Ja, trek jij dat jurkje aan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah, je hebt al plannen zie ik.
Ik vind Jaap zo wel irritant.
Volgens mij saboteert hij de wasmachine, hij wil misschien een overstroming bewerkstelligen. Dat de FEBO dit allemaal goedkeurd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:24 schreef blomst het volgende:
Waar is Jaap nu mee bezig?
Deze en die met die witte ringbaard met ontharingscreme en dan nog durven zeggen dat je een mooie vrouw bent. Het spiegelbeeld van zichzelf wordt door haar behoorlijk gemuteerd in die hersenen van der volgens mijquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:18 schreef Gigageil het volgende:
Wie was er een Varken? (zei ons donkere verschrikking net tegen Jaap)
[afbeelding]
hij roept al weken dat hij 'straks' het spel gaat spelen, ik denk dat ze hebben gezegd; laat maar eens zien wat jouw spel is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:26 schreef noekje het volgende:
en toch heb ik het idee dat dit gedrag van Jaap een opdracht van achter is.
Maar het echte werk moet nog beginnen. Heb hem nog steeds geen krant uit handen zien trekken. Kijk dan hebben we het ergens over...quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:29 schreef 2live het volgende:
[..]
hij roept al weken dat hij 'straks' het spel gaat spelen, ik denk dat ze hebben gezegd; laat maar eens zien wat jouw spel is.
Echt terror dus.![]()
Ik wou dat meerdere vrouwen gewoon ronduit konden zeggen dat ze zichzelf mooi vinden. Schijt wat een ander ervan vind toch?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:28 schreef product het volgende:
[..]
Deze en die met die witte ringbaard met ontharingscreme en dan nog durven zeggen dat je een mooie vrouw bent. Het spiegelbeeld van zichzelf wordt door haar behoorlijk gemuteerd in die hersenen van der volgens mij
mannen weten gewoon niet wat vrouwen allemaal doen om er mooi uit te zien, als het resultaat maar goed is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:31 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik wou dat meerdere vrouwen gewoon ronduit konden zeggen dat ze zichzelf mooi vinden. Schijt wat een ander ervan vind toch?
ja leuk hequote:Op vrijdag 20 april 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
Ook 3 wanabee miljonairs kunnen dus TV maken![]()
Ben je doof, of scheel? Wondroos is NIET besmettelijk.....quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nicolaas zoekt op internet of wondroos besmettelijk is, wat dus het geval blijkt te zijn.
[afbeelding]
precies wat iedereen dacht dus...quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:35 schreef Dogga het volgende:
nico weet de oorzaak van het niet uitstemmen.
eerder op de dag moet je achter zeggen wat je gaat doen, en op het moment zelf mag je dan niet meer terug van wat je eerder hebt gezegt
maar na direct contact KAN het besmettelijk worden!quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:36 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ben je doof, of scheel? Wondroos is NIET besmettelijk.....![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:36 schreef beequeen het volgende:
Ze gaan alle vaat en etensresten van Jaap op het bed van Japio gooien.![]()
Sowieso, sinds wanneer spreek je de huisarts aan met 'wijffie'quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:35 schreef avonne het volgende:stomme streams haperen nog steeds.
Die huisarts was duidelijk al van te voren ingelicht.
"zoek het zelf maar uit"
Natasia "dat vraag ik toch niet"
quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:37 schreef Charmian het volgende:
En Japio is nu aan het opzoeken otie dood gaat van wondroos.
Het is paniek om hem te zieken. Als Jaap normaal had gedaan dan hadden ze er niks van gevonden maar ze proberen hem gewoon te naaien waar ze hem maar naaien kunnen. Heeft Nicolaas trouwens ook net gezegd. Terecht overigens want dat doet iedereen daar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:34 schreef Gigageil het volgende:
Waarschijnlijk komt die bacterie gewoon van Nicolaas of één van de anderen zelf omdat er Tijgerbalsem op de net onthaarde borst van Jaap is gesmeert, niet andersom......paniek om niks.
![]()
niet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:36 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ben je doof, of scheel? Wondroos is NIET besmettelijk.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |