Ik vind er niets aantrekkelijks aan, alles is zo nep aan haar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:07 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet, ik heb ook Cup E, maar mijn tieten staan nooit zo te koop![]()
Het lijkt wel een oud gordijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:08 schreef blomst het volgende:
Het lijkt wel een nachtpon wat ze aan heeft.
Ja ik vind der ook totaal niet mooi!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:10 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik vind er niets aantrekkelijks aan, alles is zo nep aan haar.
Palma heeft 'haar butlers' ook gewoon niet ingewerkt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:09 schreef Liess het volgende:
Oh das ook kut, niks weten te staan en niemand die je kan helpen....
Palma en werken in 1 zin... Wauwquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Palma heeft 'haar butlers' ook gewoon niet ingewerkt.![]()
Het opruimen in de lage keukenkastjes gaat anders prima!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:10 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja ik vind der ook totaal niet mooi!
Lelijk is het goede woord.
Gewoon der taille waar die hoort ipv onder der tieten ook..quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:12 schreef cobain94 het volgende:
Een riempje er omheen had leuker gestaan...
Maar ze kan nog wel aardig zijn, dat heeft toch niets met uiterlijk te maken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:10 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja ik vind der ook totaal niet mooi!
Lelijk is het goede woord.
Mijn opmerking heeft ook niks met der innerlijk te maken toch, ik heb der niet genoeg van gezien om te zeggen dat ze wel of niet leuk is, ik zeg alleen dat ik der lelijk vind.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar ze kan nog wel aardig zijn, dat heeft toch niets met uiterlijk te maken.
oke dan geef ik je gelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:14 schreef Liess het volgende:
[..]
Mijn opmerking heeft ook niks met der innerlijk te maken toch, ik heb der niet genoeg van gezien om te zeggen dat ze wel of niet leuk is, ik zeg alleen dat ik der lelijk vind.
Hij stinkkt volgens mij ook als hij wél doucht, als ik de opmerkingen van de miljonairs hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:16 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Hij gaat niet meer douchen, dat gaat echt stinken!!
Vind Jaap toch al niet zo bar schoon op zichzelfquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:16 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Kan die bacterie op zijn borst zich lekker uitbreiden!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:16 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja doe het dan door de fontijn........quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:17 schreef Clank het volgende:
Wasmiddelen door de plee... nou, die Jaap.. wát een terror!!![]()
hahahah top blomst...wat is het tel.nummer van de millieupolitie...quote:
Ja ok, maar dat houdt de stank nog wat beperkt nu. Ik denk dat het daar vanaf morgen niet meer te harden isquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:16 schreef Liess het volgende:
[..]
Hij stinkkt volgens mij ook als hij wél doucht, als ik de opmerkingen van de miljonairs hoor.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:18 schreef cobain94 het volgende:
Hij vergeet waterbommetjes...
Blond zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:20 schreef VirtualPOM het volgende:
Wat doet dat mens van Temptation Island daar?
Jaap houdt van plannetjes maken. 't Is een tacticus; dan zijn strategiën maken en dergelijke plannetjes opsommen een must.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:21 schreef Katewalker het volgende:
Vraag me af waarom jaap een lijstje maakt...slecht geheugen?..of een poging tot chantage van "achter"...?..dat ze hem moeten helpen ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |