ik jou ookquote:
Klinkt Frans. Was het niks?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ben weer terug van de film. Nue Propriété.
en daarom ben ik dus helemaal "into" Papierversnipperaars...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Papierversnipperaars zijn eg populair tegenwoordig![]()
truste lieverdquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:31 schreef Muck het volgende:
weet je, ik denk dat ik maar eens lekker ga slapen
doeidoei![]()
quote:
dag liefiequote:
tot morgen JJquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
slaap lekker Muck....![]()
![]()
...tot morgen...
![]()
![]()
![]()
jaaaaa, bijna vergetenquote:ikga ook zo...morgen solliciteren enzo...![]()
Heej JJquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Erkel...!!!..kerel...![]()
![]()
..eindelijk weer aanwezig....
![]()
![]()
![]()
Amelie is Frans EN tofquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dus omdat het frans klinkt is het meteen niks........
![]()
maar ik blijf je lief vinden...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
ik jou ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan helaas nog niet tippen aan professionele Papierversnipperaars![]()
Die link kan er bij mij ook niet inquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
Dat zeg ik niet! Zijn hele goede Franse films gemaaktquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
ik dacht je koffie niet meer lekker vond....quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:36 schreef erkel het volgende:
[..]
Heej JJAlles goed?
Ja, crossover heeft me hierheen gelokt![]()
vooral die eerste he....quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Die link kan er bij mij ook niet in![]()
Om maar eens wat te noemen:
- JJ )+
- Renault
- Croissants![]()
- La langue d'amour
- etc
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar ik blijf je lief vinden......
![]()
euhhh ..ja..owkey...en wat heeft dat met koffie te maken...?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:37 schreef Mirtel het volgende:
afwassen kan heel helend werken;)
Hell no! Renault est poupe!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Die link kan er bij mij ook niet in![]()
Om maar eens wat te noemen:
- Renault
Ik droom zelfs over koffiequote:Op dinsdag 17 april 2007 22:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik dacht je koffie niet meer lekker vond....![]()
je UI is ineens weg....!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:37 schreef Mirtel het volgende:
afwassen kan heel helend werken;)
quote:
mijn vriendje heeft een Renault...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Hell no! Renault est poupe!
Althans, de nieuwe versies zijn wel lekker luxe
La vie est belle....quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]je hebt me door
Maar wie zegt dat de zaken niet gecombineerd kunnen worden? Een croissantje eten in de renault met JJ terwijl we Frans praten?
Is samen met JJ een krozantje eten in een 2cv ook goed?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
je hebt me door
Maar wie zegt dat de zaken niet gecombineerd kunnen worden? Een croissantje eten in de renault met JJ terwijl we Frans praten?
M'n pa ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn vriendje heeft een Renault...![]()
Renault UNtquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Hell no! Renault est poupe!
Althans, de nieuwe versies zijn wel lekker luxe
ja zekers...!!!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is samen met JJ een krozantje eten in een 2cv ook goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |