heb zelf ook alleen laptop, maar als je het niet gewend bent is het vervelend. en je bent met shoppen wel beperkt vind ik!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:45 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Yep, laptop van mijn man. Even behelpen dus...
dat vind ik juist totaal niet prettig werkenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:57 schreef CocaColaLight het volgende:
Hang er een extern beeldscherm aan
Zodra ik geld heb ga ik daar zeker over nadenken. Wordt nog eens een nerdquote:Op woensdag 18 april 2007 20:57 schreef CocaColaLight het volgende:
Hang er een extern beeldscherm aan
nope, maar vind soms dat ik nu al teveel achter de pc zit, op et werk, daar anderen ook ondersteunen met onze systemen voor diagnoses enzo..quote:Op woensdag 18 april 2007 21:05 schreef CocaColaLight het volgende:
Het is dat ik de ruimte niet heb hier anders had ik er ook wel een crt scherm staan.
Hoezo nerd? je zit er over te denken om een bril te nemen met een te dik zwart montuur en die breek je doormidden en plak je met een pleister?
Het gaat een stuk trager allemaal en het scherm is niet helemaal joepie meer. Er zitten lichte stukken in. Niet echt ideaal dus...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:54 schreef An24 het volgende:
[..]
heb zelf ook alleen laptop, maar als je het niet gewend bent is het vervelend. en je bent met shoppen wel beperkt vind ik!
Er zitten wel handig dingen aan. Je bent niet beperkt tot 1 plek bijvoorbeeld. Toch heb ik liever mijn pc weer terug...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat vind ik juist totaal niet prettig werken
lang leven t laptoptijdperk
komt er ook nog eens bij jaquote:Op woensdag 18 april 2007 21:13 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Het gaat een stuk trager allemaal en het scherm is niet helemaal joepie meer. Er zitten lichte stukken in. Niet echt ideaal dus...
Vrienden, sporten, ja dan hou je weinig tijd over. Een echte nerd sport niet en heeft geen vriendenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:10 schreef An24 het volgende:
[..]
nope, maar vind soms dat ik nu al teveel achter de pc zit, op et werk, daar anderen ook ondersteunen met onze systemen voor diagnoses enzo..
En dan thuis nog eens met shoppen, site etc... dat is het hem meer...naast plaatjes schieten, vrienden en sporten...snap eigenlijk niet hoe ik het doe allemaal![]()
bedankt voor de waarschuwingquote:Op woensdag 18 april 2007 21:18 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Vrienden, sporten, ja dan hou je weinig tijd over. Een echte nerd sport niet en heeft geen vrienden.
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:25 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik kan het weten, want ik heb een extern scherm![]()
Veel ruisquote:Op woensdag 18 april 2007 21:19 schreef NordicBlue het volgende:
Whehehehe, een foto van mij in een plaatselijk krantje:
[afbeelding]
omdat het saai is? of omdat je moe bent?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:59 schreef freud het volgende:
*gaaap*
Zit jij dan toevallig op het waterschildpad-forum??quote:Op woensdag 18 april 2007 21:19 schreef NordicBlue het volgende:
Whehehehe, een foto van mij in een plaatselijk krantje:
[afbeelding]
Ik ben saai omdat ik moe ben. Echt ongeloveloos g a a r.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:59 schreef prupke het volgende:
[..]
omdat het saai is? of omdat je moe bent?
tja dan moet je naar bed!!quote:Op woensdag 18 april 2007 23:05 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ben saai omdat ik moe ben. Echt ongeloveloos g a a r.
Heb ik dan ook gedaan. Was echt 'ogen dicht, ogen open' gevoel zeg. Wat nou dromen... coma! Zit aan een of ander kuurtje, en daar wordt je zo dus van als een ambtenaar met een nymfomane vrouw.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:08 schreef prupke het volgende:
[..]
tja dan moet je naar bed!!
dus eerst afgieten en dan schaapjes tellen en morgen fris en fruitig en humoristisch je nest uit
Kan je anders 4 foto's posten van een egaal lichtgrijs vlak, focus op minimale en oneindige afstand en een hoge en lage F stop? Dus eentje met f3.5 of zo en F32?quote:Op donderdag 19 april 2007 08:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen Freud en Marjo :-)
Gisteren met mijn 400D naar de combifotozaak geweest om hem schoon te laten maken. Maar, ook zij konden hem niet schoner krijgen. Foto van een grijs vlak zou geen vlekken laten zien, maar ik weet na foto's op het strand gemaakt te hebben, wel ff anders. Dus maar opsturen naar Etbass?
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhDe TNT kwam gister met mijn fotowedstrijd-prijs aan
Kreeg een nette doos met een 40x60-foto van mijn neefje in mijn handen gedrukt. Gelijk mijn zusje maar blij gemaakt met het canvas-doek
![]()
Ik heb dat niet voor de hand liggen, dus grijp ik ff terug naar een foto die ik gisteravond gemaakt heb. Ook daar zijn die vlekken op te zien.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:18 schreef freud het volgende:
[..]
Kan je anders 4 foto's posten van een egaal lichtgrijs vlak, focus op minimale en oneindige afstand en een hoge en lage F stop? Dus eentje met f3.5 of zo en F32?
Echt welquote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welHij krijgt een ereplekje in de woonkamer
Afdruk viel me alleszins mee trouwens
Foto was op 800 iso gemaakt en ik vond hem echt heel gaaf geworden.
Die is niet schoon gemaaktquote:Op donderdag 19 april 2007 09:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik heb dat niet voor de hand liggen, dus grijp ik ff terug naar een foto die ik gisteravond gemaakt heb. Ook daar zijn die vlekken op te zien.
Op o.a. deze foto dus ... GROOT
Oh ja, met een F16 genomen![]()
![]()
Bij jou zus heeft de foto een leuke ereplek nodig en dat geeft voldoeningquote:Op donderdag 19 april 2007 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welHij krijgt een ereplekje in de woonkamer
Afdruk viel me alleszins mee trouwens
Foto was op 800 iso gemaakt en ik vond hem echt heel gaaf geworden.
Nee, snap dat je ze niet voor handen hebt, maar uit zo'n setje kan je vaak wel afleiden in welk element het probleem zit namelijk. Ik heb vergelijkbare vlekjes als ik op hoge F waarde fotografeer met een lens met stof erin... Is je lens wel schoon? Ook intern?quote:Op donderdag 19 april 2007 09:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik heb dat niet voor de hand liggen, dus grijp ik ff terug naar een foto die ik gisteravond gemaakt heb. Ook daar zijn die vlekken op te zien.
Op o.a. deze foto dus ... GROOT
Ik heb zelf goeie ervaringen met Canvascompany. Deze kwam bij herinneringenoplinnen.nl vandaan. An heeft ook een afdruk laten maken bij Canvascompany en die zag er ook niet verkeerd uit. Maar dat kan ze misschien beter zelf vertellenquote:Op donderdag 19 april 2007 09:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Goeso P
![]()
Ik heb eens een foto laten afdrukken op canvas ... als test, maar resultaat viel me tegen. Betrof ene ondergaande zon en resultaat was achteraf te donker geworden. Jammer.
Wat is een goed adres voor zoiets?
Zij hebben hem in een vacuum ruimte gehad (???) maar konden mij verder niet helpen. Zij zagen geen noemenswaardige vlekjes, nadat ze een grijs vlak hadden gefotografeerd.quote:
Yupquote:Op donderdag 19 april 2007 09:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Bij jou zus heeft de foto een leuke ereplek nodig en dat geeft voldoening![]()
Maak eens een foto met een andere lens? Dan kun je zien of het de camera is of de lensquote:Op donderdag 19 april 2007 09:53 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Zij hebben hem in een vacuum ruimte gehad (???) maar konden mij verder niet helpen. Zij zagen geen noemenswaardige vlekjes, nadat ze een grijs vlak hadden gefotografeerd.![]()
OK, koste me ook geen geld, maar hier heb ik nix aan.
Dan heb ik toch meer geluk gehad met de Combi-fotzaak iin Veendam. Daar werd er goed en zorgvuldig mee omgegaan.. Wel werd gewaarschuwed dat ze geen 100%schoongarantie konden geven, maar de sensor i gewoon schoon.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:53 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Zij hebben hem in een vacuum ruimte gehad (???) maar konden mij verder niet helpen. Zij zagen geen noemenswaardige vlekjes, nadat ze een grijs vlak hadden gefotografeerd.![]()
OK, koste me ook geen geld, maar hier heb ik nix aan.
Ik heb de lens nagekeken, daar zie ik nix aan. Wel lijken er vlekjes op de sensor te zitten en dus dat het probleem zijn.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:53 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, snap dat je ze niet voor handen hebt, maar uit zo'n setje kan je vaak wel afleiden in welk element het probleem zit namelijk. Ik heb vergelijkbare vlekjes als ik op hoge F waarde fotografeer met een lens met stof erin... Is je lens wel schoon? Ook intern?
Yep, misschien komt door me vlekkies op die sensor dat ze mij die 400D niet schoon konden krijgen. Ik ben in Schiedam geweest en heb verders geen ervaring met die zaak. Dit was de eerste keer dat ik er was, dus goed of slecht ....quote:Op donderdag 19 april 2007 09:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan heb ik toch meer geluk gehad met de Combi-fotzaak iin Veendam. Daar werd er goed en zorgvuldig mee omgegaan.. Wel werd gewaarschuwed dat ze geen 100%schoongarantie konden geven, maar de sensor i gewoon schoon.![]()
Je canvas link heb ik opgezocht en bewaard Pquote:Op donderdag 19 april 2007 09:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maak eens een foto met een andere lens? Dan kun je zien of het de camera is of de lens
Macrolens is ook een lens hequote:Op donderdag 19 april 2007 10:03 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Je canvas link heb ik opgezocht en bewaard P![]()
Zal eens kijken, of ik een andere maken kan nu...met standaard lens. Tssssss, heb ik dat ding nog wel?Die 28-300 komt er nooit af, behalve voor Macro lens
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |