Topnummerquote:
Dat heb ik dus bij Blue Spanish Eyes van weetikveelwie, en Papa van Stef Bosquote:Op donderdag 19 april 2007 22:36 schreef Piovan het volgende:
Bridge over Troubled Water
Crematorium muziekje van bekende
Die zijn ook goed jaquote:Op donderdag 19 april 2007 23:09 schreef Apotheose het volgende:
o.a:
- brothers in arms van Dire Straits
- run van snow patrol (blijft mooi)
- please forgive me van bryan adams..
quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:29 schreef Under_Score het volgende:
Alice in chains : Down in a hole.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:37 schreef Logician het volgende:
Antony And The Johnsons - Hope there's someone Cripple and the Starfish
op welk album staat die? heb alleen dirt en Facelift.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:20 schreef Soempie het volgende:
The Doors - The End
Johnny Cash - Hurt
Snow Patrol - Run
Damien Rice - 9 Crimes
Unplugged -> nog veel mooier. Vooral de uitdrukking van Layne tijdens dit nummer is om kippenvel van te krijgenquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:29 schreef Under_Score het volgende:
Alice in chains : Down in a hole.
Natuurlijkquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]Jij en ik, wij kunnen vrienden worden
Ken je How to save a life van The Fray?
zooo mooiquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:46 schreef partyyboyy het volgende:
Travis - Why does it always rain on me?
David Gray - This Years love
Meat Loaf - I would do anything for love
Guus Meeuwis - Eerste lief
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
U2-Kite en dan de variant die op Live in Boston staat
Waren we dat?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
En we waren toch al vrienden![]()
Sheep z'n lijstje he
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:48 schreef Sequencial het volgende:
U2 - Where the streets have no name
Elke keer weer door dat waanzinnige intro!
Ik krijg al kippenvel als ik eraan denk, als ze tijdens een liveconcert dit nummer inzetten dan krijg ik rillingen all over, ZO mooi!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:48 schreef Sequencial het volgende:
U2 - Where the streets have no name
Elke keer weer door dat waanzinnige intro!
Die ook ja idd, damn die clip is ook gewoon zo extreem sad ..quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:35 schreef DrMarten het volgende:
Antony and the johnsons - Hope there's someone Cripple and the starfish
* JoeDank zoekt andere even op!quote:Op zondag 22 april 2007 00:32 schreef drs_Kiwi het volgende:
Zijn er toch wel wat, maar de eerste die me te binnenschieten:
- Jeff Buckley - Hallelujah Ken ik al![]()
- Frank Boeijen & Within Temptation - Kronenburgerpark
- I.O.S. - Er is altijd wel iemand (live)
Die versie van Frank Boeijen & Within Temptation was een optreden bij vrienden van Amstel live in Ahoy en is helaas niet op cd uitgebrachtquote:
Oeh. Dat is jammer, had wel al andere versies nl.quote:Op zondag 22 april 2007 01:36 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Die versie van Frank Boeijen & Within Temptation was een optreden bij vrienden van Amstel live in Ahoy en is helaas niet op cd uitgebracht. Heb de registratie van tv wel opgenomen, maar heb er helaas (nog) geen geluidsbestand van kunnen maken...
Save me van Queen is btw ook wel mooi
Ik ben helemaal niet zo'n muziekliefhebber, althans laat ik het zo zeggen: Ik vind het leuk als iemand je weer wat nieuws laat horen en je mee op reis neemt in zijn enthousiasme. Dus ben altijd blij met dit soort topics, al moet ik wel zeggen dat ik na zijn stem te hebben gehoord weer heel anders naar andere favorieten aankijk.quote:
Als ik deze week wat tijd heb op het werk, zal ik nog 's op de Apple proberen er een geluidsbestand van te maken (m'n baas had er een speciaal progje voor, is echter nog niet gelukt...). Wil het nl ook zelf graag als geluidsbestand hebben. Welke versies zijn er dan nog meer buiten de 'reguliere' versie?quote:Op zondag 22 april 2007 01:57 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Oeh. Dat is jammer, had wel al andere versies nl.
In ieder geval met blof. Maar vind het gewoon een lekker nummer en stem. Was benieuwd hoe jouw versie zou klinken.quote:Op zondag 22 april 2007 02:11 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Als ik deze week wat tijd heb op het werk, zal ik nog 's op de Apple proberen er een geluidsbestand van te maken (m'n baas had er een speciaal progje voor, is echter nog niet gelukt...). Wil het nl ook zelf graag als geluidsbestand hebben. Welke versies zijn er dan nog meer buiten de 'reguliere' versie?
Als me verder nog wat tips te binnenschieten, post ik ze nog wel
Versie met Within Temptation staat gewoon op YouTubequote:Op zondag 22 april 2007 02:30 schreef JoeDank het volgende:
[..]
In ieder geval met blof. Maar vind het gewoon een lekker nummer en stem. Was benieuwd hoe jouw versie zou klinken.
Leuk om van iedereen te lezen waar ze kippenvel van krijgen. Zullen ook wel wat eigenmomentjes tussen zitten!
Dat heb ik bij Home van Depeche Modequote:Op zondag 22 april 2007 18:22 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Dat zijn er nogal wat. Maar met stip bovenaan staat Never Let Me Down Again van Depeche Mode.
Ach, niet alleen in besloten kring.quote:Op zondag 22 april 2007 21:00 schreef Thorical het volgende:
Maar met concerten in besloten kring, krijg ik vaak nog steeds de rillingen.
quote:
En bedankt, nou zit ik de rest van de avond PF op YouTube te kijken!quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Bij dit concert kreeg ik echt kippenvel! En telkens als ik dit nummer hoor weer!
Roger Waters - Shine On You Crazy Diamond
Reaching up and reaching outquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:39 schreef lateanima het volgende:
Tool - Lateralus bij "with my feet upon the ground i lose myself between the sound...."
Kan ook, maar John Denver heeft 'm ooit gecovered. Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit wie het zingt.quote:Op maandag 23 april 2007 12:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat jij Jessie van Joshua Kadison bedoelt.![]()
Dan vind ik Is this the world we created toch beterquote:Op zondag 22 april 2007 06:44 schreef Miam het volgende:
Who Wants To Live Forever - Queen.
En de live versie van Love Of My Life.. ook van Queen.
Oeh, die ook jaquote:Op zondag 22 april 2007 06:44 schreef Miam het volgende:
En de live versie van Love Of My Life.. ook van Queen.
ik zet hem nog eens aanquote:Op maandag 23 april 2007 08:13 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
En bedankt, nou zit ik de rest van de avond PF op YouTube te kijken!Wat een heerlijke muziek is het ook zeg...
Sinds ik die live hoorde krijg ik rillingen bij de gedachte. Jammer dat tracks (zelfs live opnames) op zich weinig meer doen.. het ware live geluid is zó mooi, ongelooflijkquote:Op woensdag 25 april 2007 18:15 schreef Radjesh het volgende:
Dire Straits - Brothers in Arms.
Werd gedraaid op de begrafenis van een kennis (26 jaar, ongeluk...). Ik kreeg er al kippevel van, maar daarna helemaalquote:Op woensdag 25 april 2007 18:15 schreef Radjesh het volgende:
Dire Straits - Brothers in Arms.
Johnquote:Op maandag 30 april 2007 12:18 schreef Zwoerd het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=abrKM1Z_te8
Red Hot Chili Peppers - Californication (Live at Slane Castle)
Met jou kan ik praten!quote:Op maandag 30 april 2007 11:51 schreef gunk77 het volgende:
Even nog een aantal nummers toegevoegd![]()
Duran Duran - Save a prayer
Dredg - Jamais vu
Dredg - Off the room
Dredg - Triangle
Face Tomorrow - My world within (van Nederlandse bodem, zeker luisteren)
Idd. Kende deze al maar dat gitaarspel... super vind ik het.. lijkt me zo wreed om zo te kunen gitaar spelenquote:Op maandag 30 april 2007 13:27 schreef Haunter het volgende:
[..]
John![]()
![]()
Hier en hier krijg ik nog meer kippenvel vanwat een gitaarspel!
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:28 schreef KillingMoon het volgende:
The Verve - The drugs don't work, Sonnet
Echo & the bunnymen - The killing moon
The Sundays - Can't be sure
Bruce Springsteen - The River
Muse - Unintended
Krankzinnig goede muziek.quote:Op maandag 30 april 2007 13:27 schreef Haunter het volgende:
[..]
John![]()
![]()
Hier en hier krijg ik nog meer kippenvel vanwat een gitaarspel!
The Killers - Read my Mindquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:28 schreef KillingMoon het volgende:
The Verve - The drugs don't work, Sonnet... & Lucky Man, Bittersweet Symphony![]()
Precies ja. En There There.quote:
Eigenlijk kun je alles van Muse live hier wel neerzettenquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:29 schreef znarch het volgende:
Muse - Invinsible live
http://youtube.com/watch?v=yRDk5K-u6NI![]()
![]()
![]()
Kloptquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je alles van Muse live hier wel neerzetten.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:46 schreef 1603 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=VyKNTP1QbX4hahaha
quote:Op zondag 13 mei 2007 02:01 schreef Blue-eyes het volgende:
Bekijk "R.E.M. - Everybody Hurts" op YouTube
Dat kan altijdquote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 01:44 schreef Ferdie88 het volgende:
Death-Lack of Comprehension Eigenlijk is alles van Death kippenvel opwekkend, maar door dit nr ben ik fan geworden.
[b]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |