abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48564631
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 07:29 schreef Renesite het volgende:

[..]

Alleen heb ik het idee dat die grote xxxxxl rijscholen de kleinere bedrijfjes met 1 of 2 auto's ondersneeuwen. Maar dat zal ik wel denken
Nee dat is zo, ik zit bij een rijschool met meer dan 35 auto's, en een instructeur heeft daar laatst vanalles over verteld inderdaad, dat zij dingen kunnen doen die de kleinere niet kunnen doen omdat ze daar geen tijd voor hebben...

(lees: als de kleinere 's avonds kijken of er nog plek is, is alles weer weggejat door de grotere die overdag ook nog tijd hebben om te kijken.)
  zaterdag 21 april 2007 @ 12:24:44 #77
55193 Easyedwin
Waarom besta ik?
pi_48567696
Net andere rijschool gebeld maandag gaan ze kijken wat ik al kan..hun hebben nog wel plekken komende tijd, dus misschien heb ik geluk en kan ik bij hun eerder afrijden
dj zijn is kewl ;)
pi_48568340
Pfoe... Zojuist m'n derde rijles achter de rug (ben vorige week begonnen met lessen) en meteen een bijna-ongeluk vlak voor m'n neus. Op de snelweg tussen Nijmegen en Arnhem liepen 4 of 5 schapen los rond, waarvan er 3 overstaken. Auto schuin naast me moest vol in de rem... M'n instructeur had 't gelukkig al aan zien komen, dus ik had op dat moment al een veilig plekje opgezocht op de vluchtstrook, ghehe.

Nóóit maak ik zoiets mee (als 'passagier'), maar net als ik zelf aan het lessen ben is het zover. Ach ja, dat ook weer gehad.
  zaterdag 21 april 2007 @ 13:40:53 #79
55193 Easyedwin
Waarom besta ik?
pi_48569750
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 12:45 schreef Omniej het volgende:
Pfoe... Zojuist m'n derde rijles achter de rug (ben vorige week begonnen met lessen) en meteen een bijna-ongeluk vlak voor m'n neus. Op de snelweg tussen Nijmegen en Arnhem liepen 4 of 5 schapen los rond, waarvan er 3 overstaken. Auto schuin naast me moest vol in de rem... M'n instructeur had 't gelukkig al aan zien komen, dus ik had op dat moment al een veilig plekje opgezocht op de vluchtstrook, ghehe.

Nóóit maak ik zoiets mee (als 'passagier'), maar net als ik zelf aan het lessen ben is het zover. Ach ja, dat ook weer gehad.
zo das wel schrikken ja..ergens op platteland ofzo ?
dj zijn is kewl ;)
pi_48577515
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 09:11 schreef woutabest het volgende:

[..]

Nee dat is zo, ik zit bij een rijschool met meer dan 35 auto's, en een instructeur heeft daar laatst vanalles over verteld inderdaad, dat zij dingen kunnen doen die de kleinere niet kunnen doen omdat ze daar geen tijd voor hebben...

(lees: als de kleinere 's avonds kijken of er nog plek is, is alles weer weggejat door de grotere die overdag ook nog tijd hebben om te kijken.)
Dat is nog steeds geen regeling met het CBR......alleen een kwestie van meer tijd hebben.
  Moderator zaterdag 21 april 2007 @ 19:00:09 #81
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48577763
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 18:53 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dat is nog steeds geen regeling met het CBR......alleen een kwestie van meer tijd hebben.
Klopt. Maar je koopt als een kleinere niet lukraak wat in, maar je gaat dan met beleid eens er voor zitten en kijken wie dan ongeveer eens zal kunnen afrijden. Zo zie ik het.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 21 april 2007 @ 19:06:53 #82
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_48577998
Heb er nu zelf 13 lessen op zitten, binnenkort afrijden(theorie al binnen).
* MisterJ.Lo denkt persoonlijk na nog 5-6 lessen
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_48578261
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 19:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Heb er nu zelf 13 lessen op zitten, binnenkort afrijden(theorie al binnen).
* MisterJ.Lo denkt persoonlijk na nog 5-6 lessen
Dan hoop ik dat je examen al is aangevraagd of dat je in een goede regio woont...
Anders wordt het nog een half jaar lessen
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48578281
Alcarin, rij jij af in zuid of noord?
pi_48578535
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 19:16 schreef Crazykill het volgende:
ik gok noord, doet bijna iedereen hier als ze in rotterdam lessen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_48579123
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 12:45 schreef Omniej het volgende:
...
had ik ook zoiets, maar dan dat tot twee keer toe een brandweer wagen met loeiende sirenes erlangs moest, had ik als passagier vroeger nog nooit meegemaakt dat ze op dezelfde rijbaan zaten.
pi_48579331
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 19:16 schreef Crazykill het volgende:
Noord idd.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48579893
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 13:40 schreef Easyedwin het volgende:

[..]

zo das wel schrikken ja..ergens op platteland ofzo ?
Nou ja, platteland... Gewoon de snelweg tussen Nijmegen en Arnhem, vlak naast het Shellstation (voor de mensen die de weg kennen). Zit wel een flink stuk weiland naast in ieder geval ja.
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 19:42 schreef immortalsean het volgende:

[..]

had ik ook zoiets, maar dan dat tot twee keer toe een brandweer wagen met loeiende sirenes erlangs moest, had ik als passagier vroeger nog nooit meegemaakt dat ze op dezelfde rijbaan zaten.
Dat lijkt me ook vrij irritant, ja... Nog niet meegemaakt gelukkig. (ja, als passagier wel, maar niet in m'n lessen) Maar goed, denk dat een brandweerwagen die erlangs wil nog wel een wat makkelijkere situatie is dan grote dieren (zoals in dit geval schapen) die plotseling de weg oversteken. Zeker als je net begonnen bent met rijden schrik je je de tering als er ineens zo'n kudde beesten voor je opduikt. Op zo'n moment ben je blij dat er nog een instructeur naast je zit die er goed op reageert.
pi_48581728
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 19:24 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ik gok noord, doet bijna iedereen hier als ze in rotterdam lessen
ik ook in rotterdam noord. Ik woon zelf ook in noord, dus is het wel handig om hier ook af te rijden
pi_48581788
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:08 schreef francis997 het volgende:

[..]

ik ook in rotterdam noord. Ik woon zelf ook in noord, dus is het wel handig om hier ook af te rijden
ik had zuid, een stuk makkelijker rijden dan noord. geen kleine onoverzichtelijke straatjes (in ieder geval minder) en iets minder drukte. en tjah ik woon op 5 minuten lopen van het CBR zuid, dus dat was ook wel iets handiger
pi_48582047
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:10 schreef gothic-blackie het volgende:
ik had zuid, een stuk makkelijker rijden dan noord. geen kleine onoverzichtelijke straatjes (in ieder geval minder) en iets minder drukte. en tjah ik woon op 5 minuten lopen van het CBR zuid, dus dat was ook wel iets handiger
Ach, ik bekijk het maar andersom: als ik in noord kan rijden, kan ik het overal
pi_48582060
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:10 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ik woon op 10 min. fietsen van cbr noord.... . Zuid is idd rustiger..maar ik zie het als voordeel om te rijden daar waar je al iets meer ervaring hebt.
pi_48582351
Ik heb ook in noord gereden de eerste paar lessen (ik woon in charlois, en daar in lombarije ed. kwam ik nooit, in noord daar wel ) . Maar toen ik gister de nieuwe instructeur vertelde dat ik in noord lesde keek hij raar op. Ik woonde in zuid dan kon ik net zo goed daar afrijden en daar is het ook makkelijker. Majah, toen zei hij dat ik zelf maar moest kijken in zuid om te vergelijken wat ik makkelijker vond. Toen in zuid rondgereden en het is hier veel makkelijker, rustiger ed.

En het klopt echt, als je eenmaal in noord hebt gereden kan je echt overal rijden

Dus koos ik gewoon voor zuid. In heb nog 10 lessen in mn pakket, de meeste dingen ken ik al dus dat is geen probleem om zo over te stappen.
pi_48582757
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 21:21 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ach, ik bekijk het maar andersom: als ik in noord kan rijden, kan ik het overal
ja maar al het oefenen en de rijlessen deed ik wel bijna altijd in noord. alleen de examenroutes en het examen zelf was in zuid. omdat het voor je examen handiger is (minder snel zakken doordat het rustiger en overzichtelijker is) maar je moet wel ook op noord kunnen rijden. en noord heeft heel veel gelijkwaardige kruispunten vergeleken met zuid
pi_48587255
heb er nu net 6 lessen opzitten op de motor.. wat een heeeeeeerlijk gevoel. Laatste les maar eens geen pionnen gedaan maar gewoon lekker rondgereden. Waarschijnlijk wat cbr routes gedaan, want de instructeur gaf op bepaalde punten elke keer aan waar ik op moest letten enzo.
Wel balen dat hij komende week op cursus is. Moet ik 2 weken wachten.

Motorrijden is verslavend Zelfs met L op de motor
pi_48591466
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:54 schreef Xbox_360 het volgende:
Aankomende woensdag 13:05 rij-examen @ Nijmegen

...
Mag ik nog in de OP?
pi_48592923
tvp'tje
Ik moet uiterlijk 14,15 mei weer op
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_48593001
quote:
Op zondag 22 april 2007 10:55 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Mag ik nog in de OP?
je moet jezelf in de wiki toevoegen

Verder over dingen die zomaar op de weg verschijnen, ik had in mijn tweede les dat ik net gas aan het geven was in een woonwijk, dat zo'n sjonnie in een volkswagen eventjes snel voor mn neus met ruim 50 de bocht doorkwam! Was echt blij dat de instructeur naast me zat
pi_48593396
quote:
Op zondag 22 april 2007 12:02 schreef woutabest het volgende:

[..]

je moet jezelf in de wiki toevoegen
Dan heeft het al geen zin meer lijkt me dan staat het er pas in topic deel 89
  Moderator zondag 22 april 2007 @ 12:24:02 #100
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48593561
quote:
Op zondag 22 april 2007 12:17 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Dan heeft het al geen zin meer lijkt me dan staat het er pas in topic deel 89
done
pi_48593832
quote:
Op zondag 22 april 2007 12:24 schreef Renesite het volgende:

[..]

done
Dank u
pi_48611522
Ben je er klaar voor Alcarin?
Ik begin nu al zenuwachtig te worden nu ik dit topic lees
pi_48612779
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:35 schreef bakayarou het volgende:
Ben je er klaar voor Alcarin?
Ik begin nu al zenuwachtig te worden nu ik dit topic lees
Haha, nou, het valt bij mij nog mee. Ik weet toch wel dat ik kan rijden, en dat is alles waar ik invloed op heb. Verder is het afwachten of de examinator en de situatie een beetje meewerken. En daar kan ik lekker toch niks aan doen, dus ik voel me nog wel relaxed Eigenlijk heb ik er best wel zin in.
Ik ga wel extra vroeg slapen, morgen stap ik om 7 uur in de auto

Jij mag ook morgen he? Succes!
  zondag 22 april 2007 @ 21:14:08 #104
117895 matthendriks
Switching reality. And back.
pi_48612955
Heel veel succes beiden!
Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
pi_48614097
Op dit moment een kleine 12 uur gelest voor CE.
Donderdag as. weer les. Op dit moment gaat het goed, al zakt af en toe de aandacht tijdens de les in. Sommige situaties los ik moeiteloos op. Smalle straatjes inrijden met twee vingers in de neus, rotondes geen probleem. Andere momenten lijkt het of ik aan het slapen ben. Rij ik bijna de oplegger tegen een boom (bocht niet ruim genoeg). het is dat de instructeur ingreep.
Aan en afkoppelen lukt nu ook een stuk beter (Vorige keer rammelde ik de trekker te hard tegen de kingpin van de oplegger). Volgorde heb ik nu juist.
Ik ben er nog een beetje onzeker over of ik alles goed doe. Ik wil geen fouten maken, maar ik heb toch altijd het idee dat ik wat ben vergeten, zeker met de controlehandelingen.
Met achteruitrijden krijg ik nu een beetje feeling voor, ik heb nu door hoe de oplegger reageert op m'n stuurbewegingen. Dat moet dus ook niet zo'n groot probleem zijn. Zowel naar een dok rijden als straatje keren gaan nu redelijk.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_48615022
Succes iedereen morgen
  Moderator zondag 22 april 2007 @ 22:10:36 #107
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48615185
Dankje. Rijles nummer 14 van 1.5 uur
  zondag 22 april 2007 @ 22:31:53 #108
55193 Easyedwin
Waarom besta ik?
pi_48616077
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:10 schreef Renesite het volgende:
Dankje. Rijles nummer 14 van 1.5 uur
nice morgen heb ik een test rijles bij een andere rijschool, die dan mijn capaciteiten bekijken en me (misschien) op korte termijn examen willen laten doen nu hopen dat ik het niet verknal
dj zijn is kewl ;)
pi_48616242
Morgen aanvragen bij het gemeentehuis.
  zondag 22 april 2007 @ 23:05:30 #110
163902 Turbo_Diesel
Hoe isie nou?¿
pi_48617234
Morgen rijles nummer 16
Dit bericht vernietigt zichzelf in 3...2...1...
pi_48619695
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 19:00 schreef Renesite het volgende:

[..]

Klopt. Maar je koopt als een kleinere niet lukraak wat in, maar je gaat dan met beleid eens er voor zitten en kijken wie dan ongeveer eens zal kunnen afrijden. Zo zie ik het.
Dan zie je dat verkeerd.
Datums die je hebt ingekocht kun je nl. ook weer te koop aanbieden.
Je zit er dus absoluut niet aan vast en juist dit principe is naar mijn mening de oorzaak van die lange wachttijden.
pi_48621534
Tot straks
pi_48622595
quote:
Op maandag 23 april 2007 00:41 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dan zie je dat verkeerd.
Datums die je hebt ingekocht kun je nl. ook weer te koop aanbieden.
Je zit er dus absoluut niet aan vast en juist dit principe is naar mijn mening de oorzaak van die lange wachttijden.
van mij mag dat ook wel verandert worden, gewoon als er iets ingekocht is, betalen ervoor. dan krijg je vanzelf dat men geen onnodige examens meer in koopt. wat nu wel gebeurt.
quote:
Op maandag 23 april 2007 06:44 schreef Alcarin het volgende:
Tot straks
succes

edit: eigenlijk eerder: hoe ging het?
pi_48623032
WIEHOEEEEEE
Geslaagd!

Wat een vage instructeur...Hij klonk heel vriendelijk maar hij had steeds kleine puntjes:
'wel even terugschakelen'
'als je nou gas geeft kan je er nog net langs'
Dus ik werd helemaal zenuwachtig...en ging het naar mijn gevoel niet goed doen.
Maar we kwamen terug bij het cbr en hij zei dat ik heel goed kon rijden en niet zo zenuwachtig moest zijn, omdat ik juist heel goed overzicht had en precies wist waar ik mee bezig was.
En nu ga ik naar het gemeentehuis
pi_48623182
quote:
Op maandag 23 april 2007 09:28 schreef Alcarin het volgende:
WIEHOEEEEEE
Geslaagd!

Wat een vage instructeur...Hij klonk heel vriendelijk maar hij had steeds kleine puntjes:
Maar we kwamen terug bij het cbr en hij zei dat ik heel goed kon rijden en niet zo zenuwachtig moest zijn, omdat ik juist heel goed overzicht had en precies wist waar ik mee bezig was.
Gefeliciteerd
pi_48623191
quote:
WIEHOEEEEEE
Geslaagd!

Gefeliciteerd

Maar heeft het CBR je gegevens al doorgegeven?
pi_48623236
quote:
Op maandag 23 april 2007 09:35 schreef Mathijz het volgende:
Gefeliciteerd

Maar heeft het CBR je gegevens al doorgegeven?
Danku danku

Toen ik thuiskwam had ik al een mail met het uitslagformulier en de mededeling dat ik naar het gemeentehuis kan. Dus ik denk het wel, en anders ga ik morgen lekker nog een keer
pi_48623565
quote:
WIEHOEEEEEE
Geslaagd!

gefeliciteerd
pi_48623781
quote:
WIEHOEEEEEE
Geslaagd!

gefeliciteerd
volgens mij had je ook echt de juiste instelling toen je begon aan je examen

zal spannend worden de eerste keer echt rijden
pi_48623842
en alvast succes bakayarou, je kan het!
  Moderator maandag 23 april 2007 @ 10:45:21 #121
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48625106
quote:
WIEHOEEEEEE
Geslaagd!

Vetjes
  Moderator maandag 23 april 2007 @ 10:48:40 #122
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48625205
Vandaag rijlesje *zoveel*
6 keer het verkeersplein gereden, ging wel lekker op het laatst ( )

Hij had nu wel wat puntjes. Als ik afrem pak ik veelste snel de koppeling er gelijk bij ! Nah, vind ik gewoon lekkerder remmen. But hey, ik leer het wel af.

Als het stoplicht op groen staan, wél het kruispunt overkijken. Deed ik een aantal keren niet.

Als het stoplicht oranje/rood is, ff de binnenspiegel erbij. Ik doe het altijd goed, maar op dat moment is het ff rushen naar zijn 2 - en in die gevallen bekijk ik het kruispunt wél

1e of 2e week augustus wordt het afrijden Dan pas...
pi_48625225
Aangevraagd
Donderdag is ie klaar
  Moderator maandag 23 april 2007 @ 10:50:14 #124
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48625257
quote:
Op maandag 23 april 2007 10:49 schreef Alcarin het volgende:
Aangevraagd
Donderdag is ie klaar
Vlotjes!
pi_48625562
quote:
Aangevraagd
Donderdag is ie klaar
Bij mij zeiden ze net vrijdag

Ik ga donderdag dan ook maar langs
  † In Memoriam † maandag 23 april 2007 @ 11:19:10 #126
43556 miss_dynastie
pi_48626161
quote:
Aangevraagd
Donderdag is ie klaar
Cool
Feli
pi_48626271
Gefeliciteerd!!

Ik heb zometeen om 13:00 m'n eerste echte rijles
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_48626282
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:22 schreef imago het volgende:
Gefeliciteerd!!

en zenuwachtig?
  Moderator maandag 23 april 2007 @ 11:30:19 #129
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48626498
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:22 schreef imago het volgende:
Gefeliciteerd!!

Ik scheet me dan rond dit tijdstip al in de broek
pi_48626667
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:23 schreef Miss_S het volgende:

en zenuwachtig?
Meer dan ik wil toegeven

Ik heb al wel zo'n intakeles gedaan en dat vond ik rampzalig omdat ik alles tegelijk moest doen om te zien of ik een natuurtalent ben (niet dus), dus vandaag kan alleen maar meevallen als we rustig aan beginnen Eerst maar eens leren om die auto op de goede plek op de weg te houden
pi_48626951
Zei ik 1300? Ik bedoel 12 uur Zometeen dus
  maandag 23 april 2007 @ 11:54:42 #132
163902 Turbo_Diesel
Hoe isie nou?¿
pi_48627278
Net ff gelest. Hij gaat een examen aanvragen. En volgens hem hoef ik me niet druk te maken over de lange wachtrij...
pi_48628467
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:54 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Net ff gelest. Hij gaat een examen aanvragen. En volgens hem hoef ik me niet druk te maken over de lange wachtrij...
Dan woon je in een goede regio denk ik? Als hij het nog moet aanvragen moet je toch echt in de wachtrij. Mijn instructeur zei dat hij helemaal geen examens kon aanvragen, omdat ze bij het cbr nu niet verder dan een half jaar vooruit plannen, en alles is gewoon vol
Er stond nog een groepje instructeurs buiten te overleggen over wie er een leerling had die morgen kon afrijden, want iemand had nog een plekje over en geen leerling. Echt maffe handel.

Ik heb trouwens nog steeds mijn theoriecertificaat, ik dacht dat je dat wel ergens moest inleveren op een gegeven moment ofzo...Blijkbaar dus niet, wat moet ik daar nou weer mee
  maandag 23 april 2007 @ 12:51:12 #134
163902 Turbo_Diesel
Hoe isie nou?¿
pi_48629023
Ik woon in de omgeving Den Bosch.. Omdat ik een vlotte leerling ben wil mijn instructeur mij zeker voor de vakantie op laten gaan. Hij gaat in de zomervakantie zelf op vakantie en als ik dan na de vakantie op moest zou hij het zelf ook heel klote vinden.
  maandag 23 april 2007 @ 13:17:22 #135
127748 Rosu
Nu mét rijbewijs!
pi_48629870
quote:
WIEHOEEEEEE
Geslaagd!

Super, gefeliciteerd!!!!! Ik hoop toch zo dat ik morgen iets soortgelijks mag melden.... ben dr wel zenuwachtig voor.
PRESTON: "I need more chickens."
CRISTINA: "No more chickens. Okay? It’s bad enough that Meredith is dating a vet, I am not dating a chicken surgeon."
  maandag 23 april 2007 @ 13:59:28 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48631421
Oeh leuk, een rijlestopic . Waarom zie ik dat nu pas? Ik wil ook in de volgende OP .

Ik ben in november begonnen met lessen, maar moest na een paar lessen al afhaken, omdat ik ziek werd en toen kon ik pas eind februari weer verder.
Ik heb nu een stuk of 14 lessen gehad, maar ik ben nog wel even bezig, want bepaalde dingetjes gaan nog niet zo goed. Als het rustig is op de weg, is er niks aan de hand. Snelweg is ook geen probleem. Maar vooral drukke kruispunten, onverwachte dingen leveren problemen op. Een paar weken geleden zat ik er zelfs serieus over te denken om te stoppen, omdat steeds dezelfde dingen fout gingen. Het kost bij mij wat meer tijd om automatismen aan te leren (kan iets met een vorm van autisme te maken hebben, ik ben momenteel in de roulatie voor zo'n test), dus ik heb naar alle waarschijnlijkheid wel wat meer lessen nodig dan gemiddeld. Maar ik zie het wel zitten .
Niet meer actief op Fok!
pi_48631451
Welke rijscholen lessen jullie allemaal dan?

Ben ik wel nieuwsgierig naar.
  maandag 23 april 2007 @ 14:05:30 #138
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_48631635
quote:
Op maandag 23 april 2007 13:17 schreef Rosu het volgende:

[..]

Super, gefeliciteerd!!!!! Ik hoop toch zo dat ik morgen iets soortgelijks mag melden.... ben dr wel zenuwachtig voor.
Nergens voor nodig, echt niet. Gewoon hopen dat het overige verkeer een beetje normaal meewerkt
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  maandag 23 april 2007 @ 14:06:21 #139
331 Merel
Be here now.
pi_48631664
oeps
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_48631684
Eerste les gehad, ik leef nog en heb niemand doodgereden
  maandag 23 april 2007 @ 14:11:45 #141
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_48631843
quote:
Op maandag 23 april 2007 14:06 schreef imago het volgende:
Eerste les gehad, ik leef nog en heb niemand doodgereden
Ging makkelijker dan gedacht zeker? (had ik iig na eerste les)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_48632244
quote:
Op maandag 23 april 2007 13:59 schreef Viking84 het volgende:
Oeh leuk, een rijlestopic . Waarom zie ik dat nu pas? Ik wil ook in de volgende OP .
Welkom in het topic!
Hmm eigenlijk hoor ik hier nu niet meer he? Nou, pech dan

De OP mag je zelf fiksen, maar dat had je vast al gelezen
quote:
Ik heb nu een stuk of 14 lessen gehad, maar ik ben nog wel even bezig, want bepaalde dingetjes gaan nog niet zo goed. Als het rustig is op de weg, is er niks aan de hand. Snelweg is ook geen probleem. Maar vooral drukke kruispunten, onverwachte dingen leveren problemen op. Een paar weken geleden zat ik er zelfs serieus over te denken om te stoppen, omdat steeds dezelfde dingen fout gingen.
Ik denk dat iedereen dat wel heeft, al kan het natuurlijk zo zijn dat het bij jou net iets langer duurt. Maar volgens mij kan iedereen een rijbewijs halen (kijk maar eens wat een gekken je soms achter het stuur ziet zitten )
pi_48632320
Hoe is het trouwens met Hoppla afgelopen?
pi_48632415
Net geslaagd voor mijn rijexamen!

Wel in 2x
  maandag 23 april 2007 @ 14:29:38 #145
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_48632448
quote:
Op maandag 23 april 2007 14:28 schreef Sextreme het volgende:
Net geslaagd voor mijn practijk-examen!

Wel in 2x
Gefeliciteerd , nu nog 5 werkdagen wachten op je pasje
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_48632477
quote:
Op maandag 23 april 2007 14:28 schreef Sextreme het volgende:
Net geslaagd voor mijn rijexamen!

Wel in 2x

In hoeveel keer is niet belangrijk (ik ben ook een keer gezakt), al doe je het in 8x, je hebt het gehaald en dus ben je goed!
pi_48632501
quote:
Op maandag 23 april 2007 14:29 schreef EDMAN- het volgende:
Gefeliciteerd , nu nog 5 werkdagen wachten op je pasje
Of 3
pi_48632545
quote:
Op maandag 23 april 2007 14:31 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Of 3
Ja hoe zeker weet je dat, want tegen mij zeiden ze vrijdag
  maandag 23 april 2007 @ 14:33:35 #149
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_48632588
quote:
Op maandag 23 april 2007 14:31 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Of 3
Oh? Ik moest verdomme een volle week wachten , erg jammer
Gisteren voor het eerst (heb hem net 1,5 week) meer dan 100 km gereden heen en terug, was goed te doen ... alleen het wegkomen bij stoplichten wil nog weleens problemen opleveren (Ik kan overal normaal wegrijden, maar bij stoplichten slaat ie telkens weer af)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_48632661
quote:
Op maandag 23 april 2007 14:32 schreef Mathijz het volgende:
Ja hoe zeker weet je dat, want tegen mij zeiden ze vrijdag
Dat weet ik 90% zeker, want de mevrouw achter het loket zei dat rijbewijzen eigenlijk altijd wel zo snel binnen waren. En dat ze het niet officieel mocht garanderen, maar dat het lekker toch altijd zo was. In die woorden ook
Maar goed, het maakt mij ook niet zo heel veel uit, want er valt toch niets te rijden, zo zonder auto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')