Bij mij was het meer dan de helft, echt 3/4 ofzoquote:Op maandag 23 april 2007 15:07 schreef Crazykill het volgende:
Precies de helft was gezakt, best veel toch![]()
Ik hoorde ooit de regel 40 lessen voor iemand van 18, en voor elk jaar dat je ouder bent een les extra.quote:Op maandag 23 april 2007 15:46 schreef UnrealMarc het volgende:
Wat is het gemiddelde aantal lessen die mensen in Nederland nodig hebben om te slagen?![]()
Vet manquote:Op maandag 23 april 2007 16:53 schreef bakayarou het volgende:
Whoei, geslaagd!
![]()
Ging echt vet goed.
Moest keren op de weg in 3x steken, kwam nog een fietsert voorbij die ik keurig voor liet gaan.
Later nog ff stukje achteruit rijden en dat stelt natuurlijk ook geen drol voor.
Hij had nog iets te zeuren over het feit dat ik tussen 2 vrachtauto's bleef rijden![]()
Als de remkabel van de achterste vrachtauto zou breken dan was ik dood geweest.
Moet ik daar echt rekening mee gaan houden? Ik had wel voldoende ruimte.
Ik ben zo blij, ik ben zo blij![]()
Morgen mag ik me gaan melden op het gemeentehuis.
Ja joh? Ik ben 21 en had aan 27 lessen genoeg, ze kijken toch gewoon hoe ver je bent na 20 lessen?quote:Op maandag 23 april 2007 16:00 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik hoorde ooit de regel 40 lessen voor iemand van 18, en voor elk jaar dat je ouder bent een les extra.
Good luck!quote:Op maandag 23 april 2007 18:59 schreef Euc- het volgende:
Poepoe, na tig rijlessen is het a.s. donderdag zover, en ben nu al poeppiezenuwachtig![]()
Tis zo dat ik door mn stage erg weinig kan lessen (1 keer per 2 weken ofzo), en nu heeft mijn rijschool net nieuwe auto's gekregen die totaal anders rijden dan de auto's die ze ervoor hadden (1 versnelling meer, anders schakelen, een totaal andere koppeling), heb er vandaag voor de 2e keer les in gehad, ging wel gewoon supersoepel dit keer, maar ben er toch niet helemaal gerust op![]()
Donderdagmorgen nog 1 lesje, en dan 's middags om 14.55 het uur van de waarheid
Whehehe, ik heb pas 20 lessen gehad en les nu in mn 3e autoquote:Op maandag 23 april 2007 18:59 schreef Euc- het volgende:
Poepoe, na tig rijlessen is het a.s. donderdag zover, en ben nu al poeppiezenuwachtig![]()
Tis zo dat ik door mn stage erg weinig kan lessen (1 keer per 2 weken ofzo), en nu heeft mijn rijschool net nieuwe auto's gekregen die totaal anders rijden dan de auto's die ze ervoor hadden (1 versnelling meer, anders schakelen, een totaal andere koppeling), heb er vandaag voor de 2e keer les in gehad, ging wel gewoon supersoepel dit keer, maar ben er toch niet helemaal gerust op![]()
Je zou tegen de examinator kunnen zeggen (tussen neus en lippen door) dat de rijschool deze auto's pas heeft, en dat je het allemaal maar anders vind rijden. Daar zal hij vast wel rekening mee houden.quote:Op maandag 23 april 2007 18:59 schreef Euc- het volgende:
ze kijken gewoon per les hoever je bent. Niet speciaal na 20 ofzo. Als je het na 10 lessen wel doorhebt vragen ze het gewoon aan hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 18:44 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ja joh? Ik ben 21 en had aan 27 lessen genoeg, ze kijken toch gewoon hoe ver je bent na 20 lessen?
bij mij geeft de examinator na de les altijd kort aan wat nu wel goed gaat, en wat nog wat beter moet. in een paar zinnetjes, terwijl ik thuisgebracht word/quote:Op maandag 23 april 2007 20:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
ze kijken gewoon per les hoever je bent. Niet speciaal na 20 ofzo. Als je het na 10 lessen wel doorhebt vragen ze het gewoon aan hoor.
Ja is ook wel zo idd, mijn examen werd ook na 12/13 lessen aangevraagdquote:Op maandag 23 april 2007 20:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
ze kijken gewoon per les hoever je bent. Niet speciaal na 20 ofzo. Als je het na 10 lessen wel doorhebt vragen ze het gewoon aan hoor.
Het is maar een gemiddelde, ze zeggen heus niet dat jij 43 lessen moet omdat je 21 bent. Het blijkt gewoon gemiddeld zo uit te komen.quote:Op maandag 23 april 2007 18:44 schreef EDMAN- het volgende:
Ja joh? Ik ben 21 en had aan 27 lessen genoeg, ze kijken toch gewoon hoe ver je bent na 20 lessen?
Keizer Karelplein zeker? Dat hoor ik van iedereen die daar ooit heeft gelest. Zo'n beetje het meest gevreesde stuk infrastruktuur dat Nijmegen heeft.quote:Op maandag 23 april 2007 23:39 schreef Xbox_360 het volgende:
Wat is Nijmegen eigenlijk een gare stad om in te rijden![]()
Oh... voorrangs plein... leukquote:Op dinsdag 24 april 2007 07:02 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Keizer Karelplein zeker? Dat hoor ik van iedereen die daar ooit heeft gelest. Zo'n beetje het meest gevreesde stuk infrastruktuur dat Nijmegen heeft.
Kan je het best in de wiki doenquote:Op dinsdag 24 april 2007 07:47 schreef leroytje het volgende:
Lol ik heb er weinig problemen mee met het keizer karelplein (Mag ook wel na 45 lessen)
Maargoed, ik ga zo weer ff lessen en ik mag het dinsdag de 15de voor de 4de xopnieuw proberen.
kan iemand mij ook ff in OP zetten?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |