echt niet, goed lezen Damzkieee:quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ah jij groet altijd alleen de vrouwen?
ook voor jou Gooverquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:46 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen mensen
Ik ben hier ook aangekomen als stagiair omdat ze iemand nodig hadden die eventueel kon blijven werken na zijn stage. Dus ik denk dat ik de baan wel krijg.quote:
Te gek johquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:54 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ik ben hier ook aangekomen als stagiair omdat ze iemand nodig hadden die eventueel kon blijven werken na zijn stage. Dus ik denk dat ik de baan wel krijg.![]()
mooi werkquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:54 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ik ben hier ook aangekomen als stagiair omdat ze iemand nodig hadden die eventueel kon blijven werken na zijn stage. Dus ik denk dat ik de baan wel krijg.![]()
Pest mij maar weer dat ik er zo uitziequote:Op dinsdag 17 april 2007 10:01 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik vind je plaatje stom!Vieze man
![]()
Hoi ReMcOrE!!
K heb m in de tel. zitten. Heb er nog wel 1 te koop voor jequote:Op dinsdag 17 april 2007 10:05 schreef Freshthinking het volgende:
Mijn mp3-speler is gisteravond overleden.. Ik wil straks even naar de Media Markt. Heeft iemand nog tips voor een nieuwe? Mijn budget ligt rond de honderd euro.
Bij MM hebben ze er zatquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:05 schreef Freshthinking het volgende:
Mijn mp3-speler is gisteravond overleden.. Ik wil straks even naar de Media Markt. Heeft iemand nog tips voor een nieuwe? Mijn budget ligt rond de honderd euro.
geen idee, eigenlijk keuze genoegquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:05 schreef Freshthinking het volgende:
welk tel. heb je dan?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K heb m in de tel. zitten. Heb er nog wel 1 te koop voor je![]()
iPod shuffle? Maar een Creative is ook leuk. Ik zou iig geen el cheapo 40 euro ding kopen. Dan kan je over een maand weer terug.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:05 schreef Freshthinking het volgende:
Ik heb een 8gig Creative Zen Microphotoquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:05 schreef Freshthinking het volgende:
IPod Shufflequote:Op dinsdag 17 april 2007 10:08 schreef Goover het volgende:
[..]
iPod shuffle? Maar een Creative is ook leuk. Ik zou iig geen el cheapo 40 euro ding kopen. Dan kan je over een maand weer terug.
Diskman ftw!
ik gebruik iTunes voor het ordenen van mijn muziek, lekker overzichtelijk, verschillende afspeellijsten enzoquote:
Ahh, een van de eerste beestjes die ook mp3 cd´s af konden spelenquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:12 schreef Goover het volgende:
Die Creative's worden wel goed aangeschreven ook.
Hier loop ik nog mee:
[afbeelding]
Ik vroeger ook, nu lekker mp3's.. toch een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:12 schreef Goover het volgende:
Die Creative's worden wel goed aangeschreven ook.
Hier loop ik nog mee:
[afbeelding]
Kloptquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ahh, een van de eerste beestejes die ook mp3 cd´s af konden spelen
Goede marketing, sterke merknaam, gelikt uiterlijk, en de interface jatten van creative, ta-daaaquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:13 schreef Goover het volgende:
[..]
eens... maar ze zijn niet voor niets zo populair...
Ik houd wel van cd's, ik heb ook nog een boel cd's en ik koop ook nog steeds cd's. Dan vind ik het zo zonde om MP3's te gaan luisteren.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:13 schreef Teije het volgende:
[..]
Ik vroeger ook, nu lekker mp3's.. toch een stuk makkelijker![]()
Had Creative ook niet wat van Apple gejat?quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Goede marketing, sterke merknaam, gelikt uiterlijk, en de interface jatten van creative, ta-daaa![]()
dit is mijn 'oude' mp3-speler:quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:14 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ik heb deze met een gig kaartje erin, dusja ik gebruik m'n mp3 speler ook niet echt meer..
[afbeelding]
Ook ja, maar de nano en video zijn bij de echte audio fanaaten ook geliefd..quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Goede marketing, sterke merknaam, gelikt uiterlijk, en de interface jatten van creative, ta-daaa![]()
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en nu heb ik deze, met 512MB kaartje erin:
[afbeelding]
Leuk dingetje, music phonequote:Op dinsdag 17 april 2007 10:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dit is mijn 'oude' mp3-speler:
[afbeelding]
en nu heb ik deze, met 512MB kaartje erin:
[afbeelding]
audiofanaten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:16 schreef Goover het volgende:
[..]
Ook ja, maar de nano en video zijn bij de echte audio fanaaten ook geliefd..
Nehhquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Had Creative ook niet wat van Apple gejat?![]()
Ik ben een gierige Hollander en download zo'n beetje 90% van mijn muziekquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:16 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik houd wel van cd's, ik heb ook nog een boel cd's en ik koop ook nog steeds cd's. Dan vind ik het zo zonde om MP3's te gaan luisteren.
Volgens mij heeft Creative het Itunes systeem een beetje gekopieerd ofzo, ik hoorde daar wat van.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nehh
Apple had wel ruzie met de Beatles
DC++quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:19 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand eigenlijk nog een programma waar je gewoon MP3's los kunt downloaden zonder spyware (dus kom niet met Kazaa of Limewire)?
Ik koop trouwens ook nog cd's hoor
Is voor wat je wil en je budget een goede keuze denk ik wel jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:20 schreef Freshthinking het volgende:
Hmm, ik wil wel een lange looptijd van de accu en een capaciteit van ongeveer 4 gb. Zat zelf ook aan de Zen V. van Creative te denken...
Doe me er meteen een handleiding bij want ik snap geen k*t van dat programmaquote:
ook al heb ik geen iPod, ik gebruik het tochquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
(en iTunes is qua ordenen wel handig)
ideaal, dat je muziek en radio kan luisteren wanneer je wiltquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar ik gebruik hem alleen als telefoon.
BearSharequote:Op dinsdag 17 april 2007 10:19 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand eigenlijk nog een programma waar je gewoon MP3's los kunt downloaden zonder spyware (dus kom niet met Kazaa of Limewire)?
Ik koop trouwens ook nog cd's hoor
Creative heeft wel vage software erbij zitten, maar dat vind ik niet op iTnues lijken. Want dat van Creative is wél gebruiksvriendelijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Creative het Itunes systeem een beetje gekopieerd ofzo, ik hoorde daar wat van.
Precies.. Ik kan wel dik 200 euro gaan neertellen voor een videospeler met 30 gb, maar dan zit je op zo'n lullig klein schermpje te loeren waar je eigenlijk niets op ziet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
Is voor wat je wil en je budget een goede keuze denk ik wel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |