Haha, nou, het valt bij mij nog mee. Ik weet toch wel dat ik kan rijden, en dat is alles waar ik invloed op heb. Verder is het afwachten of de examinator en de situatie een beetje meewerken. En daar kan ik lekker toch niks aan doen, dus ik voel me nog wel relaxedquote:Op zondag 22 april 2007 20:35 schreef bakayarou het volgende:
Ben je er klaar voor Alcarin?
Ik begin nu al zenuwachtig te worden nu ik dit topic lees![]()
quote:
Dan zie je dat verkeerd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Maar je koopt als een kleinere niet lukraak wat in, maar je gaat dan met beleid eens er voor zitten en kijken wie dan ongeveer eens zal kunnen afrijden. Zo zie ik het.
van mij mag dat ook wel verandert worden, gewoon als er iets ingekocht is, betalen ervoor. dan krijg je vanzelf dat men geen onnodige examens meer in koopt. wat nu wel gebeurt.quote:Op maandag 23 april 2007 00:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan zie je dat verkeerd.
Datums die je hebt ingekocht kun je nl. ook weer te koop aanbieden.
Je zit er dus absoluut niet aan vast en juist dit principe is naar mijn mening de oorzaak van die lange wachttijden.
succesquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 april 2007 09:28 schreef Alcarin het volgende:
![]()
![]()
WIEHOEEEEEE
![]()
![]()
![]()
Geslaagd!![]()
Wat een vage instructeur...Hij klonk heel vriendelijk maar hij had steeds kleine puntjes:
'wel even terugschakelen'
'als je nou gas geeft kan je er nog net langs'
Dus ik werd helemaal zenuwachtig...en ging het naar mijn gevoel niet goed doen.
Maar we kwamen terug bij het cbr en hij zei dat ik heel goed kon rijden en niet zo zenuwachtig moest zijn, omdat ik juist heel goed overzicht had en precies wist waar ik mee bezig was.![]()
En nu ga ik naar het gemeentehuis![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 april 2007 09:28 schreef Alcarin het volgende:
![]()
![]()
WIEHOEEEEEE
![]()
![]()
![]()
Geslaagd!![]()
Wat een vage instructeur...Hij klonk heel vriendelijk maar hij had steeds kleine puntjes:
Maar we kwamen terug bij het cbr en hij zei dat ik heel goed kon rijden en niet zo zenuwachtig moest zijn, omdat ik juist heel goed overzicht had en precies wist waar ik mee bezig was.![]()
Danku dankuquote:Op maandag 23 april 2007 09:35 schreef Mathijz het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Maar heeft het CBR je gegevens al doorgegeven?
gefeliciteerdquote:Op maandag 23 april 2007 09:28 schreef Alcarin het volgende:
![]()
![]()
WIEHOEEEEEE
![]()
![]()
![]()
Geslaagd!![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 23 april 2007 09:28 schreef Alcarin het volgende:
![]()
![]()
WIEHOEEEEEE
![]()
![]()
![]()
Geslaagd!![]()
Vetjesquote:Op maandag 23 april 2007 09:28 schreef Alcarin het volgende:
![]()
![]()
WIEHOEEEEEE
![]()
![]()
![]()
Geslaagd!![]()
en zenuwachtig?quote:Op maandag 23 april 2007 11:22 schreef imago het volgende:
Gefeliciteerd!!
Ik heb zometeen om 13:00 m'n eerste echte rijles
Ik scheet me dan rond dit tijdstip al in de broekquote:Op maandag 23 april 2007 11:22 schreef imago het volgende:
Gefeliciteerd!!
Ik heb zometeen om 13:00 m'n eerste echte rijles
Meer dan ik wil toegevenquote:
Dan woon je in een goede regio denk ik? Als hij het nog moet aanvragen moet je toch echt in de wachtrij. Mijn instructeur zei dat hij helemaal geen examens kon aanvragen, omdat ze bij het cbr nu niet verder dan een half jaar vooruit plannen, en alles is gewoon volquote:Op maandag 23 april 2007 11:54 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Net ff gelest. Hij gaat een examen aanvragen. En volgens hem hoef ik me niet druk te maken over de lange wachtrij...
Super, gefeliciteerd!!!!! Ik hoop toch zo dat ik morgen iets soortgelijks mag melden.... ben dr wel zenuwachtig voor.quote:Op maandag 23 april 2007 09:28 schreef Alcarin het volgende:
![]()
![]()
WIEHOEEEEEE
![]()
![]()
![]()
Geslaagd!![]()
Nergens voor nodig, echt niet. Gewoon hopen dat het overige verkeer een beetje normaal meewerktquote:Op maandag 23 april 2007 13:17 schreef Rosu het volgende:
[..]
Super, gefeliciteerd!!!!! Ik hoop toch zo dat ik morgen iets soortgelijks mag melden.... ben dr wel zenuwachtig voor.
Ging makkelijker dan gedacht zeker? (had ik iig na eerste les)quote:Op maandag 23 april 2007 14:06 schreef imago het volgende:
Eerste les gehad, ik leef nog en heb niemand doodgereden
Welkom in het topic!quote:Op maandag 23 april 2007 13:59 schreef Viking84 het volgende:
Oeh leuk, een rijlestopic. Waarom zie ik dat nu pas? Ik wil ook in de volgende OP
.
Ik denk dat iedereen dat wel heeft, al kan het natuurlijk zo zijn dat het bij jou net iets langer duurt. Maar volgens mij kan iedereen een rijbewijs halen (kijk maar eens wat een gekken je soms achter het stuur ziet zittenquote:Ik heb nu een stuk of 14 lessen gehad, maar ik ben nog wel even bezig, want bepaalde dingetjes gaan nog niet zo goed. Als het rustig is op de weg, is er niks aan de hand. Snelweg is ook geen probleem. Maar vooral drukke kruispunten, onverwachte dingen leveren problemen op. Een paar weken geleden zat ik er zelfs serieus over te denken om te stoppen, omdat steeds dezelfde dingen fout gingen.
quote:Op maandag 23 april 2007 14:28 schreef Sextreme het volgende:
Net geslaagd voor mijn practijk-examen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel in 2x![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 14:28 schreef Sextreme het volgende:
Net geslaagd voor mijn rijexamen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel in 2x![]()
Of 3quote:Op maandag 23 april 2007 14:29 schreef EDMAN- het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd
, nu nog 5 werkdagen wachten op je pasje
Oh? Ik moest verdomme een volle week wachtenquote:
Dat weet ik 90% zeker, want de mevrouw achter het loket zei dat rijbewijzen eigenlijk altijd wel zo snel binnen waren. En dat ze het niet officieel mocht garanderen, maar dat het lekker toch altijd zo was. In die woorden ookquote:Op maandag 23 april 2007 14:32 schreef Mathijz het volgende:
Ja hoe zeker weet je dat, want tegen mij zeiden ze vrijdag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |