wat?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Schreeuw t van de daken. Ik wil met jou een boswandeling maken. Boswandeling![]()
Ik ben hier niet om onzin uit te kramenquote:
Jij zegt dat je alleen je mening geeft. Zeg ik: schreeuw t van de daken, met een toevoeging van een liedjequote:
veeg,,me,,opquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:09 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ook nog nooit wat van mij gevonden.. euh.... ik bedoel..![]()
Ook al zo'n zielig onzingedoe.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om onzin uit te kramen
Whehe @ de Mac zaterdagnacht
GODVERREDOMMEHeerlijk.
*alvast excuus aan alle godsdienstigen die ik hiermee kwets.
ohh..quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij zegt dat je alleen je mening geeft. Zeg ik: schreeuw t van de daken, met een toevoeging van een liedje![]()
k vloek gvd de godganse dagquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vloek eigenlijk best wel weinig, maar als ik vloek vind ik kut wel een mooi woord
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ook al zo'n zielig onzingedoe.
(Ja, ik heb recht van spreken, ik ben katholiek opgevoed)
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:52 schreef Freshthinking het volgende:
Ik heb nog een mooie anekdote. In mijn oude klas zat een hele aparte gast die ook voortdurend aan het schelden was. Hij had een keer een probleem met een computer op school en ging toen naar de ICT-afdeling. Toen moest hij zijn wachtwoord geven en was goed het bokje. Dat was namelijk: 'godverdekankerteringtyfuslijer'. En dat moest hij daar dus opsommen
Geweldig toen!
Lolquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:52 schreef Freshthinking het volgende:
Ik heb nog een mooie anekdote. In mijn oude klas zat een hele aparte gast die ook voortdurend aan het schelden was. Hij had een keer een probleem met een computer op school en ging toen naar de ICT-afdeling. Toen moest hij zijn wachtwoord geven en was goed het bokje. Dat was namelijk: 'godverdekankerteringtyfuslijer'. En dat moest hij daar dus opsommen
Geweldig toen!
Geweldig toen!
Ze werken daar met percentages he.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:53 schreef PieterBas het volgende:
tvp'tje. Moet mijn hele cijferlijst in het Engels vertalen, voor mijn studie in het buitenland...
Joh? Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:53 schreef PieterBas het volgende:
tvp'tje. Moet mijn hele cijferlijst in het Engels vertalen, voor mijn studie in het buitenland...
Jij zit toch zeker wel in Zwolle hè, en niet op die katholieke SvJ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:52 schreef Freshthinking het volgende:
Geweldig toen!
Geweldig toen!
Op de Christelijke Hogeschool Windesheim. Dat maakt het alleen nog maar komischerquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jij zit toch zeker wel in Zwolle hè, en niet op die katholieke SvJ?![]()
![]()
Oja, Christelijke, die bedoelde ikquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:56 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Op de Christelijke Hogeschool Windesheim. Dat maakt het alleen nog maar komischer
Ik ga studeren in Zweden aan de Hogeskolan I Boras. en ik ga het volgende 'studeren'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |