was lekker, zometeen magere kwark met kiwiquote:Op donderdag 19 april 2007 17:40 schreef DarkElf het volgende:
vanavond maak ik zelf verantwoorde zalm salade (met kwark ipv mayo)
lekker op brood.
Nu: een glas merlot
Een beer? Toch geen ijsbeer, he?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zometeen lekker ribbetjes happen bij een Beer![]()
ikea 1x gegeten dat isquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:30 schreef .Sparkling. het volgende:
Nu een glas water.
Vanavond iets van de Ikea denk ik
heb je ooit de plaatpizza of zweedse bosbessentaart geproefd?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:32 schreef borisz het volgende:
[..]
ikea 1x gegeten dat is, op de broodjes worst nadan
Even voor mijn eigen beeldvorming MissHobje........ze verwijst in deze toch naar sinaasappel of niet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:07 schreef MissHobje het volgende:
net een boterham en een soepie.. en nu een mega sinaasappel.. serieus heb ze nog nooit zo groot gehad![]()
dit dusquote:Op donderdag 19 april 2007 22:55 schreef borisz het volgende:
voor morgen
[afbeelding]
Ingrediënten
2 zakjes Tortellini alla Carne (pasta a 250 g)
1 bakje magere spekreepjes (duobakje ca. 250 g)
600 g trostomaten
1/2 bakje Italiaanse pestodressing
1 ui
1 pot carbonarasaus (260 g)
1/2 zakje verse peterselie (a 30 g)
Bereiden
Tortellini koken volgens gebruiksaanwijzing. In droge koekenpan spekreepjes uitbakken. Intussen tomaten wassen en in partjes snijden. Tomaten mengen met dressing. Ui pellen en snipperen. Ui bij spek voegen en ca. 2 minuten meebakken. Carbonarasaus toevoegen en meeverwarmen. Peterselie fijn knippen. Tortellini mengen met saus. Over vier borden verdelen en bestrooien met peterselie. Serveren met tomatensalade.
alleen dan schrappen we de pot saus en maak ik de carbonara saus zelf
En vanacht zal het wel iets van de shoarmanees worden als ik terug kom uit de kroegquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:27 schreef vosss het volgende:
OT:
Vanmorgen/middag, 4 boterhammen en 3 hard gekookte eien.
Vanavond, ik denk dat ik macaroni ga maken
Doet niks voor ons hierquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:22 schreef Herodus het volgende:
Risotto Milanese, Ossobucco Milanese, en gegrilde courgette met o.a. munt:
[afbeelding]
Oh mijn god, ik word gekquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:22 schreef Herodus het volgende:
Risotto Milanese, Ossobucco Milanese, en gegrilde courgette met o.a. munt:
[afbeelding]
Mmmmmm..quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:20 schreef Qwea het volgende:
griesmeel pudding
Lekkel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:16 schreef Martijn_77 het volgende:
Sushi
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie ook Zelf Sushi maken deel 3
Lekker toch? Genieten van uit eten gaan?quote:Op zondag 22 april 2007 01:26 schreef Herodus het volgende:
(zelf vanavond uit eten geweest in de stad waar geen echt geweldige restaurants zijn; toch 200 euro weten op te maken met zijn tweeën; nou ja, het was allemaal wel ok)
Gatsie wat vegaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 22 april 2007 03:31 schreef Stereotomy het volgende:
GeBBQ'ed, dus veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vlees.
En een blaadje sla
quote:Op zondag 22 april 2007 11:01 schreef Qwea het volgende:
water,veel water. note to self : niet met pepperspray in de huiskamer sprayen
ja,even testenquote:
Voorbereiding (snijden en rijst voorbereiden enzo) is veel werk maar het maken is zo gedaan.quote:Op zondag 22 april 2007 01:26 schreef Herodus het volgende:
Lekkel.
En veel werk lijkt me ook. Het schijnt trouwens dat zalm in Japan niet gebruikt wordt/werd voor sushi.
quote:Op zondag 22 april 2007 14:28 schreef Curiosity het volgende:
Nu 2 crackers met kreeftensalade.
blije biefstuk?quote:Op zondag 22 april 2007 18:26 schreef denB het volgende:
snijnbonen, gebakken aardappelen en een biefstuk
Was zeer lekker!quote:Op zondag 22 april 2007 13:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavond eten we gewokte kip, met asperges, gember, amandelen, champigons, wortel, bamboescheuten, ui, en een mixje van sausjes met onder andere sojasaus/oestersaus/sesamolie/pepertje/knofloop. Met rijst erbij! Is echt zeeer lekker
Je moest eens weten hoe blij die biefstuk was, aangezien mijn ma op het laatste moment veranderde van gedachte, en toen was het een bal gehaktquote:
OMFG ERIKquote:[b]Op maandag 23 april 2007 11:41 schreef Patries86 het volgende:[/b
We eten vanavond pizza! Erik haalt het uit zijn werk meteen op
jezus, moet je nou elk fucking glas water dat je in je strot pleurt melden?quote:Op maandag 23 april 2007 12:28 schreef Patries86 het volgende:
Weer 3 glazen water in me mik
Had op school nog thee gekregen van me docent![]()
Dus genoeg gedronken voor vandaag dacht ik zo
Ga nu ffies werken bij een mevrouwtje (zal daar wel weer lekker koekje krijgen)
Wraps hoeven toch niet pittig te zijn?quote:Op maandag 23 april 2007 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
jezus, moet je nou elk fucking glas water dat je in je strot pleurt melden?
OT : Ik ben inspiratieloos voor vanaafStrax maar eens de winkel uitkammen naar iets lekkers om vanaaf te eten. Zat eerst te denken aan wraps, maar das te pittig. Sla hoef ik niet en in bonen heb ik ook geen zin
Ik pleur altijd in wraps tortilla's gehakt met van die kruiden erbij en groenten.quote:Op maandag 23 april 2007 12:51 schreef hummus het volgende:
[..]
Wraps hoeven toch niet pittig te zijn?
Wraps met zalm en roomkaaswraps met spinazie en feta
OT: Ik drink nu thee, en eet een plak door-mijn-mams-gebakken-brood met jam.
Probeer eens zelf de kruidenmix samen te stellen IPV een pakje te gebruiken, dat scheelt behoorlijk in de pittigheid. En het is goedkoper en lekkerderquote:Op maandag 23 april 2007 12:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik pleur altijd in wraps tortilla's gehakt met van die kruiden erbij en groenten.
(Ik bedoelde dus tortilla's ipv wrapsexcuus mij
)
quote:Op maandag 23 april 2007 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Probeer eens zelf de kruidenmix samen te stellen IPV een pakje te gebruiken, dat scheelt behoorlijk in de pittigheid. En het is goedkoper en lekkerder![]()
OT Water en een chupa-chups kersenlollie en nog meer water.
Uiteindelijk is het gister toch patat geworden dus vandaag eten we alsnog hartige taart!quote:Op zondag 22 april 2007 12:38 schreef Fuente het volgende:
Wij eten vanavond hartige taart met o.a. broccoli, blauwe kaas en cashewnoten.
*Image blokt.quote:Op maandag 23 april 2007 13:30 schreef Herodus het volgende:
Nog van vorige week zaterdag, was ik vergeten. (excuus)
[afbeelding]
Aubergine uit de oven op Parmezaanse wijze
[afbeelding]
Pannacotta
Heb je een recept van die aubergines uit de oven? Ziet er lekker uit!quote:Op maandag 23 april 2007 13:30 schreef Herodus het volgende:
Nog van vorige week zaterdag, was ik vergeten. (excuus)
[afbeelding]
Aubergine uit de oven op Parmezaanse wijze
[afbeelding]
Pannacotta
Had dat ff gezegd, ik had je ook wel aan pizza's willen helpenquote:Op maandag 23 april 2007 11:41 schreef Patries86 het volgende:
Ga zo eten ( eindelijk )
- broodje smeerkaas
- broodje pate
- broodje pindakaas
- rijstewafel
- beker melk
Wel al 3 glazen water op
Als het goed is eten we vanavond pizza ( haalt erik op vanuit zijn werk bij de pizzaria )
We eten vanavond pizza! Erik haalt het uit zijn werk meteen op
Ik had je het ritje naar de pizzaria kunnen uitsparen heurquote:Op maandag 23 april 2007 16:28 schreef Patries86 het volgende:
@ Qwea --> kap eens ofzo...![]()
Net bij een vrouwtje gewerkt.. werd lekker verwent haha
- Bonbon gegeten
- Snoepjes
- kopje thee
- cola light
straks lekker pizza dusDouble Pepperoni
![]()
Erik?quote:Op maandag 23 april 2007 16:53 schreef Patries86 het volgende:
Pizza's besteld
Kan ie over 30 minuutjes ophalen![]()
Lamsworstjes van de slager en ik bak nog wat kastanje champies erbijquote:Op maandag 23 april 2007 14:45 schreef Bluezz het volgende:
Gebakken krieltjes, komkommersalade (restjes allebei) en nog een vleesje erbij bedenken
Oeh, daar heb ik ook zin in!!!quote:Op maandag 23 april 2007 17:19 schreef Innocence het volgende:
Vanavond eten we patat met biefstuk en een salade.
Ik ook, maar ben vergeten de biefstuk uit de vriezer te halenquote:Op maandag 23 april 2007 17:28 schreef renzell het volgende:
[..]
Oeh, daar heb ik ook zin in!!!![]()
Ik eet pasta. De simpele versie. Met groenten, gehakt en geraspte kaas. Eenvoudig, maar heerlijk!![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 17:34 schreef Innocence het volgende:
[..]
Ik ook, maar ben vergeten de biefstuk uit de vriezer te halen![]()
Ja allemaal leuk en aardig maar welke pizza? Kan ik me lekker dat voorstellenquote:Op maandag 23 april 2007 16:53 schreef Patries86 het volgende:
Pizza's besteld
Kan ie over 30 minuutjes ophalen![]()
Hapquote:Op maandag 23 april 2007 17:28 schreef Herodus het volgende:
[..]
leuk
hopelijk ga je dadelijk niet melden dat je ze op hebt
*PROEST*quote:Op maandag 23 april 2007 17:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Hap
Hap
Hap
Hap
Slokje water
Hap
Hap
Hap
Slokje water
Hap
O mijn schatje erik komt net binnen!
Kusje voor erik
Hap
Hap
Hap
Slokje water
Pizza status: Nog 23,4 happen over. Het glas water is halfvol.
Hap
Hap
Edit Ik ga mijn pizza straks op eten, mijn schatje (erik) wil nu naar de winkel
"Best lekker"? Als mijn vriendje zoiets zou koken, zou ik een gat in de lucht springen.quote:Op maandag 23 april 2007 19:34 schreef Tezz het volgende:
Manlief heeft gekookt:
Varkenshaas met champignonsaus
krieltjes
gevulde paprika (met feta, spekjes en champignons)
Was best lekker!
hahaha, je had het eten een paar jaar terug moeten zien! Toen ie net begon met koken kon ie gerust een pot bruine bonen opwarmen en er een tot leer gebakken biefstuk naast leggen! Maar hij begint het leuk te vinden en wordt steeds creatiever!quote:Op maandag 23 april 2007 19:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
"Best lekker"? Als mijn vriendje zoiets zou koken, zou ik een gat in de lucht springen.
fuckquote:
Mèn, heb jij een lintworm ofzo?quote:Op maandag 23 april 2007 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
fuck
Er wordt soep voor me gehaalt. Ik heb hongerKip of groente dat is nog even afwachten
ja, ik vreet ontzettend veel. En omdat ik de snoepjes,koekjes chocolade en shit heb afgezworen, wilde ik eigk wat anders eten. Maar het is volgens mij gewoon slimmer om die knaagjes in mn maagje te negeren, en een normaal eet patroon te ontwikkelenquote:Op maandag 23 april 2007 20:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mèn, heb jij een lintworm ofzo?
Eten na 8 uur 's avonds is op zich geen punt, het is alleen wel een beetje raar als je net nog avondeten op hebt. Op gegeven moment heb je gewoon genoeg energie naar binnen gewerkt voor 1 dag.
*dus minder gaat eten. Nu ga ik tv kijken, ik moet afleidingquote:Op maandag 23 april 2007 20:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Je maag wordt vanzelf kleiner als je minder gaat eten, dan krijg je ook minder snel honger.
Soep is toch gezondquote:Op maandag 23 april 2007 21:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Dan moet je alleen wel gezonde dingen eten, anders word je tonnetjerond en dat lijkt me toch ook niet helemaal de bedoeling.
Ontopic:
* Mini_rulez pakt nog maar eens een overgebleven paaseitje en gaat koffie zetten.
Garnaluhquote:Op maandag 23 april 2007 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
Mooie bworstjes Bloes
Dat zijn die gepureerde diepvriesaardappelballetjes. Die vind ik ook lekkerderder dan normale krieltjes
Ik heb net een garnalensalade op. Garnalen zijn in de Bonus bij de AH
quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ze waren niet slecht.
Wel even afspoelen in een zeefje onder koud water, maar dat spreekt voor zich.
Je kunt ze ook in een zeefje met kokend water afspoelen, dan hoef je je er minder zorgen over te maken over de pathogenen die zich aan de slijmerige buitenkant bevinden.
pizza quatro kazenquote:Op maandag 23 april 2007 15:36 schreef borisz het volgende:
eten bij de pizzaria
jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:28 schreef tonks het volgende:
Bleh dat is kut, nog 2,5 uur
JEEJ IK EET. Godver, ze hebben me 4x moeten prikken en uiteindelijk maar in mn hand gedaan. Ik ging bijna onderuitquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:51 schreef Alcarin het volgende:
Groene earl grey-thee![]()
Qwea: je mag al bijna!![]()
Pathogenen zijn ziekteverwekkers.quote:
Goed voedsel is altijd een genotsmiddelquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:52 schreef geertp het volgende:
begint meer op: 'welk genotsmiddel gebruik je nu' topic te lijken![]()
Waarom doe je dat dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:14 schreef Qwea het volgende:
druiven. En voor strakjes gebakken aardappels, sla en karbonade. Met magere vruchten yoghurt. Het is een hels karwei om overal de kcal van te checken
Omdat ik op dieet ben. Ik moet afvallen, ik heb 5 kg overgewichtquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan?
http://www.voedingswaardetabel.nl/
http://www.watziterin.nl/index.php
Ik manage alles in mijn Palmpje, binnen no time een maaltijd ingevoerd.
Kwantitatieve manier van afvallen, doe ik ook, ik vind het wel leuk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik op dieet ben. Ik moet afvallen, ik heb 5 kg overgewichtEn ik voer alles wat ik op een dag eet in een kcal checker online, en ik heb mezelf voorgenomen max 1500 kcal op een dag te nemen.
Dus vandaar dat ik ff moest checken in de winkel hoeveel kcal er in mn slasaus zat, in mn sla, in mn karbo ect.
Kut karwei
Zullen we de dieettoestanden lekker in Pietverdriets topic houden of in LIF?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:33 schreef Qwea het volgende:
Omdat ik op dieet ben. Ik moet afvallen, ik heb 5 kg overgewichtEn ik voer alles wat ik op een dag eet in een kcal checker online, en ik heb mezelf voorgenomen max 1500 kcal op een dag te nemen.
Dus vandaar dat ik ff moest checken in de winkel hoeveel kcal er in mn slasaus zat, in mn sla, in mn karbo ect.
Kut karwei
Of open d'r eigen topic, die Qwea denkt dat ze om de drie posts moet reageren hier.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zullen we de dieettoestanden lekker in Pietverdriets topic houden of in LIF?
liefst zou ik om de 1 post reageren, maar dat laat mn drukke bestaan niet toequote:Op dinsdag 24 april 2007 18:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Of open d'r eigen topic, die Qwea denkt dat ze om de drie posts moet reageren hier.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Lang leve mijn kookkunsten, zelfs kant en klaar voer wil niet meer lukken.
heb ik wel eens gedaan, maar ze zijn tot nu toe nog altijd mislukt. Ik zoek nog naar het gouden recept!quote:
Jeezz, jij eet wel ècht vaak macaroni, hè?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:17 schreef Qwea het volgende:
wasser. En tussen de middag 2 bruine bollen kaas. En vanochtend als tussendoortje 1 mandarijn. Nu het warm is heb ik minder trek dan anders
Vraag me af of ik mn avond eten wilwe eten macaroni
1x per weekquote:Op woensdag 25 april 2007 16:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jeezz, jij eet wel ècht vaak macaroni, hè?
Jeutjequote:Op woensdag 25 april 2007 18:20 schreef iamredleader het volgende:
Pizza besteld. Komt 'ie, is de bovenkant aan het deksel vastgeplakt. Nieuwe besteld, is onderweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |