Ik hoop dat hij zwakke zeiquote:Op donderdag 19 april 2007 20:32 schreef 026 het volgende:
[..]
ooow zei hij dat, ik dacht echt dat hij zei zwarte mensen...![]()
En ik maak niet eens een grapje nu.
jawel, via de plasmaschermenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:32 schreef Lieve het volgende:
Heeft Jaap niets meegekeken van de bevalling?
Wat een ....![]()
Jaap kletst maar wat.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:34 schreef beequeen het volgende:
Hoorde jullie ook dat Jaap zei........jullie krijgen nu de waarheid te horen over JAAP VAN OTTERLOO.
Bij mij is het ook vreselijk..... af en toe een woord.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:30 schreef Lieve het volgende:
Potdikke, eerst had ik goede streams en nu bufferen ze allemaal als een gek
Ja, klopt!!quote:Op donderdag 19 april 2007 20:35 schreef Peter6000 het volgende:
Dit doet me zo aan die mooie dinsdagmorgen dat Tanja was bevallen denken
Wat denk je dat Melissa's capaciteiten zijn?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:32 schreef akveor het volgende:
Ongelooflijk... Mitch aangenomen als butler kan niet eens een tafel dekken...
Denk straks nog maar even aan mequote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:35 schreef Peter6000 het volgende:
Dit doet me zo aan die mooie dinsdagmorgen dat Tanja was bevallen denken
Ach gut, Jaap die Eric niet mag aanraken.
Hij is zeker die nacht dat hij Huub in zijn slaap aanrandde vergeten.
En hoe weet Jaap af van Jaap van Otterlo??quote:
Ze horen wel eens wat van achter.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:37 schreef Innuendo_84 het volgende:
[..]
En hoe weet Jaap af van Jaap van Otterlo??
Jaap van Otterlo kwam pas ter sprake toen Jaap net in de kooi zat.
En het is zeker geen Jaap van Otterlo, jaap lult uit zijn nek
Heb je al een nieuwe favoriet?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
Dat wordt gezellig straks, die ontslagronde voor Jaap.![]()
Nah Tis dierendagquote:Op donderdag 19 april 2007 20:40 schreef Prosac het volgende:
hopla, Jaap neemt een teug Safari
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:38 schreef Soury het volgende:
Wat kan dit alles een mens zooooo goed doen !!! Daar is geen smiley voor
Ze moeten nog met z'n allen aan één tafel dineren + de ontslagrondequote:Op donderdag 19 april 2007 20:41 schreef Domenica het volgende:
Jaap kakt een beetje in, jammer.
Was Jaap ooit opgekakt?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:41 schreef Domenica het volgende:
Jaap kakt een beetje in, jammer.
Aanzetten die handel, en snel een beetje.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:41 schreef Gert het volgende:
Is Jaap al aan het vuilbekken?
Of kan ik de streams nog eventjes uit laten?
Zet maar aan, het kan elk moment beginnenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:41 schreef Gert het volgende:
Is Jaap al aan het vuilbekken?
Of kan ik de streams nog eventjes uit laten?
Lekker geshopt met je dochter?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:43 schreef Liess het volgende:
echt zo lief..
Het gaat voor de verandering weer over de hondjesquote:Op donderdag 19 april 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
wat zegt brian allemaal. tegen natasia. Dat jaap er niet uit gaat
Gaat over de hondjes. Als hij Jaap er nu nog niet uit stemt is Brian nog gestoorder dan ik al dacht.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
wat zegt brian allemaal. tegen natasia. Dat jaap er niet uit gaat
O de hondjes![]()
Ja ik begreep het pas later. thanksquote:Op donderdag 19 april 2007 20:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaat over de hondjes. Als hij Jaap er nu nog niet uit stemt is Brian nog gestoorder dan ik al dacht.
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:44 schreef Judah het volgende:
STREAMS TERUG OP JAAP S.V.P.
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaat over de hondjes. Als hij Jaap er nu nog niet uit stemt is Brian nog gestoorder dan ik al dacht.
kutquote:Op donderdag 19 april 2007 20:45 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja heerlijk een uur in de toys1rus + Bart smit gelopen (())
Ga AnimalPlanet kijken ofzo als je paardjes wilt zien.quote:
Ach en zo wankel nog .. De schat beseft nog niet wat een klotezooi eromheen zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |