euhhh ..ja..owkey...en wat heeft dat met koffie te maken...?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:37 schreef Mirtel het volgende:
afwassen kan heel helend werken;)
Hell no! Renault est poupe!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Die link kan er bij mij ook niet in![]()
Om maar eens wat te noemen:
- Renault
Ik droom zelfs over koffiequote:Op dinsdag 17 april 2007 22:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik dacht je koffie niet meer lekker vond....![]()
je UI is ineens weg....!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:37 schreef Mirtel het volgende:
afwassen kan heel helend werken;)
quote:
mijn vriendje heeft een Renault...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Hell no! Renault est poupe!
Althans, de nieuwe versies zijn wel lekker luxe
La vie est belle....quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]je hebt me door
Maar wie zegt dat de zaken niet gecombineerd kunnen worden? Een croissantje eten in de renault met JJ terwijl we Frans praten?
Is samen met JJ een krozantje eten in een 2cv ook goed?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
je hebt me door
Maar wie zegt dat de zaken niet gecombineerd kunnen worden? Een croissantje eten in de renault met JJ terwijl we Frans praten?
M'n pa ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn vriendje heeft een Renault...![]()
Renault UNtquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Hell no! Renault est poupe!
Althans, de nieuwe versies zijn wel lekker luxe
ja zekers...!!!!!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is samen met JJ een krozantje eten in een 2cv ook goed?
WLM sucks...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben nu gewoon bezig met WLMte installeren. Had mijn schijf geformatteerd. En dan gewoon WLM
vergeten
Wen er maar aan, je zit hier tussen de renault rijdersquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Renault UNt
Mijn 12 jaar oude renault loopt nog als een zonnetje, dat blok is niet kapot te krijgen.. en comfrotabel, en ruim dattie is... Not to mention de "tweepersoonsbed-functionaliteit van het interieur
![]()
....
Nee, renault FTW
Ho es ekkes... Ik was eerst met het idee he, en dan moet er eerst toestemming zijn inddquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mooi![]()
Kom ik dat nog een keer doen ok?
Als het van shredder mag
Ons manché une croisant dans le voiture.quote:
euhhh ja...niet helemaal...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:43 schreef erkel het volgende:
[..]
uuuh.. bien aussi![]()
Mijn Frans is zo goed![]()
Oei ik heb niks gezegdquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Wen er maar aan, je zit hier tussen de renault rijders
Kuukske, Papiermaesterdude, MPG en ik d8 OA rijden sowieso al renault
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ons manché une croisant dans le voiture.
manger is het werkwoordquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
bijna...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
on mange un croissant dans la voiturequote:Op dinsdag 17 april 2007 22:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ja, jij ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
eer-ik: Gefeliciteerd nog hè met de 60e verjaardag van Ferrari
goed dank je, ik ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euhhh ja...niet helemaal...![]()
bien merci, moi aussi...![]()
Komt door die quickquote, en mijn vingervlugge vingersquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waarom quote jij 2 keer telkens...![]()
ahh owkey...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Komt door die quickquote, en mijn vingervlugge vingers
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet meer doenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, mijn Frans is dan ook een beetje weggezaktquote:
Volgens mij heb je alleen toestemming van JJ nodig hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ho es ekkes... Ik was eerst met het idee he, en dan moet er eerst toestemming zijn indd
Jij ook al??quote:
Kjijk, dat is makkelijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij heb je alleen toestemming van JJ nodig hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |