abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48547652
en Barra het topic had meten openen, maar waarschijnlijk niet doet.

Barra

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_48547737
Sight-Key, bedoel je dat je een poosje ergens intern wilt uitrusten of dat je in je omgeving/thuis een rustig plekje zoekt ?
De bank, de tuin... enzovoort.

Ik wens je in ieder geval rust in je hoofd,
rust zoals de dame uit de OP waarschijnljik ervaart.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_48548455
Allemaal
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:55:49 #4
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_48548884
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:08 schreef Mirage het volgende:
en Barra het topic had meten openen, maar waarschijnlijk niet doet.

Barra

[afbeelding]
dank je schat
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_48549469
Is Barra tegenwoorig een mooi slapend meisje?
Barra.... dan moeten we nodig eens even een goed gesprek hebben any time soon
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_48549543
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:15 schreef nokwanda het volgende:
Is Barra tegenwoorig een mooi slapend meisje?
Barra.... dan moeten we nodig eens even een goed gesprek hebben any time soon
als je goed kijkt zie je behalve het slapende meisje ook een lekkere hunk op de achtergrond.

Sir Winston Churchill
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:32:01 #7
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_48550057
ik zie ook een meisje met iets in der mond
stay frosty
pi_48550093
Ze speelt fluit, Barra
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:34:59 #9
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_48550166
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:33 schreef nokwanda het volgende:
Ze speelt fluit, Barra
ow dat wist ik wel
stay frosty
pi_48550209
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:18 schreef Mirage het volgende:

[..]

als je goed kijkt zie je behalve het slapende meisje ook een lekkere hunk op de achtergrond.

Damn... waar zijn mijn ogen?
Toich mijn brilletje maar weer eens vaker dragen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48550266
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ow dat wist ik wel
Daar moet je nou es heul nie aan denken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:42:27 #12
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_48550434
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:38 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Daar moet je nou es heul nie aan denken
stay frosty
  Moderator vrijdag 20 april 2007 @ 19:46:38 #13
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48550574
Hallo hier allemaal
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:48:22 #14
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_48550620
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:46 schreef senesta het volgende:
Hallo hier allemaal
hey jij
stay frosty
  Moderator vrijdag 20 april 2007 @ 19:53:36 #15
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48550786
Hier iemand nog inspirerende plannen voor van het weekend?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_48552426
ik ga morgen naar Utrecht

ik ben nu een column uit de grond aan het proberen te stampen maar weet niet goed hoe ik eraan moet beginnen

wil m'n column dolgraag terugzien op FOK! (als hij lukt tenminste haha)
Werewolf
pi_48553504
m'n column is gesubmit maar staat nog in de wachtrij

worden columns eigenlijk nog verbeterd? er staan heel veel vreemde tekentjes in m'n zinnen als ik ' gebruikt heb.

het gaat een beetje over mezelf
Werewolf
pi_48554781
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:53 schreef senesta het volgende:
Hier iemand nog inspirerende plannen voor van het weekend?
Morgen vroeg opstaan en iemands haar vlechten.
Duurt een uurtje of 10 en daarna heb ik een hele dag geen plannen. Lekker lui doen lijkt me wel iets. Hoop dat het weer meewerkt en ik zondag lekker op mijn schommelbankje van een buitenontbijtje kan gaan genieten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48556730
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Morgen vroeg opstaan en iemands haar vlechten.
Duurt een uurtje of 10 en daarna heb ik een hele dag geen plannen. Lekker lui doen lijkt me wel iets. Hoop dat het weer meewerkt en ik zondag lekker op mijn schommelbankje van een buitenontbijtje kan gaan genieten.
Dat laatste klinkt heerlijk!
pi_48557787
Verwachting: zondag 22 graden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48564051
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 23:06 schreef nokwanda het volgende:
Verwachting: zondag 22 graden

Mogguh
pi_48564053
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:23 schreef Spellmeista het volgende:
a.s vrijdag wordt ik toch geopereerd aan mijn liesbreuk ..please wish me luck
Hoe ging het?
  zaterdag 21 april 2007 @ 07:41:26 #23
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48564159
een hele goedemorgen..ik was de laatste tijd erug druk..ik heb even heel relaxed gedaan maar wel veel dingen afgemaakt. Nu komt er weer een wat rustigere periode aan en ik hoop dat ik dan hier ook weer wat vaker kan vertoeven..want ik mis jullie wel elke dag als ik hier niet type!
  zaterdag 21 april 2007 @ 07:45:45 #24
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48564168
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 06:59 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Hoe ging het?
vampje das pas volgende week vrijdag thx voor asking.. daarna ga ik een week in e ziektewet en daarna is het rustig aan opbouwen op mijn werk. Momenteel heb ik er ook weer bijna geen last van..alleen er waren weken achter elkaar en toen deed het wel erge pijn..
  zaterdag 21 april 2007 @ 07:46:36 #25
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48564172
jij bent er altijd vroeg bij he vampje..zitte gij trouwens op msn?
pi_48564220
Ghehehe... Ik dacht, omdat je zei a.s. op donderdag enzo!
Maar nog een weekje om er naar "uit te kijken" dan...

Kindjes zijn vroeg wakker..
Keb wel msn maar op de een of andere manier word ik er de laatste tijd steeds "afgegooid"
  zaterdag 21 april 2007 @ 08:08:28 #27
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48564238
Dat zou best kunnen vampje..ik weet het even niet meer..dat klopt vampje was een foutje sorry

Zou ik je eens mogen toevoegen op msn? vampje?
  zaterdag 21 april 2007 @ 08:12:21 #28
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48564257
is dat msn adres op je fotoboek het juiste?
pi_48564324
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 08:12 schreef Spellmeista het volgende:
is dat msn adres op je fotoboek het juiste?
pi_48564329
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 08:08 schreef Spellmeista het volgende:
Dat zou best kunnen vampje..ik weet het even niet meer..dat klopt vampje was een foutje sorry

Zou ik je eens mogen toevoegen op msn? vampje?
Geeft toch nix! Wensen we je gewoon 2x succes!
  zaterdag 21 april 2007 @ 08:44:44 #31
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48564429
ik heb je toegevoegd..dus je zou me nu zo ongeveer moeten kunnen accepteren..
pi_48564654
Lukt niuet... word er steeds af gegooid
  zaterdag 21 april 2007 @ 09:16:20 #33
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48564678
Heb je wel eens gedacht aan een goede virusscanner of de nieuwste versie van msn?
pi_48564863
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 09:16 schreef Spellmeista het volgende:
Heb je wel eens gedacht aan een goede virusscanner of de nieuwste versie van msn?
pi_48564900
Goeiemorgen allemaal.

Mij zul je vandaag overdag ook niet veel zien. Hele dag iemands haar vlechten. KOmt binnen nu en een uur.
Morgen mag ik pas lekker in het zonnetje hangen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_48564935
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 09:40 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal.

Mij zul je vandaag overdag ook niet veel zien. Hele dag iemands haar vlechten. KOmt binnen nu en een uur.
Morgen mag ik pas lekker in het zonnetje hangen.
Mogguh! Vlecht ze!
pi_48566400
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:11 schreef Mirage het volgende:
Sight-Key, bedoel je dat je een poosje ergens intern wilt uitrusten of dat je in je omgeving/thuis een rustig plekje zoekt ?
De bank, de tuin... enzovoort.

Ik wens je in ieder geval rust in je hoofd,
rust zoals de dame uit de OP waarschijnljik ervaart.
Gewoon thuis blijf ik hoor Maar ik wil eens weten wat er nu precies aan de hand is. Wat eraan gedaan kan worden en ga zo door.

Ik verlang naar rust

Alsof ik dus ook overspannen ben. Achterna gezeten door mijn eigen gedachtes en dan voel ik dus mezelf in een hoek gedrukt. Zelfs 's nachts tijdens slapen geen echte rust die naar voren komt.

Heb al opgeschreven waar ik mee zit en dan overleg ik mijn klachten daar.

Af en toe momenten van rust maar die zijn dus echt zeldzaam te noemen.

Spanningen

Rust is een van de hoofd-behoeftes die ik heb. Heb ik geen rust aan de kop dan lukt niets. Zoals ik al eens schreef hier, alsof mijn hoofd een centrifuge is waar de hele dag gedachtes doorheen gaan. En dan niet eens lichte gedachtes maar zware gedachtes.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_48567163
Had nog wat rust-gevends liggen dat ik heb ingenomen En dan is het meteen beter uit te houden allemaal Ik dacht dat ik depressief was maar het is die spanningen en die onrust waar ik dus gestoord van wordt en waar ik tevens down van wordt.

Nu even rust-moment en dan kan ik even opgelucht adem halen. Even genieten van de rust is al voldoende om de dag wat completer te maken als ik het vergelijk met voorgaande dagen waarbij ik vanaf het begin van de dag moest worstelen.

Volgende week dus gesprek en dan kaart ik aan dat het de onrust is dat mij de nek omdraait.

Ben nu naar buiten even, kijken of het onrustige weg is helemaal en dan kan ik even in het dagboek bijhouden of het weg blijft.

Even Mirage, ik zoek rust thuis en buiten huis. Rust als ik op een terrasje zit met een drankje, rust als ik een boek lees of een film kijk. Rust als ik 's morgens buiten aan het ontbijten ben en rust als ik ga sporten.

Rust dus

Nu even rust gevonden door rivotril te nemen en dan kan ik even bijtanken nogmaals.

Afspraak met kapper gemaakt en dan laat ik een tondeuse kapsel aanmeten volgende week Dat haar dat groeit sneller dan onkruid

Rust nogmaals, primaire behoefte omdat ik vanuit rust de rest van mijn leven ga leiden. Als de activiteiten vanuit onrust worden opgestart dan heb ik niet eens zin om te beginnen als mijn hoofd vol zit. Waar die onrust vandaan komt wil ik dan ook graag weten. Zorgen maken kan ertoe leiden maar daarnaast nog meer.

Alleen rustgevende middelen is ook niet alles, ik zal de oorzaak moeten vinden en dat is denk ik dat ik me te druk maak om alles. En dan wordt het gedurende de tijd van kwaad tot erger. Met een dosis onrust naar bed gaan en vervolgens met een dosis opstaan waardoor de onrust blijft toenemen zodat het uiteindelijk het verhaal met de druppel en de emmer gaat worden.

[ Bericht 20% gewijzigd door Sight_key op 21-04-2007 12:57:24 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_48570098
Rust

Lekker rustig en weet je wat het is, het is dan in orde. Ben niet eens depressief te noemen, het is onrust. Heb net opgeschreven hoe het is en dan kan ik dat volgende week vertellen. Onrust zorgt voor machteloosheid en machteloosheid zorgt voor depressieve gedachtes.

Is het hoofd clear en leeg van onrustige gedachtes dan is het leven meteen

Uit te houden

Zwaarmoedigheid door onrust en spanning door onrust. Vervolgens komt de machteloosheid en de depressie. Dus is het niet dat ik last heb van teveel spanningen en onrust inplaats van depressie?

En daarbij kan het biologische meespelen, overgang van licht naar donker. Maar dat gaat me te ver boven de pet.

Ik wil graag weten wat er aan de hand is en dan probeer ik te schetsen waar het aan ligt.

En dan aansluiting vinden bij de dokter om te kijken of rivotril 3 maal daags wellicht voldoende is inplaats van anti depressiva waar ik weer manisch van kan worden.

Problemen wil ik graag opgelost zien, heb geen zin om tot het einde van mijn leven door mezelf opgejaagd te worden. Vaak genoeg denk ik dat het nooit meer goed komt en zo'n instelling maakt het nog erger. Dan gaat het hoofd hangen en dan is het einde zoek.

Zo is de stand van zaken, en het is een opluchting dat ik enigszins overzicht heb erin. Zodat ik vandaag lekker buiten kan zitten met rust aan de kop Zodat de dag ook wat sneller gaat. En zodat ik wat meer hoop heb op een goede toekomst.

Het is slechts een klein verschil tussen gezondheid en ongezondheid. Maar het lijkt vaak een groot gebergte te zijn die moet beklommen worden. Het feit dat het slechts onrust is en meer niet dat maakt het meer leefbaar, en dan volgt de opluchting en dan is er meer ruimte om te leven.
pi_48571037
ik was jullie kwijheit maar gelukkig weer gevonden
zon staan nu heerlijk in de tuin dus ik verhuis mn slaap daar heen denk ik
heb een leuke avond gister gehad alleen nu even de na de sleep van donderdag fysio, vrijdag werk en dinnetje blijven slapen, maar hey ik heb een leuke avond gehad!

lekker nok morgen hele dag even niets, vandaag even vlechten (zo'n uur of tien)
spell ik dacht ook dat het gister was ha ha maar dus volgende week
SK zet hem op jij vind je weg wel

pi_48571803
Ergens is een rustige weg inderdaad Net even naar de winkel geweest en dat ging dan weer okey en rustig Alweer rustig dus Toch is het sleutelwoord rustig want ik wil niet stressen Ik word onzeker van stress dus Alleen in rust ben ik zelf-verzekerd.

Ik ga ook weer de tuin opzoeken in volle rust Rust is het woord dat ik vaker ga gebruiken hier, dus wie weet gebeurt het wel zo dat ik rust kan vinden als ik maar vaak genoeg rust gebruik Onthaasten is het misschien wel. Gedachtes onthaasten en rustig worden

Rust

Liever zo traag als een slak dan zo snel als een onrustige vlieg

Overdosis smiley's maar goed, dat is een gewoonte uit een ver verleden.

[ Bericht 10% gewijzigd door Sight_key op 21-04-2007 15:13:27 ]
  zaterdag 21 april 2007 @ 15:47:44 #42
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48572955
lekker roken koffie erbij ff flink de duivel uithangen!! zeker vanavond..

vampje ik ben vanaaf in tilburg te vinden btw
pi_48573042
Ik ga vanavond films kijken

Gisteren Pisa gezien van Henk Spaan en Harry Vermegen Een oer-oude tv-serie van de jaren 80. Toen tv nog anders was

Veel plezier alvast Spellmeista

Succes als je die ene meid tegenkomt waar je in wilde kruipen

Ik zit nu buiten met kriebels in de buik te genieten van alle bomen die groeien en de struiken en planten en de kleuren. Met rust lukt me dat dus. Met onrust niet. Wederom rust Ben ik rustig dan heb ik meer tijd om van de omgeving te genieten. Ben ik onrustig dan heb ik alleen aandacht voor het verkeer in mijn hoofd.

Zometeen even nieuwe muziek op mp3 speler zetten en dan van muziek genieten Ik heb duizenden mp3's en er zijn slechts weinig die ik kan waarderen. Ben dus ook gestopt met verzamelen iedere dag. Verzamel-woede en dan niets met de verzameling doen daar heb je ook niets aan

zaterdag 21 april 2007 @ 15:59:18 #44
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48573276
uiteindelijk gaat me dat lukken SK!!!!! Ik kruip zo diep in haar dat ze dat ze..hmm..ik ga daarbinnen eens even goed kijken hoe het er allemaal uitziet..ik ga haar hartje op hol laten slaan vervolgens sla ik een arm om haar heen en zeg ik: "ik ga met jou mee naar huis..vervolgens ga ik thee voor je zetten en een frikandel bakken". Daarna kruipen we onder de dekens en sneak ik vluchtig via haar spleetje naar binnen..dan roep ik ECHO..echo echo echo en weet ze dat ik binnen ben..als ze genoeg van me heeft mag ze me vervolgens eigenhandig met een vinger in de keel uitkotsen!
  zaterdag 21 april 2007 @ 16:00:53 #45
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48573316
, maar dan moet ze niet gaan beweren dat ik niet lief ben..ik heb haar tenslotte een lekker warm gevoel gegeven die avond..

ps het voorspel duurt minimaal 1 uur en er komt kaarsvet bij kijken!
pi_48573599

Go Go Go Spellmeista

Ik heb buiten weer last van prikkelingen en overdaad van energie, zo'n verschil kan het zijn. Vanmorgen toen ik opstond was ik bang dat ik ooit op een hoog gebouw kom te staan wanneer het onrustige blijft aanhouden.

En nu zit ik buiten met een big smile te genieten alsof ik op Gran Canaria aan een strand-tent zit onder de volle zon met uitzicht op zee en een mooie avond in het vooruitzicht.

Ene uiterste en andere uiterste.

Dat maakt mijn leven van de ene kant interessant Het genot op momenten dat een diepe dip is overwonnen. Alsof het genieten een extra dimensie krijgt dus ook, alsof het pure XTC is.

Over dat op een hoog gebouw staan, ik ben dan bang dat de chaos en onrust zover gaat toenemen dat ik er niet meer tegen kan. Ik ga dat ook aankaarten volgende week.
  zaterdag 21 april 2007 @ 16:14:22 #47
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48573621
gewoon jezelf laten gaan SK, niet langer aan storen..gewoon type zoals je normaal typt en alles loslaten, niks blokeren
pi_48573673
Blokkeren heb ik gedaan wegens schaamte van vorige manies en ik wil niet alle remmen losdoen. Toch is het inhouden niet in orde omdat ik dan mezelf niet meer ben. Maar ik heb manische periodes gehad waar ik dus wilder was dan gezond. En dan is gezond veiligheid. Onveilig handelen wegens het niet zien van de gevaren.

Maar ik wil zover mogelijk de remmen loslaten

En dan genieten met volle teugen want het leven is daarvoor gemaakt in mijn ogen. Vandaag dus 1 rivotril gehad tegen de onrust in de kop, maar ik wil het straks zo hebben dat ik in een ritme kom waar ik vanzelf uit nature rustig ben. Ik hoop dus dat de rust van vandaag doorzet naar morgen zodat ik morgen geen rivotril hoef te pakken. In het juiste ritme komen dus zonder overdreven druk te zijn. Die rivotril heb ik uitgesteld, 1 1/2 maand niet genomen en vandaag besloten dat het even nodig was vanwege die gedachtes over dat hoge gebouw waar ik panisch voor ben. Maar soms komt die gedachte naar voren als ik besef dat ik soms aan het vluchten ben voor mezelf.

En nu weer naar buiten

Korn opzetten

Ik ben altijd uitbundig geweest maar goed, soms wordt het wel eens teveel

Toch heerlijk die rust wederom Even genieten van muziek en alles, even genieten zonder dat het hoofd andere dingen doet. Even alle aandacht aan hetgeen waar ik interesse in toon. Inplaats van de aandacht aan alle zooi waar ik niets aan heb.
  zaterdag 21 april 2007 @ 16:42:56 #49
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_48574397
Waarom zet iedereen als het een beetje weer is de deur open én de radio hard aan.

Wat zijn mensen toch asociaal !!

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zaterdag 21 april 2007 @ 16:46:24 #50
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_48574475
vraag dan gewoon of hij wat zachter mag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')