wat een sukkel was dat he! hij was gister nog op tvquote:Op maandag 30 april 2007 10:30 schreef denthemen het volgende:
goed kijken of we nog iemand met een tattoo van az zien, iets met een datum of zo hehe
En wat als ze geen kampioen worden?quote:Op maandag 30 april 2007 11:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat een sukkel was dat he! hij was gister nog op tv
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:58 schreef firecow het volgende:
Wij zijn ajax! Wij zijn op één doelpunt na de beste!!![]()
Het is nog altijd beter dan je kampioenswedstrijd te verliezen van Excelsiorquote:
Vind je? Een doelpunt te weinig scoren is inderdaad veel beter dan een hele wedstrijd verliezen (quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is nog altijd beter dan je kampioenswedstrijd te verliezen van Excelsior.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik het land uit zondag
ik heb dubbele gevoelensquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:08 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb er niet meer zo'n zin in eigenlijk.![]()
Godzijdank weet ik wel beterquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We pakken de beker, lijkt me duidelijk!
verbaast me niets.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:18 schreef fanneke het volgende:
En de slechtste scheidsrechter van Nederland mag de finale fluiten.
![]()
1-3quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:20 schreef CoOki3 het volgende:
hoeveel gaat het worden?
25-24 voor AZ, aangezien we alle schoten op Sinouh goed moeten makenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:20 schreef CoOki3 het volgende:
hoeveel gaat het worden?
Helpquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:16 schreef PizzaSalami het volgende:
In de verkoop en naar scheidsrechters enz voor 7,50. Maar er zijn er nog wel te koop hoor, moet je ff goed zoeken.
Via de knvb worden altijd een hele hoop kaarten verspreid, maar niet iedereen gaat daarmee. En die zetten ze weer te koop op marktplaats of zo, lang niet altijd zo duur.quote:
Die had ik al gezien, maar om nou 75 euro te gaan dokken per kaartquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:23 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Via de knvb worden altijd een hele hoop kaarten verspreid, maar niet iedereen gaat daarmee. En die zetten ze weer te koop op marktplaats of zo, lang niet altijd zo duur.
moeten ze niet met gestrekte voetjes inkomenquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:01 schreef Aanvoerder het volgende:
AZ hebben we dit seizoen nog geen pak slaag gegeven. Wordt dus tijd.
Dat was toch geen gestrekt been. Hij stond namelijk in een hoek van 179ºquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
moeten ze niet met gestrekte voetjes inkomen
doe maar, dan wordt het juist 6-0 voor AZquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:27 schreef Mr-Sander het volgende:
Ajax geeft AZ een gigantisch pak slaag: 6-0. Zal ik het alvast op m'n been tatoeëren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |