Ik hoop dat hij zwakke zeiquote:Op donderdag 19 april 2007 20:32 schreef 026 het volgende:
[..]
ooow zei hij dat, ik dacht echt dat hij zei zwarte mensen...![]()
En ik maak niet eens een grapje nu.
jawel, via de plasmaschermenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:32 schreef Lieve het volgende:
Heeft Jaap niets meegekeken van de bevalling?
Wat een ....![]()
Jaap kletst maar wat.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:34 schreef beequeen het volgende:
Hoorde jullie ook dat Jaap zei........jullie krijgen nu de waarheid te horen over JAAP VAN OTTERLOO.
Bij mij is het ook vreselijk..... af en toe een woord.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:30 schreef Lieve het volgende:
Potdikke, eerst had ik goede streams en nu bufferen ze allemaal als een gek
Ja, klopt!!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:35 schreef Peter6000 het volgende:
Dit doet me zo aan die mooie dinsdagmorgen dat Tanja was bevallen denken
Wat denk je dat Melissa's capaciteiten zijn?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:32 schreef akveor het volgende:
Ongelooflijk... Mitch aangenomen als butler kan niet eens een tafel dekken...
Denk straks nog maar even aan mequote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:35 schreef Peter6000 het volgende:
Dit doet me zo aan die mooie dinsdagmorgen dat Tanja was bevallen denken
Ach gut, Jaap die Eric niet mag aanraken.
Hij is zeker die nacht dat hij Huub in zijn slaap aanrandde vergeten.
En hoe weet Jaap af van Jaap van Otterlo??quote:
Ze horen wel eens wat van achter.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:37 schreef Innuendo_84 het volgende:
[..]
En hoe weet Jaap af van Jaap van Otterlo??
Jaap van Otterlo kwam pas ter sprake toen Jaap net in de kooi zat.
En het is zeker geen Jaap van Otterlo, jaap lult uit zijn nek
Heb je al een nieuwe favoriet?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
Dat wordt gezellig straks, die ontslagronde voor Jaap.![]()
Nah Tis dierendagquote:Op donderdag 19 april 2007 20:40 schreef Prosac het volgende:
hopla, Jaap neemt een teug Safari
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:38 schreef Soury het volgende:
Wat kan dit alles een mens zooooo goed doen !!! Daar is geen smiley voor
Ze moeten nog met z'n allen aan één tafel dineren + de ontslagrondequote:Op donderdag 19 april 2007 20:41 schreef Domenica het volgende:
Jaap kakt een beetje in, jammer.
Was Jaap ooit opgekakt?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:41 schreef Domenica het volgende:
Jaap kakt een beetje in, jammer.
Aanzetten die handel, en snel een beetje.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:41 schreef Gert het volgende:
Is Jaap al aan het vuilbekken?
Of kan ik de streams nog eventjes uit laten?
Zet maar aan, het kan elk moment beginnenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:41 schreef Gert het volgende:
Is Jaap al aan het vuilbekken?
Of kan ik de streams nog eventjes uit laten?
Lekker geshopt met je dochter?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:43 schreef Liess het volgende:
echt zo lief..
Het gaat voor de verandering weer over de hondjesquote:Op donderdag 19 april 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
wat zegt brian allemaal. tegen natasia. Dat jaap er niet uit gaat
Gaat over de hondjes. Als hij Jaap er nu nog niet uit stemt is Brian nog gestoorder dan ik al dacht.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
wat zegt brian allemaal. tegen natasia. Dat jaap er niet uit gaat
O de hondjes![]()
Ja ik begreep het pas later. thanksquote:Op donderdag 19 april 2007 20:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaat over de hondjes. Als hij Jaap er nu nog niet uit stemt is Brian nog gestoorder dan ik al dacht.
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:44 schreef Judah het volgende:
STREAMS TERUG OP JAAP S.V.P.
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaat over de hondjes. Als hij Jaap er nu nog niet uit stemt is Brian nog gestoorder dan ik al dacht.
kutquote:Op donderdag 19 april 2007 20:45 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja heerlijk een uur in de toys1rus + Bart smit gelopen (())
Ga AnimalPlanet kijken ofzo als je paardjes wilt zien.quote:
Ach en zo wankel nog .. De schat beseft nog niet wat een klotezooi eromheen zitquote:
Gelukkig ben ik te dom om het te begrijpen.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:45 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, dat is weer een intelligent stukje coaching van Briannnnnnnnnnnnnnn![]()
Geen idee maar er zijn ook genoeg hetero's met een irritante stemquote:Op donderdag 19 april 2007 20:46 schreef product het volgende:
Hoe kan het trouwens dat sommige homo's zo irritant praten? Leren ze zich dat zich zelf met opzet aan ofzo omdat ze dat leuk vinden? Ik word er helemaal idioot van van dat stemmetje van Eric!
paardenbiefstukje?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:46 schreef itsme het volgende:
shit ik moet nog koken.
moet niet want ik ben alleen maar heb wel honger.
Misschien een stukje conditionering, dat die homo-mensen in de scene elkaars manier van praten overnemen. Net als bij een dialect, zeg maar.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:46 schreef product het volgende:
Hoe kan het trouwens dat sommige homo's zo irritant praten? Leren ze zich dat zich zelf met opzet aan ofzo omdat ze dat leuk vinden? Ik word er helemaal idioot van van dat stemmetje van Eric!
Hij krijgt het ook elke discussie voor elkaar hehquote:Op donderdag 19 april 2007 20:47 schreef product het volgende:
Brian heeft zijn mond gesproken
Heb je wel boodschappen in huis.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:46 schreef itsme het volgende:
shit ik moet nog koken.
moet niet want ik ben alleen maar heb wel honger.
Brian houdt Jaapio erin hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 20:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian snapt dat hij Japio moet wegstemmen, dus nu proberen Natasia te slijmen ....
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach en zo wankel nog .. De schat beseft nog niet wat een klotezooi eromheen zit
Maag leeg pompen ???quote:
Ja, maar je weet wel wat ik bedoel toch? Het lijkt zo gemaakt homo-erig. Ik erger me ontzettend er aanquote:Op donderdag 19 april 2007 20:47 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Geen idee maar er zijn ook genoeg hetero's met een irritante stem![]()
Nog een veulen ?quote:
Hij is er gelukkig nogquote:
* * aanslingert!!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aanzetten die handel, en snel een beetje.![]()
Geloof me, ik zit ook niet op streams met paardjes te wachten. Maar Jaap is nog erger.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:46 schreef Judah het volgende:
[..]
Ga AnimalPlanet kijken ofzo als je paardjes wilt zien.
En dan tegenstemmen dus de reden om Jaap erin te houden is verklaard.....voor hem danquote:Op donderdag 19 april 2007 20:48 schreef itsme het volgende:
Brian wil ene nieuwe stemming voor die hondjes?![]()
Ik snap wat je bedoelt, weet ook niet hoe dat is ontstaan.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:49 schreef product het volgende:
[..]
Ja, maar je weet wel wat ik bedoel toch? Het lijkt zo gemaakt homo-erig. Ik erger me ontzettend er aan
Brian heeft zijn koffer gepakt had ik liever gezien. Maar ook van zo'n quote geniet ik.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:47 schreef product het volgende:
Brian heeft zijn mond gesproken
Alleen vieze relnichten doen zo verwijfd.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien een stukje conditionering, dat die homo-mensen in de scene elkaars manier van praten overnemen. Net als bij een dialect, zeg maar.
Nee meis, die is allang geweest, daarom verbaas ik me over deze discussie.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:48 schreef itsme het volgende:
Brian wil ene nieuwe stemming voor die hondjes?![]()
Als er een kleuter is, is het meneer de "ik doe aangifte van discriminatie" welquote:Op donderdag 19 april 2007 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
Wat gedraagt Eric zich walgelijk trouwens, de hele tijd op luide toon Jaap commanderen en corrigeren, alsof het een kleuter is.
Wees eerlijk: Jaap is toch ook eigenlijk een grote kleuter.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
Wat gedraagt Eric zich walgelijk trouwens, de hele tijd op luide toon Jaap commanderen en corrigeren, alsof het een kleuter is.
Ja, leuk hoor die schaal, maar worden ze ook nog uitgedeeld, heb wel zin in een beschuitje. Doe Nico er maar bij.quote:
Brain is er gewoon enorm trots op dat hij voet bij stuk heeft gehouden en dat dankzij zijn enorme eruditie een tweede stemming is tegengehouden.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
Nee meis, die is allang geweest, daarom verbaas ik me over deze discussie.
Ik ook. Hij wil een nieuwe stemming. Of iemand van de groep ?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij durft alleen maar als hij zich achter iemand kan verschuilen of gedronken heeft.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wees eerlijk: Jaap is toch ook eigenlijk een grote kleuter.
Hij wil alleen laten blijken dat hij zoooo goed is want HIJ heeft de tweede stemming tegen gehoudenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Idavd dusquote:Op donderdag 19 april 2007 20:52 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Als er een kleuter is, is het meneer de "ik doe aangifte van discriminatie" wel![]()
Huub (en Brainless) gaan als een mak lammetje achter haar aanlopen, dus die hoeft echt niet te werken hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 20:51 schreef Katewalker het volgende:
Wat een zooitje ongeregeld is het nu..die Mitch werkt zich de pestpokke..dat zie ik melissa? nog niet doen morgen..![]()
Triest, ze valt de laatste dagen erg negatief op.....quote:Op donderdag 19 april 2007 20:52 schreef Sporti het volgende:
Silvia durft wel................helaas altijd alleen bij Jaap![]()
Wordt toch geen dogga?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:53 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ja, leuk hoor die schaal, maar worden ze ook nog uitgedeeld, heb wel zin in een beschuitje. Doe Nico er maar bij.
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia corrigeert Eric: "Ik vind het alles behalve stijl hoe je nu doet, en ik denk dat de naam hork het best bij je best'.
Goed gedaan, Sylvia.![]()
Iig iemand met een hele erge achterstand in zijn sociale ontwikkeling.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wees eerlijk: Jaap is toch ook eigenlijk een grote kleuter.
Dat zei ze tegen Jaapquote:Op donderdag 19 april 2007 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia corrigeert Eric: "Ik vind het alles behalve stijl hoe je nu doet, en ik denk dat de naam hork het best bij je best'.
Goed gedaan, Sylvia.![]()
dus eigenlijk is hij heteroquote:Op donderdag 19 april 2007 20:49 schreef product het volgende:
[..]
Ja, maar je weet wel wat ik bedoel toch? Het lijkt zo gemaakt homo-erig. Ik erger me ontzettend er aan
En ik snap niet wat sommige mensen tegen hebben op alles wat 'anders' is.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:49 schreef product het volgende:
[..]
ja he, ik zit hier te janken voor m'n monitorquote:Op donderdag 19 april 2007 20:51 schreef kleinzusje het volgende:
Wat een prachtig afscheid
LOL.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, in dat geval vind ik het een ongepast opmerking van haar.![]()
Zijn laatste maaltijd in de kooi.... Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:54 schreef farceman het volgende:
Jap mag met zijn handjes eten...
Of hij hangt 5 keer per dag bij de politie aan de telefoon ivm discriminatie.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:56 schreef product het volgende:
Eric is ook een naar mannetje. Ik zou wel eens willen zien als er heel veel mensen tegen hem zijn zoals in het begin bij Huub. Volgens mij begint ie dan te huilen als een kind
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh, in dat geval vind ik het een ongepast opmerking van haar.![]()
Jaap: "Drink smakelijk!'.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn laatste maaltijd in de kooi.... Vooruit dan maar.
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:57 schreef Gert het volgende:
Jaap heeft het op een zuipen gezet, en doet niet zo hypocriet euforisch over dat veulen.
Eigenlijk best OK.
Zeker.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:57 schreef Gert het volgende:
Jaap heeft het op een zuipen gezet, en doet niet zo hypocriet euforisch over dat veulen.
Eigenlijk best OK.
Wat een kop zegquote:Op donderdag 19 april 2007 20:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio heeft z'n eigen feestje
[afbeelding]
dies achter ofzo.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:58 schreef Markeerstift het volgende:
waar is amanda ?
Top capquote:Op donderdag 19 april 2007 20:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
F*ck aan jullie allemaal
[afbeelding]
Ja Lief was dat. Maar Nico.....tja daar kun je geen nee tegen zeggen.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat was degene die een huwelijksaanzoek deed
Oh, ik schrokquote:Op donderdag 19 april 2007 20:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
F*ck aan jullie allemaal
[afbeelding]
Errrric is een huillebalk, de huishomomartelaarquote:Op donderdag 19 april 2007 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of hij hangt 5 keer per dag bij de politie aan de telefoon ivm discriminatie.
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
F*ck aan jullie allemaal
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:59 schreef Borga het volgende:
[..]
Errrric is een huillebalk, de huishomomartelaar
http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi/quote:Op donderdag 19 april 2007 21:01 schreef yvonne het volgende:
Zijn er nog ergenms streams die het wel doen?
Dan stop ik ook maar met proberenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:59 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ja Lief was dat. Maar Nico.....tja daar kun je geen nee tegen zeggen.
Voor jou altijd.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:01 schreef yvonne het volgende:
Ik vraag me af hoe ze hem het huis uit willen krijgen, áls hij eruit wordt gestemd (wat ik niet denk).quote:Op donderdag 19 april 2007 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zeker.
Als hij nog ff doordrinkt wordt het een erge leuke avond.
http://www.hanff.nl/goudenkooi.phpquote:Op donderdag 19 april 2007 21:01 schreef yvonne het volgende:
Problemen met streamsquote:Op donderdag 19 april 2007 21:01 schreef yvonne het volgende:
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:00 schreef itsme het volgende:
brian was net als enige aan het lachen om Jaap. Dat zegt al genoeg.
ik heb er 3 van de 4 uit gezet. doet het nu prima. Daarvoor niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:01 schreef yvonne het volgende:
Precies ja! Ik vind het helemaal niet zo raar.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:01 schreef Napster het volgende:
Ik zou ook lekker gaan zuipen als ik Jaap was, en iedereen lekker zieken
Hij gaat toch weg vanavond
Hij is een persiflage van zichzelf ofzo, ik weet het ook niet maar ik hoop dat iedereen een keer boos op hem wordt en dat ie dan moet huilenquote:
Inderdaad, en ik denk dat Natasia het dan niet meer zo netjes opruimtquote:Op donderdag 19 april 2007 21:02 schreef 2live het volgende:
[..]
dacht ik ook, ik hoop dat ze na vanavond niet alleen jaap maar ook brian allemaal uitkotsen.
Als Jaap net zo doet als de vorige keer dat hij dronken was dan heeft brian het nog druk.![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:03 schreef product het volgende:
[..]
Hij is een persiflage van zichzelf ofzo, ik weet het ook niet maar ik hoop dat iedereen een keer boos op hem wordt en dat ie dan moet huilen
Toen Jaap zei kom me maar halen opperde Syl om Fries in te schakelenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze hem het huis uit willen krijgen, áls hij eruit wordt gestemd (wat ik niet denk).![]()
Ja idd.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:04 schreef bunnyma het volgende:
Als Brian vanavond Jaap er in houdt, krijgt hij het wel zwaar door alle anderen.
Is naar de tandarts geweestquote:Op donderdag 19 april 2007 21:03 schreef Gigageil het volgende:
Dat trage gekauw van Natasia is ook ziekelijk........ze zit ook zo vreemd met haar muil te trekken steeds.....![]()
Nico staat toch altijd op nr 1quote:Op donderdag 19 april 2007 21:04 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Nee, vond het super alle lieve reacties vandaag.![]()
Ik ben ook nog even stiekem naar je foto gaan zoeken..... Top vrouwtjequote:Op donderdag 19 april 2007 21:04 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Nee, vond het super alle lieve reacties vandaag.![]()
Jaja tegen Jaap durft zequote:Op donderdag 19 april 2007 20:58 schreef Marrije het volgende:
Syl en dr gepreek tegen Jaap
Yeah rightquote:
Dat doet Sylvia ook! En dan zo loom heen en weer kijken tijdens het uitgebreide gekauw. Het zijn net twee herkauwende koeien..quote:Op donderdag 19 april 2007 21:03 schreef Gigageil het volgende:
Dat trage gekauw van Natasia is ook ziekelijk........ze zit ook zo vreemd met haar muil te trekken steeds.....![]()
Huh ? Heb ik iets gemistquote:Op donderdag 19 april 2007 21:01 schreef easy-going het volgende:
Sylvia: "als je zo doorgaat kan je je huwelijk wel op je buik schrijven" Je hebt 1 voordeel, nu al dat haar eraf is is er plaats genoeg"
Dan heeft ie alleen nog de twijfelachtige steun en kreun van Amanda, schat ik zo in.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:04 schreef bunnyma het volgende:
Als Brian vanavond Jaap er in houdt, krijgt hij het wel zwaar door alle anderen.
Jaap is geharstquote:
Of hij wilt hem er uit stemmen, maar hij mag niet van achter. Dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 19 april 2007 21:07 schreef tutjehola het volgende:
Ik vind dat Brian erg eng kijkt, is hij al naar achter geweest? Heb het idee dat hij Jaap erin wil houden maar eigenlijk de reacties van de andere niet aandurft.
Ik heb hem anders deze avond al harder zien rennen dan palma gedurende de laatste twee maandenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:07 schreef farceman het volgende:
wat een arrogante vent die butler zeg.
Ligt aan zijn ouders, niet aan hem .quote:Op donderdag 19 april 2007 21:07 schreef Vector_SLD het volgende:
Wat een intelligente naam heeft die butler
Lekker arroquote:Op donderdag 19 april 2007 21:07 schreef Gert het volgende:
Jaap bestelt een 5-dubbele whiskey met ijs.
Die brutale vlerk van een Mitch gaat het niet voor hem halen.
Thanxs schatquote:Op donderdag 19 april 2007 21:05 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ben ook nog even stiekem naar je foto gaan zoeken..... Top vrouwtje![]()
Ik zat ook gelijk van.. wtf is daar mis mee? ik eet altijd met rechts.. tenzij ik moet snijden ..quote:Op donderdag 19 april 2007 21:08 schreef Liess het volgende:
Wat een gezeik over aan welke kant je vork moet..
Ik snij mijn eten gewoon en eet dat dan op met rechts, sjezus!
Nou ja zeg !! Natas is ook in haar elementquote:Op donderdag 19 april 2007 21:07 schreef farceman het volgende:
wat een arrogante vent die butler zeg.
Het is mij wel opgevallen dat als je lang ingelogd bent, dat de verbinding dan veel stabieler is dan wanneer je net ingelogd bent.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:
Al die geplaatste streams doen het dus niet. Dat is het probleem. Het vreemde is dat de een er geen problemen mee schijnt te hebben en bij de ander slaan ze gewoon allemaal vast. T'is niet anders.
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is mij wel opgevallen dat als je lang ingelogd bent, dat de verbinding dan veel stabieler is dan wanneer je net ingelogd bent.
Oplossing is dus gewoon je hele sociale leven opzij zetten, en 24 per dag de streams aan laten staan![]()
De appel valt niet ver van de boom, is zo mijn eerste indrukquote:Op donderdag 19 april 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ligt aan zijn ouders, niet aan hem![]()
Ja idd! Ik ben niet voor niets Rechtshandig...quote:Op donderdag 19 april 2007 21:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik zat ook gelijk van.. wtf is daar mis mee? ik eet altijd met rechts.. tenzij ik moet snijden ..
Tegen Brian óók. Ik ben geen fan van Syl, maar toen Brian haar gierig noemde mbt haar gespaarde cp'en, maakte ze hem schreeuwend duidelijk dat sparen iets anders is dan gierigheid.quote:
dus datquote:Op donderdag 19 april 2007 21:10 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja idd! Ik ben niet voor niets Rechtshandig...![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:10 schreef product het volgende:
Sylvia, met haar domme kroeg praat: Hou je van jezelf? Get lost, saaie sul
Niet Arro, hij wil het misschien niet op zijn geweten hebben dat Jaap zichzelf doodzuipt terwijl hij dat drankje gegeven heeft?quote:
Ik kan links en rechts snijden KOM maar opquote:Op donderdag 19 april 2007 21:10 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja idd! Ik ben niet voor niets Rechtshandig...![]()
Ga je gangquote:Op donderdag 19 april 2007 21:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is mij wel opgevallen dat als je lang ingelogd bent, dat de verbinding dan veel stabieler is dan wanneer je net ingelogd bent.
Oplossing is dus gewoon je hele sociale leven opzij zetten, en 24 per dag de streams aan laten staan![]()
Ik heb deze http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 ..zelden problemen..deze hele avond goed alles kunnen zien en horen....quote:Op donderdag 19 april 2007 21:02 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
http://www.hanff.nl/goudenkooi.php
Pas dan wel op, ik had een crash, mijn labtop trekt dit niet nml. Sinds jaap 24h/dag op mijn scherm zat, heeft mijn trouwe labtop afscheid genomen van dit levenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ga dan gewoon als vervanger!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:12 schreef carpediem23 het volgende:
Wat een afgang..........
Ik ook, maar ik hou ervan om gewoon met Rechts te eten!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan links en rechts snijden KOM maar op![]()
en straks straft god hemquote:Op donderdag 19 april 2007 21:12 schreef itsme het volgende:
jaap straft nu zichzelf door zo veel en vet te eten en te zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |