Had nog wat rust-gevends liggen dat ik heb ingenomen
![]()
En dan is het meteen beter uit te houden allemaal
![]()
Ik dacht dat ik depressief was maar het is die spanningen en die onrust waar ik dus gestoord van wordt en waar ik tevens down van wordt.
Nu even rust-moment en dan kan ik even opgelucht adem halen. Even genieten van de rust is al voldoende om de dag wat completer te maken als ik het vergelijk met voorgaande dagen waarbij ik vanaf het begin van de dag moest worstelen.
Volgende week dus gesprek en dan kaart ik aan dat het de onrust is dat mij de nek omdraait.
Ben nu naar buiten even, kijken of het onrustige weg is helemaal en dan kan ik even in het dagboek bijhouden of het weg blijft.
Even Mirage, ik zoek rust thuis en buiten huis. Rust als ik op een terrasje zit met een drankje, rust als ik een boek lees of een film kijk. Rust als ik 's morgens buiten aan het ontbijten ben en rust als ik ga sporten.
Rust dus
Nu even rust gevonden door rivotril te nemen en dan kan ik even bijtanken nogmaals.
Afspraak met kapper gemaakt en dan laat ik een tondeuse kapsel aanmeten volgende week
![]()
Dat haar dat groeit sneller dan onkruid
![]()
Rust nogmaals, primaire behoefte omdat ik vanuit rust de rest van mijn leven ga leiden. Als de activiteiten vanuit onrust worden opgestart dan heb ik niet eens zin om te beginnen als mijn hoofd vol zit. Waar die onrust vandaan komt wil ik dan ook graag weten. Zorgen maken kan ertoe leiden maar daarnaast nog meer.
Alleen rustgevende middelen is ook niet alles, ik zal de oorzaak moeten vinden en dat is denk ik dat ik me te druk maak om alles. En dan wordt het gedurende de tijd van kwaad tot erger. Met een dosis onrust naar bed gaan en vervolgens met een dosis opstaan waardoor de onrust blijft toenemen zodat het uiteindelijk het verhaal met de druppel en de emmer gaat worden.
[ Bericht 20% gewijzigd door Sight_key op 21-04-2007 12:57:24 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.