Bestaan er uberhaupt vervangings-lampen dan? Geloof er geen kont van...quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:10 schreef Asmooh het volgende:
[..]
daarvoor heb ik RDW al mail gestuurt mert vragen daar over
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:12 schreef Asmooh het volgende:
http://www.racelook.de/images/japan/TA-T18HSCH.jpg
deze achterbumper gaat t iig worden
waarschijnlijk ook deze voorbumper en zijkits
http://www.racelook.de/images/japan/TA-T18FSCH.jpg
ik werk inderdaad in het weekend, zaterdag,zondagquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:16 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Ik neem overigens aan dat je geen baan hebt aangezien je het druk genoeg hebt met ombouwen en het vollullen van dit topic? Of bouw je hem s'nachts om?
Ach, zo lelijk is die kit nou ook weer nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alles. Dit is echt verkrachting van een auto.
Ik vind die kit echt te lelijk, die Celica wordt er niets mooier van.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ach, zo lelijk is die kit nou ook weer niet
gelukkig hoef jij hem ook niet mooi te vinden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind die kit echt te lelijk, die Celica wordt er niets mooier van.
nee die moet je maken / verbouwen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:30 schreef MikeyMan het volgende:
Maar; zijn er vervangingskoplampen dan?
gelukkig heb ik de turk in denhaag die aan elke auto doet wat jij wil dat hij doet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:32 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel je bij een shop moet dokken voordat hij zo'n uniek exemplaar gaat verkrachten. Ikzelf zou als monteur 300% vragen, en dan nog met tegenzin. Dus ik hoop dat je genoeg cash hebt. :p
Euh... Schrijf dat maar op je buik... Zelf een koplamp maken is echt onmogelijk...quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:33 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nee die moet je maken / verbouwen.
het idee was om glas op dejuiste maat, of plastic of weet veel op dejuiste maat te laten maken
angel eyes nemen voor een toyota, die geen knipperlicht er op heeft.
Deze op de plek makenb waar normaal je lamp omhoog gaat.
En zo monteren dat het glas daar precies overheen valt tot de bumper.
Maar dat is puur theoretisch.
volgende week ofzo kijken of het mogelijk is en hoe breed het moet zijn en hoe hoog.
Je woonde in heerlen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:34 schreef Asmooh het volgende:
[..]
gelukkig heb ik de turk in denhaag die aan elke auto doet wat jij wil dat hij doet.
en aangezien ik hem heel goed ken nog goedkoop ook.
hikken doet hij allen bij lage snelheden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:39 schreef j22flyingdownwind het volgende:
das wel een eind rijden met een hikkend blok![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:40 schreef _mimic het volgende:
Heren, het resultaat:
[afbeelding]
VETTE SHIT HE?! BEN NOG NIET TEVREDEN, MOET NOG EEN SPOILER OP.
en stationair, loopt de motor dan wel goed/regelmatig?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:42 schreef Asmooh het volgende:
[..]
hikken doet hij allen bij lage snelheden.
ik heb helemaal niks gemolt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:45 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Stationair loopt ie w.s. prima nadat ie de stappenmotor zo heeft gemold dat ie stationair > 4.000 rpm loopt
ok.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:53 schreef MikeyMan het volgende:
Ik zeg het nog maar een keer:
zelf lampen knutselen is onmogelijk...
Ga maar verbouwen, dan lachen de kenners je uit dat je niets meer bent dan een sjonniequote:Op vrijdag 20 april 2007 13:28 schreef Asmooh het volgende:
[..]
eigenlijk was het heel erg serieus bedoeld.
een oude BMW heb ik geen interesse in.
Liefste een goede ruil auto.
En anders ga ik gewoon deze verbouwen.
Geloof me nou; dat gaat niet...quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:54 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ok.
eerste keer begreep ik ook wel hoor
dan moet ik toch een oplossing bedenken want ik wil die lampen dr af
Zelf lampen klussen ben ik gelukkig ook maar nooit aan begonnen, wel zijn er vaak genoeg bedrijfjes die dit soort lampen leveren, alleen zijn deze vaak lastig te vinden. Daar bij kosten de lampen vaak een vermogen als je ze bijvoorbeeld ook nog eens over moet laten komen uit de states.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:53 schreef MikeyMan het volgende:
Ik zeg het nog maar een keer:
zelf lampen knutselen is onmogelijk...
Maar dan nog mag je daar officieel niet mee door de APK...quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:05 schreef $tranger het volgende:
[..]
Zelf lampen klussen ben ik gelukkig ook maar nooit aan begonnen, wel zijn er vaak genoeg bedrijfjes die dit soort lampen leveren, alleen zijn deze vaak lastig te vinden. Daar bij kosten de lampen vaak een vermogen als je ze bijvoorbeeld ook nog eens over moet laten komen uit de states.
Inmiddels heb ik ook al de nodige auto's gehad met klaplampen en vaak hebben vaste lampen ook wel wat, maar 't mooie van klaplampen blijft dat als ze dicht staan je een bijzonder mooie, strakke motorkaplijn hebt.
Verder, TS: maak er wat moois gaan, maar ga niet te ver en blijf niet te lang dromen, vraag je tevens af hoe veel meer geld je in een auto wilt stoppen boven de aanschafwaarde en of 't er wel echt van gaat komen, dat is bij je Calibra geloof ik ook niet zo ver gekomen geloof ik
tjah erg fijn voor je.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:50 schreef Mr.Adams het volgende:
Asmooh, ik heb 2 pagina's hiervoor al een hele lange en duidelijke reactie gegeven op jouw gepruts, maar gelukkig merk ik dat je hier helemaal niets van opgestoken hebt.
Waar ik de grootste problemen mee hebt is dat je dat barrel eerst vol tupperware wilt gaan gooien, om DAARNA pas het motorisch gedeelte aan te pakken. Doet mij denken aan een ervaring van enkele maanden geleden: Sta tegen het begin van de avond voor het stoplicht in de Audi A4 met Arrow Jazz FM op (jaja) lekker te relaxen en er komt zo'n rijdende boombox naast me staan waar ik op de achterbank nog net een petje boven de deur uit kan zien komen. Ik kijk eens naar die auto, het petje draait een beetje (waarschijnlijk keek de bestuurder mij aan) en ineens gaat de muziek nog harder (dacht dat dat niet meer mogelijk was) en wordt er "stoer" met het gaspedaal gespeeld. Het licht gaat op groen, de boombox "schiet" er vandoor en Mr.Adams rijdt ook maar eens rustig weg, luisterend naar de jazz muziek en zich nergens druk om makend. Loser...
10 minuten later kwam Mr.Adams die rijdende boombox weer tegen op de autoweg waar ik, nog altijd met Arrow Jazz FM op, rustig cruisend met 160 langs een auto reed die blijkbaar bij 140 op z'n top zat![]()
Bij deze wil ik je dus alvast verzoeken om je zulke vernederingen te besparen, want ook de tupperware auto' s die jij hier plaatst als voorbeeld van hoe de jouwe eruit komt te zien, die zijn ONDER de motorkap namelijk ook aangepakt!
Het feit dat je nu ook nog een "dikke speakerset" hebt gekocht...hulde...![]()
Tuurlijk ik snap dat je het overbodig vind, en ik weet dondersgoed dat het geen een op de ander dagwerk is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:24 schreef Mr.Adams het volgende:
Om hier even op in te gaan: Ik vind al die plastic auto's en overbodige accesoires inderdaad helemaal niets, maar als jij het mooi vindt moet je het vooral doen, het gaat mij er alleen om HOE je dat aanpakt. Wanneer ik een "gepimpte" auto zie waar echt veel werk in gestoken is met veel oog voor detail en een goede afwerking, dan kan ik dat best waarderen (mooi vinden is een heel ander verhaal, maar smaken verschillen).
Jij bent bekend in Heerlen en omsteken, nou dan zul je weten dat er tussen Maastricht en Eindhoven rond 21u vrijwel niets op de weg zit en dat je dan op de snelweg best even door kunt rijden. Harder dan 160 ga ik zelf nooit want dan vind ik het echt onverantwoord worden. Begrijp me goed, wanneer er normaal verkeer is dan rijd ik ook gewoon netjes 120 (of 130) Mij valt het op (en dit is geen persoonlijke aanval maar een constatering van mijn kant) dat de "gepimpte" auto's juist in de bebouwde kom vaak gevaarlijk hard rijden en dat vind ik echt levensgevaarlijk voor anderen... Je zult mij echt alleen op de snelweg betrappen op een overschrijding van de maximumsnelheid. Maar goed, ik dwaal af...
Om maar even terug te komen op de kern van deze boodschap: Ook al vind ik jouw smaak afgrijselijk, wanneer jij jouw auto met veel oog voor detail en een goede afwerking "pimpt" dan kan ik daar best waardering voor hebben, puur voor het werk wat erin zit en de creativiteit en alle details. Daarom wil ik je alleen duidelijk maken dat je auto "pimpen" (ik heb echt een hekel aan het woord) niet iets is wat je van vandaag op morgen doet maar waar je veel tijd, geld en energie in zult moeten steken voordat je een goed resultaat krijgt.
Overigens is deze "oude lul met jazz op" slechts iets minder dan een jaar ouder dan jij...![]()
Je kan 160 verantwoord doen.quote:kijk dat jij snel bent en 160 rijd vind ik erg onverantwoord.
Omdat je 160 rijd vind ik je nog slechter dan een boombox die bij t verkeerslicht weg rijdt.
Ook al is 140 ook niet goed, maar die 20km/h kan veel schelen.
Waneer zijn speakers sterk? en waneer is het overboodig?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:25 schreef Mr.Adams het volgende:
Overigens vind ik overbodig sterke speakers WEL iets waar de omgeving last van heeft... Ik hoop dat je daar wel rekening mee zult houden. Het is (naar mijn mening) gewoon jammer dat je nu 1000 euro uitgeeft aan speakers terwijl je met dat geld dus heel wat werk aan je auto had kunnen doen. Eerst een goede basis hebben, dan pas de accesoires.
Je weet toch wel dat Asmooh een hoax is?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:50 schreef Mr.Adams het volgende:
Asmooh, ik heb 3 pagina's hiervoor al een hele lange en duidelijke reactie gegeven op jouw gepruts, maar gelukkig merk ik dat je hier helemaal niets van opgestoken hebt.
[blablabla]
Daar vergis je je aardig in, ik zie meer "oudere" mensen geen richting aangeven omdat ze vinden dat ze een dikke auto hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:45 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Je kan 160 verantwoord doen.
Zo'n boombox doet dat meestal niet, die veranderen van rijstrook zonder te kijken en maken de meest domme fouten die je maar kan bedenken, die argument van jou gaat dus niet op.
omdat ik hem persoonlijk standaard beetje "saai" vindquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:29 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vind ook dat de mensen hier het 'mooi vinden/pimpen van je auto' en 'snel rijden' wat te veel associeren..
Ik vind 18 inch velgen ook heel mooi (chroom wat minder dan) maar het boeit me niet dat ik als 3e weg ben bij de stoplicht ofso. En snel rijden in NL, tja.. overal staan agentjes met laser pistolen en flitspalen en snelheidsheuvels enz enz. dan heb je wat aan je snelheid man..
Daarbij is NL kut klein en de wegen ook niet echt fijjn om op te scheuren dacht ik zo.
Al is het wel zonde van sommige plannen die je met die super mooie celica hebt.. hij is al heel mooi, lijnen zijn super.. waarom dik uitbouwen? skirt erbij enzo kan nog wel maar niet van die rare transformer bumpers joh
Ik rij dezelfde 3 liter als mijn vader, en hij is ook een oude lul, je praat nu het zelfde over ouderen als mensen praatten over jongeren, er zijn altijd uitzondering, er zijn ook vrouwen bij die kut rijden zo ook jongeren en ouderen maar jongeren spannen de kroon omdat ze vaak geasoiceerd worden met plastic, stickers, strijk tafels en al die onzin die ze eraan plakken, alleen dat al is voor reden genoeg om daar niet aan te beginnen omdat ik sowieso niet geasioceerd wil worden met dat tuig wat naast me staat met zo'n auto met klaar staat om te racen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:49 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Daar vergis je je aardig in, ik zie meer "oudere" mensen geen richting aangeven omdat ze vinden dat ze een dikke auto hebben.
daar doel ik op, dikke mercedes, dikke bmw,
auto A6 3 liter enz enz enz.
gewoon behoorlijk grote "dikke" autos die geen richting aangeven en niet kijken omdat ze denken "al die mensen met een mindere auto kijken wel voor MIJ uit"
Dus tuurlijk kan je de schuldgeven aan boomboxers, maar er zijn genoeg die dat ook niet doen.
ik verkracht niks; ik vind het zo gewoon heel erg mooi.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:57 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik rij dezelfde 3 liter als mijn vader, en hij is ook een oude lul, je praat nu het zelfde over ouderen als mensen praatten over jongeren, er zijn altijd uitzondering, er zijn ook vrouwen bij die kut rijden zo ook jongeren en ouderen maar jongeren spannen de kroon omdat ze vaak geasoiceerd worden met plastic, stickers, strijk tafels en al die onzin die ze eraan plakken, alleen dat al is voor reden genoeg om daar niet aan te beginnen omdat ik sowieso niet geasioceerd wil worden met dat tuig wat naast me staat met zo'n auto met klaar staat om te racen.
Ik rij zelden te hard, en als ik dat doe dan doe ik dat verantwoord dan kijk ik vooruit of de situatie toelaat (drukte, wegdek, etc) en of er geen KLPD achter me zit
Ik begrijp goed waarom jongeren meer verzekering betalen, kijk maar naar dat verhaal van Opa_vertelt.
Maar om terug te komen op die celica (ik wil namelijk zelf ook 1 aanschaffen)
Als je een spannende auto wilt dan koop je er toch 1 sowieso gooi je nu gewoon geld over de boeg en ten tweede je verkracht een mooie auto.
omdat ik geen andere celina kon krijgen toen voor de prijs die ik dr voor over hadquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:18 schreef casejunkie het volgende:
Waarom pak je dan geen standaard celica en laat je deze celica over aan een echte liefhebber die hem orgineel houd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |