Kijk, dat zijn pas dikke pimp-auto's...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik wil em ook wel ruilen tegen een BMW 318
of een 325, maar dan moet je wel wat bijbetalen
Ik zal wel even wat uploaden tztquote:Op donderdag 19 april 2007 22:36 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn pas dikke pimp-auto's...
Zet ff wat pics neer om hem te overtuigen
Ik geef je bij deze op voor de beste "Fok! ontmaagding" van het jaar...quote:Op donderdag 19 april 2007 23:23 schreef Mr.Adams het volgende:
Na jarenlang alleen maar meelezen op FOK! dankzij dit topic toch besloten om maar eens te registreren, hulde aan Asmooh voor het feit dat hij dit (onbewust) geinitieerd heeft.
Asmooh, ik krijg het idee dat jij bij de eerste de beste opvlieging meteen een auto gaat kopen en er dan later (lees: een paar dagen) achter komt dat het toch niet helemaal is wat jij wilt. Dus, zorg dat je eerst goed weet wat je wilt voordat je uberhaupt een auto koopt! Jouw autohistorie is werkelijk belachelijk... Daarnaast, zoals al zovaak gezegd is hier, heeft het totaal geen nut om een afgereden barrel te kopen voor een paar euro om die daarna "op te knappen" (jouw idee van opknappen vind ik persoonlijk een vorm van auto-verkrachting, hoewel dat in het geval van een oude Opel eigenlijk niet eens mogelijk is) voor wederom een paar euro. Je zult sowieso aan een van de twee aspecten bereid moeten zijn meer geld uit te geven, het kopen van een auto of het opknappen hiervan.
Kijk eens rond wat er allemaal aan redelijk goede 2ehands auto's te koop is voor zeg 25% meer van de prijs van de barrels die jij koopt, want dan koop je een kwalitatief betere auto die je later altijd nog sneller kunt maken en waarmee je tot die tijd probleemloos rond kunt rijden.
Daarnaast vind ik het erg vreemd dat je allerlei wilde plannen hebt met je nieuw gekochte barrels terwijl je zelf absoluut NUL technisch verstand ervan hebt. Nu geef ik toe dat ik zelf slechts een beetje boven gemiddeld verstand heb van autotechniek, maar ben dan zo verstandig om iemand anders jou een deskundige mening te laten geven! En daarmee bedoel ik dus niet een of andere garage-turk die al begint te kwijlen bij de gedachte van al die ¤¤¤ die hij jou in rekening kan brengen voor de eindeloze reparaties...
Tenslotte: Als je daadwerkelijk jouw auto sneller wilt maken, waarom hang je er dan al die tupperware aan en plaats je er ik-weet-niet-hoe-veel kilo aan speakers in? Kijk eens naar hoe de echte autofabrikanten dat doen, kijk eens naar een Audi RS4, BMW M5 en Mercedes AMG. Ik noem juist deze auto's omdat deze weliswaar niet zwaar gestript zijn maar ze zijn ook zeker niet volgegooid met onnodige troep! Waar ze ongemerkt gewicht hebben kunnen besparen hebben ze dit gegaan en daarnaast hebben ze de motor (maar ook de ophanging en remmen!) verbeterd. Nu denk je misschien dat dit een kromme vergelijking is ten opzichte van jouw barrels, maar het gaat om de achterliggende gedachte, denk daar maar eens over na...
Moraal van dit verhaal: Als je iets doet, doe het dan GOED.
325 of 318, 4d of coupe?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik wil em ook wel ruilen tegen een BMW 318
of een 325, maar dan moet je wel wat bijbetalen
en figuren zoals jou die zorgen er voor dat heel fok kut wordquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:18 schreef BaraCuda het volgende:
Die project topics van je kunnen we niet echt serieus meer nemen he![]()
En koop AUB geen BMW 325, aangezien dat standaard mooie wagens zijn en figuren zoals jezelf ze een slechte naam geven![]()
Na dat opel verhaal nu dit weer, wat had je dan verwacht?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:38 schreef Asmooh het volgende:
[..]
en figuren zoals jou die zorgen er voor dat heel fok kut word
dat je weg bleef uit mn topic?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Na dat opel verhaal nu dit weer, wat had je dan verwacht?![]()
gaap... enzo...quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:55 schreef PNG het volgende:
MikeyManMan, ga toch eens wat doen met je leven man.
Dat heel de dag op een forum hangen is echt een verslaving manMan.
Maak je je druk om manMan. Tis maar 1.6je ofzo. Weet toch al hoe het afloopt.
Beide E30'squote:Op vrijdag 20 april 2007 07:52 schreef Asmooh het volgende:
[..]
325 of 318, 4d of coupe?
indien coupe, hoeveel bijbetalen voor de 325?
- welk bouwjaar
- aantal kilometers
- apk?
- hoe mee omgegaan?
zelfde over die 318 maar in de 325 heb ik meer interesse
bij alle 2 wil ik nieuwere model, niet die hele oude van voor 90
Je doet het er gewoon om...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:10 schreef Asmooh het volgende:
tja, sorry dan
dan wordt deze auto gewoon een regelrechte "sjonnie" auto waar uiteindelijk geen toyota meer in te herkennen is
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:10 schreef Asmooh het volgende:
tja, sorry dan
dan wordt deze auto gewoon een regelrechte "sjonnie" auto waar uiteindelijk geen toyota meer in te herkennen is
Geen bod?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
![]()
![]()
ga je gang, wel de foto's hier posten hč
eigenlijk was het heel erg serieus bedoeld.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Asmooh zit gewoon te kloten
Daar ga ik niet serieus op in natuurlijk![]()
Also het jou iets uitmaakt of de auto goed is ofniet.Ten eerste zie jij dat niet, en ten 2e koop je hem toch welquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:28 schreef Asmooh het volgende:
[..]
eigenlijk was het heel erg serieus bedoeld.
een oude BMW heb ik geen interesse in.
Liefste een goede ruil auto.
En anders ga ik gewoon deze verbouwen.
Je wilt een goede auto (325) ruilen tegen een gare Celica met een defecte motor en 400k op de teller...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:28 schreef Asmooh het volgende:
[..]
eigenlijk was het heel erg serieus bedoeld.
een oude BMW heb ik geen interesse in.
Liefste een goede ruil auto.
En anders ga ik gewoon deze verbouwen.
Plausibele vraag blijft dan of TS die 5k heeft...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:31 schreef MikeyMan het volgende:
Plausibele vraag blijft natuurlijk of je bereid bent meer dan 5k aan die auto uit te geven... Want die orde van grootte zit je wel aan, met een ander blok, bak etc... En das dan nog erg krap genomen...
eh als jullie die celica zo boeiend vonden?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je wilt een goede auto (325) ruilen tegen een gare Celica met een defecte motor en 400k op de teller...
en dat noem je serieus![]()
![]()
Gezien de vele talenten van TS op autotechnisch gebied en zeer goede smaak in tuning, kan ik niet wachten....quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:28 schreef Asmooh het volgende:
[..]
eigenlijk was het heel erg serieus bedoeld.
een oude BMW heb ik geen interesse in.
Liefste een goede ruil auto.
En anders ga ik gewoon deze verbouwen.
Omgekeerde wereld hier...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:40 schreef Asmooh het volgende:
[..]
eh als jullie die celica zo boeiend vonden?
en een 318 oid vond ik ook goed hoor.
maarjah, blijkbaar is hij toch niet zo bijzonder..
dus waarom niet blok dr in en verbouwen?
als ie toch niet zo bijzonderis
tjah, bliojkbaar toch niet zo bijzonder meer he.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:41 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld hier...
Ja, het is een bijzondere, waarschijnlijk de enige die in nederland rondrijdt...![]()
dit is geen V&A voor zover ik weet..quote:
er zijn er wel een paar, zag er laatst nog 1tje rijden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:41 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld hier...
Ja, het is een bijzondere, waarschijnlijk de enige die in nederland rondrijdt...![]()
Goed, en de motor? Lijkt me essentieel...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:57 schreef Asmooh het volgende:
http://www.superstyling.n(...)fertig%20copy1_w.gif
motorkap dioe ik wil
twee van deze einddempers
http://www.remcoshop.nl/W(...)0434/id_229_full.jpg
bodykit en zijkits ben ik nog niet overuit
achterwielkas waarschijnlijk luchthapper.
Achterlichten ga ik kijken voor covers.
Klaplampen gaan weg
tjah, opel was teveel mis.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:57 schreef Mr_Moon het volgende:
Dit was toch een project topic?
Kom TS, bewijs ons dat we allemaal ongelijk hebben, en een stelletje niets wetende jankers zijn en bouw die Celica om tot een brute Pimpbak!
En foto's graag!
Dit is nu al je vierde Project Topic in PTA, maar verder dan een uitlaat onder je opel (laten) zetten, en een kabeltje trekken voor een CarPC die niet op wilde starten ben je nog steeds niet gekomen.
Je lult hele topics vol met wilde ideeen, maar uiteindelijk vinden we alle auto's terug in V&A, zonder we ook maar 1 resultaat gezien te hebben.
Just admit it...
Je hebt geen kennis van auto's...
Je hebt niet de financieele middelen...
Je hebt niet het doorzettingsvermogen...
Het is inderdaad jammer van een unieke auto, maar helaas...
motor ga ik eerst standaard houden los van open luchtfilter tot dat de hele buitenkant klaar is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:01 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Goed, en de motor? Lijkt me essentieel...
Gelukkig weet je precies wat je wilt...quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:03 schreef Asmooh het volgende:
[..]
motor ga ik eerst standaard houden los van open luchtfilter tot dat de hele buitenkant klaar is.
ga hem sowieso vervangen voor nieuw exemplaar.
dus weer een 4A-FE voor in de plek.
dat de auto iig rijdt en soepel rijd
tis een tijdelijke oplossing....quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:04 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Gelukkig weet je precies wat je wilt...![]()
daarvoor heb ik RDW al mail gestuurt mert vragen daar overquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:04 schreef MikeyMan het volgende:
En hoe wou je die klapkoplampen weghalen en een goedgekeurd lichtbeeld houden? Lijkt mij onmogelijk...
Bestaan er uberhaupt vervangings-lampen dan? Geloof er geen kont van...quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:10 schreef Asmooh het volgende:
[..]
daarvoor heb ik RDW al mail gestuurt mert vragen daar over
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:12 schreef Asmooh het volgende:
http://www.racelook.de/images/japan/TA-T18HSCH.jpg
deze achterbumper gaat t iig worden
waarschijnlijk ook deze voorbumper en zijkits
http://www.racelook.de/images/japan/TA-T18FSCH.jpg
ik werk inderdaad in het weekend, zaterdag,zondagquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:16 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Ik neem overigens aan dat je geen baan hebt aangezien je het druk genoeg hebt met ombouwen en het vollullen van dit topic? Of bouw je hem s'nachts om?
Ach, zo lelijk is die kit nou ook weer nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alles. Dit is echt verkrachting van een auto.
Ik vind die kit echt te lelijk, die Celica wordt er niets mooier van.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ach, zo lelijk is die kit nou ook weer niet
gelukkig hoef jij hem ook niet mooi te vinden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind die kit echt te lelijk, die Celica wordt er niets mooier van.
nee die moet je maken / verbouwen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:30 schreef MikeyMan het volgende:
Maar; zijn er vervangingskoplampen dan?
gelukkig heb ik de turk in denhaag die aan elke auto doet wat jij wil dat hij doet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:32 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel je bij een shop moet dokken voordat hij zo'n uniek exemplaar gaat verkrachten. Ikzelf zou als monteur 300% vragen, en dan nog met tegenzin. Dus ik hoop dat je genoeg cash hebt. :p
Euh... Schrijf dat maar op je buik... Zelf een koplamp maken is echt onmogelijk...quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:33 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nee die moet je maken / verbouwen.
het idee was om glas op dejuiste maat, of plastic of weet veel op dejuiste maat te laten maken
angel eyes nemen voor een toyota, die geen knipperlicht er op heeft.
Deze op de plek makenb waar normaal je lamp omhoog gaat.
En zo monteren dat het glas daar precies overheen valt tot de bumper.
Maar dat is puur theoretisch.
volgende week ofzo kijken of het mogelijk is en hoe breed het moet zijn en hoe hoog.
Je woonde in heerlen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:34 schreef Asmooh het volgende:
[..]
gelukkig heb ik de turk in denhaag die aan elke auto doet wat jij wil dat hij doet.
en aangezien ik hem heel goed ken nog goedkoop ook.
hikken doet hij allen bij lage snelheden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:39 schreef j22flyingdownwind het volgende:
das wel een eind rijden met een hikkend blok![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:40 schreef _mimic het volgende:
Heren, het resultaat:
[afbeelding]
VETTE SHIT HE?! BEN NOG NIET TEVREDEN, MOET NOG EEN SPOILER OP.
en stationair, loopt de motor dan wel goed/regelmatig?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:42 schreef Asmooh het volgende:
[..]
hikken doet hij allen bij lage snelheden.
ik heb helemaal niks gemolt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:45 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Stationair loopt ie w.s. prima nadat ie de stappenmotor zo heeft gemold dat ie stationair > 4.000 rpm loopt
ok.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:53 schreef MikeyMan het volgende:
Ik zeg het nog maar een keer:
zelf lampen knutselen is onmogelijk...
Ga maar verbouwen, dan lachen de kenners je uit dat je niets meer bent dan een sjonniequote:Op vrijdag 20 april 2007 13:28 schreef Asmooh het volgende:
[..]
eigenlijk was het heel erg serieus bedoeld.
een oude BMW heb ik geen interesse in.
Liefste een goede ruil auto.
En anders ga ik gewoon deze verbouwen.
Geloof me nou; dat gaat niet...quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:54 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ok.
eerste keer begreep ik ook wel hoor
dan moet ik toch een oplossing bedenken want ik wil die lampen dr af
Zelf lampen klussen ben ik gelukkig ook maar nooit aan begonnen, wel zijn er vaak genoeg bedrijfjes die dit soort lampen leveren, alleen zijn deze vaak lastig te vinden. Daar bij kosten de lampen vaak een vermogen als je ze bijvoorbeeld ook nog eens over moet laten komen uit de states.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:53 schreef MikeyMan het volgende:
Ik zeg het nog maar een keer:
zelf lampen knutselen is onmogelijk...
Maar dan nog mag je daar officieel niet mee door de APK...quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:05 schreef $tranger het volgende:
[..]
Zelf lampen klussen ben ik gelukkig ook maar nooit aan begonnen, wel zijn er vaak genoeg bedrijfjes die dit soort lampen leveren, alleen zijn deze vaak lastig te vinden. Daar bij kosten de lampen vaak een vermogen als je ze bijvoorbeeld ook nog eens over moet laten komen uit de states.
Inmiddels heb ik ook al de nodige auto's gehad met klaplampen en vaak hebben vaste lampen ook wel wat, maar 't mooie van klaplampen blijft dat als ze dicht staan je een bijzonder mooie, strakke motorkaplijn hebt.
Verder, TS: maak er wat moois gaan, maar ga niet te ver en blijf niet te lang dromen, vraag je tevens af hoe veel meer geld je in een auto wilt stoppen boven de aanschafwaarde en of 't er wel echt van gaat komen, dat is bij je Calibra geloof ik ook niet zo ver gekomen geloof ik
tjah erg fijn voor je.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:50 schreef Mr.Adams het volgende:
Asmooh, ik heb 2 pagina's hiervoor al een hele lange en duidelijke reactie gegeven op jouw gepruts, maar gelukkig merk ik dat je hier helemaal niets van opgestoken hebt.
Waar ik de grootste problemen mee hebt is dat je dat barrel eerst vol tupperware wilt gaan gooien, om DAARNA pas het motorisch gedeelte aan te pakken. Doet mij denken aan een ervaring van enkele maanden geleden: Sta tegen het begin van de avond voor het stoplicht in de Audi A4 met Arrow Jazz FM op (jaja) lekker te relaxen en er komt zo'n rijdende boombox naast me staan waar ik op de achterbank nog net een petje boven de deur uit kan zien komen. Ik kijk eens naar die auto, het petje draait een beetje (waarschijnlijk keek de bestuurder mij aan) en ineens gaat de muziek nog harder (dacht dat dat niet meer mogelijk was) en wordt er "stoer" met het gaspedaal gespeeld. Het licht gaat op groen, de boombox "schiet" er vandoor en Mr.Adams rijdt ook maar eens rustig weg, luisterend naar de jazz muziek en zich nergens druk om makend. Loser...
10 minuten later kwam Mr.Adams die rijdende boombox weer tegen op de autoweg waar ik, nog altijd met Arrow Jazz FM op, rustig cruisend met 160 langs een auto reed die blijkbaar bij 140 op z'n top zat![]()
Bij deze wil ik je dus alvast verzoeken om je zulke vernederingen te besparen, want ook de tupperware auto' s die jij hier plaatst als voorbeeld van hoe de jouwe eruit komt te zien, die zijn ONDER de motorkap namelijk ook aangepakt!
Het feit dat je nu ook nog een "dikke speakerset" hebt gekocht...hulde...![]()
Tuurlijk ik snap dat je het overbodig vind, en ik weet dondersgoed dat het geen een op de ander dagwerk is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:24 schreef Mr.Adams het volgende:
Om hier even op in te gaan: Ik vind al die plastic auto's en overbodige accesoires inderdaad helemaal niets, maar als jij het mooi vindt moet je het vooral doen, het gaat mij er alleen om HOE je dat aanpakt. Wanneer ik een "gepimpte" auto zie waar echt veel werk in gestoken is met veel oog voor detail en een goede afwerking, dan kan ik dat best waarderen (mooi vinden is een heel ander verhaal, maar smaken verschillen).
Jij bent bekend in Heerlen en omsteken, nou dan zul je weten dat er tussen Maastricht en Eindhoven rond 21u vrijwel niets op de weg zit en dat je dan op de snelweg best even door kunt rijden. Harder dan 160 ga ik zelf nooit want dan vind ik het echt onverantwoord worden. Begrijp me goed, wanneer er normaal verkeer is dan rijd ik ook gewoon netjes 120 (of 130) Mij valt het op (en dit is geen persoonlijke aanval maar een constatering van mijn kant) dat de "gepimpte" auto's juist in de bebouwde kom vaak gevaarlijk hard rijden en dat vind ik echt levensgevaarlijk voor anderen... Je zult mij echt alleen op de snelweg betrappen op een overschrijding van de maximumsnelheid. Maar goed, ik dwaal af...
Om maar even terug te komen op de kern van deze boodschap: Ook al vind ik jouw smaak afgrijselijk, wanneer jij jouw auto met veel oog voor detail en een goede afwerking "pimpt" dan kan ik daar best waardering voor hebben, puur voor het werk wat erin zit en de creativiteit en alle details. Daarom wil ik je alleen duidelijk maken dat je auto "pimpen" (ik heb echt een hekel aan het woord) niet iets is wat je van vandaag op morgen doet maar waar je veel tijd, geld en energie in zult moeten steken voordat je een goed resultaat krijgt.
Overigens is deze "oude lul met jazz op" slechts iets minder dan een jaar ouder dan jij...![]()
Je kan 160 verantwoord doen.quote:kijk dat jij snel bent en 160 rijd vind ik erg onverantwoord.
Omdat je 160 rijd vind ik je nog slechter dan een boombox die bij t verkeerslicht weg rijdt.
Ook al is 140 ook niet goed, maar die 20km/h kan veel schelen.
Waneer zijn speakers sterk? en waneer is het overboodig?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:25 schreef Mr.Adams het volgende:
Overigens vind ik overbodig sterke speakers WEL iets waar de omgeving last van heeft... Ik hoop dat je daar wel rekening mee zult houden. Het is (naar mijn mening) gewoon jammer dat je nu 1000 euro uitgeeft aan speakers terwijl je met dat geld dus heel wat werk aan je auto had kunnen doen. Eerst een goede basis hebben, dan pas de accesoires.
Je weet toch wel dat Asmooh een hoax is?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:50 schreef Mr.Adams het volgende:
Asmooh, ik heb 3 pagina's hiervoor al een hele lange en duidelijke reactie gegeven op jouw gepruts, maar gelukkig merk ik dat je hier helemaal niets van opgestoken hebt.
[blablabla]
Daar vergis je je aardig in, ik zie meer "oudere" mensen geen richting aangeven omdat ze vinden dat ze een dikke auto hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:45 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Je kan 160 verantwoord doen.
Zo'n boombox doet dat meestal niet, die veranderen van rijstrook zonder te kijken en maken de meest domme fouten die je maar kan bedenken, die argument van jou gaat dus niet op.
omdat ik hem persoonlijk standaard beetje "saai" vindquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:29 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vind ook dat de mensen hier het 'mooi vinden/pimpen van je auto' en 'snel rijden' wat te veel associeren..
Ik vind 18 inch velgen ook heel mooi (chroom wat minder dan) maar het boeit me niet dat ik als 3e weg ben bij de stoplicht ofso. En snel rijden in NL, tja.. overal staan agentjes met laser pistolen en flitspalen en snelheidsheuvels enz enz. dan heb je wat aan je snelheid man..
Daarbij is NL kut klein en de wegen ook niet echt fijjn om op te scheuren dacht ik zo.
Al is het wel zonde van sommige plannen die je met die super mooie celica hebt.. hij is al heel mooi, lijnen zijn super.. waarom dik uitbouwen? skirt erbij enzo kan nog wel maar niet van die rare transformer bumpers joh
Ik rij dezelfde 3 liter als mijn vader, en hij is ook een oude lul, je praat nu het zelfde over ouderen als mensen praatten over jongeren, er zijn altijd uitzondering, er zijn ook vrouwen bij die kut rijden zo ook jongeren en ouderen maar jongeren spannen de kroon omdat ze vaak geasoiceerd worden met plastic, stickers, strijk tafels en al die onzin die ze eraan plakken, alleen dat al is voor reden genoeg om daar niet aan te beginnen omdat ik sowieso niet geasioceerd wil worden met dat tuig wat naast me staat met zo'n auto met klaar staat om te racen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:49 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Daar vergis je je aardig in, ik zie meer "oudere" mensen geen richting aangeven omdat ze vinden dat ze een dikke auto hebben.
daar doel ik op, dikke mercedes, dikke bmw,
auto A6 3 liter enz enz enz.
gewoon behoorlijk grote "dikke" autos die geen richting aangeven en niet kijken omdat ze denken "al die mensen met een mindere auto kijken wel voor MIJ uit"
Dus tuurlijk kan je de schuldgeven aan boomboxers, maar er zijn genoeg die dat ook niet doen.
ik verkracht niks; ik vind het zo gewoon heel erg mooi.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:57 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik rij dezelfde 3 liter als mijn vader, en hij is ook een oude lul, je praat nu het zelfde over ouderen als mensen praatten over jongeren, er zijn altijd uitzondering, er zijn ook vrouwen bij die kut rijden zo ook jongeren en ouderen maar jongeren spannen de kroon omdat ze vaak geasoiceerd worden met plastic, stickers, strijk tafels en al die onzin die ze eraan plakken, alleen dat al is voor reden genoeg om daar niet aan te beginnen omdat ik sowieso niet geasioceerd wil worden met dat tuig wat naast me staat met zo'n auto met klaar staat om te racen.
Ik rij zelden te hard, en als ik dat doe dan doe ik dat verantwoord dan kijk ik vooruit of de situatie toelaat (drukte, wegdek, etc) en of er geen KLPD achter me zit
Ik begrijp goed waarom jongeren meer verzekering betalen, kijk maar naar dat verhaal van Opa_vertelt.
Maar om terug te komen op die celica (ik wil namelijk zelf ook 1 aanschaffen)
Als je een spannende auto wilt dan koop je er toch 1 sowieso gooi je nu gewoon geld over de boeg en ten tweede je verkracht een mooie auto.
omdat ik geen andere celina kon krijgen toen voor de prijs die ik dr voor over hadquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:18 schreef casejunkie het volgende:
Waarom pak je dan geen standaard celica en laat je deze celica over aan een echte liefhebber die hem orgineel houd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |