abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:10:19 #126
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48551354
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:08 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

De kans dat het een besmettelijke ziekte is lijkt me vele malen kleiner dan de kans dat AIDS niet bestaat en dat HIV niet dodelijk kan zijn. Zelfs de theorie dat homofilie tussen de oren zit laakt me vele malen geloofwaardiger.
Welnu, als paaltje bij paaltje komt, is homofilie natuurlijk ook een hoax. Of denk jij dat het een ziekte is?
The End Times are wild
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:11:35 #127
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48551386
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:10 schreef MrBadGuy het volgende:
Andere theorie: doodgaan zit tussen de oren. Je gaat alleen maar dood als je gelooft dat je dood kan gaan
Kijk, hier spreekt de ware filosoof. Alles wat wij waarnemen is uiteindelijk een illusie, het najagen van wind.
The End Times are wild
pi_48551390
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:10 schreef LXIV het volgende:

[..]

Welnu, als paaltje bij paaltje komt, is homofilie natuurlijk ook een hoax. Of denk jij dat het een ziekte is?
Er zijn toch mannen die het met andere mannen doen? Dus is het geen hoax.
pi_48551395
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:10 schreef MrBadGuy het volgende:
Andere theorie: doodgaan zit tussen de oren. Je gaat alleen maar dood als je gelooft dat je dood kan gaan
En omdat je cellen op een gegeven moment zitten af te brokkelen.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_48551449
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:11 schreef LXIV het volgende:

[..]

Kijk, hier spreekt de ware filosoof. Alles wat wij waarnemen is uiteindelijk een illusie, het najagen van wind.
Kijk nu komen we ergens
pi_48551452
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:11 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Er zijn toch mannen die het met andere mannen doen? Dus is het geen hoax.
Ja maar het is geen ziekte,gewooon een kleine afwijking denk ik.
pi_48551523
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:13 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar wat wel en wat niet een ziekte is kan wel over gediscusieerd worden.
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:16:31 #133
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_48551554
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:41 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Je gelooft het echt zelf he?

Het katholieke geloof is ook een groot sprookje hoor....
ook.. dus aids is een sprookje
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:22:10 #134
52357 Lambiekje
pi_48551754
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:08 schreef Double-Helix het volgende:
Mensen die werkelijk geloven dat aids niet bestaat,probeer het maar,neuk met een negerin uit burkina fasso ofzo.
Ik zou het niet proberen.
Waarom denkt men dat AID$ de enige ziekte is die z'n troel uit Burkina Faso heeft.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:33:24 #135
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48552218
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:18 schreef BrauN het volgende:
Ja, stel jezelf die vraag maar 'ns.

Ik heb vandaag een college bijgewoond van een hoogleraar die uitvoerig onderzoek heeft verricht naar de zin en onzin van de ziekte die wij 'aids' noemen, ofwel, het HIV-virus. Ik vond het een zeer interessant college en denk dat de beste man het wel eens bij het rechte eind kan hebben.

Het komt er op neer dat aids een verzinsel is van de westerse wereld. Het is een verzonnen fenomeen om o.a. de Afrikaanse populatie binnen de perken te houden, d.m.v. veelvuldig condooms te verstrekken aan de donkere medemens.

Ik moet eerlijk toegeven... briljant!

Mensen die denken ( ) dat ze aids hebben sterven dus gewoon aan een griepje. Ze hebben zich er bij neergelegd dat ze aids hebben en dus doen ze er niet veel aan, waardoor ze uiteindelijk overlijden, maar gewoon aan griep dus. Het is immers bekend dat griep kan leiden tot de dood als je er laks mee omgaat.

Ik ga me nu eens storten op bronnen op internet over deze kwestie, want ik vind het wel een interessante bewering.
Wie was de hoogleraar?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_48553412
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom denkt men dat AID$ de enige ziekte is die z'n troel uit Burkina Faso heeft.
Donker Afrika-------Aids
al jullie helden moeten eens aids krijgen om overtuigd te raken dat het bestaat denk ik.
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:14:28 #137
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_48553692
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:13 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Net als rood haar, ook een afwijking.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_48554546
Oh. Tvp.
  vrijdag 20 april 2007 @ 22:12:23 #139
52357 Lambiekje
pi_48555971
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:40 schreef -skippybal- het volgende:
"Heeft u wat geld over voor het AIDS-fonds? "
"NEE!! Da bestaot heul nie!!!1 "

*gooit deur dicht in gezicht
je moet sowieso geen geld geven aan een goed doel. In hen gunstigste geval komt 20% maar trecht waar het trecht zou moeten komen.
  zaterdag 21 april 2007 @ 00:41:04 #140
40566 Ericr
Livewrong
pi_48560946
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wanneer leer je nu eens dat AIDS niet de enige ziekte is.
Als jij verlost wordt van je waanbeelden.
  zaterdag 21 april 2007 @ 10:09:26 #141
52357 Lambiekje
pi_48565152
Deze topic is gestart door TS die mijn andere topic niet eens kende en daarbij de behoorden Zapruder informatie. Dus ook via een andere weg was meneer bekend geworden met AID$-zwendel.

Wie er in waan leven zijn diegene die in AIDS geloven. Want inmiddels is het gewoon een religie te noemen.
pi_48568636
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wanneer leer je nu eens dat AIDS niet de enige ziekte is.
AIDS is een aangestoond retro-virus in je bloed. Het is een virus dat wel in het bloed van iemand zit met AIDS, en niet in ons "normale" bloed. Aan dit virus is het afbreken van het menselijk afweersysteem toe te schrijven.

Wat is volgens jou bewijs dat AIDS / HIV niet bestaat.?
pi_48571279
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 10:09 schreef Lambiekje het volgende:
Want inmiddels is het gewoon een religie te noemen.
Het bestaan er van is wettenschappelijk aangetoond.
Niets religieus aan, gewoon een feit.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  zaterdag 21 april 2007 @ 14:49:37 #144
34156 Mirage
Smile !!!
pi_48571424
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:14 schreef Knarf het volgende:

[..]

Net als rood haar, ook een afwijking.
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb natuurlijk al van deze ziekte gehoord. En dan nog al dat vieze flikkerbloed door mijn aderen. Laat mij het Nederlandsche maar door den Aad'ren ruischen... Het is natuurlijk niet niks, een bloedtransfusie. Los van AIDS dan.
wat ben jij een onbeschofte hark zeg.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_48571902
tja interressant
  zaterdag 21 april 2007 @ 16:00:12 #146
52357 Lambiekje
pi_48573299
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 12:56 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

AIDS is een aangestoond retro-virus in je bloed. Het is een virus dat wel in het bloed van iemand zit met AIDS, en niet in ons "normale" bloed. Aan dit virus is het afbreken van het menselijk afweersysteem toe te schrijven.

Wat is volgens jou bewijs dat AIDS / HIV niet bestaat.?
Er is helemaal niets aangetoond. HIV bestaat niet. PUNT.

De uitvinder dus niet de ontdekker, heeft nog al een aangetoond dubieus verleden.
quote:
However, it turns out that Dr. Gallo did not discover the HIV virus at all, that he stole the virus from a French scientist at the Pasteur Institute (just like he stole one from the Japanese years earlier), that he had a long history of similar scientific misconduct, and, according to the Office of Research Integrity of the National Institutes of Health (where Gallo worked), some of Gallo's key HIV and AIDS research was "of dubious scientific merit" and "really crazy." A Congressional investigation also found that Gallo lied on his patent application for the HIV tests, which then earned him over a million dollars.
quote:
THE HIV-AIDS THEORY:
A set of assumptions held by the worldwide Hiv-Aids establishment in the absence of any scientific proof:

• That Hiv causes AIDS
  • That Hiv tests accurately diagnose Hiv
  • That AIDS medicines extend life
  • That AIDS is heterosexually transmitted
  • That Hiv and Aids are decimating Africa and Asia

Much evidence contradicts all of these assumptions. But powerful, drug industry-funded AIDS scientists have staked their reputations and credibility (and bank accounts) on these beliefs, so they defend them like religious zealots -- with the help of a propagandistic media, awash in drug company advertising revenues, and an equally dishonest NGO sector, made rich by huge drug industry contributions.

• [ Bericht 52% gewijzigd door Lambiekje op 21-04-2007 16:17:03 ]
      zaterdag 21 april 2007 @ 16:05:54 #147
    126487 One_of_the_few
    Mate verslaafde
    pi_48573436
    Ik stel voor iedereen die roept dat aids niet bestaat en dat ze eigenlijk doogaan aan griep om die mensen vol te spuiten met Hiv en ze alleen wat paracetamol tegen die 'groep' geven.
    Kein gewalt! Wir sind das volk!
    Steps taken forwards but sleepwalking back again.
    ''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
    And that is the news.''
    pi_48573600
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 16:00 schreef Lambiekje het volgende:
    Follow along with attorney Benjamin Messick and health reporter Sarah Meadows in this fictitious class-action lawsuit to prove that in the decade from 1987 to 1997, three-hundred-thousand Americans died not from some horrible disease caused by a virus, but as a result of taking the very drug they were told would help them
    Waarom blijft het bij een FICTITIOUS lawsuit? Omdat er geen bewijs is misschien?
    pi_48573926
    quote:
    Op zaterdag 21 april 2007 16:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er is helemaal niets aangetoond. HIV bestaat niet. PUNT.
    Het gaat om AIDS. Zie titel.
    En dat bestaat WEL en is ook aan te tonen. HIV ook trouwens.
    Waarom zijn er anders mensen die positief op HIV testen? Hoe verklaar je dat dan?
    Das zeker gewoon een griepje? .
    "I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
    pi_48573943
    quote:
    Op vrijdag 20 april 2007 19:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je kan toch ook mentaal ziek worden van al het gedoe.
    [..]
    Oooh, dat zal het zijn
    Het is allemaal psychosomatisch .
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')