Goed zo zegt Eric en geeft hem een schouderklopje.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:58 schreef noekje het volgende:
Huub: het was wel lekker, de seks.
Dussss..
het is toch een prestatie om met een hoer goede betaalde sex te hebbenquote:Op woensdag 18 april 2007 09:00 schreef noekje het volgende:
Dat opschepperige gedoe van Huub siert hem zo niet. Alsof alles een prestatie moet zijn of een 'zie mij eens goed bezig zijn' iets is.
Palma vindt dat bedden verschonen niet haar taak is, maar Huub heeft gelezen dat het wel in haar functieomschrijving staat.quote:Op woensdag 18 april 2007 08:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft een plannetje om Palma over de zeik te krijgen. Pas later vandaag gaat hij melden dat z'n bed verschoond moet worden. Dat staat Palma er alleen voor.
[afbeelding]
Ze heeft Huub vannacht lopen afzuigen. Niet zo'n grote teen natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:02 schreef Kinga het volgende:
Wtf Gaby?!
Totdat je met alles iets wil bewijzen. Zelfs met een zoen van Nena of Amanda maakt hij er een big deal van. 'Ik zal je blij maken dat je als meisje geboren bent' is ook zo kneuzerig van hem.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het is toch een prestatie om met een hoer goede betaalde sex te hebben
Volgens huub is er wel wat meer gebeurd dan datquote:Op woensdag 18 april 2007 09:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze heeft Huub vannacht lopen afzuigen. Niet zo'n grote teen natuurlijk.
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:05 schreef Lieve het volgende:
Is brian weg?
volgens mij maakte PietjePuk een grapjequote:Op woensdag 18 april 2007 09:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat soort praat houden vrouwen van hoor. Althans de types die in DGK zitten.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Totdat je met alles iets wil bewijzen. Zelfs met een zoen van Nena of Amanda maakt hij er een big deal van. 'Ik zal je blij maken dat je als meisje geboren bent' is ook zo kneuzerig van hem.
Lopend...???? Dát kan alleen een hoertje... (sorry Gaby)quote:Op woensdag 18 april 2007 09:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Vorige keer mislukte de aanval op DGK nog toen hij over het huis heen vloog ipv zich midden in de tuin stortte waar iedereen stond te zwaaien..quote:
Ik denk Brenda's vriend.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:07 schreef pronkjewail het volgende:
Er werd Huub net verteld dat iemands moeder op sterven ligt, terwijl die persoon zijn vader 4 maanden geleden overleden was.
Iemand enig idee over wie dit ging?
Ouders van de vriend van Brendaquote:Op woensdag 18 april 2007 09:07 schreef pronkjewail het volgende:
Er werd Huub net verteld dat iemands moeder op sterven ligt, terwijl die persoon zijn vader 4 maanden geleden overleden was.
quote:Op woensdag 18 april 2007 09:07 schreef pronkjewail het volgende:
Huub vroeg hoe het met de vriend van Brenda ging. Niet zo goed zei ze, wat zijn moeder had gisteravond twee keer een harstilstand gehad. En zijn vader was 4 maanden geleden overleden.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:07 schreef pronkjewail het volgende:
Ouders van vriend van Brenda.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:07 schreef pronkjewail het volgende:
Brenda's schoonmoeder kreeg een harstilstand tijdens het fietsen ofzo.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:07 schreef pronkjewail het volgende:
ik seg: sanctie voor palma...quote:Op woensdag 18 april 2007 08:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Nou begin jij haar ook al als een bewoner te beschouwen.
Brenda.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:07 schreef pronkjewail het volgende:
Ikkuh?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:06 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij maakte PietjePuk een grapje
Huub schrok van het antwoord en wist zich even geen houding te geven.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:09 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub probeerde nog te doen alsof hij het echt erg vond, maar dat lukte niet.
Het siert hem ook niet om te doen alsof hij wat voelde voor Lieke en toch maar snel met eenquote:Op woensdag 18 april 2007 09:00 schreef noekje het volgende:
Dat opschepperige gedoe van Huub siert hem zo niet. Alsof alles een prestatie moet zijn of een 'zie mij eens goed bezig zijn' iets is.
Err, hersenloze schoolmeisjes misschien, maar een beetje zichzelf respecterende vrouw zou er voor zorgen dat hij spijt krijgt dat hij als jongetje geboren is..... en de hoogte van zijn stem alvast aanpassen!quote:Op woensdag 18 april 2007 09:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat soort praat houden vrouwen van hoor. Althans de types die in DGK zitten.![]()
ja, ik heb al ge-editquote:Op woensdag 18 april 2007 09:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ikkuh?![]()
![]()
Ik heb de nachtelijke COSsen erop nagelezen, en mensen in de COS-nachtploeg maken nóóit grapjes hoor!
Stoerquote:Op woensdag 18 april 2007 09:11 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Err, hersenloze schoolmeisjes misschien, maar een beetje zichzelf respecterende vrouw zou er voor zorgen dat hij spijt krijgt dat hij als jongetje geboren is..... en de hoogte van zijn stem alvast aanpassen!
Goedemorgen!quote:Op woensdag 18 april 2007 09:10 schreef petraa het volgende:
Goedemorgennnnnnnnn, zonder zorgen.
Huub heeft een stevig minderwaardigheidscomplex. Hij papt in de kooi alleen aan met meisjes die een IQ van onder de 80 hebben en schept op over zijn sexuele prestatie's met een prostituee...quote:Op woensdag 18 april 2007 09:11 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Err, hersenloze schoolmeisjes misschien, maar een beetje zichzelf respecterende vrouw zou er voor zorgen dat hij spijt krijgt dat hij als jongetje geboren is..... en de hoogte van zijn stem alvast aanpassen!
Als Lieke ontslagen zou worden wilde ze niet doorgaan met de relatie met Huub.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:16 schreef Copycat het volgende:
Morning!
Dat is dus overduidelijk exit Lieke of hadden zij en Huub een overeenstemming over seks met Gaby?
Ah okay, dat had ik niet begrepen.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:17 schreef Clank het volgende:
Als Lieke ontslagen zou worden wilde ze niet doorgaan met de relatie met Huub.
Ze is ontslagen, dus einde 'relatie'.
Ik verheug me nu al ..........quote:Op woensdag 18 april 2007 09:18 schreef avonne het volgende:
Mooi, Huub is nog niet klaar met Palma !
Al doet ie nog niks vandaag
moraal van het verhaal is dat huub een egoïstische zak is als het gaat om onvoorwaardelijke liefde... maar wel een eerlijke...quote:Op woensdag 18 april 2007 08:58 schreef noekje het volgende:
Huub: het was wel lekker, de seks. (seks met gaby)
Dussss..
Volgens mij is er voor niemand nog een ontslagronde aangevraagd.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:22 schreef petraa het volgende:
Is er nu al een ontslagronde voor Jaap aangevraagd want dat lees ik nergens terug.
Volgens mij nog niet. Tot 12:00 vandaag kan aangevraagd worden.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:22 schreef petraa het volgende:
Is er nu al een ontslagronde voor Jaap aangevraagd want dat lees ik nergens terug.
Heeft Huub dat nu al gezegd?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet. Tot 12:00 vandaag kan aangevraagd worden.
Huub heeft wel nog een plan, wat hij met Brian wil bespreken. Zijn idee is deze en volgende keer voor niemand een ontslag aan te vragen om Nicolaas te zieken. De keer daarna willen ze Nicolaas wegstemmen. Brian voelde er wel iets voor en vandaag praten ze erover verder.
In Brian's groep heeft niemand aangevraagd, dat bleek uit hun onderling gesprek. Alleen Huub had voor Japio aangevraagd, maar die is vervallen omdat hij immuun is.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:27 schreef blomst het volgende:
Ik meende dat vorige keer direkt een ontslag ronde voor Eric was aangevraagt.
Als ik 'vroeger' zoiets te horen kreeg dan was ik er verontwaardigd over. Snapte ik daar ook niks van. Nu zie je hoe zoiets op deze manier kan lopen. Op de een of andere manier vind ik het minder schokkend.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:24 schreef noekje het volgende:
Lieke zal wel ontzettend trots zijn geweest gisteren op haar ridder die het zo voor haar opnam. Hij maakte degene gek die haar zomaar heeft ontslagen. Haar ridder die 's avonds alweer lag te neuken met een hoer.
Het is ook net het echte leven.![]()
Gaby is en blijft gewoon een dame van lichte zeden. In te huren voor iedereen. Het kan minder ranzig zijn en Gaby is lief en leuk, maar er is een hele weg tussen verliefd zijn en seks hebben met Gaby.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:28 schreef avonne het volgende:
Zoals Huub nu met Gaby praat (halve zinnen, elkaar aanvullen) komt veel normaler en vertrouwder over dan zoals hij met Lieke praat (lange, volledige zinnen, veel uitleggen).
Ik zeg : Lieke is tv-maken en geen verliefdheid.
Mwah..quote:Op woensdag 18 april 2007 09:24 schreef noekje het volgende:
Lieke zal wel ontzettend trots zijn geweest gisteren op haar ridder die het zo voor haar opnam. Hij maakte degene gek die haar zomaar heeft ontslagen. Haar ridder die 's avonds alweer lag te neuken met een hoer.
Het is ook net het echte leven.![]()
Ik heb 'm volgens mij vorige week horen zeggen dat ie met zijn vader ooit naar de hoeren is geweest omdat zijn pa dat een fundamenteel deel van de opvoeding vond. Of het waar is of dat er een flinke schep zout overheen is gegoten, vraag ik me af.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:30 schreef robert2006 het volgende:
heeft huub buiten ook veel ervaring met hoeren, ken echt niemand die er zo trots en open is over sex met hoeren.
Wat ik bedoel is dat zijn omgang met (bijvoorbeeld) Gaby natuurlijk is, en zijn omgang met Lieke erg gekunsteld en gemaakt.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:33 schreef Lieve het volgende:
[..]
Gaby is en blijft gewoon een dame van lichte zeden. In te huren voor iedereen. Het kan minder ranzig zijn en Gaby is lief en leuk, maar er is een hele weg tussen verliefd zijn en seks hebben met Gaby.
Hij hoeft haar niet te redden toch?
Ja, veel natuurlijker idd. Maar soms komt dat ook als je verliefd bent? Dat je bang bent het fout te doen omdat dat ene meisje er wel toe doet? ( zo zijn jongens soms?)quote:Op woensdag 18 april 2007 09:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat zijn omgang met (bijvoorbeeld) Gaby natuurlijk is, en zijn omgang met Lieke erg gekunsteld en gemaakt.
haha, het lijkt wel het wilde westen, denk niet dat het waar is, het is bij huub geen jokken maar inderdaad gewoon extra jus erbij doen.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb 'm volgens mij vorige week horen zeggen dat ie met zijn vader ooit naar de hoeren is geweest omdat zijn pa dat een fundamenteel deel van de opvoeding vond. Of het waar is of dat er een flinke schep zout overheen is gegoten, vraag ik me af.
Natasja brandt zichzelf dus af.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:38 schreef Prospera het volgende:
Palma brand Amanda af omdat ze haar keukendienst heeft gedaan.
Huub brand Palma af omdat hij wil rellen.
Natasja heeft een heel kort rokje aan.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |