Niets verbaast me nog nadat hij gisteravond een aantal keren aangaf psychiatrische stoornissen te hebben. OF DGK wist het niet, of ze vonden het risico toch wel leukquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
Dit geloof je toch niet. Iedereen druk met de fotografen en Japio zit op zijn gemak op de bank.
[afbeelding]
Ik heb het wel, maar hij haperd en net op dat moment staat ie even stil.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:50 schreef getl0st het volgende:
danku
Heb jij toevallig het filmpje van het slaan? Of neem je niet altijd op?
Moet je op stream 2 kijken... toen het vanmorgen op stream 1 gebeurde, had ik het gemist, maar stream 2 bufferde toen nog bij mij, dus kon ik het daar nog es nakijken..quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb het wel, maar hij haperd en net op dat moment staat ie even stil.
Wat een ongelukquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar het viel allemaal wel mee, volgens mij.
Dat haperen is dan zeker de hele dag al aan de gang.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is toch juist goed, zien we die tik stilstaandquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb op 1 en 2 gekeken (opname) bij allebij waren de streams slecht bij mij.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Moet je op stream 2 kijken... toen het vanmorgen op stream 1 gebeurde, had ik het gemist, maar stream 2 bufferde toen nog bij mij, dus kon ik het daar nog es nakijken..
komt omdat er gasten zijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
En wat zei Nicolaas gisterenavond ook alweer?
Dan gaan we morgen weer lekker doen, alsof er niets aan de hand is..................
En zo gescheidt. Brrrrrrrrr.
Met vreemde is juist dat ik hele stukjes mis, net als het veulen. zit ik te wachten tot ie gaat staan, volgende frame staat ie al.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is toch juist goed, zien we die tik stilstaand![]()
Opvallend die buffers de laatste dagen. Het gaat vandaag goed, maar gisteravond was het dramatisch.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met vreemde is juist dat ik hele stukjes mis, net als het veulen. zit ik te wachten tot ie gaat staan, volgende frame staat ie al.
Hier is het precies omgekeerd. Bijna niet te volgen zo, alle vier.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Opvallend die buffers de laatste dagen. Het gaat vandaag goed, maar gisteravond was het dramatisch.
Ik heb de klap van vanochtend niet gezien, wél het schopje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:36 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zo ernstig was het ook allemaal niet, maar het wel al de zoveelste keer van Brian, kopstoot, tepels afdraaien, klapjes uitdelen ... uiteraard gebeurt er wel meer en ook anderen doen wel eens wat. Maar ik vind Brian wel heeeel sneaky met dit soort dingetjes.
Komt omdat er nu meer mensen kijken, normaal had ik 2000 bezoekers per dag. tegenwoordig soms 8000quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Opvallend die buffers de laatste dagen. Het gaat vandaag goed, maar gisteravond was het dramatisch.
Ik vind daarnaast dat wat Brian doet ook bedreigender overkomt. Als die door het lint gaat, is het hard en gemeen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb de klap van vanochtend niet gezien, wél het schopje.
Voor dat schopje krijgt Brian sowieso niet eens een waarschuwing, want als die kopstoot en het openrukken van Huub's overhemd niet eens een waarschuwing opleverde zal de redactie dit helemaal laten gaan.
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat Brian zoveel meer mag flikken dan de anderen, want het schopje van Huub waarvoor hij in eerste instantie uit de Villa verwijderd werd was in mijn ogen minder erg dan de combinatie van kopstoot/hemd kapot trekken, die dus niet eens een simpele waarschuwing opleverde.
Begrijp het nou, Brian moet erin blijven om Jaap tot zijn bruiloft in de villa te houden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Voor dat schopje krijgt Brian sowieso niet eens een waarschuwing, want als die kopstoot en het openrukken van Huub's overhemd niet eens een waarschuwing opleverde zal de redactie dit helemaal laten gaan.
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat Brian zoveel meer mag flikken dan de anderen, want het schopje van Huub waarvoor hij in eerste instantie uit de Villa verwijderd werd was in mijn ogen minder erg dan de combinatie van kopstoot/hemd kapot trekken, die dus niet eens een simpele waarschuwing opleverde.
Ik heb alleen problemen met stream 2, de rest doet het prima bij mij.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Komt omdat er nu meer mensen kijken, normaal had ik 2000 bezoekers per dag. tegenwoordig soms 8000
vooral als er iets gebeurt.
Nooit gezien?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:01 schreef Meganog het volgende:
Tieten!!!!
mmm moet ik toch nog maar even goed kijken dan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het ligt iig niet aan de streams nu, die lopen perfect nu.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:04 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik heb alleen problemen met stream 2, de rest doet het prima bij mij.
Ja het gebeurde rond half 10.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm moet ik toch nog maar even goed kijken dan.
weet iemand hoe laat dat was? om 9:30 zaten ze met zijn alle op de bank, ruzie te maken
Ik begrijp het allemaal wel, het punt is dat het allemaal wel érg ongeloofwaardig wordt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Begrijp het nou, Brian moet erin blijven om Jaap tot zijn bruiloft in de villa te houden.
En waarom deden 3 & 4 het nu wel opeens? Ik dacht dat die pas om 12:30 aan gingen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:08 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja het gebeurde rond half 10.
Wat ik ervan begreep was op stream 4 de klap goed te zien.
Nicolaas heeft hetzelfde al een paar keer aangegevenquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed dat Huub daar zo makkelijk overheen stapt, maar die zal dus ook wel instructies hebben gehad.
Net op het moment dat je Eric hoort roepen dat Brian een held op sokken is, slaat hij Huub... Huub gaat bellen, wil daarna weer op de bank maar Brian blokkeert hem en geeft hem een knietje..quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm moet ik toch nog maar even goed kijken dan.
weet iemand hoe laat dat was? om 9:30 zaten ze met zijn alle op de bank, ruzie te maken
Ok, dan heb ik het dus wel gezien. maar toch ook weer niet. Nog maar eens kijken dan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Net op het moment dat je Eric hoort roepen dat Brian een held op sokken is, slaat hij Huub... Huub gaat bellen, wil daarna weer op de bank maar Brian blokkeert hem en geeft hem een knietje..
Huub kreeg volgens mij al een waarschuwing voor het verscheuren van een menukaartquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat is wat er vanochtend door mensen op het forum gezegd werd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En waarom deden 3 & 4 het nu wel opeens? Ik dacht dat die pas om 12:30 aan gingen?
(ik heb alleen 1&2 nl)
Waarom?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:11 schreef FdW het volgende:
Erica krijgt een abortus.
Kennelijk zwanger van de nieuwe ''butler''quote:
Heb je in ieder geval weer een "normaal" leven vanavond..quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:18 schreef noekje het volgende:
Nou, ik vind het knap waardeloos. Het begon zo spannend vanmorgen en vervolgens vliegt alles een kant op en vanavond zijn ze ook nog eens weg.
thx, even kijkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:18 schreef Kinga het volgende:
HiDiHo: http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=213675
Knietje is hier wel goed te zien, slaan niet.
Ja oefenen voor zondag.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:29 schreef Dogga het volgende:
waar gaan ze vanaaf heen?
dansen met melissa ?
en nogmaalsquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Een rustig avondje met Jaap, Nicolaar en Natasja.
Je weet maar nooit. Japio wil toch knallen en terrorquote:
Wie?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Japio wil toch knallen en terror![]()
Pas op hoorquote:
jaa hij zal wel weer een stoel heel zacht op de grond neer leggen of misschien zakt hij wel door een tuinstoel..totaaaale terrorrquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Japio wil toch knallen en terror![]()
Godverdegodverquote:
3cm. van zijn hart!quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:43 schreef Prosac het volgende:
Jaap heeft wondroos
En nog zijn ze niet weg...quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:36 schreef Meganog het volgende:
Tsjonge jonge gaan ze al die gasten uitgebreid zoenen.. Zo saai...
Wel met een 10 cm. bufferzone van vet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:44 schreef beequeen het volgende:
Japio heeft wondroos. Hij heeft nu zalf, maandag moet hij terugkomen, dan krijgt hij wrs een anti-bioticakuur. Anders opname in het ziekenhuis, het zit nl 3 cm van zijn hart![]()
Door je naam geef ik je het voordeel van de twijfelquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je mij niet aardig vind.....![]()
Hij heeft een antibioticazalf, dus ws mogelijk wondroos.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
De behandeling bestaat uit het zo snel mogelijk starten met een gerichte antibiotische therapie.
Dus geen wondroos, anders had hij die kuur direct gekregen.
Brian krijgt allesquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:50 schreef blomst het volgende:
Dit word ws opname in het ziekenhuis op ic.
Heeft hij al een testament op gemaakt?
Jaap gaat de infectie bestrijden met Tiramisuquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:50 schreef blomst het volgende:
Bestrijken of bestrijden?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Jaap gaat de infectie bestrijden met Tiramisu![]()
De mensen die in die kooi zitten hebben daar allemaal een houtje van.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:47 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft Amanda de schuld van zijn wondroos
Hij laat al zijn voedsel na aan CORA. Zijn lichaam stelt hij ter beschikking aan de wetenschap.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:50 schreef blomst het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij laat al zijn voedsel na aan CORA. Zijn lichaam stelt hij ter beschikking aan de wetenschap.
Denk het niet dat zijn een stelletje amateurs.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn lichaam stelt hij ter beschikking aan de wetenschap.
lief hequote:Op vrijdag 20 april 2007 17:53 schreef r3gi3boy het volgende:
en WEER 2 streams op die kut tiffus paarden! is het nou godverredomme een keer klaar met die paarden fetisj die die een of andere malloot achter bij de redactie heeft? Anders gaat tie toch lekker in z'n vrije tijd naar de kinderboerderij, maar dit is van de gekke af!!
Lachenquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:44 schreef beequeen het volgende:
Japio heeft wondroos. Hij heeft nu zalf, maandag moet hij terugkomen, dan krijgt hij wrs een anti-bioticakuur. Anders opname in het ziekenhuis, het zit nl 3 cm van zijn hart![]()
Ik geloof je!quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben lief en heb vanavond nog geen plannen...![]()
Daar zou Gunther von Hagen (expositie "Body's") toch een mooi project aan kunnen hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij laat al zijn voedsel na aan CORA. Zijn lichaam stelt hij ter beschikking aan de wetenschap.
Armoedig hoor, Nena gaf haar doggie kaviaar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:57 schreef De_Moester het volgende:
jaap voedt de hondjes van aman met ham...
quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:53 schreef r3gi3boy het volgende:
en WEER 2 streams op die kut tiffus paarden! is het nou godverredomme een keer klaar met die paarden fetisj die die een of andere malloot achter bij de redactie heeft? Anders gaat tie toch lekker in z'n vrije tijd naar de kinderboerderij, maar dit is van de gekke af!!
Kan ff duren natuurlijk. Ton is naast klusjesman ook tandarts.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:58 schreef blomst het volgende:
Natasja nog steeds bij de tandarts?
Zit een soort ratel in, dat hoor ik wel vaker.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:00 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is er met het geluid op 1 aan de hand?
quote:
Dat is de streamserver die een reset nodig heeftquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zit een soort ratel in, dat hoor ik wel vaker.
maar natuurlijk nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:02 schreef getl0st het volgende:
ennnn ik heb weer niets gemist zo te lezen/zien..
Regels veranderen met de dagquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:06 schreef Dark het volgende:
..
Je was me net voorquote:
Anders kan je ze niet veranderenquote:
Ik seg, ik hou dufanquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:11 schreef Katewalker het volgende:
Nicolaas liggend op een bankje buiten, wit shirt, spijkerbroek, blonde haren warrig over het voorhoofd...vogeltje fluitend op de achtergrond...prettige stream..![]()
1900quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:16 schreef blomst het volgende:
hoe laat komt de butler?
Butlerin, Melissa, om 20.00 uur.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:16 schreef blomst het volgende:
hoe laat komt de butler?
Goeie actiequote:Op vrijdag 20 april 2007 18:19 schreef 2live het volgende:
nicolaas pakt zijn bord mee!
Ah, je hebt al plannen zie ik.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:21 schreef Mokum020 het volgende:
dat gaat een gezellige avond worden....
Nou butler..het is die playboymeid...ik ben benieuwd hoe zij dat gaat doen...quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:16 schreef blomst het volgende:
hoe laat komt de butler?
Ja, trek jij dat jurkje aan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah, je hebt al plannen zie ik.
Ik vind Jaap zo wel irritant.
Volgens mij saboteert hij de wasmachine, hij wil misschien een overstroming bewerkstelligen. Dat de FEBO dit allemaal goedkeurd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:24 schreef blomst het volgende:
Waar is Jaap nu mee bezig?
Deze en die met die witte ringbaard met ontharingscreme en dan nog durven zeggen dat je een mooie vrouw bent. Het spiegelbeeld van zichzelf wordt door haar behoorlijk gemuteerd in die hersenen van der volgens mijquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:18 schreef Gigageil het volgende:
Wie was er een Varken? (zei ons donkere verschrikking net tegen Jaap)
[afbeelding]
hij roept al weken dat hij 'straks' het spel gaat spelen, ik denk dat ze hebben gezegd; laat maar eens zien wat jouw spel is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:26 schreef noekje het volgende:
en toch heb ik het idee dat dit gedrag van Jaap een opdracht van achter is.
Maar het echte werk moet nog beginnen. Heb hem nog steeds geen krant uit handen zien trekken. Kijk dan hebben we het ergens over...quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:29 schreef 2live het volgende:
[..]
hij roept al weken dat hij 'straks' het spel gaat spelen, ik denk dat ze hebben gezegd; laat maar eens zien wat jouw spel is.
Echt terror dus.![]()
Ik wou dat meerdere vrouwen gewoon ronduit konden zeggen dat ze zichzelf mooi vinden. Schijt wat een ander ervan vind toch?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:28 schreef product het volgende:
[..]
Deze en die met die witte ringbaard met ontharingscreme en dan nog durven zeggen dat je een mooie vrouw bent. Het spiegelbeeld van zichzelf wordt door haar behoorlijk gemuteerd in die hersenen van der volgens mij
mannen weten gewoon niet wat vrouwen allemaal doen om er mooi uit te zien, als het resultaat maar goed is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:31 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik wou dat meerdere vrouwen gewoon ronduit konden zeggen dat ze zichzelf mooi vinden. Schijt wat een ander ervan vind toch?
ja leuk hequote:Op vrijdag 20 april 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
Ook 3 wanabee miljonairs kunnen dus TV maken![]()
Ben je doof, of scheel? Wondroos is NIET besmettelijk.....quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nicolaas zoekt op internet of wondroos besmettelijk is, wat dus het geval blijkt te zijn.
[afbeelding]
precies wat iedereen dacht dus...quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:35 schreef Dogga het volgende:
nico weet de oorzaak van het niet uitstemmen.
eerder op de dag moet je achter zeggen wat je gaat doen, en op het moment zelf mag je dan niet meer terug van wat je eerder hebt gezegt
maar na direct contact KAN het besmettelijk worden!quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:36 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ben je doof, of scheel? Wondroos is NIET besmettelijk.....![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:36 schreef beequeen het volgende:
Ze gaan alle vaat en etensresten van Jaap op het bed van Japio gooien.![]()
Sowieso, sinds wanneer spreek je de huisarts aan met 'wijffie'quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:35 schreef avonne het volgende:stomme streams haperen nog steeds.
Die huisarts was duidelijk al van te voren ingelicht.
"zoek het zelf maar uit"
Natasia "dat vraag ik toch niet"
quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:37 schreef Charmian het volgende:
En Japio is nu aan het opzoeken otie dood gaat van wondroos.
Het is paniek om hem te zieken. Als Jaap normaal had gedaan dan hadden ze er niks van gevonden maar ze proberen hem gewoon te naaien waar ze hem maar naaien kunnen. Heeft Nicolaas trouwens ook net gezegd. Terecht overigens want dat doet iedereen daar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:34 schreef Gigageil het volgende:
Waarschijnlijk komt die bacterie gewoon van Nicolaas of één van de anderen zelf omdat er Tijgerbalsem op de net onthaarde borst van Jaap is gesmeert, niet andersom......paniek om niks.
![]()
niet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:36 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ben je doof, of scheel? Wondroos is NIET besmettelijk.....![]()
Gaan we zeiken? Ik zeg Japio, punt.quote:
Ze hebben toch al op internet gekeken. Ik denk dat ze het écht willen horen als een soort van officieel iets.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:39 schreef Kinga het volgende:
Hebben die mensen nog nooit van Google gehoord? De GGD bellen
Hoezo weet Nicolaas het...Als dat zo is dan hebben ze dat toch allemaal moeten doen. Dan weten ze toch dat ze daarna niemand meer hoeven over halen wat ze trouwens blijven doen tot het moment dat de stemming er is...bullshit dus..quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:35 schreef Dogga het volgende:
nico weet de oorzaak van het niet uitstemmen.
eerder op de dag moet je achter zeggen wat je gaat doen, en op het moment zelf mag je dan niet meer terug van wat je eerder hebt gezegt
haha, niet gehoord.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Sowieso, sinds wanneer spreek je de huisarts aan met 'wijffie'
Het is vandaag echt al meerdere malen, door diverse bewoners gesuggereerd dat God een hele dikke vinger in de pap van de stemming had. Dus ik weet zo net nog niet of het bullshit is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:41 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hoezo weet Nicolaas het...Als dat zo is dan hebben ze dat toch allemaal moeten doen. Dan weten ze toch dat ze daarna niemand meer hoeven over halen wat ze trouwens blijven doen tot het moment dat de stemming er is...bullshit dus..
Nicolaas weet het niet, hij denkt het. Eerder hebben we gezien dat er meerdere aanvragen waren, dan moesten ze zelfs voorstemmen welke aanvraag door zou gaan. Hoezo kunnen ze dan 's-morgens al hun stem uitbrengen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:41 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hoezo weet Nicolaas het...Als dat zo is dan hebben ze dat toch allemaal moeten doen. Dan weten ze toch dat ze daarna niemand meer hoeven over halen wat ze trouwens blijven doen tot het moment dat de stemming er is...bullshit dus..
Tuurlijk is het geen bullshit, inmiddels moet toch wel duidelijk zijn dat DGK = GTST, maar dan met slechtere scriptschrijvers, lagere kijkcijfers en een hoger budgetquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:43 schreef Charmian het volgende:
Het is vandaag echt al meerdere malen, door diverse bewoners gesuggereerd dat God een hele dikke vinger in de pap van de stemming had. Dus ik weet zo net nog niet of het bullshit is.
Hij had het er volgens mij over dat als je eenmaal een stem achter hebt uitgebracht, je je stem niet meer mag wijzigen. Hij vroeg aan Natasia of zij het ook had gedaan en ze knikte ja. Hier begreep ik uit dat het niet verplicht is, maar als je je stem uitbrengt hem niet meer mag wijzigen. Vaagquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:41 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nee, het zijn geen schaafwondjes. Dat had de huidspecialiste al meteen gezien en stuurde Japio naar de dokter.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:47 schreef Charmian het volgende:
Maar is die gast serieus naar de dokter geweest voor die paar schaafwondjes? Heeftie niet gewoon calendulazalf gekregen of zo?
Ja, dat is een ander verhaal. Mij maakt het niet uit als ze van te voren al hun stem moeten uitbrengen..in principe maakt dat niet uit..ze kunnen dan alleen niet meer van gedachten veranderen..maar aan het gedrag tot vlak voor de stemming van de miljonairs kan je opmaken dat ze tot het laatste moment nog proberen mensen over te halen..quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het is vandaag echt al meerdere malen, door diverse bewoners gesuggereerd dat God een hele dikke vinger in de pap van de stemming had. Dus ik weet zo net nog niet of het bullshit is.
Ja, in eerste instantie proberen ze enkele ledematen te amputeren. Dat is vanavond live op de stream.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:52 schreef cobain94 het volgende:
Wat hoor ik...Is jaap melaats verklaard?
Ruimt Palma dan weleens op?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:53 schreef blomst het volgende:
Natasja is sneller met opruimen dan Palma.
Nee, heb je een punt, die loopt rond te paraderen en op te letten of ze wel in beeld is.quote:
Misschien dan een beetje ontstoken, maar ja zo te horen heeftie niet veel met hygiëne dus...quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, het zijn geen schaafwondjes. Dat had de huidspecialiste al meteen gezien en stuurde Japio naar de dokter.
Ik snap het sowieso niet, ik heb ook Cup E, maar mijn tieten staan nooit zo te koopquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:06 schreef blomst het volgende:
De butler heeft de borsten aardig bloot.
Daar kijk ik niet naar, het gaat om haar opruimkwaliteiten...quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:06 schreef blomst het volgende:
De butler heeft de borsten aardig bloot.
AmanDel nivootje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:04 schreef schatje het volgende:
Melissa ziet er niet uit in dat jurkje.
Jij hoeft er ws je geld ook niet mee te verdienenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:07 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet, ik heb ook Cup E, maar mijn tieten staan nooit zo te koop![]()
Nee, Naja... Kán wel.. doe het nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:08 schreef Clank het volgende:
[..]
Jij hoeft er ws je geld ook niet mee te verdienen![]()
Je moet wel behoorlijk loensen wil je er omheen kunnen kijken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet naar, het gaat om haar opruimkwaliteiten...![]()
Geen bordje 'te koop' te vinden ......quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:07 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet, ik heb ook Cup E, maar mijn tieten staan nooit zo te koop![]()
Ik vind er niets aantrekkelijks aan, alles is zo nep aan haar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:07 schreef Liess het volgende:
[..]
Het lijkt wel een oud gordijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:08 schreef blomst het volgende:
Het lijkt wel een nachtpon wat ze aan heeft.
Ja ik vind der ook totaal niet mooi!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:10 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik vind er niets aantrekkelijks aan, alles is zo nep aan haar.
Palma heeft 'haar butlers' ook gewoon niet ingewerkt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:09 schreef Liess het volgende:
Oh das ook kut, niks weten te staan en niemand die je kan helpen....
Palma en werken in 1 zin... Wauwquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Palma heeft 'haar butlers' ook gewoon niet ingewerkt.![]()
Het opruimen in de lage keukenkastjes gaat anders prima!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:10 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja ik vind der ook totaal niet mooi!
Lelijk is het goede woord.
Gewoon der taille waar die hoort ipv onder der tieten ook..quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:12 schreef cobain94 het volgende:
Een riempje er omheen had leuker gestaan...
Maar ze kan nog wel aardig zijn, dat heeft toch niets met uiterlijk te maken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:10 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja ik vind der ook totaal niet mooi!
Lelijk is het goede woord.
Mijn opmerking heeft ook niks met der innerlijk te maken toch, ik heb der niet genoeg van gezien om te zeggen dat ze wel of niet leuk is, ik zeg alleen dat ik der lelijk vind.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar ze kan nog wel aardig zijn, dat heeft toch niets met uiterlijk te maken.
oke dan geef ik je gelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:14 schreef Liess het volgende:
[..]
Mijn opmerking heeft ook niks met der innerlijk te maken toch, ik heb der niet genoeg van gezien om te zeggen dat ze wel of niet leuk is, ik zeg alleen dat ik der lelijk vind.
Hij stinkkt volgens mij ook als hij wél doucht, als ik de opmerkingen van de miljonairs hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:16 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Hij gaat niet meer douchen, dat gaat echt stinken!!
Vind Jaap toch al niet zo bar schoon op zichzelfquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:16 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Kan die bacterie op zijn borst zich lekker uitbreiden!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:16 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja doe het dan door de fontijn........quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:17 schreef Clank het volgende:
Wasmiddelen door de plee... nou, die Jaap.. wát een terror!!![]()
hahahah top blomst...wat is het tel.nummer van de millieupolitie...quote:
Ja ok, maar dat houdt de stank nog wat beperkt nu. Ik denk dat het daar vanaf morgen niet meer te harden isquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:16 schreef Liess het volgende:
[..]
Hij stinkkt volgens mij ook als hij wél doucht, als ik de opmerkingen van de miljonairs hoor.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:18 schreef cobain94 het volgende:
Hij vergeet waterbommetjes...
Blond zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:20 schreef VirtualPOM het volgende:
Wat doet dat mens van Temptation Island daar?
Jaap houdt van plannetjes maken. 't Is een tacticus; dan zijn strategiën maken en dergelijke plannetjes opsommen een must.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:21 schreef Katewalker het volgende:
Vraag me af waarom jaap een lijstje maakt...slecht geheugen?..of een poging tot chantage van "achter"...?..dat ze hem moeten helpen ofzo..
Melissaquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:23 schreef TiNo_Flo het volgende:
Die "butler" (naam?) is al helemaal verkeerd bezig dat ze vragen gaat stellen over het spel en haar eigen mening gaat geven daarover. Dat mogen butlers niet doen. Foei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |