was lekker, zometeen magere kwark met kiwiquote:Op donderdag 19 april 2007 17:40 schreef DarkElf het volgende:
vanavond maak ik zelf verantwoorde zalm salade (met kwark ipv mayo)
lekker op brood.
Nu: een glas merlot
Een beer? Toch geen ijsbeer, he?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zometeen lekker ribbetjes happen bij een Beer![]()
ikea 1x gegeten dat isquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:30 schreef .Sparkling. het volgende:
Nu een glas water.
Vanavond iets van de Ikea denk ik
heb je ooit de plaatpizza of zweedse bosbessentaart geproefd?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:32 schreef borisz het volgende:
[..]
ikea 1x gegeten dat is, op de broodjes worst nadan
Even voor mijn eigen beeldvorming MissHobje........ze verwijst in deze toch naar sinaasappel of niet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:07 schreef MissHobje het volgende:
net een boterham en een soepie.. en nu een mega sinaasappel.. serieus heb ze nog nooit zo groot gehad![]()
dit dusquote:Op donderdag 19 april 2007 22:55 schreef borisz het volgende:
voor morgen
[afbeelding]
Ingrediėnten
2 zakjes Tortellini alla Carne (pasta a 250 g)
1 bakje magere spekreepjes (duobakje ca. 250 g)
600 g trostomaten
1/2 bakje Italiaanse pestodressing
1 ui
1 pot carbonarasaus (260 g)
1/2 zakje verse peterselie (a 30 g)
Bereiden
Tortellini koken volgens gebruiksaanwijzing. In droge koekenpan spekreepjes uitbakken. Intussen tomaten wassen en in partjes snijden. Tomaten mengen met dressing. Ui pellen en snipperen. Ui bij spek voegen en ca. 2 minuten meebakken. Carbonarasaus toevoegen en meeverwarmen. Peterselie fijn knippen. Tortellini mengen met saus. Over vier borden verdelen en bestrooien met peterselie. Serveren met tomatensalade.
alleen dan schrappen we de pot saus en maak ik de carbonara saus zelf
En vanacht zal het wel iets van de shoarmanees worden als ik terug kom uit de kroegquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:27 schreef vosss het volgende:
OT:
Vanmorgen/middag, 4 boterhammen en 3 hard gekookte eien.
Vanavond, ik denk dat ik macaroni ga maken
Doet niks voor ons hierquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:22 schreef Herodus het volgende:
Risotto Milanese, Ossobucco Milanese, en gegrilde courgette met o.a. munt:
[afbeelding]
Oh mijn god, ik word gekquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:22 schreef Herodus het volgende:
Risotto Milanese, Ossobucco Milanese, en gegrilde courgette met o.a. munt:
[afbeelding]
Mmmmmm..quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:20 schreef Qwea het volgende:
griesmeel pudding
Lekkel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:16 schreef Martijn_77 het volgende:
Sushi
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie ook Zelf Sushi maken deel 3
Lekker toch? Genieten van uit eten gaan?quote:Op zondag 22 april 2007 01:26 schreef Herodus het volgende:
(zelf vanavond uit eten geweest in de stad waar geen echt geweldige restaurants zijn; toch 200 euro weten op te maken met zijn tweeėn; nou ja, het was allemaal wel ok)
Gatsie wat vegaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 22 april 2007 03:31 schreef Stereotomy het volgende:
GeBBQ'ed, dus veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vlees.
En een blaadje sla
quote:Op zondag 22 april 2007 11:01 schreef Qwea het volgende:
water,veel water. note to self : niet met pepperspray in de huiskamer sprayen
ja,even testenquote:
Voorbereiding (snijden en rijst voorbereiden enzo) is veel werk maar het maken is zo gedaan.quote:Op zondag 22 april 2007 01:26 schreef Herodus het volgende:
Lekkel.
En veel werk lijkt me ook. Het schijnt trouwens dat zalm in Japan niet gebruikt wordt/werd voor sushi.
quote:Op zondag 22 april 2007 14:28 schreef Curiosity het volgende:
Nu 2 crackers met kreeftensalade.
blije biefstuk?quote:Op zondag 22 april 2007 18:26 schreef denB het volgende:
snijnbonen, gebakken aardappelen en een biefstuk
Was zeer lekker!quote:Op zondag 22 april 2007 13:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavond eten we gewokte kip, met asperges, gember, amandelen, champigons, wortel, bamboescheuten, ui, en een mixje van sausjes met onder andere sojasaus/oestersaus/sesamolie/pepertje/knofloop. Met rijst erbij! Is echt zeeer lekker
Je moest eens weten hoe blij die biefstuk was, aangezien mijn ma op het laatste moment veranderde van gedachte, en toen was het een bal gehaktquote:
OMFG ERIKquote:[b]Op maandag 23 april 2007 11:41 schreef Patries86 het volgende:[/b
We eten vanavond pizza! Erik haalt het uit zijn werk meteen op
jezus, moet je nou elk fucking glas water dat je in je strot pleurt melden?quote:Op maandag 23 april 2007 12:28 schreef Patries86 het volgende:
Weer 3 glazen water in me mik
Had op school nog thee gekregen van me docent![]()
Dus genoeg gedronken voor vandaag dacht ik zo
Ga nu ffies werken bij een mevrouwtje (zal daar wel weer lekker koekje krijgen)
Wraps hoeven toch niet pittig te zijn?quote:Op maandag 23 april 2007 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
jezus, moet je nou elk fucking glas water dat je in je strot pleurt melden?
OT : Ik ben inspiratieloos voor vanaafStrax maar eens de winkel uitkammen naar iets lekkers om vanaaf te eten. Zat eerst te denken aan wraps, maar das te pittig. Sla hoef ik niet en in bonen heb ik ook geen zin
Ik pleur altijd in wraps tortilla's gehakt met van die kruiden erbij en groenten.quote:Op maandag 23 april 2007 12:51 schreef hummus het volgende:
[..]
Wraps hoeven toch niet pittig te zijn?
Wraps met zalm en roomkaaswraps met spinazie en feta
OT: Ik drink nu thee, en eet een plak door-mijn-mams-gebakken-brood met jam.
Probeer eens zelf de kruidenmix samen te stellen IPV een pakje te gebruiken, dat scheelt behoorlijk in de pittigheid. En het is goedkoper en lekkerderquote:Op maandag 23 april 2007 12:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik pleur altijd in wraps tortilla's gehakt met van die kruiden erbij en groenten.
(Ik bedoelde dus tortilla's ipv wrapsexcuus mij
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |