bullshit man, omdat het nu zo druk is zouden ze TTT nu najuist niet moeten doen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:14 schreef Crazykill het volgende:
Vooral nu met die drukte zouden ze geen TTT's meer moeten afnemen, gewoon de echte examens voorrang geven.
Dan gewoon die hele RIS afschaffen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:22 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
bullshit man, omdat het nu zo druk is zouden ze TTT nu najuist niet moeten doen?
lekker... anderen mochten dat wel
daartegenover, RIS is grote bullshit en neemt de meeste tijd in beslag
Ik vond het zelf erg goed gaan, en dacht dat ik wel geslaagd was. Maar ja ik keek te snel terwijl ik mezelf wel goed vond kijken...quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:18 schreef EDMAN- het volgende:
minder man, komt nog wel goed... niet goed kijken? wat denk je er zelf van?
Balen man!quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:15 schreef koen_pijl het volgende:
Weer niet![]()
![]()
![]()
Ik keek neit genoeg voor de rest helemaal goed.
Ik moet nu als zo lomperik zo speciaal staatsexamen doen. Voel me echt lomp.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:51 schreef Toitle het volgende:
[..]
Balen man!
Klinkt miskien raar maar je zou voor je volgende examen alvast kijken kunnen oefenen. Lopend, fietsend ofzo.
Gewoon een tel kijken links rechts achterom, zodat t een gewoonte is om rustig t kijken straks bij je examen.
S miskien raar, mij heeft t geholpen, kijk maar wat je ermee doet. Succes volgende keer in ieder geval.
Nergens voor nodig. Op de weg rijden pas echt veel lomperikken maar dan met rijbewijs.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:54 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ik moet nu als zo lomperik zo speciaal staatsexamen doen. Voel me echt lomp.
Ja, maar echt iedereen die ik ken is of in één keer of in twee keer geslaagd. Dna voel je je wel lomp dat je al anderhalf jaar bezig bent en 4 keer bent opgeweest.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:58 schreef Toitle het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Op de weg rijden pas echt veel lomperikken maar dan met rijbewijs.
Staatsexamen gewoon ff doen joh, no worry. Anders is nooit lomp.
Zoiets als, gewoon over je schouder kijken zonder te kijkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:25 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ik vond het zelf erg goed gaan, en dacht dat ik wel geslaagd was. Maar ja ik keek te snel terwijl ik mezelf wel goed vond kijken...
Ja, dat levert heel veel geld op ja.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:24 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Dan gewoon die hele RIS afschaffen.![]()
Maar dat zal vast niet gebeuren, dat levert de CBR toch veel te veel op? Of niet>![]()
Ja.. Voel me echt lompquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:06 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Zoiets als, gewoon over je schouder kijken zonder te kijken, das balen man... nu staatsexamen of wat?
Ik hou jullie op te hoogtequote:Op dinsdag 24 april 2007 14:14 schreef Toitle het volgende:
Tuurlijk wel, gaat echt wel goed komen. Ik hoor wel wanneer ik je kan feliciteren.![]()
de rest die ik ken doen allemaal RIS, volgens my kost dat iets van 200 euro per test geloof ik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:22 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
bullshit man, omdat het nu zo druk is zouden ze TTT nu najuist niet moeten doen?
lekker... anderen mochten dat wel
daartegenover, RIS is grote bullshit en neemt de meeste tijd in beslag
Het CBR verdient er het volgende aan:quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:18 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
de rest die ik ken doen allemaal RIS, volgens my kost dat iets van 200 euro per test geloof ik.
3x 200 is heel wat meer dan alleen een examen , dus daar verdienen ze heel veel aan ja..
De pest is natuurlijk dat die lui een monopolie hebben, mensen kunnen nergens anders heen en zullen wel maanden moeten wachten. Als er een paar extra instanties zouden komen is dit gezeik zo overquote:De tweede bij het CBR; deze kost ¤ 60,50*. De derde -de tussentijdse toets- kost ¤ 72,90*. De vierde toets is het praktijkexamen en kost ¤ 86,15*
Heb nu rond de 70 lessen gehadquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoeveel lessen heb je gehad koen? En is een staatsexamen nu echt verplicht? Als dat niet zo is en je het zo vervelend vindt zou je ook nog een keer gewoon examen kunnen doen misschien.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:38 schreef Rosu het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa joepie joepie ik ben geslaagd!!!!!!!!!!!!!! Ben dr echt blij mee. Ging best lekker, moest keren op de weg en recht achteruit rijden. Viel erg mee dus. Sowieso vond ik het examen veeel makkelijker qua route dan een rijles.
Maare.. jippieeeeeeeee!!
idd gefeliciteerd, ben benieuwd naar je nieuwe ondertitel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:38 schreef Rosu het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa joepie joepie ik ben geslaagd!!!!!!!!!!!!!! Ben dr echt blij mee. Ging best lekker, moest keren op de weg en recht achteruit rijden. Viel erg mee dus. Sowieso vond ik het examen veeel makkelijker qua route dan een rijles.
Maare.. jippieeeeeeeee!!
Oja, bedankt voor het meldenquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:49 schreef Toitle het volgende:
[..]
idd gefeliciteerd, ben benieuwd naar je nieuwe ondertitel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |