abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48633778
Gefeliciteerd iedereen

Ik heb vanochtend mijn theorie gehaald. 2 foutjes
Morgen gelijk praktijk aanvragen.
Precies de helft was gezakt, best veel toch
pi_48634434
quote:
Op maandag 23 april 2007 15:07 schreef Crazykill het volgende:
Precies de helft was gezakt, best veel toch
Bij mij was het meer dan de helft, echt 3/4 ofzo Losers
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48635256
Wat is het gemiddelde aantal lessen die mensen in Nederland nodig hebben om te slagen?
pi_48635793
quote:
Op maandag 23 april 2007 15:46 schreef UnrealMarc het volgende:
Wat is het gemiddelde aantal lessen die mensen in Nederland nodig hebben om te slagen?
Ik hoorde ooit de regel 40 lessen voor iemand van 18, en voor elk jaar dat je ouder bent een les extra.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48637918
Whoei, geslaagd!
Ging echt vet goed.
Moest keren op de weg in 3x steken, kwam nog een fietsert voorbij die ik keurig voor liet gaan.
Later nog ff stukje achteruit rijden en dat stelt natuurlijk ook geen drol voor.
Hij had nog iets te zeuren over het feit dat ik tussen 2 vrachtauto's bleef rijden
Als de remkabel van de achterste vrachtauto zou breken dan was ik dood geweest.
Moet ik daar echt rekening mee gaan houden? Ik had wel voldoende ruimte.
Ik ben zo blij, ik ben zo blij
Morgen mag ik me gaan melden op het gemeentehuis.
  Moderator maandag 23 april 2007 @ 17:08:38 #156
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48638579
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:53 schreef bakayarou het volgende:
Whoei, geslaagd!
Ging echt vet goed.
Moest keren op de weg in 3x steken, kwam nog een fietsert voorbij die ik keurig voor liet gaan.
Later nog ff stukje achteruit rijden en dat stelt natuurlijk ook geen drol voor.
Hij had nog iets te zeuren over het feit dat ik tussen 2 vrachtauto's bleef rijden
Vet man !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_48639063
Ja, echt geweldig.
Zit hier nog met een grijns van oor tot oor.
  maandag 23 april 2007 @ 18:44:21 #158
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_48641676
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:00 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik hoorde ooit de regel 40 lessen voor iemand van 18, en voor elk jaar dat je ouder bent een les extra.
Ja joh? Ik ben 21 en had aan 27 lessen genoeg, ze kijken toch gewoon hoe ver je bent na 20 lessen?
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  maandag 23 april 2007 @ 18:59:28 #159
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_48642280
Poepoe, na tig rijlessen is het a.s. donderdag zover, en ben nu al poeppiezenuwachtig

Tis zo dat ik door mn stage erg weinig kan lessen (1 keer per 2 weken ofzo), en nu heeft mijn rijschool net nieuwe auto's gekregen die totaal anders rijden dan de auto's die ze ervoor hadden (1 versnelling meer, anders schakelen, een totaal andere koppeling), heb er vandaag voor de 2e keer les in gehad, ging wel gewoon supersoepel dit keer, maar ben er toch niet helemaal gerust op

Donderdagmorgen nog 1 lesje, en dan 's middags om 14.55 het uur van de waarheid
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_48642601
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:59 schreef Euc- het volgende:
Poepoe, na tig rijlessen is het a.s. donderdag zover, en ben nu al poeppiezenuwachtig

Tis zo dat ik door mn stage erg weinig kan lessen (1 keer per 2 weken ofzo), en nu heeft mijn rijschool net nieuwe auto's gekregen die totaal anders rijden dan de auto's die ze ervoor hadden (1 versnelling meer, anders schakelen, een totaal andere koppeling), heb er vandaag voor de 2e keer les in gehad, ging wel gewoon supersoepel dit keer, maar ben er toch niet helemaal gerust op

Good luck!

Je vooral niet te druk maken of je het allemaal wel goed doet, gewoon lekker rijden. Ik zakte de 1e keer dus omdat ik het allemaal te geforceerd te goed probeerde te doen. Gewoon lekker rijden.

pi_48642634
quote:

Whehehe, ik heb pas 20 lessen gehad en les nu in mn 3e auto
Eerst een golf 5, toen een Polo en nu een mercedes c220

Succes nog.
pi_48642676
quote:

Je zou tegen de examinator kunnen zeggen (tussen neus en lippen door) dat de rijschool deze auto's pas heeft, en dat je het allemaal maar anders vind rijden. Daar zal hij vast wel rekening mee houden.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 23 april 2007 @ 19:27:00 #163
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_48643253
Morgen TTT
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_48644190
Geslaagden, gefeliciteerd
pi_48646706
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:44 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Ja joh? Ik ben 21 en had aan 27 lessen genoeg, ze kijken toch gewoon hoe ver je bent na 20 lessen?
ze kijken gewoon per les hoever je bent. Niet speciaal na 20 ofzo. Als je het na 10 lessen wel doorhebt vragen ze het gewoon aan hoor.
pi_48647269
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:48 schreef nicomart het volgende:

[..]

ze kijken gewoon per les hoever je bent. Niet speciaal na 20 ofzo. Als je het na 10 lessen wel doorhebt vragen ze het gewoon aan hoor.
bij mij geeft de examinator na de les altijd kort aan wat nu wel goed gaat, en wat nog wat beter moet. in een paar zinnetjes, terwijl ik thuisgebracht word/
  maandag 23 april 2007 @ 21:43:45 #167
55193 Easyedwin
Waarom besta ik?
pi_48649054
mag bij andere rijschool afrijden, alleen hun vinden wel dat ik nog wat lessen kan gebruiken, wat me niet verbaasd ze willen tuurlijk wat verdienen..morgen even definitief afspreken en dan als het goed is wordt het eind mei afrijden !
dj zijn is kewl ;)
  maandag 23 april 2007 @ 22:54:47 #168
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_48651735
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja is ook wel zo idd, mijn examen werd ook na 12/13 lessen aangevraagd
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_48651993
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:44 schreef EDMAN- het volgende:
Het is maar een gemiddelde, ze zeggen heus niet dat jij 43 lessen moet omdat je 21 bent. Het blijkt gewoon gemiddeld zo uit te komen.

bakayarou: gefeliciteerd!
pi_48653110
Wat is Nijmegen eigenlijk een gare stad om in te rijden
pi_48656120
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:39 schreef Xbox_360 het volgende:
Wat is Nijmegen eigenlijk een gare stad om in te rijden
Keizer Karelplein zeker? Dat hoor ik van iedereen die daar ooit heeft gelest. Zo'n beetje het meest gevreesde stuk infrastruktuur dat Nijmegen heeft.
pi_48656134
Daar hoefde ik gister gelukkig niet overheen tijdens m'n examen. Toch wel een beetje blij om.
  Moderator dinsdag 24 april 2007 @ 07:29:21 #173
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48656240
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 07:02 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Keizer Karelplein zeker? Dat hoor ik van iedereen die daar ooit heeft gelest. Zo'n beetje het meest gevreesde stuk infrastruktuur dat Nijmegen heeft.
Oh... voorrangs plein... leuk
pi_48656364
Lol ik heb er weinig problemen mee met het keizer karelplein (Mag ook wel na 45 lessen )
Maargoed, ik ga zo weer ff lessen en ik mag het dinsdag de 15de voor de 4de x opnieuw proberen.
kan iemand mij ook ff in OP zetten?
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
  Moderator dinsdag 24 april 2007 @ 07:48:24 #175
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48656369
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 07:47 schreef leroytje het volgende:
Lol ik heb er weinig problemen mee met het keizer karelplein (Mag ook wel na 45 lessen )
Maargoed, ik ga zo weer ff lessen en ik mag het dinsdag de 15de voor de 4de x opnieuw proberen.
kan iemand mij ook ff in OP zetten?
Kan je het best in de wiki doen
pi_48656374
Ja snap ik, maar dan is het al voorbij voordat er een nieuwe topic is
  Moderator dinsdag 24 april 2007 @ 07:51:53 #177
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48656391
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 07:49 schreef leroytje het volgende:
Ja snap ik, maar dan is het al voorbij voordat er een nieuwe topic is
Oh, nou, als je me er over 5 dagen eventjes op attent maakt dan zal dit topic ook wel vol zitten
pi_48656396
lol, ik heb et allemaal al in de wiki staan
pi_48657670
Om half 11 komen ze me ophalen voor afterijden wordt mijn 4de keer... Ik wordt steeds super zenuwachtig en dan maak ik domme fouten. Duim voor me
Xbox Live: koenpijl
pi_48657950
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 07:02 schreef Ridocar het volgende:

[..]

De kutste dingen aan Keizer Karel plein vind ik dat er geen belijning is, dat rechts voor gaat, terwijl je het idee hebt op een megarotonde te zitten en dat mensen die zich daar niet aan de regels houden, het verneuken voor de rest

quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:16 schreef koen_pijl het volgende:
Om half 11 komen ze me ophalen voor afterijden wordt mijn 4de keer... Ik wordt steeds super zenuwachtig en dan maak ik domme fouten. Duim voor me
Succes
pi_48657983
quote:
Ik ken het gevoel, hoop op een relaxte examinator! En niet jezelf beoordelen tijdens het rijden, want jij weet niet wat de examinator denkt. Hij/zij heeft ook wel door dat je zenuwachtig bent.
Succes!
pi_48658181
ik heb ook rijles gehad in nijmegen maar vond het nooit echt moeilijk
heb het idee dat het moeilijker gemaakt word dan dat het is
maar misschien komt dat omdat ik nu meer inzicht heb
pi_48658188
quote:
Dan is wachten nog het ergste. Zoek even afleiding. Drink koffie of thee met veel suiker (schijnt echt te helpen), en hou jezelf bezig ipv te ijsberen.

Succes trouwens.
pi_48658272
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:35 schreef Miss_S het volgende:
ik heb ook rijles gehad in nijmegen maar vond het nooit echt moeilijk
heb het idee dat het moeilijker gemaakt word dan dat het is
maar misschien komt dat omdat ik nu meer inzicht heb
Ik denk dat dat komt omdat het ook niet moeilijk is. De examinatoren stellen alleen erg hoge eisen zodat ineens de helft zakt, terwijl bijna iedereen kan rijden als ze examen doen. Gewoon rijden is een stuk makkelijker dan voldoen aan de eisen van het cbr!
pi_48658302
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:35 schreef Ridocar het volgende:
Drink koffie of thee met veel suiker (schijnt echt te helpen)
Ja leuk, dan ga je eerst stuiteren en daarna stort je in

Bananen schijnen goed te zijn?
pi_48658340
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:39 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik denk dat dat komt omdat het ook niet moeilijk is. De examinatoren stellen alleen erg hoge eisen zodat ineens de helft zakt, terwijl bijna iedereen kan rijden als ze examen doen. Gewoon rijden is een stuk makkelijker dan voldoen aan de eisen van het cbr!
nou weet niet of ze (te) hoge eisen stellen
maarja je leert toch pas rijden zonder instructeur er bij
  dinsdag 24 april 2007 @ 09:46:50 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48658443
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nou weet niet of ze (te) hoge eisen stellen
maarja je leert toch pas rijden zonder instructeur er bij
Dat is waar.
Een heleboel dingen zou ik anders doen als mijn instructeur er niet bij zou zijn. Dat wil niet zeggen dat ik niet kan rijden. Ik zou soms schakelen waar hij dat niet doet (puur omdat je in z'n 2 minder snel uit de bocht vliegt dan in z'n 3), ik zou niet zo snel even om een obstakel heen rijden als er een tegenligger aan komt (hij zegt dan dat het wel kan, maar ik neem liever geen risico's).
Niet meer actief op Fok!
pi_48659342
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:46 schreef Viking84 het volgende:
Dat is waar.
Een heleboel dingen zou ik anders doen als mijn instructeur er niet bij zou zijn. Dat wil niet zeggen dat ik niet kan rijden. Ik zou soms schakelen waar hij dat niet doet (puur omdat je in z'n 2 minder snel uit de bocht vliegt dan in z'n 3), ik zou niet zo snel even om een obstakel heen rijden als er een tegenligger aan komt (hij zegt dan dat het wel kan, maar ik neem liever geen risico's).
Ja, dat doorschakelen bij 2000 toeren vind ik een beetje creepy eigenlijk. Je komt gewoon niet vooruit in zo'n hoge versnelling (tenminste niet in de diesel lesauto), dus daar rijd je dan 80 in z'n 5, en je wilt iemand inhalen..moet je gaan terugschakelen omdat je er anders uren over doet
Neen.
pi_48659756
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 10:24 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ja, dat doorschakelen bij 2000 toeren vind ik een beetje creepy eigenlijk. Je komt gewoon niet vooruit in zo'n hoge versnelling (tenminste niet in de diesel lesauto), dus daar rijd je dan 80 in z'n 5, en je wilt iemand inhalen..moet je gaan terugschakelen omdat je er anders uren over doet
Neen.
dat hoefde ik gelukkig niet te doen tijdens het lessen ik kwam nooit in zijn 5 behalve op de snel weg bij 120km per uur
  dinsdag 24 april 2007 @ 10:42:32 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48659842
Heb jij al je rijbewijs, Saskia?

Ik had in het begin steeds de neiging om af te remmen als ik de snelweg verliet en als ik de snelweg op ging, versnelde ik niet voldoende .
Niet meer actief op Fok!
pi_48660004
ja ik heb nu bijna een half jaar mijn rijbewijs
de eerste paar weken nadat ik mijn rijbewijs had was echt redelijk gevaarlijk als ik er nu op terug kijk
maar nu merk je wel dat je het overzicht beter houd en je gewoon lekker rijd

ben het kaartje wel al een keer kwijt geraakt dus toen moest ik weer een nieuwe aanvragen
  dinsdag 24 april 2007 @ 10:49:50 #192
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_48660078
Vrijstelling voor bijzondere verrichtingen binnen Verder is het toch wel nuttig, zo'n tussentijdse toets
pi_48660159
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 10:49 schreef ScottTracy het volgende:
Vrijstelling voor bijzondere verrichtingen binnen Verder is het toch wel nuttig, zo'n tussentijdse toets
wat is er precies nuttig aan?
ik heb nooit een TTT gehad
  dinsdag 24 april 2007 @ 10:54:52 #194
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_48660248
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:53 schreef bakayarou het volgende:
Whoei, geslaagd!
Ging echt vet goed.
Super joh

Het breken van remkabels gebeurd echt bijna nooit (Tis geen remkabel eigenlijk, als die breekt kan je niet remmen) Hij bedoelde een luchtslang, als die breekt schiet de rem op de aanhanger. Daarbij komt dat je toch nooit echt lang achter een vrachtwagen blijft rijden.
Als hij toch zou breken staat hij wel direct stil.

No worry dus, veel rijplezier.
When nothing goes right . . . go left.
  dinsdag 24 april 2007 @ 10:54:54 #195
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_48660250
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 10:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Je weet nu hoe zo'n examen in z'n werk gaat, het gaat gewoon exact hetzelfde. Je wordt ook gewoon een halfuur lang niet gecorrigeerd, dat is ook anders Verder wordt dan ook door een buitenstaander aangegeven waar je nog aan moet werken
pi_48660321
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 10:54 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

Je weet nu hoe zo'n examen in z'n werk gaat, het gaat gewoon exact hetzelfde. Je wordt ook gewoon een halfuur lang niet gecorrigeerd, dat is ook anders Verder wordt dan ook door een buitenstaander aangegeven waar je nog aan moet werken
ja maar vind dat het geld waard?
wanneer heb je examen?
pi_48660384
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 10:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde. Hoorde van iemand dat je wat minder druk heb op het daadwerkelijke examen, maar ik vind het gewoon een examen waarbij je niet kan slagen. Ik vind dat je dan beter gewoon examen kan doen. Als je dan goed rijdt ben je geslaagd, dat kan niet met een TTT. Als je voor dat examen zakt dan zie je het gewoon als een TTT.

Maar goed. Dat is maar mijn mening
pi_48660420
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 10:59 schreef nicomart het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde. Hoorde van iemand dat je wat minder druk heb op het daadwerkelijke examen, maar ik vind het gewoon een examen waarbij je niet kan slagen. Ik vind dat je dan beter gewoon examen kan doen. Als je dan goed rijdt ben je geslaagd, dat kan niet met een TTT. Als je voor dat examen zakt dan zie je het gewoon als een TTT.

Maar goed. Dat is maar mijn mening
ja dat vond ik dus ook
pi_48662767
Vooral nu met die drukte zouden ze geen TTT's meer moeten afnemen, gewoon de echte examens voorrang geven.
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 12:23:14 #200
43556 miss_dynastie
pi_48663083
Zou de introductie van RIS ook te maken kunnen hebben met de drukte? Je hebt dan drie(!) CBR examens in plaats van één!
pi_48664801
Weer niet

Ik keek neit genoeg voor de rest helemaal goed.
  dinsdag 24 april 2007 @ 13:18:39 #202
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_48664916
minder man, komt nog wel goed... niet goed kijken? wat denk je er zelf van?
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_48665045
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:14 schreef Crazykill het volgende:
Vooral nu met die drukte zouden ze geen TTT's meer moeten afnemen, gewoon de echte examens voorrang geven.
bullshit man, omdat het nu zo druk is zouden ze TTT nu najuist niet moeten doen?

lekker... anderen mochten dat wel

daartegenover, RIS is grote bullshit en neemt de meeste tijd in beslag
pi_48665128
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:22 schreef hardcorebass het volgende:

[..]

bullshit man, omdat het nu zo druk is zouden ze TTT nu najuist niet moeten doen?

Dan gewoon die hele RIS afschaffen.
Maar dat zal vast niet gebeuren, dat levert de CBR toch veel te veel op? Of niet>
pi_48665173
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:18 schreef EDMAN- het volgende:
minder man, komt nog wel goed... niet goed kijken? wat denk je er zelf van?
Ik vond het zelf erg goed gaan, en dacht dat ik wel geslaagd was. Maar ja ik keek te snel terwijl ik mezelf wel goed vond kijken...
  dinsdag 24 april 2007 @ 13:51:42 #206
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_48666148
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:15 schreef koen_pijl het volgende:
Weer niet

Ik keek neit genoeg voor de rest helemaal goed.
Balen man!
Klinkt miskien raar maar je zou voor je volgende examen alvast kijken kunnen oefenen. Lopend, fietsend ofzo.
Gewoon een tel kijken links rechts achterom, zodat t een gewoonte is om rustig t kijken straks bij je examen.

S miskien raar, mij heeft t geholpen, kijk maar wat je ermee doet. Succes volgende keer in ieder geval.
pi_48666257
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:51 schreef Toitle het volgende:

[..]

Balen man!
Klinkt miskien raar maar je zou voor je volgende examen alvast kijken kunnen oefenen. Lopend, fietsend ofzo.
Gewoon een tel kijken links rechts achterom, zodat t een gewoonte is om rustig t kijken straks bij je examen.

S miskien raar, mij heeft t geholpen, kijk maar wat je ermee doet. Succes volgende keer in ieder geval.
Ik moet nu als zo lomperik zo speciaal staatsexamen doen. Voel me echt lomp.
  dinsdag 24 april 2007 @ 13:58:20 #208
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_48666443
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:54 schreef koen_pijl het volgende:

[..]

Ik moet nu als zo lomperik zo speciaal staatsexamen doen. Voel me echt lomp.
Nergens voor nodig. Op de weg rijden pas echt veel lomperikken maar dan met rijbewijs.

Staatsexamen gewoon ff doen joh, no worry. Anders is nooit lomp.
pi_48666530
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:58 schreef Toitle het volgende:

[..]

Nergens voor nodig. Op de weg rijden pas echt veel lomperikken maar dan met rijbewijs.

Staatsexamen gewoon ff doen joh, no worry. Anders is nooit lomp.
Ja, maar echt iedereen die ik ken is of in één keer of in twee keer geslaagd. Dna voel je je wel lomp dat je al anderhalf jaar bezig bent en 4 keer bent opgeweest.
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:06:11 #210
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_48666753
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:25 schreef koen_pijl het volgende:

[..]

Ik vond het zelf erg goed gaan, en dacht dat ik wel geslaagd was. Maar ja ik keek te snel terwijl ik mezelf wel goed vond kijken...
Zoiets als, gewoon over je schouder kijken zonder te kijken , das balen man... nu staatsexamen of wat?
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 14:07:15 #211
43556 miss_dynastie
pi_48666805
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:24 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Dan gewoon die hele RIS afschaffen.
Maar dat zal vast niet gebeuren, dat levert de CBR toch veel te veel op? Of niet>
Ja, dat levert heel veel geld op ja.
pi_48666870
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:06 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Zoiets als, gewoon over je schouder kijken zonder te kijken , das balen man... nu staatsexamen of wat?
Ja.. Voel me echt lomp
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:08:48 #213
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_48666875
Nieuw ronde, nieuwe kansen. Tuurlijk baal je nu ff meer das logisch. Geloof me er zijn echt meer mensen die niet in 1 of 2 keer zijn geslaagd.
Volgende keer haal je t gewoon, ok?
4 keer in 1,5 jaar s wel snel achter elkaar toch?
Relax, vraag anders om examen zo vroeg mogelijk in de ochtend, lekker druk veel mensen dus je bent verplicht veel te kijken en rustig aan te doen.
pi_48666916
Idd. Hopelijk haal ik het de volgende keer wel...
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:14:57 #215
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_48667139
Tuurlijk wel, gaat echt wel goed komen. Ik hoor wel wanneer ik je kan feliciteren.
pi_48667191
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:14 schreef Toitle het volgende:
Tuurlijk wel, gaat echt wel goed komen. Ik hoor wel wanneer ik je kan feliciteren.
Ik hou jullie op te hoogte
pi_48667297
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:22 schreef hardcorebass het volgende:

[..]

de rest die ik ken doen allemaal RIS, volgens my kost dat iets van 200 euro per test geloof ik.
3x 200 is heel wat meer dan alleen een examen , dus daar verdienen ze heel veel aan ja..
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 14:18:44 #218
43556 miss_dynastie
pi_48667298
Hoeveel lessen heb je gehad koen? En is een staatsexamen nu echt verplicht? Als dat niet zo is en je het zo vervelend vindt zou je ook nog een keer gewoon examen kunnen doen misschien.
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 14:20:37 #219
43556 miss_dynastie
pi_48667388
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:18 schreef hardcorebass het volgende:

[..]

de rest die ik ken doen allemaal RIS, volgens my kost dat iets van 200 euro per test geloof ik.
3x 200 is heel wat meer dan alleen een examen , dus daar verdienen ze heel veel aan ja..
Het CBR verdient er het volgende aan:
quote:
De tweede bij het CBR; deze kost ¤ 60,50*. De derde -de tussentijdse toets- kost ¤ 72,90*. De vierde toets is het praktijkexamen en kost ¤ 86,15*
De pest is natuurlijk dat die lui een monopolie hebben, mensen kunnen nergens anders heen en zullen wel maanden moeten wachten. Als er een paar extra instanties zouden komen is dit gezeik zo over
pi_48667521
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoeveel lessen heb je gehad koen? En is een staatsexamen nu echt verplicht? Als dat niet zo is en je het zo vervelend vindt zou je ook nog een keer gewoon examen kunnen doen misschien.
Heb nu rond de 70 lessen gehad . Komt onderandere door dat ik 3 keer een andere instructeur kreeg. De eerste begon voor zichzelf, de tweede werd ontslagen (niet goed les geven) en nu heb ik dus een derde. Steeds willen ze opnieuw beginnen en steeds meot ik wennen aan de instructeurs die het ieders anders uitleggen.
Na 4 'normale' examens ben je verplicht zo 'staats' examen de volgen.
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:38:23 #221
127748 Rosu
Nu mét rijbewijs!
pi_48668110
Jaaaaaaaaaaaaa joepie joepie ik ben geslaagd!!!!!!!!!!!!!! Ben dr echt blij mee. Ging best lekker, moest keren op de weg en recht achteruit rijden. Viel erg mee dus. Sowieso vond ik het examen veeel makkelijker qua route dan een rijles.
Maare.. jippieeeeeeeee!!
PRESTON: "I need more chickens."
CRISTINA: "No more chickens. Okay? It’s bad enough that Meredith is dating a vet, I am not dating a chicken surgeon."
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:39:27 #222
127748 Rosu
Nu mét rijbewijs!
pi_48668150

[ Bericht 100% gewijzigd door Rosu op 24-04-2007 14:41:25 ]
CRISTINA: "No more chickens. Okay? It’s bad enough that Meredith is dating a vet, I am not dating a chicken surgeon."
pi_48668334
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:38 schreef Rosu het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa joepie joepie ik ben geslaagd!!!!!!!!!!!!!! Ben dr echt blij mee. Ging best lekker, moest keren op de weg en recht achteruit rijden. Viel erg mee dus. Sowieso vond ik het examen veeel makkelijker qua route dan een rijles.
Maare.. jippieeeeeeeee!!

Gefeliciteerd!

Ik ben net even naar het gemeentehuis gegaan en mijn rijbewijs aangevraagd. Waarschijnlijk heb ik het vrijdag dan.
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:49:36 #224
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_48668485
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:38 schreef Rosu het volgende:
Maare.. jippieeeeeeeee!!
idd gefeliciteerd, ben benieuwd naar je nieuwe ondertitel.
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:02:54 #225
127748 Rosu
Nu mét rijbewijs!
pi_48668952
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:49 schreef Toitle het volgende:

[..]

idd gefeliciteerd, ben benieuwd naar je nieuwe ondertitel.
Oja, bedankt voor het melden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')