Ik heb de klap van vanochtend niet gezien, wél het schopje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:36 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zo ernstig was het ook allemaal niet, maar het wel al de zoveelste keer van Brian, kopstoot, tepels afdraaien, klapjes uitdelen ... uiteraard gebeurt er wel meer en ook anderen doen wel eens wat. Maar ik vind Brian wel heeeel sneaky met dit soort dingetjes.
Komt omdat er nu meer mensen kijken, normaal had ik 2000 bezoekers per dag. tegenwoordig soms 8000quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Opvallend die buffers de laatste dagen. Het gaat vandaag goed, maar gisteravond was het dramatisch.
Ik vind daarnaast dat wat Brian doet ook bedreigender overkomt. Als die door het lint gaat, is het hard en gemeen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik heb de klap van vanochtend niet gezien, wél het schopje.
Voor dat schopje krijgt Brian sowieso niet eens een waarschuwing, want als die kopstoot en het openrukken van Huub's overhemd niet eens een waarschuwing opleverde zal de redactie dit helemaal laten gaan.
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat Brian zoveel meer mag flikken dan de anderen, want het schopje van Huub waarvoor hij in eerste instantie uit de Villa verwijderd werd was in mijn ogen minder erg dan de combinatie van kopstoot/hemd kapot trekken, die dus niet eens een simpele waarschuwing opleverde.
Begrijp het nou, Brian moet erin blijven om Jaap tot zijn bruiloft in de villa te houden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Voor dat schopje krijgt Brian sowieso niet eens een waarschuwing, want als die kopstoot en het openrukken van Huub's overhemd niet eens een waarschuwing opleverde zal de redactie dit helemaal laten gaan.
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat Brian zoveel meer mag flikken dan de anderen, want het schopje van Huub waarvoor hij in eerste instantie uit de Villa verwijderd werd was in mijn ogen minder erg dan de combinatie van kopstoot/hemd kapot trekken, die dus niet eens een simpele waarschuwing opleverde.
Ik heb alleen problemen met stream 2, de rest doet het prima bij mij.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Komt omdat er nu meer mensen kijken, normaal had ik 2000 bezoekers per dag. tegenwoordig soms 8000
vooral als er iets gebeurt.
Nooit gezien?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:01 schreef Meganog het volgende:
Tieten!!!!
mmm moet ik toch nog maar even goed kijken dan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het ligt iig niet aan de streams nu, die lopen perfect nu.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:04 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik heb alleen problemen met stream 2, de rest doet het prima bij mij.
Ja het gebeurde rond half 10.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm moet ik toch nog maar even goed kijken dan.
weet iemand hoe laat dat was? om 9:30 zaten ze met zijn alle op de bank, ruzie te maken
Ik begrijp het allemaal wel, het punt is dat het allemaal wel érg ongeloofwaardig wordt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Begrijp het nou, Brian moet erin blijven om Jaap tot zijn bruiloft in de villa te houden.
En waarom deden 3 & 4 het nu wel opeens? Ik dacht dat die pas om 12:30 aan gingen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:08 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja het gebeurde rond half 10.
Wat ik ervan begreep was op stream 4 de klap goed te zien.
Nicolaas heeft hetzelfde al een paar keer aangegevenquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed dat Huub daar zo makkelijk overheen stapt, maar die zal dus ook wel instructies hebben gehad.
Net op het moment dat je Eric hoort roepen dat Brian een held op sokken is, slaat hij Huub... Huub gaat bellen, wil daarna weer op de bank maar Brian blokkeert hem en geeft hem een knietje..quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm moet ik toch nog maar even goed kijken dan.
weet iemand hoe laat dat was? om 9:30 zaten ze met zijn alle op de bank, ruzie te maken
Ok, dan heb ik het dus wel gezien. maar toch ook weer niet. Nog maar eens kijken dan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Net op het moment dat je Eric hoort roepen dat Brian een held op sokken is, slaat hij Huub... Huub gaat bellen, wil daarna weer op de bank maar Brian blokkeert hem en geeft hem een knietje..
Huub kreeg volgens mij al een waarschuwing voor het verscheuren van een menukaartquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat is wat er vanochtend door mensen op het forum gezegd werd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En waarom deden 3 & 4 het nu wel opeens? Ik dacht dat die pas om 12:30 aan gingen?
(ik heb alleen 1&2 nl)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |