007 13:02 schreef vamperotica het volgende:
    dank zoessie voor de update...
    Miniminimonster gaat dus vandaag zn derde dag in van "aan alle kanten leeglopen"... Zelfs tijdens het drinken komt alles eruit..oogjes zien er ingevallen... zwarte kringen er onder, maar verder "valt het nog mee" Hij wil wel, wil ook vrolijk zijn, maar het lukt allemaal niet zo goed! Sinds gistermiddag wat verhoging maar geen koorts...
    Oei vamp, niet te lang wachten hoor met een huisarts bellen hoor, ingevallen oogjes klinkt niet goed.
      Moderator zaterdag 28 april 2007 @ 23:22:46 #192
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_48818776
    quote:
    Op zaterdag 28 april 2007 13:30 schreef sararaats het volgende:
    hoi

ik heb m'n t-shirt laten signeren met zo'n stift en m'n moeder denkt dat het eruit gaat met het wassen.
    Hmm, geen idee, sorry
    pi_48819010
    quote:
    Op zaterdag 28 april 2007 13:30 schreef sararaats het volgende:
    hoi

Het zal er wss niet helemaal uitgaan maar wel erg vervagen. Niet vies maken dus. Dan hoef je het ook niet te wassen
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_48825199
    mogguh ik wil nog slapen
    pi_48825223
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 07:38 schreef draculettetje het volgende:
    mogguh ik wil nog slapen
    Ik gaat jou even bellen denk ik
    Niets ernstigs, gewoon even n update
    pi_48825297
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 07:49 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ik gaat jou even bellen denk ik
    Niets ernstigs, gewoon even n update
    Toevallig ook mobiel gebeld?
      zondag 29 april 2007 @ 08:21:24 #197
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_48825326
    damn sta ik ff met koppijn op

eerst koffie om dat recht te trekken..
    pi_48825382
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 08:14 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Toevallig ook mobiel gebeld?
    pi_48825392
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 08:32 schreef vamperotica het volgende:

[..]

hihi jammer die ligt boven hahahahahahaha

ow en spell helpt koffie helpt toch niet bij koppijn? Een groot glas water! ha ha
      zondag 29 april 2007 @ 08:35:23 #200
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_48825399
    ik zal het eens proberen dracule
    pi_48825412
    ook maar even een algemene update hier...
    Gister bleef alles wel wat langer binnen, maar t bleef er wel aan beide kanten met golven uitkomen... 's avonds heeft ie vanaf een uur of 10 tot vanmorgen 5 uur geslapen... Toen weer een fles en die is er 2 uur ingebleven voordat ie begon met alles uitpoepen.. Schone broek aangedaan en toen was alles weer wakker en ging de golfmachine weer aan..
    Gelukkig is ie wel goed allert en laat ie luid en duidelijk merken dat ie t wel genoeg vind zo...
    ook valt ie als een gek zn fles aan, wat dan weer zielig is omdat ie maar steeds kleine beetjes mag...
    Wel twijfel ik even of ik de hap ga bellen... Zn okseltjes en "liesplooitjes" beginnen er een beetje "verschrompeld" uit te zien...
    pi_48825416
    niks aan koppijn....
    hoe is ie verder? heeft je been nog lang kuren gehad na de verdoving?
    pi_48825431
    ow en zoessie bellen naar hap kan altijd! maar da weet je wel
      zondag 29 april 2007 @ 08:41:44 #204
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_48825455
    vamp heel veel succes!

ik wens je alle sterkte van de wereld en hoop dat het spoedig beter gaat met de kleine!
      zondag 29 april 2007 @ 08:43:33 #205
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_48825473
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 08:37 schreef draculettetje het volgende:
    niks aan koppijn....
    hoe is ie verder? heeft je been nog lang kuren gehad na de verdoving?
    alles werkt weer dracule..

maar moet wel veel rust houden..
    pi_48825492
    gelukkig maar en idd rust houden! ik weet niet hoe dat bij jou werkt maar mij kost dat nogal eens wat moeite
    jij ook succes!
    pi_48825511
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 08:21 schreef Spellmeista het volgende:
    damn sta ik ff met koppijn op

eerst koffie om dat recht te trekken..
    Op het zere hoofd
      Moderator zondag 29 april 2007 @ 08:53:58 #208
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_48825554
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 08:36 schreef vamperotica het volgende:
    ook maar even een algemene update hier...
    Gister bleef alles wel wat langer binnen, maar t bleef er wel aan beide kanten met golven uitkomen... 's avonds heeft ie vanaf een uur of 10 tot vanmorgen 5 uur geslapen... Toen weer een fles en die is er 2 uur ingebleven voordat ie begon met alles uitpoepen.. Schone broek aangedaan en toen was alles weer wakker en ging de golfmachine weer aan..
    Gelukkig is ie wel goed allert en laat ie luid en duidelijk merken dat ie t wel genoeg vind zo...
    ook valt ie als een gek zn fles aan, wat dan weer zielig is omdat ie maar steeds kleine beetjes mag...
    Wel twijfel ik even of ik de hap ga bellen... Zn okseltjes en "liesplooitjes" beginnen er een beetje "verschrompeld" uit te zien...
    Hoe oud is hij?
    Uitdrogen bij die kleintjes vooral met dit weer kan erg hard gaan.
    Plast hij nog wel goed?
    pi_48825596
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 08:53 schreef senesta het volgende:

[..]

Hoe oud is hij?
    Uitdrogen bij die kleintjes vooral met dit weer kan erg hard gaan.
    Plast hij nog wel goed?
    Hij is 10 maanden.. We gaan nu dag 4 van continu overgeven en diarree in ... eergister nog bij de eigen huisarts geweest en gister bij de HAP... oogjes zijn wel ingevallen en met dikke zwart/paarse "wallen".. Rest zag er gister nog goed uit... Hij wil gelukkig wel goed drinken... Plasluiers zijn moeilijk te zien, omdat elke luier wel "nat" is van de diarree...
    Sionds een uurtje blijft alles redelijk binnen... Hopen dat het zo door gaat..... Anders ga ik toch even overleggen
    pi_48826153
    Vamp... zou toch even bellen voor de zekerheid.
    misschien even ORS halen
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      Moderator zondag 29 april 2007 @ 10:11:07 #211
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_48826217
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 10:06 schreef nokwanda het volgende:
    Vamp... zou toch even bellen voor de zekerheid.
    misschien even ORS halen
    Ik wilde niet een paniekzaaier zijn maar ik vind die ingevallen oogjes erg eng klinken, en die plooitjes waar ze het over had.
    quote:
    Je kunt gemakkelijk zelf controleren of je kind lijdt aan uitdrogingsverschijnselen. Wanneer je de huid van je kind op een armpje of beentje of in een huidplooi oppakt en weer loslaat, hoort de huid van je kind meteen terug te glijden in de oorspronkelijke positie. Als dat niet zo is, is je kind ernstig uitgedroogd. In die gevallen moet je hem zo snel mogelijk naar de eerste hulp van een ziekenhuis brengen.
    Bron: http://www.kinderinfo.nl/artikelen/artikel.asp?ArticleID=302

Daar staan ook wat tips voor als je kindje spuugt en aan de diaree is.
      zondag 29 april 2007 @ 10:50:35 #212
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_48826865
    Goede morgen beste mensen

Ik ga vandaag het beste uit de dag halen Carpe diem!!!!

Ik wens jullie alvast een fijne dag en een heftige koninginnenacht toe als ik niet meer aanwezig ben vandaag en dan duik ik nu met een boek de tuin in

Alaaf

Je leeft maar 1 keer en dan is het de bedoeling dat die ene keer okey is of niet soms? Wie weet is het over 6 jaar naar de klote door het klimaat en ga zo door

Dus ik zeg. " Pluk de dag!!!".

En dan roep ik nogmaals!!!!

Dag!!
      zondag 29 april 2007 @ 12:16:45 #213
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_48828866
    Gras gemaaid en onkruid uitgetrokken en nu klim-op weghalen en terras schoon maken

Kan niet stil zitten dus

Weet iemand of je met dit weer gras kunt zaaien of moet het dan geregend hebben? Een kale plek van het zwembad is op het grasveld aanwezig en ik wil bijzaaien.
      Moderator zondag 29 april 2007 @ 12:37:01 #214
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_48829380
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 12:16 schreef Dromenvanger het volgende:
    Gras gemaaid en onkruid uitgetrokken en nu klim-op weghalen en terras schoon maken

Kan niet stil zitten dus

Weet iemand of je met dit weer gras kunt zaaien of moet het dan geregend hebben? Een kale plek van het zwembad is op het grasveld aanwezig en ik wil bijzaaien.
    Het is het beste op een wat minder zonnige dag, je moet eerst je gras een beetje harken zodat de grond een beetje open komt, dan zaaien en daarna goed nat houden, maar als je het nu doet loop je kans dat het verbrand door de zon.
    pi_48829864
    Die oogjes heeft ie vanaf het begin al gehad.. Was voor mij ook een reden om toen even lagns de dokter te gaan.. ORS krijgt ie ook vanaf t begin al.. Ik vond die plooitjes ook wel eng.. Maar gelukkig houdt ie nu al een tijd alles binnen en slaapt ie ook regelmatiger.. Zn oogjes zijn al wat minder en hij heeft ook alweer even gespeeld in de box... Zolang ie alles binnen houdt kijk ik het nog even aan.. Als ie weer alles eruit gaat gooien ga ik even bellen...

En nu... op naar de volgende lading was die klaar voor de zon is!
    pi_48829967
    OOOOOOW.....
    We hebben ook een nieuwe afwasmachine!!

pi_48830302
    liehief! en die komt volgende week ook hier de afwas doen??? Past nooit....
      zondag 29 april 2007 @ 13:21:01 #218
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_48830639
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 12:37 schreef senesta het volgende:

[..]

Het is het beste op een wat minder zonnige dag, je moet eerst je gras een beetje harken zodat de grond een beetje open komt, dan zaaien en daarna goed nat houden, maar als je het nu doet loop je kans dat het verbrand door de zon.
    Dacht ik al Dan wacht ik nog even totdat het gaat regenen Als het nog gaat regenen heet dat

Ben in een bui om alles af te maken aan achterstallig onderhoud

Nu het terras aan het bijvegen en rotzooi opzuigen, klimop is al weggehaald omdat die klimop toch alleen maar rotzooi op het terras brengt.

Hoop dat het snel gaat regenen want de voortuin is zo droog als beton, wil de voortuin afmaken maar dat gaat niet omdat het veels te hard is de grond.

Afreageren is het wat ik doe. En dan profijt hebben omdat het verzorgder eruit gaat zien.

Dus dan ga ik weer aan de slag
      zondag 29 april 2007 @ 13:21:37 #219
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_48830661
    Coole afwasmachine, op hoeveel volt loopt hij?
      zondag 29 april 2007 @ 13:53:55 #220
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_48831520
    wat een energiezuinige afwasmachine is dat waar kun je die kopen?
    pi_48831782
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 12:57 schreef vamperotica het volgende:
    OOOOOOW.....
    We hebben ook een nieuwe afwasmachine!!

[afbeelding]

[afbeelding]
    Heb ik hier net de afwas gedaan. Had dat eerder laten zien
    Hier had ie tot vanaaf een uur of 10 wel kunnen soppen.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_48832656
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 13:21 schreef Dromenvanger het volgende:
    Coole afwasmachine, op hoeveel volt loopt hij?
    Hij loopt vooral op (panne)koek, snoep en ranja!
    pi_48832666
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 13:53 schreef Metro2005 het volgende:
    wat een energiezuinige afwasmachine is dat waar kun je die kopen?
    Eigen bouwprojectje geweest
    pi_48832681
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 14:02 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heb ik hier net de afwas gedaan. Had dat eerder laten zien
    Hier had ie tot vanaaf een uur of 10 wel kunnen soppen.
    Laat zoessie volgende week wel ff omrijden!
      zondag 29 april 2007 @ 14:33:36 #225
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_48832758
    Hier een paar foto's van de heide waar ik de laatste tijd vaker tot rust kom. Alleen al even lopen daar zorgt voor een natuurlijke rust Helemaal geen geluiden in de verre omtrek en amper mensen te zien. Een beetje vakantie in eigen gemeente als het ware

zondag 29 april 2007 @ 14:36:11 #226
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_48832862
    Als de foto's te groot zijn dan hoor ik het wel, dan maak ik ze even wat kleiner

Hier past het op het scherm in ieder geval.
      zondag 29 april 2007 @ 14:57:48 #227
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_48834156
    oooohw droompje !

Daar zou ik wel eens een wandeling willen maken met jou.

Ziet er mooi uit
    Sir Winston Churchill
    pi_48836306
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 14:31 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Laat zoessie volgende week wel ff omrijden!
    een week afwas is hier gauw gespaard hoor
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_48836347
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 14:33 schreef Dromenvanger het volgende:
    Hier een paar foto's van de heide waar ik de laatste tijd vaker tot rust kom. Alleen al even lopen daar zorgt voor een natuurlijke rust Helemaal geen geluiden in de verre omtrek en amper mensen te zien. Een beetje vakantie in eigen gemeente als het ware

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    Zooooo mooi. En dat die westerlingen maar zeiken over Limboland. Limboland is okay
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      zondag 29 april 2007 @ 15:44:18 #230
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_48836473
    OW,

ik sta nu waarschijnlijk definitief als luguber en vreemd mens geboekt in de buurt

Begin van de middag liep ik door de wijk met in mijn ene hand een honderiem met daar aan een zwarte hond
    en in mijn andere hand een ketting waar een grote dode vogel aan bungelde die vast zat in een grote klem.

zo'n vogel was het
    foto geleend van http://tino-d70.fotopic.net/c566558.html

[ Bericht 6% gewijzigd door Mirage op 29-04-2007 15:50:08 ]
    Sir Winston Churchill
      zondag 29 april 2007 @ 15:46:53 #231
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_48836627
    de vogel heeft overigens grasgroene ogen, best mooi om van dichtbij te zien.
    Jammer van de omstandigheden.
    Sir Winston Churchill
      zondag 29 april 2007 @ 15:47:57 #232
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_48836750
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 14:57 schreef Mirage het volgende:
    oooohw droompje !

Daar zou ik wel eens een wandeling willen maken met jou.

Ziet er mooi uit
    Gaan we daar een picknick houden

Heb dat 3 jaar geleden gedaan daar, alle proviand in koelboxen meegenomen en ergens op een groot stuk zand-vlakte gaan zitten.
      zondag 29 april 2007 @ 15:49:27 #233
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_48836929
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 15:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Zooooo mooi. En dat die westerlingen maar zeiken over Limboland. Limboland is okay
    Qua natuur zeker te weten Nok

Is ook waar ik trots op ben hier, mijn gemeente stelt niet super veel voor maar op steenworp afstand ligt een super groot natuurgebied waar het Westen een puntje aan mag zuigen

Nu alleen het risico dat er brand uitbreekt daar, gebeurt vaker dat er hectare's wegbranden door weggegooide peuken.
      zondag 29 april 2007 @ 15:49:28 #234
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_48836931
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 15:47 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Gaan we daar een picknick houden

Heb dat 3 jaar geleden gedaan daar, alle proviand in koelboxen meegenomen en ergens op een groot stuk zand-vlakte gaan zitten.
    Dat lijkt mij heerlijk !

Sir Winston Churchill
      zondag 29 april 2007 @ 15:51:35 #235
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_48837124
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 15:44 schreef Mirage het volgende:
    OW,

ik sta nu waarschijnlijk definitief als luguber en vreemd mens geboekt in de buurt

Begin van de middag liep ik door de wijk met in mijn ene hand een honderiem met daar aan een zwarte hond
    en in mijn andere hand een ketting waar een grote dode vogel aan bungelde die vast zat in een grote klem.

[afbeelding]

zo'n vogel was het
    foto geleend van http://tino-d70.fotopic.net/c566558.html

Foto doet het niet maar ik kan wel wat voorstellen hoe je daar loopt met een dode vogel aan een ketting
      zondag 29 april 2007 @ 15:52:08 #236
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_48837179
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 15:49 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dat lijkt mij heerlijk !

[afbeelding]

En dan mediteren na de maaltijd Volgens mij is het daar echt een plek om te mediteren. Alleen al lopen zorgt voor een natuurlijke rust, stel je gaat daar mediteren, volgens mij keer je dan niet meer terug
      zondag 29 april 2007 @ 15:55:39 #237
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_48837540
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 15:51 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Foto doet het niet maar ik kan wel wat voorstellen hoe je daar loopt met een dode vogel aan een ketting
    http://images2.fotopic.net/?iid=ycg5c9&outx=0&quality=100&noresize=1

linkje dan ?
    Sir Winston Churchill
    pi_48838362
    net nog even een bezoekje aan de HAP gemaakt...alles zag er goed uit... okseltjes en liesjes ietwat drogerig, maar "de belangrijke punten" prima!
      zondag 29 april 2007 @ 16:08:44 #239
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_48838813
    quote:
    Direct linking not allowed staat er als ik aanklik

Zie jij die foto wel op je scherm?
    pi_48839987
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 15:49 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dat lijkt mij heerlijk !

[afbeelding]

*mee wil*
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_48841723
    Ik moet echt uitkijken met Mudhle
    Ze begint mij een beetje als soort moeder te zien en ze hapt echt (auwwww, ze heeft tandjes)

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      Moderator zondag 29 april 2007 @ 16:51:04 #242
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_48841953
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 16:03 schreef vamperotica het volgende:
    net nog even een bezoekje aan de HAP gemaakt...alles zag er goed uit... okseltjes en liesjes ietwat drogerig, maar "de belangrijke punten" prima!
    Gelukkig maar, was je toch wat ongerust?
    pi_48844174
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 16:51 schreef senesta het volgende:

[..]

Gelukkig maar, was je toch wat ongerust?
    Ongerust is een groot woord... Het klopte niet met de rest wat ik zag... Wat levendiger.. Regelmatiger slapen... Helderdere oogjes en dan van die rare droge oudemensenvelletjes... Maar de dokter vond de overige "eikpunten" prima hartstikke goed... En de plekjes die ik aangaf idd ook wat droogjes...
    pi_48858080
    Mogguh...
    Met het miniminimonster gaat het wel wat beter... Houdt nog steeds niet alles binnen, maar er blijft nu iig iets binnen!
    Alleen vond het minimonsterhet vannacht wel leuk om ook maar even mee te doen... Gelukkig bleef het bij 1 "golf"....
    pi_48858842
    ziekenboeg huize zoessie knuffel geeft
      maandag 30 april 2007 @ 10:57:59 #246
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_48859787
    Goede morgen

Fijn dat het wat beter gaat met het monster Vampie Lijkt me vreselijk om je kind te zien leiden.

Tijd om naar buiten te gaan weer even, koffie drinken en Creedence luisteren. Daarna verder met de tuin.
      maandag 30 april 2007 @ 11:00:40 #247
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_48859827
    quote:
    Op zondag 29 april 2007 16:45 schreef nokwanda het volgende:
    Ik moet echt uitkijken met Mudhle
    Ze begint mij een beetje als soort moeder te zien en ze hapt echt (auwwww, ze heeft tandjes)

[afbeelding]

Leuke foto

Hou je de poes of ga je hem later weggeven?
      maandag 30 april 2007 @ 11:32:32 #248
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_48860474
    Morgen misschien naar de sport-winkel om sport-kleding te halen en dan zo snel mogelijk naar het fitniss-centrum. Een hobby die ik in mijn eentje kan doen en waar ik uren per dag in kan investeren en waar ik wat aan heb. Bodybuilding hoeft niet eens meteen maar wie weet wat ik ga doen. Als ik daar ben dan zal ik al snel gaan voor zoveel mogelijk kilo's of zoveel mogelijk herhalingen of wat dan ook. De lat hoger leggen.

Dan is meteen dat overtollige vet handig om te verbranden zodat spieren kunnen ontstaan

De sleur doorbreken ook een beetje.

Heb dat hier al vaker vermeld maar ik moet over de drempel en als ik dan eenmaal mezelf heb aangemeld dan ga ik vanzelf wel beginnen ermee. Eerst 10 keer vermelden dat ik ga fitnissen en dan pas beginnen is ook een manier Het is net die drempel en de beslissing nemen tot actie. Even actie ondernemen en niet nadenken en doen en dan wennen eraan zodat het een vast onderdeel gaat zijn van mijn dag/week.

2 - 3 uur per dag aan de gewichten en dan nog 1 uur hardlopen en 1 uur in de heide lopen is toch mooi 5 uur besteding op dagen als er niets anders is

Vroeger ook uren per dag bezig geweest met sport en toen zag ik er toch wat sportiever uit als nu

Eenzaamheid doorbreken is het dus ook een beetje. Veel mensen zie ik niet meer van vroeger dus dan zoek ik iets op waar ik nieuwe mensen ontmoet.
      maandag 30 april 2007 @ 14:12:11 #249
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_48863472
    middag allemaal. Leuke foto nok

zit nu ff lekker in de tuin met de laptop echt heerlijk weer.
    Gister een geslaagde 2e date gehad met een leuk meisje en vanavond komt mijn ma eten

feel good stemming
      maandag 30 april 2007 @ 14:22:13 #250
    64743 huupia
    debunk the debunkers !
    pi_48863611
    lief poesje
    pi_48864518
    quote:
    Op maandag 30 april 2007 11:00 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Leuke foto

Hou je de poes of ga je hem later weggeven?
    Er zijn 4 kittens (en natuurlijk de 4 volwassen dames).
    Deze kleine op de foto is al vanaf het begin degeen die ik had uitgekozen met de bedoeling dat er eentje zou blijven. Maar Joel heeft een andere favoriet die we nu ook echt niet meer weg kunnen doen.
    De twee heren krijgen een ander thuis. Een (de rooie Karel) bij mijn moeder en de ander wss bij een collega.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      maandag 30 april 2007 @ 15:37:55 #252
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_48864703
    quote:
    Op maandag 30 april 2007 14:12 schreef Metro2005 het volgende:

Gister een geslaagde 2e date gehad met een leuk meisje en vanavond komt mijn ma eten

feel good stemming
    Ik wil ook een laptop, toevallig dat ik net erover had dat ik een wil hebben van maximaal 100 euro maar volgens mij redt je het daar niet mee of wel? Gamen hoeft dus niet, alleen online kunnen buiten is voldoende.

400 euro via ebay hoorde ik laatst maar dat kan toch zeker goedkoper of niet?
      maandag 30 april 2007 @ 15:38:38 #253
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_48864711
    quote:
    Op maandag 30 april 2007 15:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Er zijn 4 kittens (en natuurlijk de 4 volwassen dames).
    Deze kleine op de foto is al vanaf het begin degeen die ik had uitgekozen met de bedoeling dat er eentje zou blijven. Maar Joel heeft een andere favoriet die we nu ook echt niet meer weg kunnen doen.
    De twee heren krijgen een ander thuis. Een (de rooie Karel) bij mijn moeder en de ander wss bij een collega.
    Druk gezinnetje dus
      Moderator maandag 30 april 2007 @ 15:45:35 #254
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_48864803
    quote:
    Op maandag 30 april 2007 14:12 schreef Metro2005 het volgende:

feel good stemming
    Leuk Metro,

Ga jij koken voor je moeder?
    En wat ga je dan maken?
      maandag 30 april 2007 @ 17:08:00 #255
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_48866008
    Kent iemand Kraftwerk hier?

Best okey die muziek

Over eten gesproken, ik denk dat ik iets ga afhalen op kosten van de Koningin

Ben even overgeslagen op dagdromen, vorige keren hielp dat dus wat maakt het uit? Dreaming is free zeggen ze wel eens. Buiten met Heineken en muziek en dan proberen een voorstelling te maken hoe ideaal het zou kunnen zijn. Mezelf plaatsen in situaties die nu niet aanwezig zijn maar wel zo meemaken door het dromen dat het echt aanvoelt.

Vervanging van leegte kan het zijn maar het is even compensatie.
    pi_48866240
    Hebben jullie nog iets leuks gedaan vandaag?
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      maandag 30 april 2007 @ 17:31:35 #257
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_48866355
    quote:
    Op maandag 30 april 2007 15:37 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik wil ook een laptop, toevallig dat ik net erover had dat ik een wil hebben van maximaal 100 euro maar volgens mij redt je het daar niet mee of wel? Gamen hoeft dus niet, alleen online kunnen buiten is voldoende.

400 euro via ebay hoorde ik laatst maar dat kan toch zeker goedkoper of niet?
    2e hands laptopjes met een processor boven de 500Mhz is over het algemeen al voldoende voor internet.
    Liever sneller dan 1 Ghz, dat werkt wel prettiger.

Voor 2-300 euro vind je ze 2e hands wel en voor 500 euro heb je een nieuwe.

Wil je erop gamen, dan mag je dat bedrag verdubbelen .

als mijn desktop pc ooit dood gaat komt er een laptop die alles kan (dus ook games).
    wel zo makkelijk en energiezuiniger
    quote:
    Op maandag 30 april 2007 15:45 schreef senesta het volgende:

[..]

Leuk Metro,

Ga jij koken voor je moeder?
    En wat ga je dan maken?
    ja ga 'koken' ga macaroni maken
      maandag 30 april 2007 @ 17:34:03 #258
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_48866404
    Same shit Nok

Mijn leven is niet meer zo spetterend

Ben wel op zoek naar spetterende zaken maar goed, laat maar. Ik ga hier niet klagen. Binnenkort gesprekken over hoe ik het beste weer het leven kan oppakken.

Naar de stad geweest ben ik dan wel even, maar daar was het te druk met dagjesmensen.

Leuke dingen zijn voor mij rustig kunnen genieten van het moment, dat zeg toch genoeg of niet? De een wilt een ruige avond in de kroeg of discotheek env oor mij is genieten van het moment voldoende tegenwoordig. Terwijl ik vroeger niet zonder uitgaan kon.

Nu weer naar buiten genieten van het moment dan maar

Mijn leven is niet meer zoals toen ik 23 was en daar moet ik nu pas aan wennen omdat ik voorheen alleen maar bezig was met druk zijn.

Blah blah blah, flap flap flap.

Naar buiten met een boek nu

Ik klaag niet graag en heb ook niets te klagen, alsnog spookt mijn verleden de hele dag door mijn kop heen. En dan ook nog in dromen dat alles terugkomt.
    pi_48867331
    Het was inerdaad te druk. Wij zijn wel vroeg gegaan.
    Joel wilde kijken voor een bepaald soort schoenen. Laat een maatje van hem die nou net in zijn maat hebben staan voor een derde van de winkelprijs. Mazzel dus.

Beetje rondgekeken en gewandeld. Genoten van het mooie weer. Paar pics gemaakt. Joel heeft een paar leuke van mij geschoten en ik van hem.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      maandag 30 april 2007 @ 19:13:13 #260
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_48868214
    quote:
    Op maandag 30 april 2007 18:24 schreef nokwanda het volgende:
    Het was inerdaad te druk. Wij zijn wel vroeg gegaan.
    Joel wilde kijken voor een bepaald soort schoenen. Laat een maatje van hem die nou net in zijn maat hebben staan voor een derde van de winkelprijs. Mazzel dus.

Beetje rondgekeken en gewandeld. Genoten van het mooie weer. Paar pics gemaakt. Joel heeft een paar leuke van mij geschoten en ik van hem.
    de foto's uit je fobo he

Leuk hoor !!
    Sir Winston Churchill
    pi_48868267
    quote:
    Op maandag 30 april 2007 19:13 schreef Mirage het volgende:

[..]

de foto's uit je fobo he

Leuk hoor !!
    Jaaa, net aangevuld
    Darn... ik krijg ff-ing rimpels, at wel
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      maandag 30 april 2007 @ 19:49:57 #262
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_48869163
    Moet je dit horen:

http://www.youtube.com/watch?v=mZtLc5akViI

Nederlandse rap over 21 december 2012
    pi_48871502
    Het moet ook niet gekker worden bij de bouwmachines

Merk en type: Ditch Witch RT95
    Eigenaar: Ditch Witch
    Land van herkomst: USA
    Datum: 26 april 2007
    Fotograaf/Bron: Alex Miedema
    Bijzonderheden: foto genomen bij de Bauma 2007
    pi_48871920
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_48879511
    Mogguh
    pi_48879815
    mogguh
      dinsdag 1 mei 2007 @ 10:05:12 #267
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_48881616
    Goeiemorgen beste mensen. Het gaat best goed met de operatieplek. Ik heb er alleen een beetje last van bij het lopen. Er zijn verder twee zaken die ik even wilde vragen.

• sararaats is al een tijdje hier niet opgedoken..iemand die weet waar ze is of dat ze vakantie heeft?
  • DV ik neem maar even aan dat je mijn PM hebt ontvangen zonder teveel in details te gaan ga je daar misschien wat mee doen of lijkt het je wat?

Verder ik ben bezig met een groot project waar ik momenteel helemaal niks over kan zeggen. Wat ik echter wel kwijt wil erover is dat al mijn skills erbij gebruikt gaan worden en dat het uniek is in de wereld.
  •   dinsdag 1 mei 2007 @ 10:19:38 #268
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_48881956
    mogge
    pi_48885395
    En weer thuis.... exen zijn stom
    pi_48886352
    quote:
    Op dinsdag 1 mei 2007 12:24 schreef vamperotica het volgende:
    En weer thuis.... exen zijn stom
    daarom zijn het ook exen
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      dinsdag 1 mei 2007 @ 13:13:18 #271
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_48886852
    quote:
    Op maandag 30 april 2007 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
    Het moet ook niet gekker worden bij de bouwmachines

[afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    Merk en type: Ditch Witch RT95
    Eigenaar: Ditch Witch
    Land van herkomst: USA
    Datum: 26 april 2007
    Fotograaf/Bron: Alex Miedema
    Bijzonderheden: foto genomen bij de Bauma 2007

Alexxxxx,
    leuk dat je er aan denkt dit hier te delen
    tnx

Sir Winston Churchill
    pi_48888490
    quote:
    Op dinsdag 1 mei 2007 12:58 schreef nokwanda het volgende:

[..]

daarom zijn het ook exen
    Maar als ze dan denken dat ze ook maar geen verantwoording over kinderen hebben enzo....
      dinsdag 1 mei 2007 @ 14:26:18 #273
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_48889190
    lekker middagje vrij fijn even het 2de boek wheel of time lezen
    stay frosty
      dinsdag 1 mei 2007 @ 16:20:19 #274
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_48893011
    Wezen hardlopen vandaag in de heide waar ik foto's van gepost heb afgelopen week. Damn zeg dat valt tegen de eerste keer. Binnen 3 minuten gigantisch buiten adem en toen gaan lopen een paar minuten. Ongeveer 40 minuten in totaal gelopen met rennen erbij en dan weer lopen en dan weer rennen.

Merkte even een gevoel van verlichting, kan dat komen door endrofine? Een beter gevoel dan toen met anti depressiva. Gevoel kwam naar boven toen ik ging zitten toen ik klaar was met rennen en wat aan het drinken was, zo van...." Yesss, even niets aan de kop behalve uitrusten van de inspanning " Gevoel is nu ook nog aanwezig maar dat kan komen dat ik te moe ben om te denken in circels

Over dat natuurgebied, echt raar dat ik een zee van rust over me heenkrijg zodra ik daar loop. Alsof de rust me overvalt op het moment.

Morgen weer rennen en dan wil ik iedere dag rennen en dan steeds verder opbouwen. Totdat de conditie in orde is en totdat ik op gewicht ben

Net nog even een foto genomen om in het fotoboek te zetten en dan valt de dikte van mijn kop wel mee zo te zien Zal die foto straks nog posten

16:20 toen ik op de klok keek dacht ik dat het 1500 was dus dat is mooi 1 uur winst.

Blah blah blah, zometeen even foto uploaden en dan even fotoboek bijwerken.

Vandaag precies 7 jaar geleden dat ik de eerste keer een burn-out heb gehad, dus dan is het wel passend om sporten daadwerkelijk op te pakken op zo'n datum. Opnieuw beginnen Een nieuwe cyclus Als ik overdreven opmerk dan lijkt het ook alsof het een nieuwe cyclus is. Maar dat kan overdreven zijn of ik beeld het me in

Nu even lekker buiten zitten en straks weer terug

Verheug me nu al om morgen weer te rennen, buik moet weg

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-05-2007 16:29:37 ]
      dinsdag 1 mei 2007 @ 16:21:59 #275
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_48893073
    quote:
    Op dinsdag 1 mei 2007 10:05 schreef Spellmeista het volgende:
    Goeiemorgen beste mensen. Het gaat best goed met de operatieplek. Ik heb er alleen een beetje last van bij het lopen. Er zijn verder twee zaken die ik even wilde vragen.

• sararaats is al een tijdje hier niet opgedoken..iemand die weet waar ze is of dat ze vakantie heeft?
  • DV ik neem maar even aan dat je mijn PM hebt ontvangen zonder teveel in details te gaan ga je daar misschien wat mee doen of lijkt het je wat?

Verder ik ben bezig met een groot project waar ik momenteel helemaal niks over kan zeggen. Wat ik echter wel kwijt wil erover is dat al mijn skills erbij gebruikt gaan worden en dat het uniek is in de wereld.
  • PM had ik ontvangen inderdaad In Amsterdam ligt het kantoor en dat vond ik dan even te ver weg als limbo zijnde Zal een PM terug sturen nog maar ik zit de laatste tijd dus echt niet meer zoveel online, af en toe hier binnen wandelen om te kijken of er nog wat bijzonders gebeurt is en dan zet ik de computer weer uit.

Tis niet meer van 's morgens tot 's avonds online zijn en ook dat heeft te maken ermee dat ik me nu vaker verveel. Internet verslaving is weg en dan zeggen ze vaker dat je in een soort van gat valt omdat je meer tijd overhoudt.

[ Bericht 16% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-05-2007 16:31:01 ]
      dinsdag 1 mei 2007 @ 17:39:10 #276
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_48895642
    Nee hoor,
    het is helemaal niet zo dat ieder scheet die we laten geregistreerd wordt en men volledig doorslaat.

Hangjongeren geregistreerd

mooi voorbeeldje
    Sir Winston Churchill
      dinsdag 1 mei 2007 @ 17:57:57 #277
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_48896206
    Had het al op nu.nl gelezen

Het stopt niet op dat gebied en het gaat steeds verder totdat?
    Een sateliet in de ruimte die bij ieder mens regristeert ?
    pi_48896264
    Die chip is echt zo ver weg niet
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      dinsdag 1 mei 2007 @ 18:04:23 #279
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_48896396
    2012 in zicht dus zoveel kunnen ze niet meer maken met ons Ze kunnen natuurlijk alles maken maar goed, dat doen ze toch. Burgers zijn er om misbruikt te worden volgens mij.

Las net het survival topic hier binnen truth

Ik denk dat ik gewoon alles op me af laat komen, mensen zijn dus echt voorbereidingen aan het treffen al als het einde der tijden eraan zit te komen.

Zal het echt zover lopen?

Kan me niet voorstellen dat het einde der tijden echt eraan komt. Het idee dat alles naar de klote gaat en dat er paniek uitbreekt kan ik me niets bij voorstellen in het vredige Limburg. Soort ver van mijn bed show dus ook. Vandaar dat ik geen extra proviand ga inslaan of visspullen ga kopen en water-filters. Ik geloof er niet in op dit moment. Zou ik overtuigd zijn van het einde der tijden dan zou ik nu wel al beginnen met water-filters en kompas en bergschoenen en goede rugzak en zaklampen en alles.
      woensdag 2 mei 2007 @ 07:47:01 #280
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_48915716
    goeiemorgen..is er verbetering gaande vampje?

@DV ik wacht PM geduldig af zal er ook op reageren via PM

at nokje en/of mirage..gaat een van jullie tweeen ook naar de solse gat meet? Ik meende te lezen dat EW ook gaat. Nu leek het mij ook wel leuk om daarheen te gaan. Doe ff communiceren hierover k
    pi_48917438
    quote:
    Op woensdag 2 mei 2007 07:47 schreef Spellmeista het volgende:

at nokje en/of mirage..gaat een van jullie tweeen ook naar de solse gat meet? Ik meende te lezen dat EW ook gaat. Nu leek het mij ook wel leuk om daarheen te gaan. Doe ff communiceren hierover k
    EW WIL gaan. Of we ook kunnen gaan is even afspreken. Ik overleg even intern hier.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      woensdag 2 mei 2007 @ 09:55:05 #282
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_48917740
    jep hear ya
    pi_48928037
    quote:
    Op woensdag 2 mei 2007 07:47 schreef Spellmeista het volgende:

vannacht minimonster wat overgegeven.. Klaagt al 2 dagen over buikpijn, wil sinds gistermiddag niets eten, vanmorgen toch een broodje... Wel naar het KDV... ogehaalt omdat ie toch erg zieligsjes en buikpijnerig was..... Toen ik thuis kwam was ie witjes, hangerig, brullerig en voelde zn buik heel hard... Toch ff naar de dokter... Daar (voordat we aan de beurt waren) klein plasje gedaan en POEF.... Alles was weer goed....
    pi_48929184
    quote:
    Op woensdag 2 mei 2007 15:14 schreef vamperotica het volgende:

[..]

vannacht minimonster wat overgegeven.. Klaagt al 2 dagen over buikpijn, wil sinds gistermiddag niets eten, vanmorgen toch een broodje... Wel naar het KDV... ogehaalt omdat ie toch erg zieligsjes en buikpijnerig was..... Toen ik thuis kwam was ie witjes, hangerig, brullerig en voelde zn buik heel hard... Toch ff naar de dokter... Daar (voordat we aan de beurt waren) klein plasje gedaan en POEF.... Alles was weer goed....
    was at minimonster of miniminimonster? want eerst was miniminimonster ziek, toch?
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_48937603
    quote:
    Op woensdag 2 mei 2007 15:46 schreef nokwanda het volgende:

[..]

was at minimonster of miniminimonster? want eerst was miniminimonster ziek, toch?
    Minimonster...
    Miniminimonster is, op wat dunne luiers na, weer helemaal t mannetje gelukkig
    pi_48937713
    quote:
    Op woensdag 2 mei 2007 19:40 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Minimonster...
    Miniminimonster is, op wat dunne luiers na, weer helemaal t mannetje gelukkig
    Gelukkig maar. Dat vond ik best wat zorgelijk.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_48937863
    quote:
    Op woensdag 2 mei 2007 19:43 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Gelukkig maar. Dat vond ik best wat zorgelijk.
    K vond t ook engig hoor..Zeker als je dat koppie zag... Was net zo'n doodshoofdaapje... En er zat echt helemaal geen pit meer in... Ja.. het mopperen deed hij gelukkig nog wel flink... Als dat zielig jammeren was geworden hak heel die HAP overgeslagen en was ik wel naar de EHBO gereden...

Dacht in eerste instantie ook dat Miniminimonster minimonster had aangestoken... T oudste monster was gister ook al wat ziekjes... Maar zn buikje voelde zo hard... Nu merk ik dat ie niet goed durft te poepen, want dat deed eergister pijn... Maar even in de gaten houden weer...
    pi_48949624
    wie mist mij?

ik heb nu even persoonlijke zaken aan m'n koppie
    Werewolf
    pi_48952516
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 00:26 schreef sararaats het volgende:
    wie mist mij?

K dacht er aan toen ik t berichtje zag... hee... Die hak al f nie gezien....
    pi_48952519
    Goeie morgen trouwens
      donderdag 3 mei 2007 @ 05:56:30 #291
    178350 James_de_Hond
    - Woef Woef -
    pi_48952522
    dank je, jij ook goedemorgen
      donderdag 3 mei 2007 @ 06:35:56 #292
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_48952551
    hey hey goeiemorgen J_d_H, vampje..
      donderdag 3 mei 2007 @ 06:41:13 #293
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_48952554
    Ik vroeg me af waar je uithing S_R, maar k er spelen P.Z.

succes !
      Admin donderdag 3 mei 2007 @ 07:10:27 #294
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_48952610
    quote:
    Op donderdag 3 mei 2007 00:26 schreef sararaats het volgende:
    wie mist mij?

Toch fijn je even te horen sara, verder alles oké?
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_48953825
    Oewwww, wat zijn jullie vroeg. Ook goeiemorgen.
    Het was weer volle maan. Slecht slapen en koppijn dus. Standaard, lijkt het.

James de hond... heb jij daar nou extra last van?
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_48954518
    mogguh
      donderdag 3 mei 2007 @ 10:40:24 #297
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_48956383
    Niets gemerkt van volle maan dit keer, lekker in een ruk geslapen en fit wakker geworden.
      donderdag 3 mei 2007 @ 11:31:51 #298
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_48958304

In navolging van DV ben ik vanochtend ook ongeveer 2 uur het bos ingeweest. De mieren waren druk aan het werk in hun holletjes, de libelles bleven maar niet stilzitten, de hommel was de weg kwijt, de rups heb ik per ongeluk platgereden en de vlinder..die had een vriendinnetje gevonden. Bij thuiskomst voelde ik nog wat in mijn nek kruipen

, maaaaaaaaaar het was fokking lekker en warm aan te bevelen
      donderdag 3 mei 2007 @ 11:37:38 #299
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_48958543
    Mooi gebied zo te zien Spellmeista Ik dacht in eerste instantie dat die foto's kwamen van het bos waar ik altijd naartoe ga.

Ik ga morgen weer rennen in het bos, vandaag krijg ik bezoek en gisteren had ik last van mijn benen dus morgen weer de draad oppakken.

Alleen heb ik een bril nodig tegen het zand/stof want als ik iets in mijn ogen krijg met contact-lenzen dan is de kans aanwezig dat ik terug kan keren van de pijn. Dus dan moet ik een bril vinden waarmee je kunt sporten.

Wellicht dat ik een mountain-bike ga kopen nog, rennen en mountainbiken want daar waar ik ga hebben ze ook routes voor mountain-bikers uitgestippeld zodat ik verder het bos in kan gaan.

Zo wil ik beetje bij beetje de boel oppakken Nog geen last van manie dus het is al een hele vooruitgang Deze zomer de eerste zomer dat ik normaal ga wezen sinds 7 jaar Voor zover je over normaal kunt spreken natuurlijk. 7 jaar van idiote gekte en dan nu tijd voor normale gekte Idiote gekte versta ik van alles onder maar dat kan ik nu niet onder woorden brengen. Normale gekte is goed genoeg denk ik dan maar Het moet niet gekker worden

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-05-2007 11:42:41 ]
      donderdag 3 mei 2007 @ 11:42:26 #300
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_48958761

deze is aardig prijzig..zo'n 102 euros, maar misschien wel chill om hiermee te gaan rennen DV?

als je dat doet dan kom ik je persoonlijk opzoeken en zet ik de burst op mijn camera aan. Dan zie ik in 4 foto's hoe jij met dat ding op voorbij komt rennen
      donderdag 3 mei 2007 @ 11:43:13 #301
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_48958796

Lijkt me meer een gadget om te gebruiken op 2012

Als de kern-centrales ontploffen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')