abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 april 2007 @ 22:38:43 #101
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_48520893
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:36 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ach hij geeft eigenljk niks om voetbal volgens mij hij zegt wel altijd dat hij voor feyenoord is maar dat zegt die ook meer omdat ik voor AJAX ben

Hij is meer voetballiefhebber hij gaat naar veel wedstrijden van verschillende clubs enzo
Je gaat met jorienvdherik?
Gourmetten of steengrillen?
pi_48521001
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:36 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ach hij geeft eigenljk niks om voetbal volgens mij hij zegt wel altijd dat hij voor feyenoord is maar dat zegt die ook meer omdat ik voor AJAX ben

Hij is meer voetballiefhebber hij gaat naar veel wedstrijden van verschillende clubs enzo
Klote voor je als ze ineens wel alles gaan controleren
pi_48521538
als je voor feyenoord bent ben je sowiezo al geen voetballiefhebber.
pi_48521809
Beetje overdreven dat ze MONTANA geband hebben vanwege dat NSB-plaatje.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_48521855
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Beetje overdreven dat ze MONTANA geband hebben vanwege dat NSB-plaatje.
is dat zo ?
tja je vraagt er wel om als je zulke plaatjes post.
pi_48522361
Over de playoffs:
Bekerfinale is AZ-Ajax, winnaar gaat naar UEFAcup. (wie wint maakt voor dit hier niet uit)
Stel nu:
Ajax kampioen, PSV en AZ naar playoffs
PSV wint niks in de playoffs, AZ wint playoffs en gaat naar de CLvoorronde, Ajax dus naar CL.

Waar gaat de plek heen van de KNVB Beker? Gaat die dan naar de winnaar van RKC-NAC? (Ik hoop dat hier de fout maak...)

Dus dat het kan zijn dat een (mogelijk) gedegradeerde ploeg naar de UEFAcup gaat dankzij de playoffs ten koste van bijvoorbeeld PSV?
You're lost little girl
  donderdag 19 april 2007 @ 23:11:09 #107
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_48522466
quote:
Op donderdag 19 april 2007 23:08 schreef Harker het volgende:
Over de playoffs:
Bekerfinale is AZ-Ajax, winnaar gaat naar UEFAcup. (wie wint maakt voor dit hier niet uit)
Stel nu:
PSV wint niks in de playoffs, AZ wint playoffs en gaat naar de CLvoorronde, Ajax dus naar CL.

Waar gaat de plek heen van de KNVB Beker? Gaat die dan naar de winnaar van RKC-NAC? (Ik hoop dat hier de fout maak...)

Dus dat het kan zijn dat een (mogelijk) gedegradeerde ploeg naar de UEFAcup gaat dankzij de playoffs ten koste van bijvoorbeeld PSV?
Gaat waarschijnlijk naar plaats 6
Ik ben inmiddels overleden
pi_48522484
quote:
Op donderdag 19 april 2007 23:08 schreef Harker het volgende:
Over de playoffs:
Stel nu:

Dat was vorig jaar toch ook zo? Ajax won de beker en de playoffs, PSV werd kampioen. Ik weet alleen niet wat er met die UEFA plek werd gedaan
pi_48523720
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:13 schreef Jasza het volgende:

[..]

Aghja, is toch lachen
vind je? ik zat in trein 3 of 4 maar vond het nog lang wachten. begon pas leuk te worden toen er wat gestoeid werd achter het vak.
  donderdag 19 april 2007 @ 23:52:16 #110
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48523830
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:31 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ja gewoon te schandalig voor woorden toch. Ik vind dat ze zulke mensen voor minstens 2 weken zouden moeten bannen.
Hij heeft er 3 gekregen
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_48523848
Lekker met de trein. Rijden we nog langs m'n opstapplek.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_48524099
quote:
Op donderdag 19 april 2007 23:48 schreef Timmie2 het volgende:

[..]

vind je? ik zat in trein 3 of 4 maar vond het nog lang wachten. begon pas leuk te worden toen er wat gestoeid werd achter het vak.
Kostte me godverdomme mn cola waar ik een kwartier voor in de rij stond met die kuthitte.

Volgens mij heb ik daar nog een filmpje op mn mobiel van, moment dat de ME door die deuren de gang binnen kwam rennen
pi_48524930
Ik was alleen maar cola halen hoor Maar ik was nogal ver heen die wedstrijd.

grappig filmpje
  vrijdag 20 april 2007 @ 00:29:09 #114
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_48524987
ZIn in die finale
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_48525540
quote:
Schema voorverkoop finale KNVB-beker (onder voorbehoud)
Datum: 19 april 2007 Laatst gewijzigd: 19 april 2007 22:47 Categorie: Ajax Nieuws

Inmiddels heeft Ajax op haar website de eerste informatie verstrekt rondom de kaartverkoop voor de finale KNVB-beker op zondag 6 mei a.s.

Reizen vindt plaats met verplichte bus en treincombi. Ajax verwacht vrijdagmiddag 20 april het definitieve kaartverkoopschema te kunnen gaan communiceren.

De AFCA Supportersclub beschikt echter al over het kaartverkoopschema. Dit verkoopschema is uiteraard wel onder voorbehoud. Eventuele wijzigingen in dit schema zullen wij direct aanpassen.

Voorverkoopschema:

Voorverkoop via Ticketbox (max. 1 kaart per seizoen- of clubcard).

Vanaf zaterdag 21 april voor Ajax (voorrang)uitkaarthouders en leden van de Ajax kidsclub;

Vanaf maandag 23 april voor alle Ajax seizoenkaarthouders;

Vanaf woensdag 25 april voor leden van de SVA en Jonge Schare;

Vanaf donderdag 26 april voor alle Ajax clubcardhouders.

Aankomende dagen zal er meer informatie vrijkomen over de prijs en de vertrektijden.
Maandag it is
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 april 2007 @ 01:46:27 #116
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48526542
over ajax heren!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48526855
Zal Babel weer in de basis staan zondag? Ik hoop het niet.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  vrijdag 20 april 2007 @ 07:55:25 #118
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_48527976
quote:
Op donderdag 19 april 2007 23:52 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Hij heeft er 3 gekregen
2 weken en 1 week erbij voor klonen....
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_48528094
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 01:46 schreef rubbereend het volgende:
over ajax heren!
Daar hebben we het toch over?
Ajax!!
  vrijdag 20 april 2007 @ 08:30:56 #120
177121 JlGSAW
Every puzzle has its pieces.
pi_48528368
quote:
De monsterzeges van Ajax op Sparta

Door MIKOS GOUKA

ROTTERDAM - Ajax moet zondag op eigen veld Sparta verslaan om kans te blijven maken op de titel. De ploeg van ...

...trainer Henk ten Cate moet bij voorkeur ook met forse cijfers winnen van de Rotterdammers. Dat gebeurde in het verleden al veelvuldig.

Bas van Noortwijk en Frank Kooiman kregen ooit negen doelpunten om de oren.

Bas van Noortwijk was er bij toen Ajax, destijds nog spelend in de Meer, over de Rotterdammers heen walste. De teller bleef op 8 december 1985 pas steken op 9-0. ,,En dat was bepaald geen pretje,’’ zegt voormalig keeper Van Noortwijk. ,,De negende treffer viel ruim voor tijd en godzijdank konden we de dubbele cijfers nog net voorkomen. Maar daar was dan ook alles mee gezegd.’’

Vooral spits Marco van Basten etaleerde die middag zijn enorme klasse nog maar eens door Van Noortwijk zesmaal te passeren. De huidige bondscoach liet hem tussen de doelpunten door wél met rust. ,,Nee, treiteren of pesten vanwege de absurde tussenstand, dat gebeurde gelukkig niet,’’ zegt de Schiedammer.

,,Het was allemaal al erg genoeg. Het is de grootste nederlaag uit mijn loopbaan en dat wens je eigenlijk geen enkele keeper toe. Natuurlijk heb ik er ook nog een paar ballen uitgehouden, maar als je negen doelpunten moet incasseren, dan kan je als doelman moeilijk zeggen dat je goed hebt gekeept. Die middag liep een aantal spelers van ons zich te verstoppen. Soms kan dat, maar tegen Ajax op volle toeren niet. Met Sparta konden we op eigen veld altijd iets extra’s tegen Ajax, maar in Amsterdam was het vaak een heel ander verhaal.’’

De zaakwaarnemer van onder onderen Danny Koevermans verwacht dat Ajax zondag vol op het gaspedaal zal trappen om het doelsaldo ten opzichte van de concurrenten PSV en AZ op te krikken. ,,Maar dat is toch een gevaarlijke insteek,’’ weet Van Noortwijk. ,,Die keer dat wij met 9-0 verloren, toen hoefde Ajax niet veel te scoren. Dat gebeurde gewoon. Als de druk er op staat, werkt het vaak averechts. Ik hoop voor Harald Wapenaar dat zijn verdedigers snel bij de les zijn, anders kan het wel een heet middagje in de ArenA worden.’’

Op 18 maart 2001 was Frank Kooiman de ongelukkige keeper in Amsterdam. De doelman werd met zijn ploeggenoten van het kastje naar de muur gestuurd en de grote scherprechter was die middag Shota Arveladze met vier treffers. Ook Cedric van der Gun (2), Tim de Cler, Wamberto en Andy van der Meyde scoorden er op los. De hele Amsterdamse ploeg werd gekozen tot ‘man of the match’.

De huidige sluitpost van FC Dordrecht kan zich de oorwassing nog goed herinneren. ,,Of die 9-0 nederlaag mij een trauma heeft opgeleverd? Nee, hoor, want ik keep nog steeds. Dat gebeurt nou eenmaal een keer in je carrière. Een jaar eerder hadden we goed gespeeld in Amsterdam, dus die forse nederlaag kwam als een verrassing. Alles wat je als keeper nog kan doen is dubbele cijfers voorkomen. Dat lukte, maar ik kreeg ontzettend veel te doen. En ik heb ’s avonds ook gewoon naar Studio Sport gekeken. Je bent toch prof of niet?’’

Kooiman verwacht niet dat zijn voormalig werkgever zondag weer tegen een dergelijke afgang op zal lopen, ook niet nu de Amsterdammers de doelpunten hard nodig hebben. ,,Dat zal niet zo snel gebeuren,’’ weet de doelman. ,,Ons probleem die middag was dat het halverwege al 5-0 stond. En Ajax had gewoon een topmiddag met Arveladze als topscorer. Als je dan zelf niet helemaal bij de les bent, dan kan het een forse uitslag worden.’’

Vorig seizoen keek de in Gouda woonachtige Kooiman vanaf de reservebank toe hoe zijn collega René Ponk ook zes keer moest vissen. Klaas Jan Huntelaar bleek in bloedvorm met drie doelpunten. De doelman kon er niet lang mee zitten. ,,Als het gebeurt, is het even slikken, maar nogmaals, als doelman maak je alles wel een keer mee. Het is zaak om er nooit te lang bij stil te staan. Er staat altijd snel weer een andere wedstrijd voor de deur.’’

En Kooiman staat niet alleen wanneer er wordt gekeken naar keepers van Sparta die werden afgeslacht in Amsterdam. En daar waren grote namen bij uit de clubgeschiedenis. Andries van Dijk (13 maart 1960, 5-0), Pim Doesburg (25 september 1966, 5-0), Jan Formannoy (6 april 1982, 5-1), Roland Janssen (28 februari 1999, 5-1) en Ed de Goeij (24 januari 1988, 4-0) figureerden eveneens tegen Ajax. ,,Maar nu Ajax écht veel moet scoren, ligt het misschien anders,’’ weet Kooiman.
Wat wordt het zondag? En verwacht men nog punt verlies van PSV (uit naar FC Utrecht) en AZ (thuis tegen SC Heerenveen) of moet het allemaal op de laatste speeldag gebeuren?
Live or die? Make your choice.
pi_48528428
Die 9-0 was wel leuk ja. Alleen precies een jaar te laat

We hebben in '95 toch ook met 8-0 van Sparta gewonnen? Toen miste Van der Sar nog een pingel.

En ik verwacht dit seizoen niets meer. Ik wacht zondag wel af. En na de wedstrijd zullen we wel zien wat het is geworden.
  vrijdag 20 april 2007 @ 08:34:15 #122
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_48528429
Ik verwacht eerlijk gezegd dat het kampioenschap al gespeeld en in ons geval verspeeld is.
PSV gaat het niet meer weggeven..simple as that...
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
  vrijdag 20 april 2007 @ 08:37:07 #123
177121 JlGSAW
Every puzzle has its pieces.
pi_48528477
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 08:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die 9-0 was wel leuk ja. Alleen precies een jaar te laat

We hebben in '95 toch ook met 8-0 van Sparta gewonnen? Toen miste Van der Sar nog een pingel.

En ik verwacht dit seizoen niets meer. Ik wacht zondag wel af. En na de wedstrijd zullen we wel zien wat het is geworden.
De gemiste strafschop van Van der Sar was toch tegen De Graafschap? Of heb ik het mis?
Live or die? Make your choice.
pi_48528484
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 08:37 schreef JlGSAW het volgende:

[..]

De gemiste strafschop van Van der Sar was toch tegen De Graafschap? Of heb ik het mis?
Nee, tegen De Graafschap scoorde hij juist.
  vrijdag 20 april 2007 @ 08:43:51 #125
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_48528587
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 08:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Nee, tegen De Graafschap scoorde hij juist.
Toen werd het uit 8-1 of 9-1 meen ik. Met Andrzej Rudy
Mijn party reviews
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')