Hij weet het weer zo te draaien dat hij de barmhartige is die de hondjes erin gehouden heeft. En die del trapt er waarschijnlijk in.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat zit Brian nou triomfantelijk te glunderen??
Scanman, jij bent af en toe wel ongelofelijk he!quote:Op donderdag 19 april 2007 19:24 schreef scanman01 het volgende:
Weet Jaap wel dat hij een hele grote kans maakt eruit te vliegen? Aan zijn reacties te merken niet.
Ik denk dat ie zich daarom aan het klemzuipen is.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:24 schreef scanman01 het volgende:
Weet Jaap wel dat hij een hele grote kans maakt eruit te vliegen? Aan zijn reacties te merken niet.
Snap jequote:Op donderdag 19 april 2007 19:25 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat zei Brian?
Hij denkt nog steeds, "ik ga trouwen in DGK, het is onmogelijk dat ik er uit gestemd gaat worden"quote:Op donderdag 19 april 2007 19:24 schreef scanman01 het volgende:
Hij weet het wel maar hij durft het zich niet te realiseren...quote:Op donderdag 19 april 2007 19:24 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij weet het weer zo te draaien dat hij de barmhartige is die de hondjes erin gehouden heeft. En die del trapt er waarschijnlijk in.
Hij doet nu alsof SHE het wilde blokken, terwijl Jaap het ook dolgraag wilde.
Ik ben al zó vaak uitgemaakt voor naief, dat ik automatisch begin te voldoen aan de verwachting.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:25 schreef farceman het volgende:
[..]
Scanman, jij bent af en toe wel ongelofelijk he!
Denk je nu echt dat Jaap vertrekt?!! Doe toch niet zo naief
Amanda, seks. Same difference.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
Brian gaat AmanDel weer bewerkstelligen.
Naar de kut dan wel kont, bedoel je?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:30 schreef Prosac het volgende:
En Brian praat Amanda weer naar de mond.
De verrassing is dat Jaap dan de oorlog verklaard aan Natasja en Amanda, als ie z`n woord houdt tenminstequote:Op donderdag 19 april 2007 19:29 schreef scanman01 het volgende:
Maar ik betwijfel het dat Brian Jaap eruit stemt, maar ik zie wel een verrassing aankomen.
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:18 schreef 2live het volgende:
[..]
maar het duurde deze keer zo lang, ik maakte me bijna zorgen.![]()
kut, kont, mond.. bij Amanda allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 19 april 2007 19:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naar de kut dan wel kont, bedoel je?
Groepproces gaat over het gedrag in de groep, dingen samen doen, en rekening houden met de groep. Af en toe een 1 op 1 gesprek houden is niet slecht voor het groepsproces, sterker nog het voorkomt onnodig geschreeuw in de groep met mensen zoals Eric, Natasja en Amanda in de groep.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:29 schreef Prosac het volgende:
en Brian neemt weer iemand apart, wat is hij toch goed in het groepsproces
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |