Ga je gangquote:Op donderdag 19 april 2007 22:38 schreef RayMania het volgende:
Nou tong, de OP is wel karrig hè. Geen logo's, geen mooie road to the final.
Hup Ajax, op naar prolongatie!
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Hup Ajax
dat zien ze wel vaker hoor. Dit seizoen al 2 keer 0-4!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:35 schreef tong80 het volgende:
Zien ze ook eens topvoetbal in de Kuip.
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mama mama mama... ze pesten me
Ik vrees voor je van niet. Zowel Ajax als AZ zullen ieder in princiepe 17.000 kaarten krijgen, beide een volledige korte zijde.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:44 schreef Barbaaf het volgende:
Klein vraagje: als ik als neutrale bezoeker, niet in het bezit van wat voor card dan ook, de finale in de Kuip wil zien, kan ik dan gewoon zaterdag een FRS oid. binnenlopen en twee kaarten kopen? (ben sinds de jaren '80 niet meer naar het voetbal geweest en toen liep je gewoon naar het stadium, betaalde je en ging je naar binnen. Hoe dat toen met bekerfinales ging weet ik niet, ik woonde in Haarlem)
Door naar wat?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:31 schreef Speed1971 het volgende:
Het is AZ-Ajax
Mooiere finale kan je niet krijgen.
Misschien toch maar weer eens afreizen naar dat vreselijke Rotterdam.
Ajax door op strafschoppen
Hopelijk geen strafschoppen. Ik krijg altijd meer voldoening als gewoon 1 van de 2 wint met een normale overwinning. Vaak valt er dan gewoon weinig op af te dingen (los van scheidsrechterlijke dwalingen) en is de winnaar terecht. Penalties is toch te vaak nog een soort van loterij waarna je nog niet echt kan zeggen dat een andere partij echt beter is.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:31 schreef Speed1971 het volgende:
Het is AZ-Ajax
Mooiere finale kan je niet krijgen.
Misschien toch maar weer eens afreizen naar dat vreselijke Rotterdam.
Ajax door op strafschoppen
Strafschoppen zuigt idd, maar van mij kan die wedstrijd niet lang genoeg durenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hopelijk geen strafschoppen. Ik krijg altijd meer voldoening als gewoon 1 van de 2 wint met een normale overwinning. Vaak valt er dan gewoon weinig op af te dingen (los van scheidsrechterlijke dwalingen) en is de winnaar terecht. Penalties is toch te vaak nog een soort van loterij waarna je nog niet echt kan zeggen dat een andere partij echt beter is.
Als AZ-fan ga ik er liever vanaf met 0-2 tegen Ajax dan 0-0, verlenging en dan met de penalties 4-5 verliezen. Andersom ook trouwens. Winnen van Ajax op penalties met 5-4 zegt nog geen drol.
Maar goed, allereeerst hoop ik gewoon op een mooie pot.
Oh ja, hup AZ![]()
Ach, Ajax heeft de beker al een keer 'gewonnen' met dank aan de scheidsrechterquote:Op donderdag 19 april 2007 23:46 schreef Speed1971 het volgende:
Al bekend wie fluit? Zou echt zonde zijn als de scheids kut is
dat kwam meer door de grens. Die mag sinds die blunde ook niet meer als lijnrechter fungeren. (iig dat heb ik van horen zeggen)quote:Op donderdag 19 april 2007 23:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach, Ajax heeft de beker al een keer 'gewonnen' met dank aan de scheidsrechter![]()
(Remember Ajax - Fc Utrecht paar jaar geleden).
Nee, dat was idd best genantquote:Op donderdag 19 april 2007 23:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach, Ajax heeft de beker al een keer 'gewonnen' met dank aan de scheidsrechter![]()
(Remember Ajax - Fc Utrecht paar jaar geleden).
Hij is dan weer de scheidsquote:Op donderdag 19 april 2007 23:59 schreef Nashje het volgende:
Zolang Wegereef maar niet meespeelt.
Voor ajax is het te hopen dat hij weer een hoop te juichen heeftquote:
Dat was Braamhaarquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor ajax is het te hopen dat hij weer een hoop te juichen heeft![]()
Want dan kan je Ajax en AZ zienquote:Op donderdag 19 april 2007 22:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga denk wel naar de finale
quote:
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Oh jah, het was dan ook zo'n ontzettend kickuh moment dat de naam mij even was ontschoten.
Bij het zien van die voortreffelijk uitgevoerde voordeelregel waaruit dan ook het grootst mogelijke voordeel werd behaald moest ik mijzelf wel 3x knijpen of ik droomde!
Ik snap wel dat je als scheidsrechter hier alleen maar van kunt dromen, ik denk dat die Braamhaar nog regelmatig in opgewonden toestand wakker wordt zodra hij terugdenkt aan die memorabele middag, en die splitsecond waarin hij de enig juiste beslissing nam, en waarmee hij de held van de week werd, en sinsdien wordt aanbeden door het hele scheidsrechterkorps in Zeist.
![]()
![]()
![]()
Bron : azfanpage.nlquote:AZ overweegt aantrekken Wamberto
Voorzitter Dirk Scheringa heeft op advies van trainer Louis van Gaal laten weten een verregaande interesse te hebben in de oud-ajacied Wamberto.
'Met het oog op het landskampioenschap en de beker hebben wij alle krachten nodig die wij aan kunnen trekken.' aldus de voorzitter van AZ.
Het zou een opmerkelijke transfer zijn, omdat Wamberto al eens de KNVB-beker met Ajax won.
'Wamberto heeft het opmerkelijke talent om 5 meter buitenspel te staan, zonder dat iemand hem ziet, over dat talent hopen wij op 6 mei te kunnen beschikken' aldus de gecharmeerde van Gaal.
Naar verluidt zou een transfer van Wamberto rond de 2 miljoen euro moeten kosten.
Ik moest bijna lachenquote:
Mr. Afgunstquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:44 schreef DarkShine het volgende:
Ik hoop alleen dat AZ de cupfinal verliest!
Hoezo afgunst? Ik gun ajax de cup...quote:
bron: www.Johanderksenheefteenontzettenddikkeduim.nlquote:Gabri overwoog overstap naar AZ in de winterstop
Gabriel Garcia de la Torre, beter bekend als Gabri, heeft in de winterstap telefonisch contact gehad met de schatrijke voorzitter van AZ. Gabri gaf in deze gesprekken met Scheringa aan buitengewoon geimponeerd te zijn door zowel de roemruchte historie als het hondstrouwe publiek van de Alkmaarders.
Ook klaagde hij over dissident Kenneth Perez, die Huntelaar tijdens trainingspartijen veel vaker aanspeelde dan hem, waarschijnlijk om bij de goalgetter in een goed blaadje te komen.
Volgens zeer goed ingewijde bronnen bij AZ was Gabri bereid om op amateurbasis voor AZ uit te komen, aangezien hij in het Alkmaarse sterrenensemble de Champions League-winnaars van de komende tien jaar ziet.
Scherp, en dat op deze tijden...quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:01 schreef golfer het volgende:
TT klopt niet: AZ is volgens de reglementen de thuisspelende ploeg, dus het is:
AZ-Ajax.
Meen je niet ? Wat goed Sherlockquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:01 schreef golfer het volgende:
TT klopt niet: AZ is volgens de reglementen de thuisspelende ploeg, dus het is:
AZ-Ajax.
Altijd je ter hulp biedende.quote:
Dat is het toch altijd, tenzij dat cluppie uit Rotterdam-Zuid ooit weer eens voor een prijs kan gaan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:19 schreef DarkShine het volgende:
Een Kuip vol met bijna alleen maar, (tijdelijk) voormalig, Ajacieden.
Lekker boeiend, worden er alleen nog maar meer na die bekerwinst van AZquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:19 schreef DarkShine het volgende:
Een Kuip vol met bijna alleen maar, (tijdelijk) voormalig, Ajacieden.
Ik doelde meer op de toeschouwers/fans...quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is het toch altijd, tenzij dat cluppie uit Rotterdam-Zuid ooit weer eens voor een prijs kan gaan?
Het merendeel van de spelers van dit soort finales komt toch altijd uit de opleiding van Ajax?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lekker boeiend, worden er alleen nog maar meer na die bekerwinst van AZ![]()
Lach maar. We assimileren alles. Straks is heel Nederland AZ-supporter, spelen overige clubs zonder aanhang mee tegen AZ in de DSB competitie en gebruiken we het woord 'neus' alleen nog maar als we de neus ophalen voor pauperclubs zoals Manchester United of Inter Milan. Tevens zal de KNVB onder druk van minister-president Scheringa die belachelijke play-offs afschaffen en scholen verplichten om de tweewekelijkse uurtjes gym af te werken middels een balletje trappen op een knollenveldje in Alkmaar.quote:
Stappen die 'fans' ook op aan de ArenA zoals ze gewent waren?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
Dan is het voor AZ toch iets goedkoper , die hebben al 150 bussen klaarstaan![]()
AZ Amsterdam - Ajax Alkmaar: 2-1quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Stappen die 'fans' ook op aan de ArenA zoals ze gewent waren?
Gifbeker? We staan gedeeld 2e lamlulquote:Op donderdag 19 april 2007 22:55 schreef Freeflyer het volgende:
Ik gun het AZ meer om eerlijk te zijn.
Daar in Amsterdam is de gifbekert nog niet leeg.
Dan zal hij echt niet de enige zijnquote:Op zaterdag 21 april 2007 08:22 schreef denthemen het volgende:
Stereotomy, word dit nou je 1e AZ wedstrijd?
Er is vast nog wel een plekje voor jou te vinden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:08 schreef jorienvdherik het volgende:
en al uitverkocht ?
Duzdat, vorig jaar ging dat hele vak leegquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:04 schreef PLAE@ het volgende:
Iedereen ken met wat moeite kaarten krijgen. Stikt er van de kakkies.
Kaartverkoop is vandaag pas begonnen joh spacerquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:08 schreef jorienvdherik het volgende:
en al uitverkocht ?
De scheidsrechter.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:56 schreef mcyodogg het volgende:
Wie fluit eigenlijk?
Gaat dus wel goedkomen met het aantal AZ-supportersquote:De Buscombi voor de Bekerfinale is uitverkocht. Dat wil dus zeggen dat er 142 volle bussen zijn.
Vertrektijden bussen onder voor behoud:
Bus 1 t/m 31 13.00 uur
Bus 32 t/m 61 13.25 uur
Bus 62 t/m 92 13.50 uur
Bus 93 t/m 123 14.15 uur
Bus 124 t/m 142 14.40 uur
Op dit moment zijn er nog 3500 kaarten beschikbaar voor het eigen vervoer.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gaat dus wel goedkomen met het aantal AZ-supporterstoeschouwers.
quote:Gisteravond was een historische avond. AZ bereikte na 25 jaar weer de bekerfinale waarin het het tegen Ajax moet opnemen.
Opvallend was dan ook een uitspraak van Louis van Gaal op de persconferentie na afloop van de wedstrijd. Zoals bekend heeft Van Gaal een tijd geleden enkele uitspraken gedaan waarin hij Ajax zijn club noemde. Gisteravond kwam hij daar op terug. 'Of ik met mijn AZ tegen mijn club moet? Nee, hoor, AZ is mijn club, retteketet…’
De persconferentie valt na te bekijken op AZ.tv.
Ook jij komt nog wel een keer over de brug. Beetje hetzelfde idee als met anti-homo zijn, de grootste homohaters zuigen het hardst.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan zal hij echt niet de enige zijn
Wat dus bewijst dat het hele Anti Ajax publiek in Alkaar eigenlijk allemaal Ajacieden waren/zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook jij komt nog wel een keer over de brug. Beetje hetzelfde idee als met anti-homo zijn, de grootste homohaters zuigen het hardst.
Mja, zou goed kunnen. Mij boeit het niet, al trekt de hele Arena naar het DBS stadion. Supporters leveren bekendheid, steun en geld op. Dus hoe meer hoe beter. Ik maak mij niet zo druk om dingen als die-hard hooligan of teletekstsupporter, 8.000 prijzen uit het verleden of kans op prijzen in de toekomst etc. Ben meer bezig met het hier en nu. Dat hier en nu maakt simpelweg duidelijk dat Ajax en AZ gewaagd zijn aan elkaar en dat beide partijen in de finale van de beker staan (waarbij je alle statistieken uit het verleden lekker weg kan laten) en het waarschijnlijk een spannende pot gaat worden die alle kanten op kan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat dus bewijst dat het hele Anti Ajax publiek in Alkaar eigenlijk allemaal Ajacieden waren/zijn.
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:38 schreef Messenga het volgende:
Hup Ajax.
Nee, mijn derde, sinds ik AZ eind 2005 ook daadwerkelijk volg. Daarvoor kon voetbal me aan me reet roesten. Niet slecht voor iemand die 200 km verder woont en die als student van het OV afhankelijk is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:22 schreef denthemen het volgende:
Stereotomy, word dit nou je 1e AZ wedstrijd?
Als je nou niet voor succes ging had je aanhanger van de lokale voetbalclub kunnen worden, had je de afstand niet als excuus te hoeven opgeven.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, mijn derde. Niet slecht voor iemand die 200 km verder woont en die als student van het OV afhankelijk is.
Maar ik begrijp dat het aantal supporters per club afhankelijk is van de stadioncapaciteit?![]()
Ik draag Flevo Boys nog altijd een warm hart toequote:Op zaterdag 21 april 2007 14:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je nou niet voor succes ging had je aanhanger van de lokale voetbalclub kunnen worden, had je de afstand niet als excuus te hoeven opgeven.
Allebei.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar dan nog he. Eerst is het: "Hahahaha AZ wint altijd net géén prijzen" en dan is het weer "Oh allemaal successupporters omdat AZ kans heeft op prijzen" Ja, wat is het nou.
52 euro?!quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:45 schreef markthemen het volgende:
ff kaartje halen zo.. ontiegelijk veel geld.. 52 euro excl wiet en biermaja vorig jaar was t ook wel vet.. hele tijd met mn bakkes op de tv
![]()
Het zal de grootste prijs zijn die Ten Cate in zijn leven ooit gewonnen heeftquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:55 schreef okee6 het volgende:
Weinig zeggende finale, voor beide ploegen is het 'gewoon' maar een prijs. Wellicht dat AZ gezien de geschiedenis er iets meer aan heeft. Ajax versloeg zowaar de huidige nummer 14 van de ranglijst, AZ de nummer 9, heavy! Zo'n beker zie ik dan toch liever naar wat kleinere ploegen gaan, voor wie het veel betekent. Bijvoorbeeld een Roda JC, Utrecht of Feyenoord.
En als PSV de titel grijpt, is het helemaal een troostfinale
Wegereefquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:56 schreef mcyodogg het volgende:
Wie fluit eigenlijk?
en wie mag er van jou winnenquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Wegereef![]()
![]()
Grensrechter : Die vriend van Perez![]()
de naam van de 2de grensrechter is nog niet bekend.
4de official Braamhaar![]()
De bestequote:Op zaterdag 21 april 2007 19:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
en wie mag er van jou winnen [afbeelding]
En die wedstrijd is zeker tegelijkertijdquote:Op zondag 22 april 2007 10:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Lol zie net dat ik die dag weg ben, naar Anderlecht - Beveren
De tweede grensrechter is ook bekend, Ronald Kloeg.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Wegereef![]()
![]()
Grensrechter : Die vriend van Perez![]()
de naam van de 2de grensrechter is nog niet bekend.
4de official Braamhaar![]()
Je wacht gewoon op reacties als deze, niet?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:55 schreef okee6 het volgende:
Bijvoorbeeld een Roda JC, Utrecht of Feyenoord.
met beetje geluk kampioenswedstrijdquote:Op zondag 22 april 2007 10:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
En die wedstrijd is zeker tegelijkertijd![]()
Ach dan zie je Anderlecht weer eens winnen![]()
Noem jij Feyenoord een kleine club?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:55 schreef okee6 het volgende:
Weinig zeggende finale, voor beide ploegen is het 'gewoon' maar een prijs. Wellicht dat AZ gezien de geschiedenis er iets meer aan heeft. Ajax versloeg zowaar de huidige nummer 14 van de ranglijst, AZ de nummer 9, heavy! Zo'n beker zie ik dan toch liever naar wat kleinere ploegen gaan, voor wie het veel betekent. Bijvoorbeeld een Roda JC, Utrecht of Feyenoord.
En als PSV de titel grijpt, is het helemaal een troostfinale
met Wamberto toenquote:Op zondag 22 april 2007 11:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De tweede grensrechter is ook bekend, Ronald Kloeg.
Wou je beweren dat voor Feyenoord een prijs weinig betekent? Feyenoord speelt niet voor het kampioenschap.quote:
Ik wist wel dat het homo's zijn in Alkmaar!quote:
Kom uit de kastquote:Op zondag 22 april 2007 13:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het homo's zijn in Alkmaar!
Ik hou het wel bij mijn vriendin.quote:
901 tm 908 betekend TREIN 1 t/m 8, dus 901 betekend trein 1.. Alle mensen die met de trein gaan komen in principe op de 1e ring (vorig jaar ging dat niet helemaal goed), maar je weet niet van te voren waar omdat je alleen maar een omwisselbiljet krijgt, geen stadionkaartje.quote:Op zondag 22 april 2007 19:32 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik word niet echt wijs van de plattegrond van de kuip op dekuip.nl. Daar hebben ze de vakken A, B, C enzo genoemd. Maar op ticketbox staat 901 tot 908. Nu weet ik niet welke kaartjes ik morgen moet kopen als ik een beetje goed wil zitten. Kan iemand me hier even uitleggen waar welke vakken zjin? Alvast bedankt.
Ik denk het niet, want op ajax.nl staat het volgende:quote:Op zondag 22 april 2007 19:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Hij wil gewoon los gaan neem ik aan
Een echt vent had zijn kaart zaterdag middag weggebracht, en morgen uitgeslapenquote:Op zondag 22 april 2007 19:56 schreef Jasza het volgende:
Morgen om 10 uur sta ik binnen bij de sigarenboer whehe
quote:Op zondag 22 april 2007 19:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een echt vent had zijn kaart zaterdag middag weggebracht, en morgen uitgeslapen![]()
Niet iedereen heeft en fatsoenlijke ticketbox in de buurt. Aan die jannie's hier geef ik mijn kaarten echt niet.quote:Op zondag 22 april 2007 19:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een echt vent had zijn kaart zaterdag middag weggebracht, en morgen uitgeslapen![]()
Ik woon in Amsterdam, zijn er 500 ofzo maar ik haal ze liever gewoon zelf, dan heb je de zekerheid tenminste.quote:Op zondag 22 april 2007 20:01 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft en fatsoenlijke ticketbox in de buurt. Aan die jannie's hier geef ik mijn kaarten echt niet.
Heb er ook genoeg in de buurt maar ze zijn allemaal kut. (en sommige zijn feyenoordersquote:Op zondag 22 april 2007 20:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam, zijn er 500 ofzo maar ik haal ze liever gewoon zelf, dan heb je de zekerheid tenminste.
Dit jaar ook niet.quote:Op zondag 22 april 2007 19:52 schreef Tvduijn het volgende:
Alle mensen die met de trein gaan komen in principe op de 1e ring (vorig jaar ging dat niet helemaal goed),
Jij gaat met de bus en gaat kaartjes stelen?quote:
En dan omwisselbiljet moet omgewisselt worden voor een wedstrijd kaartje voor ik de trein in ga ofzo? Kom ik dan wel naast de mensen waar ik mee ga te zitten?quote:Op zondag 22 april 2007 19:52 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
901 tm 908 betekend TREIN 1 t/m 8, dus 901 betekend trein 1.. Alle mensen die met de trein gaan komen in principe op de 1e ring (vorig jaar ging dat niet helemaal goed), maar je weet niet van te voren waar omdat je alleen maar een omwisselbiljet krijgt, geen stadionkaartje.
Iedereen staat door elkaar.quote:Op zondag 22 april 2007 20:08 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
En dan omwisselbiljet moet omgewisselt worden voor een wedstrijd kaartje voor ik de trein in ga ofzo? Kom ik dan wel naast de mensen waar ik mee ga te zitten?
want?quote:Op zondag 22 april 2007 20:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam, zijn er 500 ofzo maar ik haal ze liever gewoon zelf, dan heb je de zekerheid tenminste.
Wat er op je kaartje staat boeit niet, en ze delen de kaartjes wel op nummer uit dus komt wel goed.quote:Op zondag 22 april 2007 20:08 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
En dan omwisselbiljet moet omgewisselt worden voor een wedstrijd kaartje voor ik de trein in ga ofzo? Kom ik dan wel naast de mensen waar ik mee ga te zitten?
En ook dat boeit niet, gewoon gaan staan waar je wil.quote:Op zondag 22 april 2007 20:10 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Wat er op je kaartje staat boeit niet, en ze delen de kaartjes wel op nummer uit dus komt wel goed.
Dat zou echt belachelijk zijn als dat zo is. Zover ik me kan herinneren was het immers maar randje buitenspel. Je kan je afvragen of hij de (officiële?) regel dat bij twijfel de aanvallende partij voordeel krijgt niet goed heeft toegepast en Ajax dus toen terecht gewonnen heeft.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:53 schreef toma het volgende:
[..]
dat kwam meer door de grens. Die mag sinds die blunde ook niet meer als lijnrechter fungeren. (iig dat heb ik van horen zeggen)
Nee, ik koop wel gewoon een kaart hoor. Maar ik weet nu al zeker dat ik wel op de eerst ring komquote:Op zondag 22 april 2007 20:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij gaat met de bus en gaat kaartjes stelen?![]()
Nee maar iedereen die op de 1e ring wil die kan erop komen dusja.
Ajaxf-side.nlquote:Eerste drie treinen bekerfinale vol!
22-04-07
Gisteren (zaterdag) konden de voorrangsuitkaarthouders en de gewone uitkaarthouders als eerste een kaartje bemachtigen via Ticketbox voor de KNVB-bekerfinale op 6 mei in de kuip tegen AZ. Om tien uur startte de verkoop zaterdag. Nog voor het middaguuur was trein 1 vol. In de loop van de middag volgde trein twee en drie. In totaal zijn er 8 treinen beschikbaar. Pas als die allemaal vol zijn worden er ook nog bussen ingezet.
Wij gaan de beker zowiezo winnen, het kampioenschap wint Az wel. Maar we blijven hopen, zonder hoop kom je nergens. Maar ik denk dat Az het wel laat liggen door de gierigheid alleen al. Dat ze te graag de beker en het landstitel willen winnen.quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 11:28 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb mijn kaartjes.
Ik dacht dat jij wel een seizoenskaart hadquote:Op maandag 23 april 2007 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik moet wachten tot woensdag, ofwel bus voor mij...
Was dat maar waarquote:Op maandag 23 april 2007 11:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel een seizoenskaart had![]()
Ik heb mijn kaartjes.
Ik heb mijn kaartjes.
Daaromquote:
pijnlijk onderwerpquote:Op maandag 23 april 2007 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daarom.
Heeft wel een aantal redenen, geen zin die hier te posten...
ik ookquote:Op maandag 23 april 2007 18:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heb er zin in!
In de dug-out naast Henkie lijkt me wel cool dan.quote:Op zondag 22 april 2007 20:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
En ook dat boeit niet, gewoon gaan staan waar je wil.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
Anders ik wel
http://www.retteketet-az.nl/retteketet-az.swf
quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
In de dug-out naast Henkie lijkt me wel cool dan.
jij welquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh ja, mocht AZ per ongeluk winnen, dan stel ik een extreme make-over van de Kuip voor.
Geboren Hagenees, wat verwacht je?quote:
laat je vuurwerk thuis, oke?quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geboren Hagenees, wat verwacht je?
Zolang die AZ'ers hun rateldingen thuislaten.quote:
Jezus wat een treurigheid dat AZ liedquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
Anders ik wel
http://www.retteketet-az.nl/retteketet-az.swf
Die stel ik sowieso voor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh ja, mocht AZ per ongeluk winnen, dan stel ik een extreme make-over van de Kuip voor.
Whaha ok danquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat je het waarmaakt nuquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geboren Hagenees, wat verwacht je?
Ik ben een serieus persoon.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wel slim om alles wat op internet gezegt wordt, serieus te nemen![]()
Jij weet toch wel beter?
Zou het anders zijn als jullie (theoretisch gezienquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben een serieus persoon.![]()
Buiten dat ken ik jullie persoontjes goed genoeg om te weten dat er gesloopt gaat worden in de Kuip.
Nee.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:56 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zou het anders zijn als jullie (theoretisch gezien) de bekerfinale zouden spelen in de arena?
Ik kan me ook nog wel een fikkie in de Arena herinnerenquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben een serieus persoon.![]()
Buiten dat ken ik jullie persoontjes goed genoeg om te weten dat er gesloopt gaat worden in de Kuip.
Begin al weer bijna een mat te kweken.quote:
picsquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Begin al weer bijna een mat te kweken.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Een nieuwe grasmat voor in de arena ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
52 euri ook nog wel toch?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:43 schreef kevin6188 het volgende:
Een aantal, 69 euro per stuk ofzo...
Hmm ja, om 14:00 nog wel zie ik nu. Maar zal niet lang duren voor het uitverkocht is.quote:
hopelijk hebben we goed weerquote:Op donderdag 26 april 2007 22:11 schreef PizzaSalami het volgende:
Hehe, wat een naaiers. Ach, ik heb me kaartje en een mooie dag.
68,5 euro, maar natuurlijk.quote:Mededeling
De animo onder Ajax-supporters om de bekerfinale bij te wonen is zeer groot gebleken. Ajax is er trots op dat zovelen Ajacieden ons team gaan ondersteunen op 6 mei a.s. De ruim 12.000 kaarten voor de vakken achter het doel zijn inmiddels uitverkocht. Er zijn wel nog plekken beschikbaar op de lange zijde in stadion 'De Kuip'. De kaartprijs van deze tickets is echter ¤ 16,50 duurder vanwege de situering in het stadion, waardoor de totaalprijs van het buscombikaartje neerkomt op ¤ 68,50 (vak 918).
hebben ze zoveel supporters dan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:08 schreef PizzaSalami het volgende:
Waarom heeft az 5000 kaarten meer achter het goal dan.
omdat die kant groter is sjorsquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:08 schreef PizzaSalami het volgende:
't Word een Kuip vol, voormalige, Joden.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
't Word een Kuip vol, voormalige, Joden.
Zielig zooitje is het eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het huidige team van Feyenoord?quote:
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:08 schreef PizzaSalami het volgende:
Nee want ze gebruiken die fucking retteket dingenquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:24 schreef firecow het volgende:
Vollle bak
Gezellig![]()
Die boertjes waren maar saai verleden jaaar met zang etc.... Hoop dat az het wat beter doet, al heb ik daar niet echt vertrouwen in.................
Die dingen zijn anders hartstikke handig als je in die warme zomerzon de bijen en wespen van je af moet slaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee want ze gebruiken die fucking retteket dingen![]()
Is dat zo?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
omdat die kant groter is sjors![]()
Toen ik 2 jaar geleden tegen Willem II naar de finale ben geweest. Was er een behoorlijk deel leeggelaten (het vak/de vakken waar normaliter de uitsupporters zitten. Zou goed kunnen dat ze dat nu weer doen of dat dit gebruikelijk is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:08 schreef PizzaSalami het volgende:
Die waren met de cupfinals van 97 en 2000 dan weer wel in gebruik...quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen ik 2 jaar geleden tegen Willem II naar de finale ben geweest. Was er een behoorlijk deel leeggelaten (het vak/de vakken waar normaliter de uitsupporters zitten. Zou goed kunnen dat ze dat nu weer doen of dat dit gebruikelijk is.
Ja, kan ook. Maar met het verhaal van vorig jaar erbij spoort het ergens niet. Ondanks dat psv toen de helft minder kaarten verkochtquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen ik 2 jaar geleden tegen Willem II naar de finale ben geweest. Was er een behoorlijk deel leeggelaten (het vak/de vakken waar normaliter de uitsupporters zitten. Zou goed kunnen dat ze dat nu weer doen of dat dit gebruikelijk is.
Weinig verschil met thuiswedstrijden van Feyenoord eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ajax heeft er maar als vorig jaar hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:03 schreef PizzaSalami het volgende:
Misschien hebben ze gezien het risico vorig jaar ook wel wat minder kaarten verkocht.
Jullie gaan die dingen toch niet serieus meenemen he? In dat geval heb ik er al een stuk minder zin in.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die dingen zijn anders hartstikke handig als je in die warme zomerzon de bijen en wespen van je af moet slaanDaarnaast kan je ze ook nog eens gebruiken als waaier voor een verkoelend briesje.
Ik snap het niet, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajax heeft er maar als vorig jaar hoor![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die dingen zijn anders hartstikke handig als je in die warme zomerzon de bijen en wespen van je af moet slaanDaarnaast kan je ze ook nog eens gebruiken als waaier voor een verkoelend briesje.
Ja, en een roze tutu is ook lekker luchtig in de hete zomerzon ipv een spijkerbroek en een shirtje. Ga je die ook aantrekken dan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja, en een roze tutu is ook lekker luchtig in de hete zomerzon ipv een spijkerbroek en een shirtje. Ga je die ook aantrekken dan?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja, en een roze tutu is ook lekker luchtig in de hete zomerzon ipv een spijkerbroek en een shirtje. Ga je die ook aantrekken dan?
Mits rood is het nog een optie. Roze heeft niets van doen met de clubkleuren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Maar wel bijna elke wedstrijd een tegendoelpuntquote:Op maandag 30 april 2007 10:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
29/4/2007 Excelsior AZ 3-2
10/2/2007 AZ Willem II 2-0
3/2/2007 PSV AZ 2-3
27/1/2007 AZ Sparta Rotterdam 3-0
23/1/2007 AZ MVV 5-0
19/1/2007 ADO Den Haag AZ 1-3
29/11/2006 AZ Slovan Liberec 2-2
26/11/2006 SC Heerenveen AZ 1-3
11/11/2006 AZ Heracles Almelo 5-0
8/11/2006 AZ SV Meerssen 10-1
5/11/2006 RKC Waalwijk AZ 0-2
2/11/2006 Grasshoppers AZ 2-5
29/10/2006 AZ FC Utrecht 5-1
26/10/2006 Willem II AZ 0-4
26/8/2006 Vitesse AZ 1-3
Op Excelsior na niet verloren met Khalid tussen de palen
Als hoofdtrainer bedoel je zeker? Want CL vind ik toch best wel een grote prijs.quote:Op maandag 30 april 2007 10:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik gun Ten Cate wel zijn grootste prijs uit zijn carriere
Tuurlijk, of wil je de prijzen als assistent ook meenemenquote:Op maandag 30 april 2007 10:41 schreef Adidah het volgende:
[..]
Als hoofdtrainer bedoel je zeker? Want CL vind ik toch best wel een grote prijs.
Waarom niet? Het is toch niet meer dan logisch dat je als assistent trainer dergelijke prijzen mede op je naam mag schrijven. We hebben het toch niet over de materiaalman of ballenjongen bij Barcelonaquote:Op maandag 30 april 2007 10:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Tuurlijk, of wil je de prijzen als assistent ook meenemen
Gelukkig heb je in deze topic ook pas 3 keer laten blijken dat Ten Cate nog geen grote prijs gepakt heeft.quote:Op maandag 30 april 2007 10:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik gun Ten Cate wel zijn grootste prijs uit zijn carriere
Ik kan er toch niks aan doen dat hij een schijtcoach is die niet durft te aanvallenquote:Op maandag 30 april 2007 10:49 schreef Pritt het volgende:
[..]
Gelukkig heb je in deze topic ook pas 3 keer laten blijken dat Ten Cate nog geen grote prijs gepakt heeft.![]()
Gelukkig is je verweer al zo slecht dat ik er niet eens een weerwoord op hoef te geven.quote:Op maandag 30 april 2007 10:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik kan er toch niks aan doen dat hij een schijtcoach is die niet durft te aanvallen
Is toch echt zo.quote:Op maandag 30 april 2007 10:53 schreef Pritt het volgende:
[..]
Gelukkig is je verweer al zo slecht dat ik er niet eens een weerwoord op hoef te geven.![]()
Ik heb altijd gelijkquote:Op maandag 30 april 2007 11:02 schreef Adidah het volgende:
Het maakt niet uit hoor. Je word vergeven voor je onwetendheid.
wat een sukkel was dat he! hij was gister nog op tvquote:Op maandag 30 april 2007 10:30 schreef denthemen het volgende:
goed kijken of we nog iemand met een tattoo van az zien, iets met een datum of zo hehe
En wat als ze geen kampioen worden?quote:Op maandag 30 april 2007 11:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat een sukkel was dat he! hij was gister nog op tv
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:58 schreef firecow het volgende:
Wij zijn ajax! Wij zijn op één doelpunt na de beste!!![]()
Het is nog altijd beter dan je kampioenswedstrijd te verliezen van Excelsiorquote:
Vind je? Een doelpunt te weinig scoren is inderdaad veel beter dan een hele wedstrijd verliezen (quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is nog altijd beter dan je kampioenswedstrijd te verliezen van Excelsior.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik het land uit zondag
ik heb dubbele gevoelensquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:08 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb er niet meer zo'n zin in eigenlijk.![]()
Godzijdank weet ik wel beterquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We pakken de beker, lijkt me duidelijk!
verbaast me niets.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:18 schreef fanneke het volgende:
En de slechtste scheidsrechter van Nederland mag de finale fluiten.
![]()
1-3quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:20 schreef CoOki3 het volgende:
hoeveel gaat het worden?
25-24 voor AZ, aangezien we alle schoten op Sinouh goed moeten makenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:20 schreef CoOki3 het volgende:
hoeveel gaat het worden?
Helpquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:16 schreef PizzaSalami het volgende:
In de verkoop en naar scheidsrechters enz voor 7,50. Maar er zijn er nog wel te koop hoor, moet je ff goed zoeken.
Via de knvb worden altijd een hele hoop kaarten verspreid, maar niet iedereen gaat daarmee. En die zetten ze weer te koop op marktplaats of zo, lang niet altijd zo duur.quote:
Die had ik al gezien, maar om nou 75 euro te gaan dokken per kaartquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:23 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Via de knvb worden altijd een hele hoop kaarten verspreid, maar niet iedereen gaat daarmee. En die zetten ze weer te koop op marktplaats of zo, lang niet altijd zo duur.
moeten ze niet met gestrekte voetjes inkomenquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:01 schreef Aanvoerder het volgende:
AZ hebben we dit seizoen nog geen pak slaag gegeven. Wordt dus tijd.
Dat was toch geen gestrekt been. Hij stond namelijk in een hoek van 179ºquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
moeten ze niet met gestrekte voetjes inkomen
doe maar, dan wordt het juist 6-0 voor AZquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:27 schreef Mr-Sander het volgende:
Ajax geeft AZ een gigantisch pak slaag: 6-0. Zal ik het alvast op m'n been tatoeëren?
hoop hetquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
2-0 voor AZ dankzij Shota en Koef.
Wordt geen enkel probleem, Ajax zal machteloos zijn.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Of Sinouh moet een goeie dag hebbem
Nouja, voormalig. Sommigen geven het ook nog gewoon toe!quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
0-3 Huntelaar en Sneijderquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
2-0 voor AZ dankzij Shota en Koef.
Wordt geen enkel probleem, Ajax zal machteloos zijn.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:43 schreef WEST het volgende:
[..]
0-3 Huntelaar en Sneijder en FC Van Egmond![]()
Bron: Ajaxf-side.nlquote:Dick van Egmond is door de KNVB aangewezen om de bekerfinale tussen AZ en Ajax te fluiten. De bekerfinale begint zondag 6 mei om 18:00 uur in de De Kuip. De wedstrijd is overigens volledig uitverkocht! Dat betekent dat ook de extra buskaarten, die Ajax had verkregen, binnen no time zijn verkocht.
moeten we hier nog op reagerenquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:24 schreef MaxC het volgende:
Ik zit in het KNVB-vak, dus niet met combi
Het is zeker geen goed idee om in een Ajax-shirt op Rotterdam CS te lopen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |