Kijk, dat zijn pas dikke pimp-auto's...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik wil em ook wel ruilen tegen een BMW 318
of een 325, maar dan moet je wel wat bijbetalen
Ik zal wel even wat uploaden tztquote:Op donderdag 19 april 2007 22:36 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn pas dikke pimp-auto's...
Zet ff wat pics neer om hem te overtuigen
Ik geef je bij deze op voor de beste "Fok! ontmaagding" van het jaar...quote:Op donderdag 19 april 2007 23:23 schreef Mr.Adams het volgende:
Na jarenlang alleen maar meelezen op FOK! dankzij dit topic toch besloten om maar eens te registreren, hulde aan Asmooh voor het feit dat hij dit (onbewust) geinitieerd heeft.
Asmooh, ik krijg het idee dat jij bij de eerste de beste opvlieging meteen een auto gaat kopen en er dan later (lees: een paar dagen) achter komt dat het toch niet helemaal is wat jij wilt. Dus, zorg dat je eerst goed weet wat je wilt voordat je uberhaupt een auto koopt! Jouw autohistorie is werkelijk belachelijk... Daarnaast, zoals al zovaak gezegd is hier, heeft het totaal geen nut om een afgereden barrel te kopen voor een paar euro om die daarna "op te knappen" (jouw idee van opknappen vind ik persoonlijk een vorm van auto-verkrachting, hoewel dat in het geval van een oude Opel eigenlijk niet eens mogelijk is) voor wederom een paar euro. Je zult sowieso aan een van de twee aspecten bereid moeten zijn meer geld uit te geven, het kopen van een auto of het opknappen hiervan.
Kijk eens rond wat er allemaal aan redelijk goede 2ehands auto's te koop is voor zeg 25% meer van de prijs van de barrels die jij koopt, want dan koop je een kwalitatief betere auto die je later altijd nog sneller kunt maken en waarmee je tot die tijd probleemloos rond kunt rijden.
Daarnaast vind ik het erg vreemd dat je allerlei wilde plannen hebt met je nieuw gekochte barrels terwijl je zelf absoluut NUL technisch verstand ervan hebt. Nu geef ik toe dat ik zelf slechts een beetje boven gemiddeld verstand heb van autotechniek, maar ben dan zo verstandig om iemand anders jou een deskundige mening te laten geven! En daarmee bedoel ik dus niet een of andere garage-turk die al begint te kwijlen bij de gedachte van al die ¤¤¤ die hij jou in rekening kan brengen voor de eindeloze reparaties...
Tenslotte: Als je daadwerkelijk jouw auto sneller wilt maken, waarom hang je er dan al die tupperware aan en plaats je er ik-weet-niet-hoe-veel kilo aan speakers in? Kijk eens naar hoe de echte autofabrikanten dat doen, kijk eens naar een Audi RS4, BMW M5 en Mercedes AMG. Ik noem juist deze auto's omdat deze weliswaar niet zwaar gestript zijn maar ze zijn ook zeker niet volgegooid met onnodige troep! Waar ze ongemerkt gewicht hebben kunnen besparen hebben ze dit gegaan en daarnaast hebben ze de motor (maar ook de ophanging en remmen!) verbeterd. Nu denk je misschien dat dit een kromme vergelijking is ten opzichte van jouw barrels, maar het gaat om de achterliggende gedachte, denk daar maar eens over na...
Moraal van dit verhaal: Als je iets doet, doe het dan GOED.
325 of 318, 4d of coupe?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik wil em ook wel ruilen tegen een BMW 318
of een 325, maar dan moet je wel wat bijbetalen
en figuren zoals jou die zorgen er voor dat heel fok kut wordquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:18 schreef BaraCuda het volgende:
Die project topics van je kunnen we niet echt serieus meer nemen he![]()
En koop AUB geen BMW 325, aangezien dat standaard mooie wagens zijn en figuren zoals jezelf ze een slechte naam geven![]()
Na dat opel verhaal nu dit weer, wat had je dan verwacht?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:38 schreef Asmooh het volgende:
[..]
en figuren zoals jou die zorgen er voor dat heel fok kut word
dat je weg bleef uit mn topic?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Na dat opel verhaal nu dit weer, wat had je dan verwacht?![]()
gaap... enzo...quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:55 schreef PNG het volgende:
MikeyManMan, ga toch eens wat doen met je leven man.
Dat heel de dag op een forum hangen is echt een verslaving manMan.
Maak je je druk om manMan. Tis maar 1.6je ofzo. Weet toch al hoe het afloopt.
Beide E30'squote:Op vrijdag 20 april 2007 07:52 schreef Asmooh het volgende:
[..]
325 of 318, 4d of coupe?
indien coupe, hoeveel bijbetalen voor de 325?
- welk bouwjaar
- aantal kilometers
- apk?
- hoe mee omgegaan?
zelfde over die 318 maar in de 325 heb ik meer interesse
bij alle 2 wil ik nieuwere model, niet die hele oude van voor 90
Je doet het er gewoon om...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:10 schreef Asmooh het volgende:
tja, sorry dan
dan wordt deze auto gewoon een regelrechte "sjonnie" auto waar uiteindelijk geen toyota meer in te herkennen is
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:10 schreef Asmooh het volgende:
tja, sorry dan
dan wordt deze auto gewoon een regelrechte "sjonnie" auto waar uiteindelijk geen toyota meer in te herkennen is
Geen bod?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
![]()
![]()
ga je gang, wel de foto's hier posten hč
eigenlijk was het heel erg serieus bedoeld.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Asmooh zit gewoon te kloten
Daar ga ik niet serieus op in natuurlijk![]()
Also het jou iets uitmaakt of de auto goed is ofniet.Ten eerste zie jij dat niet, en ten 2e koop je hem toch welquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:28 schreef Asmooh het volgende:
[..]
eigenlijk was het heel erg serieus bedoeld.
een oude BMW heb ik geen interesse in.
Liefste een goede ruil auto.
En anders ga ik gewoon deze verbouwen.
Je wilt een goede auto (325) ruilen tegen een gare Celica met een defecte motor en 400k op de teller...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:28 schreef Asmooh het volgende:
[..]
eigenlijk was het heel erg serieus bedoeld.
een oude BMW heb ik geen interesse in.
Liefste een goede ruil auto.
En anders ga ik gewoon deze verbouwen.
Plausibele vraag blijft dan of TS die 5k heeft...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:31 schreef MikeyMan het volgende:
Plausibele vraag blijft natuurlijk of je bereid bent meer dan 5k aan die auto uit te geven... Want die orde van grootte zit je wel aan, met een ander blok, bak etc... En das dan nog erg krap genomen...
eh als jullie die celica zo boeiend vonden?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je wilt een goede auto (325) ruilen tegen een gare Celica met een defecte motor en 400k op de teller...
en dat noem je serieus![]()
![]()
Gezien de vele talenten van TS op autotechnisch gebied en zeer goede smaak in tuning, kan ik niet wachten....quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:28 schreef Asmooh het volgende:
[..]
eigenlijk was het heel erg serieus bedoeld.
een oude BMW heb ik geen interesse in.
Liefste een goede ruil auto.
En anders ga ik gewoon deze verbouwen.
Omgekeerde wereld hier...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:40 schreef Asmooh het volgende:
[..]
eh als jullie die celica zo boeiend vonden?
en een 318 oid vond ik ook goed hoor.
maarjah, blijkbaar is hij toch niet zo bijzonder..
dus waarom niet blok dr in en verbouwen?
als ie toch niet zo bijzonderis
tjah, bliojkbaar toch niet zo bijzonder meer he.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:41 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld hier...
Ja, het is een bijzondere, waarschijnlijk de enige die in nederland rondrijdt...![]()
dit is geen V&A voor zover ik weet..quote:
er zijn er wel een paar, zag er laatst nog 1tje rijden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:41 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld hier...
Ja, het is een bijzondere, waarschijnlijk de enige die in nederland rondrijdt...![]()
Goed, en de motor? Lijkt me essentieel...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:57 schreef Asmooh het volgende:
http://www.superstyling.n(...)fertig%20copy1_w.gif
motorkap dioe ik wil
twee van deze einddempers
http://www.remcoshop.nl/W(...)0434/id_229_full.jpg
bodykit en zijkits ben ik nog niet overuit
achterwielkas waarschijnlijk luchthapper.
Achterlichten ga ik kijken voor covers.
Klaplampen gaan weg
tjah, opel was teveel mis.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:57 schreef Mr_Moon het volgende:
Dit was toch een project topic?
Kom TS, bewijs ons dat we allemaal ongelijk hebben, en een stelletje niets wetende jankers zijn en bouw die Celica om tot een brute Pimpbak!
En foto's graag!
Dit is nu al je vierde Project Topic in PTA, maar verder dan een uitlaat onder je opel (laten) zetten, en een kabeltje trekken voor een CarPC die niet op wilde starten ben je nog steeds niet gekomen.
Je lult hele topics vol met wilde ideeen, maar uiteindelijk vinden we alle auto's terug in V&A, zonder we ook maar 1 resultaat gezien te hebben.
Just admit it...
Je hebt geen kennis van auto's...
Je hebt niet de financieele middelen...
Je hebt niet het doorzettingsvermogen...
Het is inderdaad jammer van een unieke auto, maar helaas...
motor ga ik eerst standaard houden los van open luchtfilter tot dat de hele buitenkant klaar is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:01 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Goed, en de motor? Lijkt me essentieel...
Gelukkig weet je precies wat je wilt...quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:03 schreef Asmooh het volgende:
[..]
motor ga ik eerst standaard houden los van open luchtfilter tot dat de hele buitenkant klaar is.
ga hem sowieso vervangen voor nieuw exemplaar.
dus weer een 4A-FE voor in de plek.
dat de auto iig rijdt en soepel rijd
tis een tijdelijke oplossing....quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:04 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Gelukkig weet je precies wat je wilt...![]()
daarvoor heb ik RDW al mail gestuurt mert vragen daar overquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:04 schreef MikeyMan het volgende:
En hoe wou je die klapkoplampen weghalen en een goedgekeurd lichtbeeld houden? Lijkt mij onmogelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |