Eg wel P... is een gaaf lensje.quote:
Dan zit het toch echt op je sensorquote:Op donderdag 19 april 2007 10:17 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik heb nu net de standaard lens er op gehad, gewoon de zelfde vlekken op de foto:-( Dusss...het is de camera wel.
Vaag en met leesbril (yessssssssss) heb ik gekeken, zag denk ik al wat zitten. Zal strax ff lichie er op schijnen en nog eens kijken.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:20 schreef freud het volgende:
[..]
Dan zit het toch echt op je sensor. Kan je ze zelf niet zien zitten trouwens? Gewoon sterke lamp en ff kijken?
Mogguhh Yoni en Colaquote:Op donderdag 19 april 2007 10:22 schreef CocaColaLight het volgende:
Moguh![]()
PDJ als een keer met "sensor swaps" over je sensor geweest?
Ik heb dat gewoon zelf gedaan. Heb de doekjes liggen, oude pinpas op maat geknipt, en speciale vloeistof voor sensors liggen. Meestal helpt blazen met een balgje ook al.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Mogguhh Yoni en Cola![]()
WasDat Cola?
Ynske goeiemorgenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:25 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
damn wat heb ik heerlijk geslapen
balen Pie dattie niet schoon word
heb je t ook al met zo'n blaasbalgje geprobeert?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:32 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ynske goeiemorgen![]()
Eg wel balen, wil gene vlekjes op mijn foto's![]()
@ Freud : Hoe heet dat spul wat jij gebruikt? Lost die vloeistof van zelf op...zoals alcohol? Is wel een goeie tip met die pinpas, maar hoe hou je dat ding vast en krijg je hem mooi op zijn plaats? Pincet?
Dasdat:quote:Op donderdag 19 april 2007 10:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Mogguhh Yoni en Cola![]()
WasDat Cola?
Deze bedoelde ikquote:Op donderdag 19 april 2007 10:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je t ook al met zo'n blaasbalgje geprobeert?
of zoals ik meen t vriendje van Chanty eens in demonstratie gedaan heeft?
Proessssssssst ...zat er net te kijken en kwam ook hier op uit later http://www.photosol.com/quote:Op donderdag 19 april 2007 10:34 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dasdat:
http://www.fotokonijnenbe(...).php?id_product=8145
Komt neer op een "natte" reiniging van je sensor
Net gelezen Ynske Thnxquote:Op donderdag 19 april 2007 10:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik
TUTORIAL: Sensor cleaning.
Geen idee hoe dat spul heet, is vluchtig ja. Sensor ligt ook niet dermate diep dat je er niet bij kan net een pas hoor. Het gaat erom dat je een stevige platte op maat gemaakte spatel hebt om het schoonmaakdoekje overheen te spannen. Dat doekje maak je met dat spul nat, en dan veeg je over je sensor. Redelijk basic, heb het al vaker gedaan bij mij 20D. Gewoon rustig en met beleid te werk gaan, dan zit het wel goed.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:32 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ynske goeiemorgen![]()
Eg wel balen, wil gene vlekjes op mijn foto's![]()
@ Freud : Hoe heet dat spul wat jij gebruikt? Lost die vloeistof van zelf op...zoals alcohol? Is wel een goeie tip met die pinpas, maar hoe hou je dat ding vast en krijg je hem mooi op zijn plaats? Pincet?
Thnx Freud voor de info, zal dit eens bekijken hoe en wat. Moet natuurlijk nog die vloeistof hebben.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:47 schreef freud het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat spul heet, is vluchtig ja. Sensor ligt ook niet dermate diep dat je er niet bij kan net een pas hoor. Het gaat erom dat je een stevige platte op maat gemaakte spatel hebt om het schoonmaakdoekje overheen te spannen. Dat doekje maak je met dat spul nat, en dan veeg je over je sensor. Redelijk basic, heb het al vaker gedaan bij mij 20D. Gewoon rustig en met beleid te werk gaan, dan zit het wel goed.
Ik gok het op het formaat van de sensorquote:Op donderdag 19 april 2007 10:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Proessssssssst ...zat er net te kijken en kwam ook hier op uit later http://www.photosol.com/
Maar zie geen 400D er bij staan. Waarom die verschillen in camera's?
Sensor is dezelfde maat meestal, gezien identieke cropfactorenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:53 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Ik gok het op het formaat van de sensor
En ik geef aan dat die sensoren dezelfde maat zijn, gezien identieke cropfactoren. Het is trouwens swaB.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:03 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar hij vraagt waarom er verschillende swaps zijn voor verschillende camera's. En dat komt volgens mij door de verschillende sensoren
jah lekker hequote:Op donderdag 19 april 2007 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ah....we gaan mieren neukenIs weer eens wat anders
Echt welquote:
sowwiequote:Op donderdag 19 april 2007 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welDoet MSN bij jullie raar of niet
We krijgen hier meldingen dat de service to busy is.
no problemo hierquote:Op donderdag 19 april 2007 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier ook, de hele ochtend al trouwens....quote:Op donderdag 19 april 2007 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:
tssss IK heb lekker vrij!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ga jij eens werken ja
Zijn we tenminste van die bijdehante opmerkingen af
Wat heeft mijn vriend gedaan?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je t ook al met zo'n blaasbalgje geprobeert?
of zoals ik meen t vriendje van Chanty eens in demonstratie gedaan heeft?
BB is toch jouw vriendje?quote:
quote:
Domquote:Op donderdag 19 april 2007 11:55 schreef Yoni het volgende:
Ik dacht: goh mijn MSN werkt gewoon. Maar heb 'm helemaal niet aangezet![]()
oepz das wel erg blondquote:Op donderdag 19 april 2007 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
BB is niet haar vriendje hoor
Da's het vriendje van Prupke
Dit klinkt alsof ze bezig zijn systemen te upgraden en te beschermen tegen spam-acties of zoquote:The following message could not be delivered because you have exceeded the maximum number of messages per minute. Please try again later.
nog niet wakker zekerquote:Op donderdag 19 april 2007 11:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
BB is toch jouw vriendje?
die had een sensorcleaning tut gemaakt
Fotoquote:Op donderdag 19 april 2007 12:05 schreef Ynske het volgende:
* Ynske zoekt een stapel stof om doorheen te kruipen
kom m maar maken, je denkt toch niet dat ik mijn cam ga verprutsen met die stof hequote:
De ardennen was toch één grote vriendjesfestijnquote:Op donderdag 19 april 2007 14:15 schreef freud het volgende:
Pfff, wat een ophef over wie het vriendje is van wie zeg. Verwarring is toch begrijpelijk? Is net GTST binnen FOT op relatiegebied af en toe. Kan me nog wel een Ardennen meet herinneren waar het voor een buitenstaander ook soms niet meer te volgen was
.
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:15 schreef freud het volgende:
Pfff, wat een ophef over wie het vriendje is van wie zeg. Verwarring is toch begrijpelijk? Is net GTST binnen FOT op relatiegebied af en toe. Kan me nog wel een Ardennen meet herinneren waar het voor een buitenstaander ook soms niet meer te volgen was
.
September dit keerquote:
En HM2 dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 12:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
nog niet wakker zeker
DH is mijn vriendje
BB is van Prupke
Die is vrijgezellig natuurlijkquote:
ZSM als het aan mij ligt!quote:
Die is mijn bitchquote:
Wie nog meer danquote:
Niet op de verkeerde manier bedoeldquote:
Het ziet er wel superquote:Op donderdag 19 april 2007 14:54 schreef Yoni het volgende:
[..]
Niet op de verkeerde manier bedoeldEigenlijk kwam de liefde ook vooral van de kant van de 'vrouw' in kwestie geloof ik
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:54 schreef Yoni het volgende:
[..]
Niet op de verkeerde manier bedoeldEigenlijk kwam de liefde ook vooral van de kant van de 'vrouw' in kwestie geloof ik
![]()
Ja lief hequote:
Die jonge vrouwen zullen met altijd achtervolgen als chantage materiaal.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:09 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja lief heHeb er een hele serie foto's van. En met mij nog vele anderen
Goed chantage materiaal voor als HM weer evil wil overkomen
![]()
Jaquote:Op donderdag 19 april 2007 15:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die jonge vrouwen zullen met altijd achtervolgen als chantage materiaal.![]()
Jullie FOTografentuich
Ach, zoveel verschil is er niet met dames die wat ouder zijn hoor. Op hun 20e zijn er ook genoeg die verwachten dat je alles voor ze doet, zorgt voor eten en geld, in de watten worden gelegd, en als ze de kans krijgen schijten ze je helemaal onder.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:10 schreef WurM het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen... Vrouwen zijn sowieso eng, maar op die leeftijd helemaal
Jaaa zo krijg je wel een vriendinnetjequote:Op donderdag 19 april 2007 15:14 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, zoveel verschil is er niet met dames die wat ouder zijn hoor. Op hun 20e zijn er ook genoeg die verwachten dat je alles voor ze doet, zorgt voor eten en geld, in de watten worden gelegd, en als ze de kans krijgen schijten ze je helemaal onder.
Ik bespeur hier wat frustratiequote:Op donderdag 19 april 2007 15:14 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, zoveel verschil is er niet met dames die wat ouder zijn hoor. Op hun 20e zijn er ook genoeg die verwachten dat je alles voor ze doet, zorgt voor eten en geld, in de watten worden gelegd, en als ze de kans krijgen schijten ze je helemaal onder.
Diep van binnen willen vrouwen gewoon een sterke man die ze verteld wat ze moeten doen. Stamt uit de oertijd. Zwakkere geslacht en zo.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:25 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jaaa zo krijg je wel een vriendinnetje
Er was ook ergens een foto met als bestandsnaam "Vaarwelreputatie" oidquote:Op donderdag 19 april 2007 15:09 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja lief heHeb er een hele serie foto's van. En met mij nog vele anderen
Goed chantage materiaal voor als HM weer evil wil overkomen
![]()
Oeps...weer een ego naar de kl.tenquote:Op donderdag 19 april 2007 16:10 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Er was ook ergens een foto met als bestandsnaam "Vaarwelreputatie" oid
Meer een klassen-feit dan -strijd.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:04 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Oeps ...de oeroude klassestrijd man-vrouw duikt weer op? En dat ook nog eens gelardeerd met een toefje "liefde". Denk dat ik me ff uit de voeten maak.:-)
mannen gaan eerder dood, wie is hier nou het zwakkere geslachtquote:Op donderdag 19 april 2007 15:54 schreef freud het volgende:
[..]
Diep van binnen willen vrouwen gewoon een sterke man die ze verteld wat ze moeten doen. Stamt uit de oertijd. Zwakkere geslacht en zo.
Neequote:Op donderdag 19 april 2007 16:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
mannen gaan eerder dood, wie is hier nou het zwakkere geslacht
echt welquote:Op donderdag 19 april 2007 16:24 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
NeeDat was de vorige eeuw zo, nieuwe generatie geld dat niet meer voor.
![]()
Proest ...stik zowat in de thee ... komt nu de neus uitquote:Op donderdag 19 april 2007 16:31 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL alsof jij 90 zou willen worden. tegen die tijd is je huid toch echt zo erg verrimpeld dat je vrouwelijke brein er niet meer tegen kan
Lekker boeiendquote:Op donderdag 19 april 2007 16:31 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL alsof jij 90 zou willen worden. tegen die tijd is je huid toch echt zo erg verrimpeld dat je vrouwelijke brein er niet meer tegen kan
Hebben ze die dingen dan nog met 120? Hopelijk zijn je handen dan ook gegroeidquote:Op donderdag 19 april 2007 16:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Lekker boeiendTegen die tijd hoef ik voor niemand meer mooi te zijn, alle mannen die dan mijn leeftijd zouden hebben liggen dan toch onder de zoden
Ik ga tegen die tijd wel mijn lesbische kant ontdekken bij een lekker andere gerimpeld vrouwtje met hangtieten
![]()
Kleine handen doen het ook prima hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 16:36 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hebben ze die dingen dan nog met 120? Hopelijk zijn je handen dan ook gegroeid![]()
Normaal wel, maar die dingen die jij dan tieten noemt ...zijn theezakken tegen die tijd. Als ze dan ook nog eens een zeer vruchtbaar leven hebben gehad ....quote:Op donderdag 19 april 2007 16:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kleine handen doen het ook prima hoor
gheilquote:Op donderdag 19 april 2007 16:40 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Normaal wel, maar die dingen die jij dan tieten noemt ...zijn theezakken tegen die tijd. Als ze dan ook nog eens een zeer vruchtbaar leven hebben gehad ....![]()
![]()
Gheil?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
gheilalsof de ballen dan niet een meter over de grond zouden slepen
Gewoon je zelf iets ouder voorstellen P, stemt een mens toch vrolijk?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:54 schreef PdeHoog het volgende:
OK...dit niveau daalt heel ergBest humoristisch eigenlijk
moet meteen denken aan een verhaal dat mijn moeder me vroeger verteldequote:Op donderdag 19 april 2007 16:55 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Gheil?Op handen en knieen...eerder humor.
![]()
Maar van beide gaat de zwaartekracht wegen op den duur![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:56 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Gewoon je zelf iets ouder voorstellen P, stemt een mens toch vrolijk?![]()
Woehaaaaaaaaaaaaaa .... ontdekster in spequote:Op donderdag 19 april 2007 17:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
moet meteen denken aan een verhaal dat mijn moeder me vroeger vertelde
Ze verstopte zich toen ze klein was wel eens onder de wastafel om te spieken wat haar vader onder zijn handdoek verborgEn ze was altijd zo verbaasd over die enorme hangende borsten van mijn oma en stelde zich voor dat je die leuk tegen elkaar zou kunnen laten beuken: "boink, boink"
![]()
dat was iets over pindakaas met stukjes hequote:Op donderdag 19 april 2007 17:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]dat komt wel goed hoor
Het is iiig beter te doen dan al dat gemeuk hier op kantoor
met die A-cup? nahquote:Op donderdag 19 april 2007 17:04 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Woehaaaaaaaaaaaaaa .... ontdekster in spe![]()
Nu kan ze zelf boinken![]()
Dat was van de week jaquote:Op donderdag 19 april 2007 17:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
dat was iets over pindakaas met stukjes he
wat doen ze dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was van de week jaMaar nu heb ik een aantal collega's die uitermate onaardig aan het doen zijn en flink bezig zijn om een project te traineren
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |