Dan wordt hij nog meer paranoia denk ik.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:10 schreef elrosa het volgende:
Als nastyass slim is zegt ze tegen brainless als je fatso er niet uit stem ben ik je backup niet meer.
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:13 schreef Meganog het volgende:
Als Brian Jaap eruit stemt is hij volgende keer aan de beurt.
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:13 schreef mootie het volgende:
Oh gossie, Brian is ineens de grote beschermer van Amanda?
Je moet toch wat om je seks veilig te stellen?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:13 schreef mootie het volgende:
Oh gossie, Brian is ineens de grote beschermer van Amanda?
Amanda heeft Brian nu waar ze hem wilt.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:14 schreef 2live het volgende:
[..]
hij wil sexen, dit verwijt ze hem altijd, dat hij haar niet steunt, nu wel dus......
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:13 schreef Meganog het volgende:
Als Brian Jaap eruit stemt is hij volgende keer aan de beurt.
maar het duurde deze keer zo lang, ik maakte me bijna zorgen.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:16 schreef itsme het volgende:
ach we wisten toch allemaal dat amanda en brian weer een itempje zouden worden.![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:16 schreef Copycat het volgende:
'Ze zien er gezond uit'. Okay, ééntje's pikkie valt er bijna af, maar zo op het oog zien ze er goed uit!
Dat belooft wat!quote:Op donderdag 19 april 2007 19:18 schreef schatje het volgende:
Natasia is nog steeds pissig.
Luister...als ze allemaal één voor eén achter hun stem hebben moeten uit brengen dan zouden ze nu toch niet zo hun best doen om Brian om te lullen ( en de andere keren degene die de macht in handen had) dan was er geen paniek geweest van Huub en Nicolaas om te zorgen dat na de ruzie van Brian en Natasia, Jaap geen kans kreeg om alleen te zijn met Brian...quote:Op donderdag 19 april 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij bent wel een volhouder, maar het is echt zo.
hij verheugd zich op vanavondquote:Op donderdag 19 april 2007 19:19 schreef Prosac het volgende:
wat zit Brian nou vergenoegzaamd te lachen?
ik denk het welquote:Op donderdag 19 april 2007 19:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als Brian er voor zorgt dat Jaap blijft, krijg hij Natasia op zijn kop. Ik denk niet dat hij dat aandurft.
Niet alleen die van Natasjaquote:Op donderdag 19 april 2007 19:21 schreef Gigageil het volgende:
Oh wat hoop ik dat iemand die rotkop van Natasia eens verbouwt.![]()
Ik denk ook van niet, omdat hij al een aantal weken doodsbenauwd is de steun van Amanda/Natasia te verliezen en dus blijft hij Jaap aan zijn borst koesterenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als Brian er voor zorgt dat Jaap blijft, krijg hij Natasia op zijn kop. Ik denk niet dat hij dat aandurft.
Ja ze mogen blijven.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:22 schreef Charmian het volgende:
Mogen die beesten nu blijven of niet want het gaat nu over ontslagrondes.
21:00quote:Op donderdag 19 april 2007 19:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Weet iemand hoe laat de ontslagronde begint?
Die moest om 19.00 uur beginnen.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:22 schreef schatje het volgende:
Hoe laat komt Mitch?
Was jij dinsdagavond toevallig in de buurt van Palma's huis?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:21 schreef Gigageil het volgende:
Oh wat hoop ik dat iemand die rotkop van Natasia eens verbouwt.![]()
thanksquote:
Hij weet het weer zo te draaien dat hij de barmhartige is die de hondjes erin gehouden heeft. En die del trapt er waarschijnlijk in.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat zit Brian nou triomfantelijk te glunderen??
Scanman, jij bent af en toe wel ongelofelijk he!quote:Op donderdag 19 april 2007 19:24 schreef scanman01 het volgende:
Weet Jaap wel dat hij een hele grote kans maakt eruit te vliegen? Aan zijn reacties te merken niet.
Ik denk dat ie zich daarom aan het klemzuipen is.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:24 schreef scanman01 het volgende:
Weet Jaap wel dat hij een hele grote kans maakt eruit te vliegen? Aan zijn reacties te merken niet.
Snap jequote:Op donderdag 19 april 2007 19:25 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat zei Brian?
Hij denkt nog steeds, "ik ga trouwen in DGK, het is onmogelijk dat ik er uit gestemd gaat worden"quote:Op donderdag 19 april 2007 19:24 schreef scanman01 het volgende:
Hij weet het wel maar hij durft het zich niet te realiseren...quote:Op donderdag 19 april 2007 19:24 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij weet het weer zo te draaien dat hij de barmhartige is die de hondjes erin gehouden heeft. En die del trapt er waarschijnlijk in.
Hij doet nu alsof SHE het wilde blokken, terwijl Jaap het ook dolgraag wilde.
Ik ben al zó vaak uitgemaakt voor naief, dat ik automatisch begin te voldoen aan de verwachting.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:25 schreef farceman het volgende:
[..]
Scanman, jij bent af en toe wel ongelofelijk he!
Denk je nu echt dat Jaap vertrekt?!! Doe toch niet zo naief
Amanda, seks. Same difference.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
Brian gaat AmanDel weer bewerkstelligen.
Naar de kut dan wel kont, bedoel je?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:30 schreef Prosac het volgende:
En Brian praat Amanda weer naar de mond.
De verrassing is dat Jaap dan de oorlog verklaard aan Natasja en Amanda, als ie z`n woord houdt tenminstequote:Op donderdag 19 april 2007 19:29 schreef scanman01 het volgende:
Maar ik betwijfel het dat Brian Jaap eruit stemt, maar ik zie wel een verrassing aankomen.
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:18 schreef 2live het volgende:
[..]
maar het duurde deze keer zo lang, ik maakte me bijna zorgen.![]()
kut, kont, mond.. bij Amanda allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 19 april 2007 19:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naar de kut dan wel kont, bedoel je?
Groepproces gaat over het gedrag in de groep, dingen samen doen, en rekening houden met de groep. Af en toe een 1 op 1 gesprek houden is niet slecht voor het groepsproces, sterker nog het voorkomt onnodig geschreeuw in de groep met mensen zoals Eric, Natasja en Amanda in de groep.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:29 schreef Prosac het volgende:
en Brian neemt weer iemand apart, wat is hij toch goed in het groepsproces
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |