dank je schatquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:08 schreef Mirage het volgende:
en Barra het topic had meten openen, maar waarschijnlijk niet doet.Barra
[afbeelding]
als je goed kijkt zie je behalve het slapende meisje ook een lekkere hunk op de achtergrond.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:15 schreef nokwanda het volgende:
Is Barra tegenwoorig een mooi slapend meisje?
Barra.... dan moeten we nodig eens even een goed gesprek hebben any time soon
owquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:33 schreef nokwanda het volgende:
Ze speelt fluit, Barra
Damn... waar zijn mijn ogen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
als je goed kijkt zie je behalve het slapende meisje ook een lekkere hunk op de achtergrond.
![]()
Daar moet je nou es heul nie aan denkenquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar moet je nou es heul nie aan denken![]()
hey jijquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:46 schreef senesta het volgende:
Hallo hier allemaal
Morgen vroeg opstaan en iemands haar vlechten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:53 schreef senesta het volgende:
Hier iemand nog inspirerende plannen voor van het weekend?
Dat laatste klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Morgen vroeg opstaan en iemands haar vlechten.
Duurt een uurtje of 10 en daarna heb ik een hele dag geen plannen. Lekker lui doen lijkt me wel iets. Hoop dat het weer meewerkt en ik zondag lekker op mijn schommelbankje van een buitenontbijtje kan gaan genieten.
Hoe ging het?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:23 schreef Spellmeista het volgende:
a.s vrijdag wordt ik toch geopereerd aan mijn liesbreuk..please wish me luck
![]()
vampje das pas volgende week vrijdagquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:12 schreef Spellmeista het volgende:
is dat msn adres op je fotoboek het juiste?
Geeft toch nix! Wensen we je gewoon 2x succes!quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:08 schreef Spellmeista het volgende:
Dat zou best kunnen vampje..ik weet het even niet meer..dat klopt vampje was een foutje sorry
Zou ik je eens mogen toevoegen op msn? vampje?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:16 schreef Spellmeista het volgende:
Heb je wel eens gedacht aan een goede virusscanner of de nieuwste versie van msn?
Mogguh! Vlecht ze!quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:40 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
Mij zul je vandaag overdag ook niet veel zien. Hele dag iemands haar vlechten. KOmt binnen nu en een uur.
Morgen mag ik pas lekker in het zonnetje hangen.
Gewoon thuis blijf ik hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:11 schreef Mirage het volgende:
Sight-Key, bedoel je dat je een poosje ergens intern wilt uitrusten of dat je in je omgeving/thuis een rustig plekje zoekt ?
De bank, de tuin... enzovoort.
Ik wens je in ieder geval rust in je hoofd,
rust zoals de dame uit de OP waarschijnljik ervaart.
Was snel klaar vandaag. En het was ook nog eens gezellig. Was ook geen onbekende.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:31 schreef draculettetje het volgende:
ik was jullie kwijheitmaar gelukkig weer gevonden
zon staan nu heerlijk in de tuin dus ik verhuis mn slaap daar heen denk ik
heb een leuke avond gister gehad alleen nu even de na de sleep van donderdag fysio, vrijdag werk en dinnetje blijven slapen, maar hey ik heb een leuke avond gehad!
![]()
lekker nok morgen hele dag even niets, vandaag even vlechten (zo'n uur of tien)
spell ik dacht ook dat het gister was ha ha maar dus volgende week
SK zet hem op jij vind je weg wel
![]()
Ha ha gaaf hequote:Op zaterdag 21 april 2007 20:06 schreef nokwanda het volgende:Die kabouter speelt nog een goeie Zydaco ook nog
![]()
Je moest eens weten als er mensen achter langs het pad lopen of hoe hij tegen grote honden tekeer gaat. Af en toe moet hij zelfs aan de lijn liggen vanwege zijn houding. Niet dat hij constant aan het blaffen is maar af en toe valt er niets mee aan te vangen.quote:Op zondag 22 april 2007 15:29 schreef nokwanda het volgende:Probeer me dit hondje voor te stellen als gemeen kreng
Dromenvanger !!quote:Op zondag 22 april 2007 17:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik werd net wakker gemaakt
Waar ben ik en wat doe ik hier
Even een zonne-bril opzetten want het licht doet pijn aan mijn ogen![]()
Danke voor het warme welkomquote:Op zondag 22 april 2007 17:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dromenvanger !!
* Mirage danst rond Droompje
fijn dat je terug bent !
visual krijgtquote:Op zondag 22 april 2007 17:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dromenvanger !!
* Mirage danst rond Droompje
fijn dat je terug bent !
Nog nooit van martelen gehoord?quote:Op maandag 23 april 2007 15:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Kan het zijn dat kikkers of padden levende dieren eten als muizen?
Vanmorgen zag ik een pad of kikker met een beest van een paar centimeter in zijn bek en hij kreeg dat beest niet doorgeslikt, helft van zijn prooi bleef uit zijn bek spartelenHeb 10 minuten staan kijken om te oordelen wat voor prooi het was maar ik kon het daarna niet meer aanzien. Het was dus geen vlieg of insect omdat het poten had en een staart als ik het goed heb gezien. Het was wat onduidelijk omdat de helft in de bek van de pad stond.
De natuur is gruwelijk af en toeMensen zijn veel beschaafder
Mensen schieten dan 33 mede-mensen neer maar dan is het wel meteen dood zijn inplaats van eerst 30 minuten iemand te laten spartelen.
Ik moes ook werken jaquote:Op maandag 23 april 2007 06:00 schreef Spellmeista het volgende:
hey vampje .. jij hier ?? Ik ben zo pleitte richting die Arbeit. Dusse ik spreek je wel weer..fijne dag gewenst..enne Tilburg was vet chill man!
Wa kwam je doen dan in ons wonderschone Tilburg?quote:Op maandag 23 april 2007 06:00 schreef Spellmeista het volgende:
hey vampje .. jij hier ?? Ik ben zo pleitte richting die Arbeit. Dusse ik spreek je wel weer..fijne dag gewenst..enne Tilburg was vet chill man!
absoluut !quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:31 schreef nokwanda het volgende:
Geloof me DV.... mensen zijn inderdaad verreweg de raarste wezens op deze aardkloot.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:30 schreef draculettetje het volgende:
en toch wordt ik dan vrolijk van je Smile
quote:
En de voorgaande dag.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
absoluut !*gaap*
vaaaaaaaaaaaage toestanden zo midden in de nacht
Eerst naar een vriend toe..daar hebben we wat biertjes gedronkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 05:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wa kwam je doen dan in ons wonderschone Tilburg?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:10 schreef Oversight het volgende:
Mir,....
het eten staat op tafel,... waar blijf je nou?
Er zitten hier 4 mannen honger te lijden, omdat we niet kunnen beginnen zonder jouw zegening...
Doe die korte ruitjes rok maar aan...
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:10 schreef Oversight het volgende:
Mir,....
het eten staat op tafel,... waar blijf je nou?
Er zitten hier 4 mannen honger te lijden, omdat we niet kunnen beginnen zonder jouw zegening...
Doe die korte ruitjes rok maar aan...
Nou eindelijk hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zijn die groene zoden nu nog niet geleverd?
Glad? Geen bobbels? Geen kuilen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou eindelijk hoor.
Pas rond 18.30 !!!
Ik ben nu pas klaar met alles en gebroken.
later
Nope !quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nope !
Ik heb netjes eerst een afdruk gemaakt, gevuld en daarna glad af gewerkt.
Als de honden de handel niet opgraven merkt niemand er iets van![]()
week niequote:Op woensdag 25 april 2007 06:08 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
Ik hoef niet t e werken vandaag!
Wat doe ik dan in godsnaam uit mn bed![]()
Heb je niet een mooi plekje gewoon in de buurt?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:05 schreef Metro2005 het volgende:
mijn tuin bestaat maar uit een klein laagje aarde dus denk niet dat ik daar deftig een konijn kan begraven. Ben bang dat het (hoe oneerbiedig ook) de afvalbak wordt
Onze cavia is begraven onder een boom, naast de sloot vlakbijquote:Op woensdag 25 april 2007 10:33 schreef nokwanda het volgende:Ja, leg Nijntje gewoon in de tuin van de buren
Ja, zie je hem al gaan met bivakmuts op, lange leren jas en schoenendoos onder zijn armquote:Op woensdag 25 april 2007 10:44 schreef nokwanda het volgende:
Kreeg een visual van Metro in de tuin bij de buren
Was grappig.
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, zie je hem al gaan met bivakmuts op, lange leren jas en schoenendoos onder zijn arm?
Oh wat erg, als F&F mod grapjes maken over het begraven van een overleden konijntje
![]()
Wel een echt naamtopic dan he?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja, stuk schandaal!!!
![]()
Hier komt vast een rel van. Ik denk dat ik in KLB maar es een topic over je open
Dat is erg belangrijk Dromenvanger, heb je nog helemaal geen idee van hoe dat in zijn werk gaat?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga gedrags-therapie volgen om mijn circel-denken te doorbreken. Medicatie schijnt niet altijd het juiste middel te zijn dus er wordt een andere poging ondernomen nu. Ben benieuwd wat me te wachten staat maar het kan alleen maar win-win zijn dus ik waag een poging.
Krijg nog bericht wanneer het van start gaat dus ik hou nu de goede moed erin en ga uit van een goede afloop.
Ooit zal het allemaal in orde zijn en dan moet ik zelf maar inzet tonen want alleen bouwen op pillen is ook niet alles.
Verder weet ik niets te vermelden, ik ga in ieder geval actief aan de slag met mijn gezondheid want daar draait het om.
Nog totaal geen idee nee, ik laat het op me afkomen maar het schijnt goed te zijn. Zolang er maar wat aan gedaan wordt want af en toe ben ik compleet radeloos te noemen en dan komen verschrikkelijke gedachtes in mijn hoofd. En die gedachtes die wek ik dus op en heb ik dus zelf opgewekt afgelopen jaren. Gedrags-therapie heet het maar er wordt ook aan het denken gewerkt dus. Vaak zit ik buiten om zelf wat aan mijn denken te doen maar ik denk dat ik toch een professional nodig hebt die weet hoe het werkt allemaal. Als ik zelf mijn denken bestudeer dan weet ik nog steeds niet hoe het zit, dan wordt het alleen nog maar complexer lijkt het wel.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is erg belangrijk Dromenvanger, heb je nog helemaal geen idee van hoe dat in zijn werk gaat?
Wel positief dat het vanuit jezelf komt, dat lijkt me een goed uitgangspunt.![]()
korting?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou eindelijk hoor.
Pas rond 18.30 !!!
Ik ben nu pas klaar met alles en gebroken.
later
zo'n groepskliko?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:56 schreef Metro2005 het volgende:
konijn was ijskoud net dus kon wel zeker zijn dat ie dood was. Heb hem net weggebracht![]()
Wel gewoon in de prullenbak gekiept. begraven is ook een beetje nutteloos.
T weer denk ik... Overgeven en diarree..Longetjes klonken goed...quote:Op donderdag 26 april 2007 13:45 schreef nokwanda het volgende:
Alweer of nog steeds?
Hij heeft het wel vaak te pakken de laatste tijd, is het niet? Weer oortjes of iets anders KNO-achtigs?
das nog niks vergeleken bij een begrafenis van een mens.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mijn moeder heeft er serieus over gedacht als onze hond dood gaat hem te cremeren... kost fucking 500 euro!
Ja idd... En dan kom je er achter dat er geen begravenis verzekering was... Voor zoessie en mij wel, maar voor zichelf niet..quote:Op donderdag 26 april 2007 15:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
das nog niks vergeleken bij een begrafenis van een mens.
De begrafenis van mijn pa kostte een kleine 7000 euro en dan komt er nog een steen bij van rond de 1500 euro
echt volop duur.
waterijs !quote:Op donderdag 26 april 2007 15:42 schreef vamperotica het volgende:
miniminimonster gaat trouwens steeds mere overgeven... Heeft ook erg veel honger/dorst...Maar zelfs tijdens het drinken komt alles er weer uit...
Zo zielig...Kleine beetjes geven terwijl meneer erg boos is en meer wil...
heb me er toevallig gister ervoor verzekerdquote:Op donderdag 26 april 2007 15:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
das nog niks vergeleken bij een begrafenis van een mens.
De begrafenis van mijn pa kostte een kleine 7000 euro en dan komt er nog een steen bij van rond de 1500 euro
echt volop duur.
Dat is best een werk denk ik, nok.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:36 schreef nokwanda het volgende:
hijg, puf,
Heb nu een uurtje over opeens. Vanochtend een begrafenis gehad en een maaltijd voor ca. 30 personen in elkaar geflanst die ik over een uur weg moet brengen.
ik vroeg me idd nog af hoe het was gegaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:26 schreef Spellmeista het volgende:
Ik ben inmiddels weer thuis van de operatie en deze is goed verlopen. Mijn knie knikt nog steeds omdat deze nog half verdoofd is, maar ik hoop dat dit tegen de avond wegtrekt
Hoi little lillithquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:32 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Goede avond met z'n alle![]()
Fijn te lezen dat je operatie goed is gegaan Spellmeista![]()
En hoe is het nou met minimonster vamp?
Al wat beter hoop ik?
Nu, met dit mooie weer, gaat het een stuk beter, heb het fenomeen "terrasje pikken" ontdektquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoi little lillith![]()
![]()
Hoe gaat het met jou?
Al een beetje gewend aan de stad?
Ben je nog verder gegaan met de astrologische windroos?
Leuke dingen uit gekomen?
Ha ha ha, lekker hequote:Op vrijdag 27 april 2007 22:39 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nu, met dit mooie weer, gaat het een stuk beter, heb het fenomeen "terrasje pikken" ontdekt![]()
Iedere middag met m'n kekelear in de zon op een terras![]()
En ja, ben nog steeds bezig met de windroos, tot groot verdriet van manlief want die heeft al drie keer de meubels moeten verplaatsen![]()
Ja, of ze moeten komen van een erg bijdehandte Ram (Mars).quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha, lekker he![]()
Telefoon nu op je mercuriuslijn?![]()
Zeg gemene grapjes en zo, van die lekkere steken onder de gordel (wel als in een grapje hoor), die vallen toch onder pluto?![]()
Heb een discussie met een medestudent![]()
Wat ik niet heb moeten doorstaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:32 schreef Lilith-Wicca het volgende:
mogguhquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:32 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Goede avond met z'n alle![]()
En hoe is het nou met minimonster vamp?
Al wat beter hoop ik?
OMG en waar had je die operatie voor ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:48 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Wat ik niet heb moeten doorstaan![]()
:
verkoudheid opgelopen door de airco in de operatiekamer buis van minimaal 50 cm door mijn lul richting mijn blaas om die leeg te laten lopen verdoving in 1 been die nu nog een beetje werkzaam is unable to move my legs even if i wanted to; willpower gone deuren die per ongeluk open gingen waarna geroepen werd tijdens de operatie: "sorry verkeerde kamer" muziek tijdens de operatie allemaal vrouwen 70% tegen 30 % man weggebracht door lekker verpleegstertje in bedje ruggeprik
ja, dat waren zo'n beetje de details. Ik geef de volgende scores aan het ziekenhuis.Operatie: 8 Vrouwen: 7 ![]()
Friemelgehalte: 8 ![]()
Algemene indruk: 7
indeed zouden ze voor mij een leger mee moeten nemenquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
OMG en waar had je die operatie voor ?![]()
![]()
een buis door je lul
:X
![]()
Mijn inmiddels bekende pastasalade. Vegi en vleesvariant. Andere ouders hadden hun eigen gerechten. Was alles bij elkaar veel te veel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is best een werk denk ik, nok.
Wat heb je gemaakt?
Oei vamp, niet te lang wachten hoor met een huisarts bellen hoor, ingevallen oogjes klinkt niet goed.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:02 schreef vamperotica het volgende:
dank zoessie voor de update...
Miniminimonster gaat dus vandaag zn derde dag in van "aan alle kanten leeglopen"... Zelfs tijdens het drinken komt alles eruit..oogjes zien er ingevallen... zwarte kringen er onder, maar verder "valt het nog mee" Hij wil wel, wil ook vrolijk zijn, maar het lukt allemaal niet zo goed! Sinds gistermiddag wat verhoging maar geen koorts...
Hmm, geen idee, sorryquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:30 schreef sararaats het volgende:
hoi
ik heb eigenlijk een vraagje.
zo'n alkoolstift, gaat dat er eigenlijk uit met het wassen?
ik heb m'n t-shirt laten signeren met zo'n stift en m'n moeder denkt dat het eruit gaat met het wassen.
Het zal er wss niet helemaal uitgaan maar wel erg vervagen. Niet vies maken dus. Dan hoef je het ook niet te wassenquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:30 schreef sararaats het volgende:
hoi
ik heb eigenlijk een vraagje.
zo'n alkoolstift, gaat dat er eigenlijk uit met het wassen?
ik heb m'n t-shirt laten signeren met zo'n stift en m'n moeder denkt dat het eruit gaat met het wassen.
quote:
Toevallig ook mobiel gebeld?quote:Op zondag 29 april 2007 07:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik gaat jou even bellen denk ik
Niets ernstigs, gewoon even n update
hihi jammer die ligt boven hahahahahahahaquote:
alles werkt weer dracule..quote:Op zondag 29 april 2007 08:37 schreef draculettetje het volgende:
niks aan koppijn....
hoe is ie verder? heeft je been nog lang kuren gehad na de verdoving?
quote:Op zondag 29 april 2007 08:21 schreef Spellmeista het volgende:
damn sta ik ff met koppijn op![]()
eerst koffie om dat recht te trekken..![]()
Hoe oud is hij?quote:Op zondag 29 april 2007 08:36 schreef vamperotica het volgende:
ook maar even een algemene update hier...
Gister bleef alles wel wat langer binnen, maar t bleef er wel aan beide kanten met golven uitkomen... 's avonds heeft ie vanaf een uur of 10 tot vanmorgen 5 uur geslapen... Toen weer een fles en die is er 2 uur ingebleven voordat ie begon met alles uitpoepen.. Schone broek aangedaan en toen was alles weer wakker en ging de golfmachine weer aan..
Gelukkig is ie wel goed allert en laat ie luid en duidelijk merken dat ie t wel genoeg vind zo...
ook valt ie als een gek zn fles aan, wat dan weer zielig is omdat ie maar steeds kleine beetjes mag...
Wel twijfel ik even of ik de hap ga bellen... Zn okseltjes en "liesplooitjes" beginnen er een beetje "verschrompeld" uit te zien...
Hij is 10 maanden.. We gaan nu dag 4 van continu overgeven en diarree in ... eergister nog bij de eigen huisarts geweest en gister bij de HAP... oogjes zijn wel ingevallen en met dikke zwart/paarse "wallen".. Rest zag er gister nog goed uit... Hij wil gelukkig wel goed drinken... Plasluiers zijn moeilijk te zien, omdat elke luier wel "nat" is van de diarree...quote:Op zondag 29 april 2007 08:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoe oud is hij?
Uitdrogen bij die kleintjes vooral met dit weer kan erg hard gaan.
Plast hij nog wel goed?
Ik wilde niet een paniekzaaier zijn maar ik vind die ingevallen oogjes erg eng klinken, en die plooitjes waar ze het over had.quote:Op zondag 29 april 2007 10:06 schreef nokwanda het volgende:
Vamp... zou toch even bellen voor de zekerheid.
misschien even ORS halen
Bron: http://www.kinderinfo.nl/artikelen/artikel.asp?ArticleID=302quote:Je kunt gemakkelijk zelf controleren of je kind lijdt aan uitdrogingsverschijnselen. Wanneer je de huid van je kind op een armpje of beentje of in een huidplooi oppakt en weer loslaat, hoort de huid van je kind meteen terug te glijden in de oorspronkelijke positie. Als dat niet zo is, is je kind ernstig uitgedroogd. In die gevallen moet je hem zo snel mogelijk naar de eerste hulp van een ziekenhuis brengen.
Het is het beste op een wat minder zonnige dag, je moet eerst je gras een beetje harken zodat de grond een beetje open komt, dan zaaien en daarna goed nat houden, maar als je het nu doet loop je kans dat het verbrand door de zon.quote:Op zondag 29 april 2007 12:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Gras gemaaid en onkruid uitgetrokken en nu klim-op weghalen en terras schoon maken
Kan niet stil zitten dus
Weet iemand of je met dit weer gras kunt zaaien of moet het dan geregend hebben? Een kale plek van het zwembad is op het grasveld aanwezig en ik wil bijzaaien.
Dacht ik alquote:Op zondag 29 april 2007 12:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is het beste op een wat minder zonnige dag, je moet eerst je gras een beetje harken zodat de grond een beetje open komt, dan zaaien en daarna goed nat houden, maar als je het nu doet loop je kans dat het verbrand door de zon.
Heb ik hier net de afwas gedaan. Had dat eerder laten zienquote:Op zondag 29 april 2007 12:57 schreef vamperotica het volgende:
OOOOOOW.....
We hebben ook een nieuwe afwasmachine!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij loopt vooral op (panne)koek, snoep en ranja!quote:Op zondag 29 april 2007 13:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Coole afwasmachine, op hoeveel volt loopt hij?
Eigen bouwprojectje geweestquote:Op zondag 29 april 2007 13:53 schreef Metro2005 het volgende:
wat een energiezuinige afwasmachine is datwaar kun je die kopen?
Laat zoessie volgende week wel ff omrijden!quote:Op zondag 29 april 2007 14:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb ik hier net de afwas gedaan. Had dat eerder laten zien![]()
Hier had ie tot vanaaf een uur of 10 wel kunnen soppen.
quote:Op zondag 29 april 2007 14:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Laat zoessie volgende week wel ff omrijden!
Zooooo mooi. En dat die westerlingen maar zeiken over Limboland. Limboland is okayquote:Op zondag 29 april 2007 14:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Hier een paar foto's van de heide waar ik de laatste tijd vaker tot rust kom. Alleen al even lopen daar zorgt voor een natuurlijke rustHelemaal geen geluiden in de verre omtrek en amper mensen te zien. Een beetje vakantie in eigen gemeente als het ware
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaan we daar een picknick houdenquote:Op zondag 29 april 2007 14:57 schreef Mirage het volgende:
oooohw droompje !
Daar zou ik wel eens een wandeling willen maken met jou.
Ziet er mooi uit
Qua natuur zeker te weten Nokquote:Op zondag 29 april 2007 15:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zooooo mooi. En dat die westerlingen maar zeiken over Limboland. Limboland is okay![]()
Dat lijkt mij heerlijk !quote:Op zondag 29 april 2007 15:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Gaan we daar een picknick houden
Heb dat 3 jaar geleden gedaan daar, alle proviand in koelboxen meegenomen en ergens op een groot stuk zand-vlakte gaan zitten.
quote:Op zondag 29 april 2007 15:44 schreef Mirage het volgende:
OW,
ik sta nu waarschijnlijk definitief als luguber en vreemd mens geboekt in de buurt
Begin van de middag liep ik door de wijk met in mijn ene hand een honderiem met daar aan een zwarte hond
en in mijn andere hand een ketting waar een grote dode vogel aan bungelde die vast zat in een grote klem.
[afbeelding]
zo'n vogel was het
foto geleend van http://tino-d70.fotopic.net/c566558.html
quote:
http://images2.fotopic.net/?iid=ycg5c9&outx=0&quality=100&noresize=1quote:Op zondag 29 april 2007 15:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Foto doet het niet maar ik kan wel wat voorstellen hoe je daar loopt met een dode vogel aan een ketting
Direct linking not allowed staat er als ik aanklikquote:Op zondag 29 april 2007 15:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
http://images2.fotopic.net/?iid=ycg5c9&outx=0&quality=100&noresize=1
linkje dan ?
quote:
Gelukkig maar, was je toch wat ongerust?quote:Op zondag 29 april 2007 16:03 schreef vamperotica het volgende:
net nog even een bezoekje aan de HAP gemaakt...alles zag er goed uit... okseltjes en liesjes ietwat drogerig, maar "de belangrijke punten" prima!
Ongerust is een groot woord... Het klopte niet met de rest wat ik zag... Wat levendiger.. Regelmatiger slapen... Helderdere oogjes en dan van die rare droge oudemensenvelletjes... Maar de dokter vond de overige "eikpunten" prima hartstikke goed... En de plekjes die ik aangaf idd ook wat droogjes...quote:Op zondag 29 april 2007 16:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Gelukkig maar, was je toch wat ongerust?
Leuke fotoquote:Op zondag 29 april 2007 16:45 schreef nokwanda het volgende:
Ik moet echt uitkijken met Mudhle
Ze begint mij een beetje als soort moeder te zien en ze hapt echt (auwwww, ze heeft tandjes)
[afbeelding]
![]()
Er zijn 4 kittens (en natuurlijk de 4 volwassen dames).quote:Op maandag 30 april 2007 11:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Leuke foto
Hou je de poes of ga je hem later weggeven?
Ik wil ook een laptop, toevallig dat ik net erover had dat ik een wil hebben van maximaal 100 euro maar volgens mij redt je het daar niet mee of wel? Gamen hoeft dus niet, alleen online kunnen buiten is voldoende.quote:Op maandag 30 april 2007 14:12 schreef Metro2005 het volgende:
middag allemaal. Leuke foto nok![]()
zit nu ff lekker in de tuin met de laptopecht heerlijk weer.
Gister een geslaagde 2e date gehad met een leuk meisje en vanavond komt mijn ma eten![]()
feel good stemming
Druk gezinnetje dusquote:Op maandag 30 april 2007 15:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er zijn 4 kittens (en natuurlijk de 4 volwassen dames).
Deze kleine op de foto is al vanaf het begin degeen die ik had uitgekozen met de bedoeling dat er eentje zou blijven. Maar Joel heeft een andere favoriet die we nu ook echt niet meer weg kunnen doen.
De twee heren krijgen een ander thuis. Een (de rooie Karel) bij mijn moeder en de ander wss bij een collega.
Leuk Metro,quote:Op maandag 30 april 2007 14:12 schreef Metro2005 het volgende:
middag allemaal. Leuke foto nok![]()
zit nu ff lekker in de tuin met de laptopecht heerlijk weer.
Gister een geslaagde 2e date gehad met een leuk meisje en vanavond komt mijn ma eten![]()
feel good stemming
2e hands laptopjes met een processor boven de 500Mhz is over het algemeen al voldoende voor internet.quote:Op maandag 30 april 2007 15:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik wil ook een laptop, toevallig dat ik net erover had dat ik een wil hebben van maximaal 100 euro maar volgens mij redt je het daar niet mee of wel? Gamen hoeft dus niet, alleen online kunnen buiten is voldoende.
400 euro via ebay hoorde ik laatst maar dat kan toch zeker goedkoper of niet?
ja ga 'koken'quote:Op maandag 30 april 2007 15:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Leuk Metro,
Ga jij koken voor je moeder?
En wat ga je dan maken?
de foto's uit je fobo hequote:Op maandag 30 april 2007 18:24 schreef nokwanda het volgende:
Het was inerdaad te druk. Wij zijn wel vroeg gegaan.
Joel wilde kijken voor een bepaald soort schoenen. Laat een maatje van hem die nou net in zijn maat hebben staan voor een derde van de winkelprijs. Mazzel dus.
Beetje rondgekeken en gewandeld. Genoten van het mooie weer. Paar pics gemaakt. Joel heeft een paar leuke van mij geschoten en ik van hem.
Jaaa, net aangevuldquote:Op maandag 30 april 2007 19:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
de foto's uit je fobo he
Leuk hoor !!
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:24 schreef vamperotica het volgende:
En weer thuis.... exen zijn stom
quote:Op maandag 30 april 2007 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Het moet ook niet gekker worden bij de bouwmachines
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Ditch Witch RT95
Eigenaar: Ditch Witch
Land van herkomst: USA
Datum: 26 april 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij de Bauma 2007
quote:
PM had ik ontvangen inderdaadquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:05 schreef Spellmeista het volgende:
Goeiemorgen beste mensen. Het gaat best goed met de operatieplek. Ik heb er alleen een beetje last van bij het lopen. Er zijn verder twee zaken die ik even wilde vragen.sararaats is al een tijdje hier niet opgedoken..iemand die weet waar ze is of dat ze vakantie heeft? DV ik neem maar even aan dat je mijn PM hebt ontvangen zonder teveel in details te gaan ga je daar misschien wat mee doen of lijkt het je wat?
Verder ik ben bezig met een groot project waar ik momenteel helemaal niks over kan zeggen. Wat ik echter wel kwijt wil erover is dat al mijn skills erbij gebruikt gaan worden en dat het uniek is in de wereld.
EW WIL gaan. Of we ook kunnen gaan is even afspreken. Ik overleg even intern hier.quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:47 schreef Spellmeista het volgende:
goeiemorgen..is er verbetering gaande vampje?
@DV ik wacht PM geduldig af zal er ook op reageren via PM
at nokje en/of mirage..gaat een van jullie tweeen ook naar de solse gat meet? Ik meende te lezen dat EW ook gaat. Nu leek het mij ook wel leuk om daarheen te gaan. Doe ff communiceren hierover k
vannacht minimonster wat overgegeven.. Klaagt al 2 dagen over buikpijn, wil sinds gistermiddag niets eten, vanmorgen toch een broodje... Wel naar het KDV... ogehaalt omdat ie toch erg zieligsjes en buikpijnerig was..... Toen ik thuis kwam was ie witjes, hangerig, brullerig en voelde zn buik heel hard... Toch ff naar de dokter... Daar (voordat we aan de beurt waren) klein plasje gedaan en POEF.... Alles was weer goed....quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:47 schreef Spellmeista het volgende:
goeiemorgen..is er verbetering gaande vampje?
@DV ik wacht PM geduldig af zal er ook op reageren via PM
at nokje en/of mirage..gaat een van jullie tweeen ook naar de solse gat meet? Ik meende te lezen dat EW ook gaat. Nu leek het mij ook wel leuk om daarheen te gaan. Doe ff communiceren hierover k
was at minimonster of miniminimonster? want eerst was miniminimonster ziek, toch?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
vannacht minimonster wat overgegeven.. Klaagt al 2 dagen over buikpijn, wil sinds gistermiddag niets eten, vanmorgen toch een broodje... Wel naar het KDV... ogehaalt omdat ie toch erg zieligsjes en buikpijnerig was..... Toen ik thuis kwam was ie witjes, hangerig, brullerig en voelde zn buik heel hard... Toch ff naar de dokter... Daar (voordat we aan de beurt waren) klein plasje gedaan en POEF.... Alles was weer goed....
Minimonster...quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
was at minimonster of miniminimonster? want eerst was miniminimonster ziek, toch?
Gelukkig maar. Dat vond ik best wat zorgelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Minimonster...
Miniminimonster is, op wat dunne luiers na, weer helemaal t mannetje gelukkig
K vond t ook engig hoor..Zeker als je dat koppie zag... Was net zo'n doodshoofdaapje... En er zat echt helemaal geen pit meer in... Ja.. het mopperen deed hij gelukkig nog wel flink... Als dat zielig jammeren was geworden hak heel die HAP overgeslagen en was ik wel naar de EHBO gereden...quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Dat vond ik best wat zorgelijk.
K dacht er aan toen ik t berichtje zag... hee... Die hak al f nie gezien....quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:26 schreef sararaats het volgende:
wie mist mij?
ik heb nu even persoonlijke zaken aan m'n koppie
Toch fijn je even te horen sara, verder alles oké?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:26 schreef sararaats het volgende:
wie mist mij?
ik heb nu even persoonlijke zaken aan m'n koppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |