quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:42 schreef n0a het volgende:
Misschien dat dit kan helpen:
http://community.iexplore.com/planning/journalEntryFreeForm.asp?journalID=27267&entryID=15515&n=I+have+a+shellfish+allergy!++What+can+I+do%3F
Tip ga voor de Vis echt naar de visboer en vraag om een mooi stukjequote:Op woensdag 26 september 2007 20:46 schreef Ole het volgende:
Pakket is aangeschaft. Vrijdag vrij, dan kan ik aan de slag met de verse ingedienten
Leukkkk, maak je foto'squote:Op woensdag 26 september 2007 20:46 schreef Ole het volgende:
Pakket is aangeschaft. Vrijdag vrij, dan kan ik aan de slag met de verse ingedienten
ga mijn best doen!quote:
had ik je vannacht nog verteld dat ik kom eten?quote:Op vrijdag 28 september 2007 03:28 schreef Ole het volgende:
[..]
ga mijn best doen!
maar eerst voor de zalm. tonijn, krab...![]()
ja, dat roep ik hier nu al jaren.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:25 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben nu in Japan. We hebben vaak sushi gegeten, o.a. bij de vismarkt in Tokyo. Een aanrader, mocht je toevallig in de buurt zijn. Alleen de sushi met zee-egel kon ik niet echt waarderen.
Japans eten is sowieso... apart. Vissen met kop en staart, sprinkhanen. Ze zijn hier ook dol op pickles. Het eten hier is totaal niet te vergelijken met het voedsel dat je in NL bij <echte> Japanse restaurants krijgt voorgeschoteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |