Ja, wel maar voor 130 euro, maar ik vond het wel goed zo. Is toch weer een paar potten verfquote:
jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Hmmm afjatten..ik jat af, hij jat af, wij jatten af?![]()
Leuk werkwoordquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Hmmm afjatten..ik jat af, hij jat af, wij jatten af?![]()
Mijn TT was beter geweestquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:22 schreef ..zapper het volgende:
Bijna weekend tssssk pffff. Het is nog LANG geen weekend.
Ga ik gebruiken voor rapportjes: "betrokkene heeft het mes waarmee hij het slachtoffer neerstak afgejat"quote:
Jij bent hier de blauwe.... pas'em maar aans als het je niet bevaltquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:21 schreef Yoni het volgende:
Wat een saaie TT!
Da's idd wel mooi 130 EURquote:Ja, wel maar voor 130 euro, maar ik vond het wel goed zo. Is toch weer een paar potten verf![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Ga ik gebruiken voor rapportjes: "betrokkene heeft het mes waarmee hij het slachtoffer neerstak afgejat"![]()
Bekijk het toch eens positief manquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:22 schreef ..zapper het volgende:
Bijna weekend tssssk pffff. Het is nog LANG geen weekend.
Even denken hoe ik dit weer terug naar negatief draai. Hmmm ah! Je moest eens weten wat ik allemaal nog moet doen in die 24 uurquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bekijk het toch eens positief manNog maar 24 uur....dan is het weer weekend
Goed nieuws....je hebt volgende week weer 40 uurquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:25 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Even denken hoe ik dit weer terug naar negatief draai. Hmmm ah! Je moest eens weten wat ik allemaal nog moet doen in die 24 uur.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Ga ik gebruiken voor rapportjes: "betrokkene heeft het mes waarmee hij het slachtoffer neerstak afgejat"![]()
Donequote:Op dinsdag 17 april 2007 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij bent hier de blauwe.... pas'em maar aans als het je niet bevalt
En 40 voor mijn motorpak. Dus da's alweer 170 euro verdiend op één dagquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
Da's idd wel mooi 130 EUREn daar kun je idd weer wat witsel voor scoren
Haha, kom kom...heb je honger?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:28 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik zie het maar als gebrek in mijn opvoeding ofzo
OMG...weer een naamtopicquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OMG...weer een naamtopicEn dan nog een gedeelde ook
wel met Wurm, dus das dan wel weer tof
Hebben we nu een afgejat-fetishquote:
Zo is het maar net Yoniquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:21 schreef Yoni het volgende:
Wat een saaie TT!
[..]
Ja, wel maar voor 130 euro, maar ik vond het wel goed zo. Is toch weer een paar potten verf![]()
En die laak me door niemanie afjattuh!quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed nieuws....je hebt volgende week weer 40 uur![]()
quote:
Jumpstylequote:Op dinsdag 17 april 2007 21:41 schreef Yoni het volgende:
Zijn jullie trouwens al op de hoogte van de nieuwste rage onder jongeren: jumpen? Dat is in de plaats gekomen van hakken![]()
Ik heb me er dood om gelachen net. Het is echt helemaal hot! En allemaal zetten ze filmpjes op Youtubequote:Op dinsdag 17 april 2007 21:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jumpstyle![]()
Heb er geen moeite mee. Ze mogen van mij gerust lekker feesten, zolang ze geen vlieg kwaad doen.![]()
Mijn neefje zegt dat het uit is, en doet zelf aan free runningquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:06 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb me er dood om gelachen net. Het is echt helemaal hot! En allemaal zetten ze filmpjes op Youtube
Inclusief mijn broertje![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:06 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb me er dood om gelachen net. Het is echt helemaal hot! En allemaal zetten ze filmpjes op Youtube
dat is toch geen vorm van dansen/uitgaan maar een sport?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:08 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Mijn neefje zegt dat het uit is, en doet zelf aan free running.
Heb een tijdje terug een filmpje op internet gezien Yoni, van 1 die daar snel en handig in is. Wel gaaf om te zienquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:41 schreef Yoni het volgende:
Zijn jullie trouwens al op de hoogte van de nieuwste rage onder jongeren: jumpen? Dat is in de plaats gekomen van hakken![]()
Was reanimeren nou met of zonder tongquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:02 schreef Chanty het volgende:
* Chanty gaat op haar rug met de armen en benen in de lucht op de grond liggen
Iemand die me wil reanimeren?
Het ging over rages onder jongeren toch? Als ik het hem vraag krijg ik dat als antwoord in ieder geval. En sport, nou nee, eerder een vluchtpatroon voor inbrekers vind ik hetquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat is toch geen vorm van dansen/uitgaan maar een sport?
LOL, ja okee.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:51 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Het ging over rages onder jongeren toch? Als ik het hem vraag krijg ik dat als antwoord in ieder geval. En sport, nou nee, eerder een vluchtpatroon voor inbrekers vind ik het.
In principe zonder maar ik zou zomaar eens een uitzondering kunnen makenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:39 schreef freud het volgende:
[..]
Was reanimeren nou met of zonder tong.
Mijn tvp's worden steeds minder subtiel merk ik...
Hehe, heb ik ook eens gezien hoe dat eruit zietquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:06 schreef Yoni het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:28 schreef Chanty het volgende:
In principe zonder maar ik zou zomaar eens een uitzondering kunnen maken![]()
Wordt uitkijken met partyfoto's met dit soort karate moves...quote:Op woensdag 18 april 2007 07:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Hehe, heb ik ook eens gezien hoe dat eruit ziet![]()
Maar zonder dollen er zitten echt danspasjes in, dat had ik niet verwacht![]()
Ohw wacht, das waar...moet werken... doei![]()
Je voelt het aan je wateren?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:02 schreef HMaster-II het volgende:![]()
![]()
moggghhhh
gaat weer warm worden vandaag![]()
Eerder aan de warmte die de witte plastic lamelen uitstralen omdat de zon er hangt te bakkenquote:Op woensdag 18 april 2007 09:27 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je voelt het aan je wateren?
Of aan de warme?
Wij hebben een gewoon 12 kops koffiezetter met warmhoudplaat erboven op..quote:Op woensdag 18 april 2007 09:34 schreef CocaColaLight het volgende:
Het scheelt dat je daar invloed op kan uit oefenen.
Hier is de koffie zelfs niet echt lekker als je het sterkste brouwsel uit de automaat laat komen.
Het ziet er uit als koffie maar het smaakt wonderbaarlijk weinig ernaar.
bij mij hebben ze een automaat en een senseo voor als automaatkoffie niet lekker bevonden word.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wij hebben een gewoon 12 kops koffiezetter met warmhoudplaat erboven op..
Geen automaat hier.koffoesterkte ligt aan de gene die de koffie zet. De zetters hier houden van redelijk stevige koffie smaak. Alleen moeten de slappe-koffie drinkers dan mer melk en/of suiker toevoegen
![]()
Bofkontquote:Op woensdag 18 april 2007 09:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij mij hebben ze een automaat en een senseo voor als automaatkoffie niet lekker bevonden word.
valt wel mee. ik drink geen koffiequote:Op woensdag 18 april 2007 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BofkontBij ons moeten ze eerst de mokken weer eens bevoorraden voor ik wat kan drinken
Auwquote:Op woensdag 18 april 2007 10:27 schreef ..zapper het volgende:
Stomme eend. Vorig jaar ook al meegemaakt rond deze tijd dat een mamma eend de snelweg oversteekt waarbij haar kroost er vrolijk achteraan huppeld. Ik kon ze net ontwijken, maar de vrachtwagen achter mij (die wel vol in de ankers ging volgens mij) niet. Dus zag ik nog net in mn spiegel hoe ze in plakplaatjes werden gereden.
Het staat zo lullig om met een groothoek-lens er vol bovenop te duiken hequote:Op woensdag 18 april 2007 10:45 schreef ..zapper het volgende:
Dat was inderdaad de eerste gedachte die mij te binnen schoot.
Je hebt helemaal gelijkquote:
Dat is ramptoerisme in het kwadraatquote:Op woensdag 18 april 2007 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijkHet is ook veel leuker om vol bovenop jou te duiken
*schopt PdeH van Chanty af...quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijkHet is ook veel leuker om vol bovenop jou te duiken
Ik denk dat het tijd wordt voor een FOT-break... Dan kunnen jullie een leven opbouwen en je frustraties wellicht op een andere manier van je af houden...quote:Op woensdag 18 april 2007 11:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*schopt PdeH van Chanty af...Tis mijn ACC, laat heel!!!
![]()
Inderdaad waar heeft WurM het over???quote:Op woensdag 18 april 2007 11:20 schreef CocaColaLight het volgende:
Een leven buiten buiten FOT / FOK! ?![]()
Nerdfight!!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
* Chanty kruipt onder het gedoe weg en gaat gezellig naast Freud zitten en meekijkenquote:
Er is niets van jou bijquote:Op woensdag 18 april 2007 11:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
Een leven...wa's daquote:Op woensdag 18 april 2007 11:16 schreef WurM het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt voor een FOT-break... Dan kunnen jullie een leven opbouwen en je frustraties wellicht op een andere manier van je af houden...
Dit is helemaal geen nerd-fightquote:
* PdeHoog steekt een hand uit en grijpt Chanty's broek vast....quote:Op woensdag 18 april 2007 11:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
* Chanty kruipt onder het gedoe weg en gaat gezellig naast Freud zitten en meekijken
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er is niets van jou bij![]()
[..]
Een leven...wa's da
[..]
Dit is helemaal geen nerd-fightIk ben geen nerd nl.
[..]
* PdeHoog steekt een hand uit en grijpt Chanty's broek vast....
Hierblijven jij, aanstichtster van alle ellende
* freud schuif de iPod van P iets verder weg. Nu moet hij kiezen...quote:Op woensdag 18 april 2007 11:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
![]()
* Chanty kijk smekend om zich heen op zoek naar hulp.
Die grote meneer houdt mij vast
* PdeHoog sleept Chanty wel mee naar de iPodquote:Op woensdag 18 april 2007 11:44 schreef freud het volgende:
[..]
* freud schuif de iPod van P iets verder weg. Nu moet hij kiezen...
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog sleept Chanty wel mee naar de iPod
ik doe mijn best ;-)quote:
Zou je even ontopic willen gaan en meevechten?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:26 schreef prupke het volgende:
Zondag een oldtimershow hier in het dorp
allemaal mooie auto's om te fotograferen
goedemiddag btw
jamaaaar, soms is geplaagd wordenquote:
Klinkt goed!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:26 schreef prupke het volgende:
Zondag een oldtimershow hier in het dorp
allemaal mooie auto's om te fotograferen
goedemiddag btw
tss ontopic posten is zo 2005quote:Op woensdag 18 april 2007 12:31 schreef WurM het volgende:
[..]
Zou je even ontopic willen gaan en meevechten?
Mooie auto's is eigenlijk altijd wel goedquote:
Zo zwaar is ze niet hoorquote:
moet eerst eens kleren gaan zoeken, om zometeen te gaan werkenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef WurM het volgende:
[..]
Ga jij dan maar lekker PM'en met PdeHoogDan is chanty ook gered
![]()
zwaar niet, misschien wel breekbaarquote:
quote:
Goed planquote:Op woensdag 18 april 2007 12:07 schreef Ynske het volgende:
* Ynske sleurt P mee... ijsje? lekker op terras? met fotogenieke vrouwen
quote:
succes, met werken en met zoekenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet eerst eens kleren gaan zoeken, om zometeen te gaan werken
Ben en Jerry's natuurlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed planWat voor ijs
En mag Chanty er dan ook eentje
Alleen als het Chocolate Therapy isquote:Op woensdag 18 april 2007 12:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ben en Jerry's natuurlijk
Tuurlijk mag Chanty er ook een...
Ikke welquote:Op woensdag 18 april 2007 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
Dit is helemaal geen nerd-fightIk ben geen nerd nl.
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:08 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ikke welEn sinds een uur of 12 vanochtend weer een beetje extra
![]()
![]()
![]()
En het einde is nu echt in zicht. Nog ééntje te gaan voor MCSE!!!quote:
Had graag meegewild, maar ben het hele weekend al aan het footgraferenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:40 schreef prupke het volgende:
[..]
Mooie auto's is eigenlijk altijd wel goed
en een uitdaging als de zon schijnt om ze dan goed op de foto te krijgen
Yeahquote:Op woensdag 18 april 2007 13:22 schreef Yoni het volgende:
[..]
En het einde is nu echt in zicht. Nog ééntje te gaan voor MCSE!!!
Kom maar naar Delft dit weekendquote:Op woensdag 18 april 2007 13:46 schreef Chanty het volgende:
Ik lees net dat ik B&J ijs krijg, waar blijft het?
Ik boek wel wat geld overquote:
hmmm goed zaken doen hierquote:Op woensdag 18 april 2007 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik boek wel wat geld overDa's goedkoper
Mag je het zelf halen bij de AH
Je weet nog niet wat de tegenprestatie is hequote:Op woensdag 18 april 2007 15:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
hmmm goed zaken doen hierHet toetje van vanavond is al rond, eens kijken wie mijn hoofdgerecht betaald
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je weet nog niet wat de tegenprestatie is heEn wat ben je bereid te doen voor je avondeten?
Weet ik nog niet. Wel snel. Wat is ook Active Directory, dus een hoop kennis zit er nu al in. Dus ik wil eigenlijk proberen over een week of drie. Maar ja, ligt wel aan het huizenverhaal.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YeahEn voor wanneer staat die op de planning
als je slim bent nog voor je verhuizing
Ik verzin wel wat spannendsquote:
Ben benieuwdquote:Op woensdag 18 april 2007 15:16 schreef Yoni het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Wel snel. Wat is ook Active Directory, dus een hoop kennis zit er nu al in. Dus ik wil eigenlijk proberen over een week of drie. Maar ja, ligt wel aan het huizenverhaal.
Spannend is bij mij in geen geval zweepjes hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 16:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik doe niet aan zweepjes, dat weet je he![]()
Je daalt in aanzien P... Eerst bespring je zo maar onschuldige ACC's en vervolgens vertel je ook nog dat je zweepjes niet spannend vindtquote:Op woensdag 18 april 2007 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Spannend is bij mij in geen geval zweepjes hoor![]()
Ik kan me idd voorstellen dat dat van die zweepjes mijn imago schaadtquote:
* freud pakt blinddoek en handboeienquote:Op woensdag 18 april 2007 16:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik doe niet aan zweepjes, dat weet je he![]()
Eyquote:
mag ik zelf ook nog iets inbrengen?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
EyIk ging spannende dingen doen met haar
Neequote:
Jawel, maar dat hou je maar fijn voor je of in ----> KPD of SEXquote:
die topickick had ik al voorgesteld slaapmutsquote:Op woensdag 18 april 2007 16:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jawel, maar dat hou je maar fijn voor je of in ----> KPD of SEX![]()
![]()
![]()
ik poogde het nog FOTografisch waardig te houdenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
die topickick had ik al voorgesteld slaapmuts
Don't make me jealous.. k moet nog tot de zomer wachten voor ik naar scandinavie kanquote:Op woensdag 18 april 2007 14:01 schreef CrazyCharlie het volgende:
[afbeelding]
groeten uit Zweden...
best leuk hier, sauna, internet, zee, zon, maar vreselijk licht om plaatjes te schieten....
CC
OK, leef je uit.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wacht op de zweedse dames die naar mij komen...quote:Op woensdag 18 april 2007 17:05 schreef Gremen het volgende:
Ik wil ook weer naar zweden![]()
Al meer dan een jaar, maar het komt er steeds maar niet van![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 17:17 schreef freud het volgende:
[..]
Ik wacht op de zweedse dames die naar mij komen...
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:46 schreef Chanty het volgende:
Ik lees net dat ik B&J ijs krijg, waar blijft het?
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Feli yoniquote:Op woensdag 18 april 2007 13:22 schreef Yoni het volgende:
[..]
En het einde is nu echt in zicht. Nog ééntje te gaan voor MCSE!!!
En dan bedenken wat ik daarna ga doen![]()
Ja ik ook!quote:Op woensdag 18 april 2007 17:36 schreef Gremen het volgende:
[..]
neee, ik wil er natuurlijk heen om het land te zien en om foto's te maken
lijkt me klote zeg!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:03 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Yep, ik weer een migraine aanval overleefd
En daar?
Ik wacht met smart op mijn nieuwe pc, dan kan ik ook weer aan de slag...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:09 schreef An24 het volgende:
[..]
lijkt me klote zeg!
hier ook alles goed..fijn aan het digi dokaen haha
Elfen gebeuren toch?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Had graag meegewild, maar ben het hele weekend al aan het footgraferen![]()
nu op laptopje ofzo?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op mijn nieuwe pc, dan kan ik ook weer aan de slag...
heb zelf ook alleen laptop, maar als je het niet gewend bent is het vervelend. en je bent met shoppen wel beperkt vind ik!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:45 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Yep, laptop van mijn man. Even behelpen dus...
dat vind ik juist totaal niet prettig werkenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:57 schreef CocaColaLight het volgende:
Hang er een extern beeldscherm aan
Zodra ik geld heb ga ik daar zeker over nadenken. Wordt nog eens een nerdquote:Op woensdag 18 april 2007 20:57 schreef CocaColaLight het volgende:
Hang er een extern beeldscherm aan
nope, maar vind soms dat ik nu al teveel achter de pc zit, op et werk, daar anderen ook ondersteunen met onze systemen voor diagnoses enzo..quote:Op woensdag 18 april 2007 21:05 schreef CocaColaLight het volgende:
Het is dat ik de ruimte niet heb hier anders had ik er ook wel een crt scherm staan.
Hoezo nerd? je zit er over te denken om een bril te nemen met een te dik zwart montuur en die breek je doormidden en plak je met een pleister?
Het gaat een stuk trager allemaal en het scherm is niet helemaal joepie meer. Er zitten lichte stukken in. Niet echt ideaal dus...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:54 schreef An24 het volgende:
[..]
heb zelf ook alleen laptop, maar als je het niet gewend bent is het vervelend. en je bent met shoppen wel beperkt vind ik!
Er zitten wel handig dingen aan. Je bent niet beperkt tot 1 plek bijvoorbeeld. Toch heb ik liever mijn pc weer terug...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat vind ik juist totaal niet prettig werken
lang leven t laptoptijdperk
komt er ook nog eens bij jaquote:Op woensdag 18 april 2007 21:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Het gaat een stuk trager allemaal en het scherm is niet helemaal joepie meer. Er zitten lichte stukken in. Niet echt ideaal dus...
Vrienden, sporten, ja dan hou je weinig tijd over. Een echte nerd sport niet en heeft geen vriendenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:10 schreef An24 het volgende:
[..]
nope, maar vind soms dat ik nu al teveel achter de pc zit, op et werk, daar anderen ook ondersteunen met onze systemen voor diagnoses enzo..
En dan thuis nog eens met shoppen, site etc... dat is het hem meer...naast plaatjes schieten, vrienden en sporten...snap eigenlijk niet hoe ik het doe allemaal![]()
bedankt voor de waarschuwingquote:Op woensdag 18 april 2007 21:18 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Vrienden, sporten, ja dan hou je weinig tijd over. Een echte nerd sport niet en heeft geen vrienden.
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:25 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik kan het weten, want ik heb een extern scherm![]()
Veel ruisquote:Op woensdag 18 april 2007 21:19 schreef NordicBlue het volgende:
Whehehehe, een foto van mij in een plaatselijk krantje:
[afbeelding]
omdat het saai is? of omdat je moe bent?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:59 schreef freud het volgende:
*gaaap*
Zit jij dan toevallig op het waterschildpad-forum??quote:Op woensdag 18 april 2007 21:19 schreef NordicBlue het volgende:
Whehehehe, een foto van mij in een plaatselijk krantje:
[afbeelding]
Ik ben saai omdat ik moe ben. Echt ongeloveloos g a a r.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:59 schreef prupke het volgende:
[..]
omdat het saai is? of omdat je moe bent?
tja dan moet je naar bed!!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:05 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ben saai omdat ik moe ben. Echt ongeloveloos g a a r.
Heb ik dan ook gedaan. Was echt 'ogen dicht, ogen open' gevoel zeg. Wat nou dromen... coma! Zit aan een of ander kuurtje, en daar wordt je zo dus van als een ambtenaar met een nymfomane vrouw.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:08 schreef prupke het volgende:
[..]
tja dan moet je naar bed!!
dus eerst afgieten en dan schaapjes tellen en morgen fris en fruitig en humoristisch je nest uit
Kan je anders 4 foto's posten van een egaal lichtgrijs vlak, focus op minimale en oneindige afstand en een hoge en lage F stop? Dus eentje met f3.5 of zo en F32?quote:Op donderdag 19 april 2007 08:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen Freud en Marjo :-)
Gisteren met mijn 400D naar de combifotozaak geweest om hem schoon te laten maken. Maar, ook zij konden hem niet schoner krijgen. Foto van een grijs vlak zou geen vlekken laten zien, maar ik weet na foto's op het strand gemaakt te hebben, wel ff anders. Dus maar opsturen naar Etbass?
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhDe TNT kwam gister met mijn fotowedstrijd-prijs aan
Kreeg een nette doos met een 40x60-foto van mijn neefje in mijn handen gedrukt. Gelijk mijn zusje maar blij gemaakt met het canvas-doek
![]()
Ik heb dat niet voor de hand liggen, dus grijp ik ff terug naar een foto die ik gisteravond gemaakt heb. Ook daar zijn die vlekken op te zien.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:18 schreef freud het volgende:
[..]
Kan je anders 4 foto's posten van een egaal lichtgrijs vlak, focus op minimale en oneindige afstand en een hoge en lage F stop? Dus eentje met f3.5 of zo en F32?
Echt welquote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welHij krijgt een ereplekje in de woonkamer
Afdruk viel me alleszins mee trouwens
Foto was op 800 iso gemaakt en ik vond hem echt heel gaaf geworden.
Die is niet schoon gemaaktquote:Op donderdag 19 april 2007 09:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik heb dat niet voor de hand liggen, dus grijp ik ff terug naar een foto die ik gisteravond gemaakt heb. Ook daar zijn die vlekken op te zien.
Op o.a. deze foto dus ... GROOT
Oh ja, met een F16 genomen![]()
![]()
Bij jou zus heeft de foto een leuke ereplek nodig en dat geeft voldoeningquote:Op donderdag 19 april 2007 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welHij krijgt een ereplekje in de woonkamer
Afdruk viel me alleszins mee trouwens
Foto was op 800 iso gemaakt en ik vond hem echt heel gaaf geworden.
Nee, snap dat je ze niet voor handen hebt, maar uit zo'n setje kan je vaak wel afleiden in welk element het probleem zit namelijk. Ik heb vergelijkbare vlekjes als ik op hoge F waarde fotografeer met een lens met stof erin... Is je lens wel schoon? Ook intern?quote:Op donderdag 19 april 2007 09:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik heb dat niet voor de hand liggen, dus grijp ik ff terug naar een foto die ik gisteravond gemaakt heb. Ook daar zijn die vlekken op te zien.
Op o.a. deze foto dus ... GROOT
Ik heb zelf goeie ervaringen met Canvascompany. Deze kwam bij herinneringenoplinnen.nl vandaan. An heeft ook een afdruk laten maken bij Canvascompany en die zag er ook niet verkeerd uit. Maar dat kan ze misschien beter zelf vertellenquote:Op donderdag 19 april 2007 09:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Goeso P
![]()
Ik heb eens een foto laten afdrukken op canvas ... als test, maar resultaat viel me tegen. Betrof ene ondergaande zon en resultaat was achteraf te donker geworden. Jammer.
Wat is een goed adres voor zoiets?
Zij hebben hem in een vacuum ruimte gehad (???) maar konden mij verder niet helpen. Zij zagen geen noemenswaardige vlekjes, nadat ze een grijs vlak hadden gefotografeerd.quote:
Yupquote:Op donderdag 19 april 2007 09:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Bij jou zus heeft de foto een leuke ereplek nodig en dat geeft voldoening![]()
Maak eens een foto met een andere lens? Dan kun je zien of het de camera is of de lensquote:Op donderdag 19 april 2007 09:53 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Zij hebben hem in een vacuum ruimte gehad (???) maar konden mij verder niet helpen. Zij zagen geen noemenswaardige vlekjes, nadat ze een grijs vlak hadden gefotografeerd.![]()
OK, koste me ook geen geld, maar hier heb ik nix aan.
Dan heb ik toch meer geluk gehad met de Combi-fotzaak iin Veendam. Daar werd er goed en zorgvuldig mee omgegaan.. Wel werd gewaarschuwed dat ze geen 100%schoongarantie konden geven, maar de sensor i gewoon schoon.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:53 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Zij hebben hem in een vacuum ruimte gehad (???) maar konden mij verder niet helpen. Zij zagen geen noemenswaardige vlekjes, nadat ze een grijs vlak hadden gefotografeerd.![]()
OK, koste me ook geen geld, maar hier heb ik nix aan.
Ik heb de lens nagekeken, daar zie ik nix aan. Wel lijken er vlekjes op de sensor te zitten en dus dat het probleem zijn.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:53 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, snap dat je ze niet voor handen hebt, maar uit zo'n setje kan je vaak wel afleiden in welk element het probleem zit namelijk. Ik heb vergelijkbare vlekjes als ik op hoge F waarde fotografeer met een lens met stof erin... Is je lens wel schoon? Ook intern?
Yep, misschien komt door me vlekkies op die sensor dat ze mij die 400D niet schoon konden krijgen. Ik ben in Schiedam geweest en heb verders geen ervaring met die zaak. Dit was de eerste keer dat ik er was, dus goed of slecht ....quote:Op donderdag 19 april 2007 09:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan heb ik toch meer geluk gehad met de Combi-fotzaak iin Veendam. Daar werd er goed en zorgvuldig mee omgegaan.. Wel werd gewaarschuwed dat ze geen 100%schoongarantie konden geven, maar de sensor i gewoon schoon.![]()
Je canvas link heb ik opgezocht en bewaard Pquote:Op donderdag 19 april 2007 09:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maak eens een foto met een andere lens? Dan kun je zien of het de camera is of de lens
Macrolens is ook een lens hequote:Op donderdag 19 april 2007 10:03 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Je canvas link heb ik opgezocht en bewaard P![]()
Zal eens kijken, of ik een andere maken kan nu...met standaard lens. Tssssss, heb ik dat ding nog wel?Die 28-300 komt er nooit af, behalve voor Macro lens
![]()
Eg wel P... is een gaaf lensje.quote:
Dan zit het toch echt op je sensorquote:Op donderdag 19 april 2007 10:17 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik heb nu net de standaard lens er op gehad, gewoon de zelfde vlekken op de foto:-( Dusss...het is de camera wel.
Vaag en met leesbril (yessssssssss) heb ik gekeken, zag denk ik al wat zitten. Zal strax ff lichie er op schijnen en nog eens kijken.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:20 schreef freud het volgende:
[..]
Dan zit het toch echt op je sensor. Kan je ze zelf niet zien zitten trouwens? Gewoon sterke lamp en ff kijken?
Mogguhh Yoni en Colaquote:Op donderdag 19 april 2007 10:22 schreef CocaColaLight het volgende:
Moguh![]()
PDJ als een keer met "sensor swaps" over je sensor geweest?
Ik heb dat gewoon zelf gedaan. Heb de doekjes liggen, oude pinpas op maat geknipt, en speciale vloeistof voor sensors liggen. Meestal helpt blazen met een balgje ook al.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Mogguhh Yoni en Cola![]()
WasDat Cola?
Ynske goeiemorgenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:25 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
damn wat heb ik heerlijk geslapen
balen Pie dattie niet schoon word
heb je t ook al met zo'n blaasbalgje geprobeert?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:32 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ynske goeiemorgen![]()
Eg wel balen, wil gene vlekjes op mijn foto's![]()
@ Freud : Hoe heet dat spul wat jij gebruikt? Lost die vloeistof van zelf op...zoals alcohol? Is wel een goeie tip met die pinpas, maar hoe hou je dat ding vast en krijg je hem mooi op zijn plaats? Pincet?
Dasdat:quote:Op donderdag 19 april 2007 10:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Mogguhh Yoni en Cola![]()
WasDat Cola?
Deze bedoelde ikquote:Op donderdag 19 april 2007 10:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je t ook al met zo'n blaasbalgje geprobeert?
of zoals ik meen t vriendje van Chanty eens in demonstratie gedaan heeft?
Proessssssssst ...zat er net te kijken en kwam ook hier op uit later http://www.photosol.com/quote:Op donderdag 19 april 2007 10:34 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dasdat:
http://www.fotokonijnenbe(...).php?id_product=8145
Komt neer op een "natte" reiniging van je sensor
Net gelezen Ynske Thnxquote:Op donderdag 19 april 2007 10:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik
TUTORIAL: Sensor cleaning.
Geen idee hoe dat spul heet, is vluchtig ja. Sensor ligt ook niet dermate diep dat je er niet bij kan net een pas hoor. Het gaat erom dat je een stevige platte op maat gemaakte spatel hebt om het schoonmaakdoekje overheen te spannen. Dat doekje maak je met dat spul nat, en dan veeg je over je sensor. Redelijk basic, heb het al vaker gedaan bij mij 20D. Gewoon rustig en met beleid te werk gaan, dan zit het wel goed.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:32 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ynske goeiemorgen![]()
Eg wel balen, wil gene vlekjes op mijn foto's![]()
@ Freud : Hoe heet dat spul wat jij gebruikt? Lost die vloeistof van zelf op...zoals alcohol? Is wel een goeie tip met die pinpas, maar hoe hou je dat ding vast en krijg je hem mooi op zijn plaats? Pincet?
Thnx Freud voor de info, zal dit eens bekijken hoe en wat. Moet natuurlijk nog die vloeistof hebben.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:47 schreef freud het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat spul heet, is vluchtig ja. Sensor ligt ook niet dermate diep dat je er niet bij kan net een pas hoor. Het gaat erom dat je een stevige platte op maat gemaakte spatel hebt om het schoonmaakdoekje overheen te spannen. Dat doekje maak je met dat spul nat, en dan veeg je over je sensor. Redelijk basic, heb het al vaker gedaan bij mij 20D. Gewoon rustig en met beleid te werk gaan, dan zit het wel goed.
Ik gok het op het formaat van de sensorquote:Op donderdag 19 april 2007 10:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Proessssssssst ...zat er net te kijken en kwam ook hier op uit later http://www.photosol.com/
Maar zie geen 400D er bij staan. Waarom die verschillen in camera's?
Sensor is dezelfde maat meestal, gezien identieke cropfactorenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:53 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ik gok het op het formaat van de sensor
En ik geef aan dat die sensoren dezelfde maat zijn, gezien identieke cropfactoren. Het is trouwens swaB.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:03 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar hij vraagt waarom er verschillende swaps zijn voor verschillende camera's. En dat komt volgens mij door de verschillende sensoren
jah lekker hequote:Op donderdag 19 april 2007 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ah....we gaan mieren neukenIs weer eens wat anders
Echt welquote:
sowwiequote:Op donderdag 19 april 2007 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welDoet MSN bij jullie raar of niet
We krijgen hier meldingen dat de service to busy is.
no problemo hierquote:Op donderdag 19 april 2007 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier ook, de hele ochtend al trouwens....quote:Op donderdag 19 april 2007 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:
tssss IK heb lekker vrij!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ga jij eens werken ja
Zijn we tenminste van die bijdehante opmerkingen af
Wat heeft mijn vriend gedaan?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je t ook al met zo'n blaasbalgje geprobeert?
of zoals ik meen t vriendje van Chanty eens in demonstratie gedaan heeft?
BB is toch jouw vriendje?quote:
quote:
Domquote:Op donderdag 19 april 2007 11:55 schreef Yoni het volgende:
Ik dacht: goh mijn MSN werkt gewoon. Maar heb 'm helemaal niet aangezet![]()
oepz das wel erg blondquote:Op donderdag 19 april 2007 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
BB is niet haar vriendje hoor
Da's het vriendje van Prupke
Dit klinkt alsof ze bezig zijn systemen te upgraden en te beschermen tegen spam-acties of zoquote:The following message could not be delivered because you have exceeded the maximum number of messages per minute. Please try again later.
nog niet wakker zekerquote:Op donderdag 19 april 2007 11:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
BB is toch jouw vriendje?
die had een sensorcleaning tut gemaakt
Fotoquote:Op donderdag 19 april 2007 12:05 schreef Ynske het volgende:
* Ynske zoekt een stapel stof om doorheen te kruipen
kom m maar maken, je denkt toch niet dat ik mijn cam ga verprutsen met die stof hequote:
De ardennen was toch één grote vriendjesfestijnquote:Op donderdag 19 april 2007 14:15 schreef freud het volgende:
Pfff, wat een ophef over wie het vriendje is van wie zeg. Verwarring is toch begrijpelijk? Is net GTST binnen FOT op relatiegebied af en toe. Kan me nog wel een Ardennen meet herinneren waar het voor een buitenstaander ook soms niet meer te volgen was
.
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:15 schreef freud het volgende:
Pfff, wat een ophef over wie het vriendje is van wie zeg. Verwarring is toch begrijpelijk? Is net GTST binnen FOT op relatiegebied af en toe. Kan me nog wel een Ardennen meet herinneren waar het voor een buitenstaander ook soms niet meer te volgen was
.
September dit keerquote:
En HM2 dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 12:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
nog niet wakker zeker
DH is mijn vriendje
BB is van Prupke
Die is vrijgezellig natuurlijkquote:
ZSM als het aan mij ligt!quote:
Die is mijn bitchquote:
Wie nog meer danquote:
Niet op de verkeerde manier bedoeldquote:
Het ziet er wel superquote:Op donderdag 19 april 2007 14:54 schreef Yoni het volgende:
[..]
Niet op de verkeerde manier bedoeldEigenlijk kwam de liefde ook vooral van de kant van de 'vrouw' in kwestie geloof ik
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:54 schreef Yoni het volgende:
[..]
Niet op de verkeerde manier bedoeldEigenlijk kwam de liefde ook vooral van de kant van de 'vrouw' in kwestie geloof ik
![]()
Ja lief hequote:
Die jonge vrouwen zullen met altijd achtervolgen als chantage materiaal.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:09 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja lief heHeb er een hele serie foto's van. En met mij nog vele anderen
Goed chantage materiaal voor als HM weer evil wil overkomen
![]()
Jaquote:Op donderdag 19 april 2007 15:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die jonge vrouwen zullen met altijd achtervolgen als chantage materiaal.![]()
Jullie FOTografentuich
Ach, zoveel verschil is er niet met dames die wat ouder zijn hoor. Op hun 20e zijn er ook genoeg die verwachten dat je alles voor ze doet, zorgt voor eten en geld, in de watten worden gelegd, en als ze de kans krijgen schijten ze je helemaal onder.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:10 schreef WurM het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen... Vrouwen zijn sowieso eng, maar op die leeftijd helemaal
Jaaa zo krijg je wel een vriendinnetjequote:Op donderdag 19 april 2007 15:14 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, zoveel verschil is er niet met dames die wat ouder zijn hoor. Op hun 20e zijn er ook genoeg die verwachten dat je alles voor ze doet, zorgt voor eten en geld, in de watten worden gelegd, en als ze de kans krijgen schijten ze je helemaal onder.
Ik bespeur hier wat frustratiequote:Op donderdag 19 april 2007 15:14 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, zoveel verschil is er niet met dames die wat ouder zijn hoor. Op hun 20e zijn er ook genoeg die verwachten dat je alles voor ze doet, zorgt voor eten en geld, in de watten worden gelegd, en als ze de kans krijgen schijten ze je helemaal onder.
Diep van binnen willen vrouwen gewoon een sterke man die ze verteld wat ze moeten doen. Stamt uit de oertijd. Zwakkere geslacht en zo.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:25 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jaaa zo krijg je wel een vriendinnetje
Er was ook ergens een foto met als bestandsnaam "Vaarwelreputatie" oidquote:Op donderdag 19 april 2007 15:09 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja lief heHeb er een hele serie foto's van. En met mij nog vele anderen
Goed chantage materiaal voor als HM weer evil wil overkomen
![]()
Oeps...weer een ego naar de kl.tenquote:Op donderdag 19 april 2007 16:10 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Er was ook ergens een foto met als bestandsnaam "Vaarwelreputatie" oid
Meer een klassen-feit dan -strijd.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:04 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Oeps ...de oeroude klassestrijd man-vrouw duikt weer op? En dat ook nog eens gelardeerd met een toefje "liefde". Denk dat ik me ff uit de voeten maak.:-)
mannen gaan eerder dood, wie is hier nou het zwakkere geslachtquote:Op donderdag 19 april 2007 15:54 schreef freud het volgende:
[..]
Diep van binnen willen vrouwen gewoon een sterke man die ze verteld wat ze moeten doen. Stamt uit de oertijd. Zwakkere geslacht en zo.
Neequote:Op donderdag 19 april 2007 16:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
mannen gaan eerder dood, wie is hier nou het zwakkere geslacht
echt welquote:Op donderdag 19 april 2007 16:24 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
NeeDat was de vorige eeuw zo, nieuwe generatie geld dat niet meer voor.
![]()
Proest ...stik zowat in de thee ... komt nu de neus uitquote:Op donderdag 19 april 2007 16:31 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL alsof jij 90 zou willen worden. tegen die tijd is je huid toch echt zo erg verrimpeld dat je vrouwelijke brein er niet meer tegen kan
Lekker boeiendquote:Op donderdag 19 april 2007 16:31 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL alsof jij 90 zou willen worden. tegen die tijd is je huid toch echt zo erg verrimpeld dat je vrouwelijke brein er niet meer tegen kan
Hebben ze die dingen dan nog met 120? Hopelijk zijn je handen dan ook gegroeidquote:Op donderdag 19 april 2007 16:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Lekker boeiendTegen die tijd hoef ik voor niemand meer mooi te zijn, alle mannen die dan mijn leeftijd zouden hebben liggen dan toch onder de zoden
Ik ga tegen die tijd wel mijn lesbische kant ontdekken bij een lekker andere gerimpeld vrouwtje met hangtieten
![]()
Kleine handen doen het ook prima hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 16:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hebben ze die dingen dan nog met 120? Hopelijk zijn je handen dan ook gegroeid![]()
Normaal wel, maar die dingen die jij dan tieten noemt ...zijn theezakken tegen die tijd. Als ze dan ook nog eens een zeer vruchtbaar leven hebben gehad ....quote:Op donderdag 19 april 2007 16:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kleine handen doen het ook prima hoor
gheilquote:Op donderdag 19 april 2007 16:40 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Normaal wel, maar die dingen die jij dan tieten noemt ...zijn theezakken tegen die tijd. Als ze dan ook nog eens een zeer vruchtbaar leven hebben gehad ....![]()
![]()
Gheil?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
gheilalsof de ballen dan niet een meter over de grond zouden slepen
Gewoon je zelf iets ouder voorstellen P, stemt een mens toch vrolijk?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:54 schreef PdeHoog het volgende:
OK...dit niveau daalt heel ergBest humoristisch eigenlijk
moet meteen denken aan een verhaal dat mijn moeder me vroeger verteldequote:Op donderdag 19 april 2007 16:55 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Gheil?Op handen en knieen...eerder humor.
![]()
Maar van beide gaat de zwaartekracht wegen op den duur![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:56 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Gewoon je zelf iets ouder voorstellen P, stemt een mens toch vrolijk?![]()
Woehaaaaaaaaaaaaaa .... ontdekster in spequote:Op donderdag 19 april 2007 17:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
moet meteen denken aan een verhaal dat mijn moeder me vroeger vertelde
Ze verstopte zich toen ze klein was wel eens onder de wastafel om te spieken wat haar vader onder zijn handdoek verborgEn ze was altijd zo verbaasd over die enorme hangende borsten van mijn oma en stelde zich voor dat je die leuk tegen elkaar zou kunnen laten beuken: "boink, boink"
![]()
dat was iets over pindakaas met stukjes hequote:Op donderdag 19 april 2007 17:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]dat komt wel goed hoor
Het is iiig beter te doen dan al dat gemeuk hier op kantoor
met die A-cup? nahquote:Op donderdag 19 april 2007 17:04 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Woehaaaaaaaaaaaaaa .... ontdekster in spe![]()
Nu kan ze zelf boinken![]()
Dat was van de week jaquote:Op donderdag 19 april 2007 17:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
dat was iets over pindakaas met stukjes he
wat doen ze dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was van de week jaMaar nu heb ik een aantal collega's die uitermate onaardig aan het doen zijn en flink bezig zijn om een project te traineren
![]()
Tja, waarheid zeggen helpt dan vaak ook niet meer.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was van de week jaMaar nu heb ik een aantal collega's die uitermate onaardig aan het doen zijn en flink bezig zijn om een project te traineren
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |