WLM sucks...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben nu gewoon bezig met WLMte installeren. Had mijn schijf geformatteerd. En dan gewoon WLM
vergeten
Wen er maar aan, je zit hier tussen de renault rijdersquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Renault UNt
Mijn 12 jaar oude renault loopt nog als een zonnetje, dat blok is niet kapot te krijgen.. en comfrotabel, en ruim dattie is... Not to mention de "tweepersoonsbed-functionaliteit van het interieur
![]()
....
Nee, renault FTW
Ho es ekkes... Ik was eerst met het idee he, en dan moet er eerst toestemming zijn inddquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mooi![]()
Kom ik dat nog een keer doen ok?
Als het van shredder mag
Ons manché une croisant dans le voiture.quote:
euhhh ja...niet helemaal...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:43 schreef erkel het volgende:
[..]
uuuh.. bien aussi![]()
Mijn Frans is zo goed![]()
Oei ik heb niks gezegdquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Wen er maar aan, je zit hier tussen de renault rijders
Kuukske, Papiermaesterdude, MPG en ik d8 OA rijden sowieso al renault
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ons manché une croisant dans le voiture.
manger is het werkwoordquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
bijna...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
on mange un croissant dans la voiturequote:Op dinsdag 17 april 2007 22:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ja, jij ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
eer-ik: Gefeliciteerd nog hè met de 60e verjaardag van Ferrari
goed dank je, ik ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euhhh ja...niet helemaal...![]()
bien merci, moi aussi...![]()
Komt door die quickquote, en mijn vingervlugge vingersquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waarom quote jij 2 keer telkens...![]()
ahh owkey...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Komt door die quickquote, en mijn vingervlugge vingers
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet meer doenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, mijn Frans is dan ook een beetje weggezaktquote:
Volgens mij heb je alleen toestemming van JJ nodig hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ho es ekkes... Ik was eerst met het idee he, en dan moet er eerst toestemming zijn indd
Jij ook al??quote:
Kjijk, dat is makkelijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij heb je alleen toestemming van JJ nodig hoor![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben niet makkelijk hoor......maar voor jullie...
![]()
Echt niet dat je moeilijk gaat doen als ik met een 2cv vol krozanten met open dak + zonnetje enzo voor je deur sta toch?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben niet makkelijk hoor......maar voor jullie...
![]()
zekers weten van niet....quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echt niet dat je moeilijk gaat doen als ik met een 2cv vol krozanten met open dak + zonnetje enzo voor je deur sta toch?
Of ik met een Twingo en verders geheel en al hetzelfde recept?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echt niet dat je moeilijk gaat doen als ik met een 2cv vol krozanten met open dak + zonnetje enzo voor je deur sta toch?
doe het nog eens....kan ik ff kijken...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oh jeeeee zagen jullie dat![]()
Ik moest net ontzettend gapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |