SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Whahahaquote:Jim: Wait a minute.. last time I checked Dunder Mifflin allready had a website.
Op scherm: Under Construction - Coming Christmas 2002!
Jim: And I don't see what's wrong with it.
spoilers bittequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:42 schreef De_Brandweer het volgende:
net voor hij het water in rijd dacht ik al van: er gaat iets gebeuren met die tomtom, hij rijd het water in ofzo. en ja hoor
Er staat duidelijk US in de titel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:46 schreef Roi het volgende:
Is dit topic nou ook voor de Nederlandse uitzendingen of spoileren jullie het er hier rustig/onoverzichtelijk op los?
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Er staat duidelijk US in de titel.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:16 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Ja, omdat de serie zo heet.
Welke afleveringen worden hier gevolgd?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:14 schreef arneaux het volgende:
Ryan trek ik niet zo, en ik weet niet of de makers t grappig wilden maken óf dat ze een echte eikel wilde wegzetten
Ja okay daar heb je gelijk in. Maar ik weet niet, t gedrag van Ryan trek ik niet zo, en ik weet niet of de makers t grappig wilden maken óf dat ze een echte eikel wilde wegzetten, maargoed, ik trok t niet zo. En die fake zwangerschap van Kelly duurde ook 3 seconden, daar was t verhaal meteen uit. O ja, de jaloezie/verliefdheid van Toby kennen we natuurlijk al langer.
Ja okay daar heb je gelijk in. Maar ik weet niet, t gedrag van Ryan trek ik niet zo, en ik weet niet of de makers t grappig wilden maken óf dat ze een echte eikel wilde wegzetten, maargoed, ik trok t niet zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:38 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Aangezien The Office UK al tijden niet meer loopt kun je redelijkerwijs aannemen dat we hier de uitzendingen in de VS volgen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:56 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
ComedyCentral loopt nogal achter. Ik dacht dat men hier misschien de uitzendingen bespreekt die in NL nog niet op de buis zijn geweest.
Helemaal goed!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:44 schreef tonks het volgende:
Heb een video upgeload van het zingen van andy http://www.youtube.com/watch?v=wQmptgnfceA.
Amenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:19 schreef arneaux het volgende:
Briljante aflevering zeg. De beste tot nu toe. Dat met dat blokje was echt supergoed uitgewerkt. Phillys die Angela als een soort kind behandeld en dat Angela dan heel kinds gaat antwoorden. Nee ik vond 'm echt super.
Hij heeft op zich nog wel meer filmpjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:40 schreef arneaux het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=p9uWT14K1TE
http://www.youtube.com/watch?v=K68hSVUxTcA
16 Minuten aan bloopers van The Office uit vorige seizoenen. Wel de moeite waard. Grappig op Angela een keer te zien lachen.
Dat idee heb ik ook wel een beetje hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:29 schreef Xurk het volgende:
Opening was geweldig en de rest ookVeel mooie momenten
Alleen heb ik af en toe het idee dat het nóg meer over-the-top is dan vroeger, ligt dat aan mij of is dat echt zo aan het worden?
Wat wil je dan? Dat ze vol in beeld gaan tongen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:40 schreef RacerDKB het volgende:
Zeker een goede aflevering, maar ik vind dat Jim en Pam wel wat meer mogen doen.
Tot nu toe praten ze alleen maar een beetje met elkaar, net als vroeger.
Waarom gaan ze niet uit, of samenwonen?
Zou zeker gewaardeerd wordenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:02 schreef RacerDKB het volgende:
De OP van dit topic is wel lelijk zeg
Als ik tijd heb zal ik even wat plaatjes van seizoen 4 ofzo gebruiken en een nieuwe OP maken, mocht er waarde aan gehecht worden
Bijna deeltje 3
Als Kevin ook maar ergens enigszins 'passionate' over is, is het sowieso geweldig als hij praat. Dan bewegen al die kwabben, erg komisch gezicht gewoonquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:47 schreef Felixa het volgende:
Kevin over die "foute" pizza: "O, it's bad. It's REAL bad. It's like eating a hot circle of garbage."![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |