Whehe ik dacht dat jullie het nog steeds over die vibrators haddenquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik kon alleen kiezen uit de witte en de zwarte. Wit is het geworden dus
Hoeveel heb jij er voor betaald? Ik zie hem namelijk de laatste tijd voor erg hoge prijzen zo hier en daar![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Whehe ik dacht dat jullie het nog steeds over die vibrators hadden
Vibrator? Ik dacht dat het een strijkijzer was..quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Whehe ik dacht dat jullie het nog steeds over die vibrators hadden
Ik heb 'm vorig jaar in juni gekocht voor 179 euro! Via bol.com, kon toen alle kleuren kiezen. Op hetzelfde moment was ik mijn kamer aan het verbouwen en kreeg rode muren. Toen heb ik maar besloten om een rode te kiezen, past mooi in m'n kamerquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik kon alleen kiezen uit de witte en de zwarte. Wit is het geworden dus
Hoeveel heb jij er voor betaald? Ik zie hem namelijk de laatste tijd voor erg hoge prijzen zo hier en daar![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:53 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik heb 'm vorig jaar in juni gekocht voor 179 euro! Via bol.com, kon toen alle kleuren kiezen. Op hetzelfde moment was ik mijn kamer aan het verbouwen en kreeg rode muren. Toen heb ik maar besloten om een rode te kiezen, past mooi in m'n kamer![]()
Hoeveel heb jij ervoor betaald?
Maar nu heb ik al zwartequote:Trouwens die oordopjes, mijn creative-dopjes zijn ook kapot (bleef haken en trok zo één snoertje eraf).. bij de MediaMarkt hebben ze witte dopjes van Philips. 10 euro en een mooi geluid. De bovenkant kan je verwisselen met andere kleurtjes, maar ik houd ze wit!
Mooi dingquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:56 schreef Casual-T het volgende:
Ik heb deze nog steeds al een jaar of 3..
[afbeelding]
![]()
Ahh, die blokkendoos jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:56 schreef Casual-T het volgende:
[afbeelding]
![]()
Niet hé..quote:
Ik houd mijn mond omdat ik een lomper ding heb, maar anders..quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:56 schreef Casual-T het volgende:
[afbeelding]
![]()
en?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef Sok41 het volgende:
Hmm heb net een beoordeling gehad over hoe het ging to nu toe..
Lekker goedkoop! Beter!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Ik ¤119 bij de office centre, in augustus..
[..]
Maar nu heb ik al zwarte![]()
![]()
Boeiend tho, dat ding zit 99% van de tijd in je zakquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik houd mijn mond omdat ik een lomper ding heb, maar anders..
en?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef Sok41 het volgende:
Hmm heb net een beoordeling gehad over hoe het ging to nu toe..
Hè bedoel je.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Niet hé..
Mjah, vind iig die nieuwe dingetjes allemaal veel mooier, maarja, luister tegenwoordig toch vaak op me mobiel, en als ik ver weg ga, neem ik mn portable dvd wel mee..
die van Goover pást niet eens in z'n jas- /broekzakquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:00 schreef Teije het volgende:
[..]
Boeiend tho, dat ding zit 99% van de tijd in je zak![]()
justemquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:00 schreef Teije het volgende:
[..]
Boeiend tho, dat ding zit 99% van de tijd in je zak![]()
mag je vaker doenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:02 schreef Freshthinking het volgende:
Ahh, wel leuk om te zien dat ik een goed onderwerp heb aangekaart in dit topic
Niemand reageert op mijn treinavontuur van vanochtendquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:02 schreef Freshthinking het volgende:
Ga dan ook met de auto, schooier!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:02 schreef DaFan het volgende:
[..]
Niemand reageert op mijn treinavontuur van vanochtend
Ik probeerde het nog met die vibrator maar niemand reageerdequote:Op dinsdag 17 april 2007 11:02 schreef Freshthinking het volgende:
NSquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:23 schreef DaFan het volgende:
Zoooo lekker die seinstoring bij A'dam Centraal
Stond zoals gewoonlijk om 8 uur op Breukelen op de trein te wachten van 8:06. Om 8:15 nog niks. Toen omroepbericht: "Door seinstoring blabla, er komt een Intercity die een extra stop maakt richting Schiphol."
Dat zou dus betekenen overstappen op Bijlmer, akkoord. Om 8:50 uur kwam de Intercity, STAMPVOL. Haringen in een ton op het balkon gestaan. Ging ik er in Abcoude maar in want er zou een sprinter achter ons zitten naar CS. Perron was te kort in Abcoude dus moest uit de trein springen en naar het perron lopen
Toen om 9:15 uur kwam de Sprinter, en was ik om 9:45 uur op CSVertraging van 1 uur en 15 minuten op een stuk waar je normaal 26 minuten over doet
Jaszak wel, broekzak niet idd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
die van Goover pást niet eens in z'n jas- /broekzak
Lollers, vertelde iemand op de voetbal nog vorige week zondag: zijn vriendin had ook een tarzan, wist die niks van. Totdat hij dat kreng vond in de kastquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik probeerde het nog met die vibrator maar niemand reageerde
Ik heb zelf een tarzan 3000 de luxe trouwens
Prorail bedoel je.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
NSwel k*t voor je, hopen dat de terugreis voorspoediger gaat
Er was volop vertraging vanmorgen zag ik op R'dam CS, idd de trein richting A'dam CS & Schiphol had een half uur vertraging, dat heeft daar dus mee te maken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:02 schreef DaFan het volgende:
[..]
Is tegenwoordig niet zo bijzonder meer als de NS / ProRail weer eens faalt...quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:02 schreef DaFan het volgende:
[..]
ProRail en NS zijn allebei drama. De service naar reizigers toe is ook om te janken hoor. NS is dus geen haar beter dan ProRail.quote:
* ReMcOrE heeft nog nooit wat gevonden in de kast van z'n vriendinquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lollers, vertelde iemand op de voetbal nog vorige week zondag: zijn vriendin had ook een tarzan, wist die niks van. Totdat hij dat kreng vond in de kast![]()
![]()
iddquote:
Maar sein- en wisselstoringgedoe is in handen van ProRail, niet van de NSquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:07 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
ProRail en NS zijn allebei drama. De service naar reizigers toe is ook om te janken hoor. NS is dus geen haar beter dan ProRail.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:07 schreef Sok41 het volgende:
Konden kiezen tussen 5 punten en dan Goed/Voldoende/Matig/Onvoldoende
1. Kwaliteit : M
2. Kwantiteit : G
3. Inzet :M
4. Samenwerking : G
5. Zelfstandig heid : V
oepsquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:07 schreef Sok41 het volgende:
Gemiddeld een voldoendequote:Op dinsdag 17 april 2007 11:07 schreef Sok41 het volgende:
Klopt, maar de kwaliteit van personeel is zaak van NS. Chagrijnige conducteurs en nietswetende medewerkers die een buitengewoon onprofessionele indruk achterlatenquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
Maar sein- en wisselstoringgedoe is in handen van ProRail, niet van de NS![]()
Mijn vriendin heeft ook nog nooit wat van mij gevonden.. euh.... ik bedoel..quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE heeft nog nooit wat gevonden in de kast van z'n vriendin
[..]
En ProRail geeft de aannemers de schuld en de overheidquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
Maar sein- en wisselstoringgedoe is in handen van ProRail, niet van de NS![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |