Je voelt het aan je wateren?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:02 schreef HMaster-II het volgende:![]()
![]()
moggghhhh
gaat weer warm worden vandaag![]()
Eerder aan de warmte die de witte plastic lamelen uitstralen omdat de zon er hangt te bakkenquote:Op woensdag 18 april 2007 09:27 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je voelt het aan je wateren?
Of aan de warme?
Wij hebben een gewoon 12 kops koffiezetter met warmhoudplaat erboven op..quote:Op woensdag 18 april 2007 09:34 schreef CocaColaLight het volgende:
Het scheelt dat je daar invloed op kan uit oefenen.
Hier is de koffie zelfs niet echt lekker als je het sterkste brouwsel uit de automaat laat komen.
Het ziet er uit als koffie maar het smaakt wonderbaarlijk weinig ernaar.
bij mij hebben ze een automaat en een senseo voor als automaatkoffie niet lekker bevonden word.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wij hebben een gewoon 12 kops koffiezetter met warmhoudplaat erboven op..
Geen automaat hier.koffoesterkte ligt aan de gene die de koffie zet. De zetters hier houden van redelijk stevige koffie smaak. Alleen moeten de slappe-koffie drinkers dan mer melk en/of suiker toevoegen
![]()
Bofkontquote:Op woensdag 18 april 2007 09:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij mij hebben ze een automaat en een senseo voor als automaatkoffie niet lekker bevonden word.
valt wel mee. ik drink geen koffiequote:Op woensdag 18 april 2007 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BofkontBij ons moeten ze eerst de mokken weer eens bevoorraden voor ik wat kan drinken
Auwquote:Op woensdag 18 april 2007 10:27 schreef ..zapper het volgende:
Stomme eend. Vorig jaar ook al meegemaakt rond deze tijd dat een mamma eend de snelweg oversteekt waarbij haar kroost er vrolijk achteraan huppeld. Ik kon ze net ontwijken, maar de vrachtwagen achter mij (die wel vol in de ankers ging volgens mij) niet. Dus zag ik nog net in mn spiegel hoe ze in plakplaatjes werden gereden.
Het staat zo lullig om met een groothoek-lens er vol bovenop te duiken hequote:Op woensdag 18 april 2007 10:45 schreef ..zapper het volgende:
Dat was inderdaad de eerste gedachte die mij te binnen schoot.
Je hebt helemaal gelijkquote:
Dat is ramptoerisme in het kwadraatquote:Op woensdag 18 april 2007 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijkHet is ook veel leuker om vol bovenop jou te duiken
*schopt PdeH van Chanty af...quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijkHet is ook veel leuker om vol bovenop jou te duiken
Ik denk dat het tijd wordt voor een FOT-break... Dan kunnen jullie een leven opbouwen en je frustraties wellicht op een andere manier van je af houden...quote:Op woensdag 18 april 2007 11:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*schopt PdeH van Chanty af...Tis mijn ACC, laat heel!!!
![]()
Inderdaad waar heeft WurM het over???quote:Op woensdag 18 april 2007 11:20 schreef CocaColaLight het volgende:
Een leven buiten buiten FOT / FOK! ?![]()
Nerdfight!!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
* Chanty kruipt onder het gedoe weg en gaat gezellig naast Freud zitten en meekijkenquote:
Er is niets van jou bijquote:Op woensdag 18 april 2007 11:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
Een leven...wa's daquote:Op woensdag 18 april 2007 11:16 schreef WurM het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt voor een FOT-break... Dan kunnen jullie een leven opbouwen en je frustraties wellicht op een andere manier van je af houden...
Dit is helemaal geen nerd-fightquote:
* PdeHoog steekt een hand uit en grijpt Chanty's broek vast....quote:Op woensdag 18 april 2007 11:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
* Chanty kruipt onder het gedoe weg en gaat gezellig naast Freud zitten en meekijken
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er is niets van jou bij![]()
[..]
Een leven...wa's da
[..]
Dit is helemaal geen nerd-fightIk ben geen nerd nl.
[..]
* PdeHoog steekt een hand uit en grijpt Chanty's broek vast....
Hierblijven jij, aanstichtster van alle ellende
* freud schuif de iPod van P iets verder weg. Nu moet hij kiezen...quote:Op woensdag 18 april 2007 11:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
![]()
* Chanty kijk smekend om zich heen op zoek naar hulp.
Die grote meneer houdt mij vast
* PdeHoog sleept Chanty wel mee naar de iPodquote:Op woensdag 18 april 2007 11:44 schreef freud het volgende:
[..]
* freud schuif de iPod van P iets verder weg. Nu moet hij kiezen...
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog sleept Chanty wel mee naar de iPod
ik doe mijn best ;-)quote:
Zou je even ontopic willen gaan en meevechten?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:26 schreef prupke het volgende:
Zondag een oldtimershow hier in het dorp
allemaal mooie auto's om te fotograferen
goedemiddag btw
jamaaaar, soms is geplaagd wordenquote:
Klinkt goed!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:26 schreef prupke het volgende:
Zondag een oldtimershow hier in het dorp
allemaal mooie auto's om te fotograferen
goedemiddag btw
tss ontopic posten is zo 2005quote:Op woensdag 18 april 2007 12:31 schreef WurM het volgende:
[..]
Zou je even ontopic willen gaan en meevechten?
Mooie auto's is eigenlijk altijd wel goedquote:
Zo zwaar is ze niet hoorquote:
moet eerst eens kleren gaan zoeken, om zometeen te gaan werkenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:38 schreef WurM het volgende:
[..]
Ga jij dan maar lekker PM'en met PdeHoogDan is chanty ook gered
![]()
zwaar niet, misschien wel breekbaarquote:
quote:
Goed planquote:Op woensdag 18 april 2007 12:07 schreef Ynske het volgende:
* Ynske sleurt P mee... ijsje? lekker op terras? met fotogenieke vrouwen
quote:
succes, met werken en met zoekenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet eerst eens kleren gaan zoeken, om zometeen te gaan werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |