Mijn oude Creative (ik had een Muvo2) was gewoon plug & play. Dus in je usb-poort en mijn laptop herkende hem als verwisselbare schijf. Geen geouwehoer met software installeren enzo..quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
Creative heeft wel vage software erbij zitten, maar dat vind ik niet op iTnues lijken. Want dat van Creative is wél gebruiksvriendelijk
Hoezo? Intypen wat je zoekt, eentje uit de lijst kiezen, dubbelklik, en dan ff 2 seconden wachtenquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Doe me er meteen een handleiding bij want ik snap geen k*t van dat programma
DC++ inderdaad, voor full albums zijn torrents ideal (vooral als je wat private sites hebt).quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:19 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand eigenlijk nog een programma waar je gewoon MP3's los kunt downloaden zonder spyware (dus kom niet met Kazaa of Limewire)?
Ik koop trouwens ook nog cd's hoor
Ja, inderdaad, dat kan nu ook. Zo doe ik het altijd, ik vind die software namelijk niet echt persé handiger. Ik sleep gewoon mapjes met nummers naar de map van ´m Creativequote:Op dinsdag 17 april 2007 10:23 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Mijn oude Creative (ik had een Muvo2) was gewoon plug & play. Dus in je usb-poort en mijn laptop herkende hem als verwisselbare schijf. Geen geouwehoer met software installeren enzo..
Yep, dat vind ik ook het beste. Ik ben geen voorstander van al die software installerenop mijn laptop.. Houd het liever gewoon simpelquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, dat kan nu ook. Zo doe ik het altijd, ik vind die software namelijk niet echt persé handiger. Ik sleep gewoon mapjes met nummers naar de map van ´m Creative![]()
Wat jij zegtquote:
Wat is de capaciteit?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:26 schreef Casual-T het volgende:
En Sony?
Heb pas deze ergens gezien voor 88 euro.
[afbeelding]
Die vind ik wel mooi ja, verder geen ervaring mee, ik weet alleen dat ´ie best groot isquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:26 schreef Casual-T het volgende:
En Sony?
Heb pas deze ergens gezien voor 88 euro.
[afbeelding]
Niet eens, die dure koptelefoon hebben ze meestal al. Die oordopjes zijn idd niets!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
audiofanaten.
En die klagen juist over de kwaliteit van de nano, en al helemaal van de oordopjes. Dus dan kopen ze een koptelefoon van Sennheiser voor 120 euro, en dán vinden ze ´m wel leuk, ja.
De DAC in iPod's is zodanig crap dat je het geluid met een dure koptelefoon niet persé veel beter maakt. Als het geluid bij de bron (DAC) al kut is, maak je dat niet beter bij het eindpunt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Niet eens, die dure koptelefoon hebben ze meestal al. Die oordopjes zijn idd niets!
Goover is zelf een kleine audiofanaat, ook met een dure koptelefoon. Maar die is alleen voor binnen.
Nokia N70. Geheugenkaartje van 512 MB. Meer als genoeg!quote:
gelukkigquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Niet eens, die dure koptelefoon hebben ze meestal al. Die oordopjes zijn idd niets!
Goover is zelf een kleine audiofanaat, ook met een dure koptelefoon. Maar die is alleen voor binnen.
8 gig.quote:
Ik heb Sennheiser oordopjes, ook van die zwarte. Die klinken echt perfect. Het maakt mij niet zoveel uit of ze kleuren bij de speler. Die zit tenslotte toch altijd in mijn zak.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
gelukkig![]()
Mijn Creative oordopjes zijn vorige week overleden, heb nu nieuwe van Sony (lelijke zwarte die niet mooi bij m'n witte Creative staan) van ¤15 oid, maar het geluid klinkt wel beter dan die er eigenlijk bij zaten
Maar het kan ook gewoon zo klinken doordat die van Creative langzaamaan kapot aan het gaan waren
![]()
Meer danquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nokia N70. Geheugenkaartje van 512 MB. Meer als genoeg!
K dl ook alles, gisteren wel een handige site gevonden. Opvolger van www.mp3-start.nl oid!
Ja, maar ik vond dat witte wel leukquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:31 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik heb Sennheiser oordopjes, ook van die zwarte. Die klinken echt perfect. Het maakt mij niet zoveel uit of ze kleuren bij de speler. Die zit tenslotte toch altijd in mijn zak.
Toch zijn de reviews daar niet zo positief... Verkopen ze die Creative Zen V. ook bij de MediaMarkt?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:31 schreef Casual-T het volgende:
[..]
8 gig.
Zie kieskeurig: http://www.kieskeurig.nl/(...)C125714E003EE095.htm
Heb hem bij mediamarkt gezien destijds, en daar zou ik ook zeker heengaan als ik jou was.
Haha, ik kan ook niet zonder muziek. Vanmorgen mp3's op mijn telefoon geluisterd, maar met een 64 mb kaartje op een reis van anderhalf uur herhaalt de playlist zich zo drie keerquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond dat witte wel leuk![]()
![]()
Maar goed, ik had geen geld voor betere oordopjes op het moment, en ik kan niet zonder muziek, dus dan maar gewone Sony's![]()
Vast wel. Zelfs bij de Fame in de Kalverstraat, naast het glijmiddel en de condoomsquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:33 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Toch zijn de reviews daar niet zo positief... Verkopen ze die Creative Zen V. ook bij de MediaMarkt?
in Enschede welquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:33 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Toch zijn de reviews daar niet zo positief... Verkopen ze die Creative Zen V. ook bij de MediaMarkt?
Sorryquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Meer dan
En je UI doet het niet meer![]()
Daar ga jij voor naar de Fame?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vast wel. Zelfs bij de Fame in de Kalverstraat, naast het glijmiddel en de condooms![]()
Vage shizzle jeweetsquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, nu zie ik hem weer, maar net zat ik een kruisje![]()
Nee, ik stond oordopjes te bekijken enzo, en toen ik mijn keuze had gemaakt en de trap af wou lopen zag ik een wit met paars gevaarte ik m'n ooghoek, en vroeg me toch redelijk af wat het was. Dat was dus dit:quote:
Aah, goed verhaal. K geloof jequote:Op dinsdag 17 april 2007 10:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, ik stond oordopjes te bekijken enzo, en toen ik mijn keuze had gemaakt en de trap af wou lopen zag ik een wit met paars gevaarte ik m'n ooghoek, en vroeg me toch redelijk af wat het was. Dat was dus dit:
[afbeelding]
En daarbij stond glijmiddel en heel veel condooms
Dat lijkt me wel, in Rotterdam zowiezo (3x).quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:33 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Verkopen ze die Creative Zen V. ook bij de MediaMarkt?
quote:Bij mijn Mediamarkt (Eindhoven) is die ¤119.99 .Maar prijzen kunnen per filiaal verschillen
Bij de Dixons is die ¤99.99. De rest moet je maar bij de Pricewatch checken.
Ik heb ook dopjes van Sony, maar niet van ¤15. Als deze overlijden dan ga ik op zoek naar goede IEM's. Maar ze houden het al lang uitquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
gelukkig![]()
Mijn Creative oordopjes zijn vorige week overleden, heb nu nieuwe van Sony (lelijke zwarte die niet mooi bij m'n witte Creative staan) van ¤15 oid, maar het geluid klinkt wel beter dan die er eigenlijk bij zaten
Maar het kan ook gewoon zo klinken doordat die van Creative langzaamaan kapot aan het gaan waren
![]()
Douchekopquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, ik stond oordopjes te bekijken enzo, en toen ik mijn keuze had gemaakt en de trap af wou lopen zag ik een wit met paars gevaarte ik m'n ooghoek, en vroeg me toch redelijk af wat het was. Dat was dus dit:
[afbeelding]
En daarbij stond glijmiddel en heel veel condooms
Je weet ze wel te vinden hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dan heb je deze nog niet gezien
[afbeelding]
Microfoonquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dan heb je deze nog niet gezien
[afbeelding]
Hij staat zelfs op internet vanaf 69 euri (oa bol.com)..quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:33 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde!! Een rodequote:Op dinsdag 17 april 2007 10:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb een 8gig Creative Zen Microphoto![]()
Met van die toffe aaiknopjes![]()
Ik kon alleen kiezen uit de witte en de zwarte. Wit is het geworden dusquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:45 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde!! Een rode![]()
M'n moeder heeft van de week die paarse Sony gekocht bij mediamarkt voor 122 euro, 8 gig.
Tof ding, werkt goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |